Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník km.kmk
Odesláno

No. .právě ... ja letos absolvoval dovcu na r1100rt a fakt sem se vařil tak sem přikupil nahatyho. ..

post-959-0-37506100-1504081850_thumb.jpg

Odesláno

s tím horkem to teda výhra nebude, Němci jim říkali Eierkocher a co si pamatuju, tak mě fakt bývalo ve spodní části těla dost teplo :-)

naopak letos v tom hicu jsem si to na Stelviu dost užíval, to mě překvapuje, že to RTčko tak hicuje

Návštěvník km.kmk
Odesláno

Nehicuje ale jak sem uplne schovanej tak na me vůbec nefouká :-)

Odesláno
  V 29. 8. 2017 v 21:24, instant napsal:

 

Honda montuje dualne brzdy dlho predlho.. ale aku to ma vyhodu na skutri neviem, no.. kazdopadne to tam je. start stop je stupidny v aute, a co potom na 125ccm malorazke..? kolega inac kupil pcx, obcas mu razim cestu zapchou, no priblizovadlo pre obcana je to sikovne. ja by som radsej za tie peniaze kupil poriadnu elektrobicygľu, by som aspon schudol

Som sa vzdelaval a aj trochu testoval a ma to CBS vyhody aj nevyhody. Vyhodou je, ze je to v reale vlastne take poor mans ABS. Ak si vyzranejsi, alebo mas naklad, tak mozes zurivo brzdit zadnou a kolo sa stale nebude smykat lebo jednak je zatazene a jednak vdaka CBS sama od seba zacne pomahat predna, takze sa dostavi prekvapivo uspokojivy brzdny efekt a sam prestanes tlacit na pilu.... a ak sa aj trochu smykne tak u zadnej to nie je taka tragedia. Som to dnes intenzivne testoval a skutocne sa da v beznej prevadzke uplne v pohode vyzit len s mackamim lavej packy.

 

Nevyhodou potom ma byt ze Ta to vraj moze lahko zradit v situacii ked predne kolo necakane pride o trakciu, proste na povrchoch kde by sa na prednu nemalo vobec sahat.... ludia pisu o snehu, kanaloch, kolajniciach elektricky, kockach apod.... to som nastastie zatial netestoval a dufam ze ani neotestujem. No a samozrejme to celkovo vylucuje zamerne a caste uvadzanie zadneho kolesa do smyku, ktore miluju enduristi. Na skutri by toto ale nemalo az tak vadit.

 

Testoval som aj start stop a musim priznat ze isty prinos to ma, pri dlhsom stani sa masina netrasie pod zadkom a rozbeh je celkom prijmeny a nenuteny. Katastrofa je to ale pri kratkom poskakovani a manevrovani tam sa masina sama vypina naozaj ked netreba a je to trufam si tvrdit az nebezpecne.

 

Tiez sa mi to dnes podarilo uviest do stavu, ze to potom nechcelo naskocit vobec a musel som otocit klucom. Nastastie semaforovi bohovia boli milosrdni, vyslo to nakoniec dobre a hanba nebola :D

Odesláno

Ja som ten system mal a v kombinacii s abs fungoval gut, i ked ten od bmw bol lepsi. Na kanalovom dekli alebo mokrej kolajnici ti nepomoze nic.

 

Smykat zadnym kolesom nie je ziadna slast, ked mas pol tony.. vlastne ani ked mas 300kg.

Odesláno

Ahoj,
chcete se někdo přidat na výlet do severní Itálie? Jde mimo jiné o akci Open house Moto Guzzi http://www.motoguzzi.com/en_EN/news/Moto-Guzzi-Open-House-2017/,

 

Nemusíte mít Guzzi, je to zážitek sám o sobě. Otevřené muzeum, továrna, custom biky, muzika ....


Já: Breva 750 poklidný jezdec, umím italsky, termín odjezdu 7.9. ale jsem flexibilní. Přespíme cestou, doladíme trasu (Passo di Stelvio a tak)
Vyráželo by se 6. nebo 7.9. Návrat 11.9.

Odesláno

Ta debata o zdruzenym brzdovym systemu na Honde me pripomel zadni brzdu na moji babicce Suzuki, je jako Buh, verim ze tam je, ale jeji ucinky sem nikdy nepocitil :-) A to se s ni delalo snad vsechno mozny, smiril jsem se s tim ze je dobra tak na stani v kopci a to je vsechno...

Odesláno

Tak to je asi u vsetkych aspon trochu sportovych cestnych motoriek ci? Proste vaha je tam sustredena viac na prednom no. Mne napriklad zadna na bandite bud nebrzdi prakticky vobec, alebo ked uz na nu zatlacim fakt riadne, tak zrazu zablokuje koleso, ale medzi tymi dvoma stavmi v podstate nic co by bolo nejako pri jazde citit nie je,.... teda okrem toho statia v kopci.

Odesláno

Tak to mě na Guzze zadní kotouč brzdí pěkně - zřejmě větší hmotou na zadním kole díky kardanu, samo, že ne tak jako přední, ale jízdu s batůžkem bych si bez ní nedovedl představit.

Odesláno

Tak to je kluci špatně, vyměňte destičky, i kdyby se tvářily jak nový za nějakou slušnou směs. Od Bremba jsem odešel k AP a jsem zase spokojenej, vyzkoušený mám i EBC, SBS ... Kapalinu zrovna tak, nemá cenu šetřit dvě kila. Prostě zadek musí brzdit předvídatelně, ne že ne. Samo že oproti předku se to nedá srovnat, tam je účinek výraznější vždy, ale to je právě o součinnosti předku se zadkem. Kdž brzdíte jenom předkem, motorka se "potápí".

Odesláno

Jj vyzkousel jsem krom Bremba snad milion moznejch znacek, typu a ja nevim co vsechno, vcetne meneni kapaliny jediny co se snad nemenilo byl samotnej brzdic, ale cistil se, nejaky ctyri roky zpatky me to uz prestalo bavit smiril sem se stim a naucil se sni fungovat, aspon mam jistotu ze nezablokuje kolo, jako ona brzdi, ale asi bych chtel vic a to uz by bylo na meneni brzdice, pumpy apod a zase drom nejezdim takze ve vysledku pro me dobry. A co sem mel tak moznost mluvit s ostatnima majitelama, maj to vsichni podobne co to maj v ramci moznosti v serii. Je to asi jako cvakani od zadniho valce, i kdyz jsou serizeny ventily a vsechny mozny srandy, nekomu to dela a nekomu ne, hold r.v. 99 :-) Ale aspon je to jeste poradnej kus motorky...

Odesláno

Ahoj ve spolek, pánové chtěl bych se vás zeptat a poradit, jakou motorku vybrat? Samozřejmě bych uvítal od těch, kteří ji měli, mají, nebo jí testovali, ale poradit mohou i ostatní. Něco ke mě, byl by to první lepší, silnější stroj, po 20 letech, neplánuji jezdit nějaké dálky jako Rakousko, Chorvatsko apod, max. dovolená po Čechách, jinak pro své potěšení, kochat se krajinou, udělat si prostě občas nějaký ten výlet po Čechách. Jinak 183cm, 93kg, a rozhoduji se mezi Yamaha FZ 1 N a Honda CB1000 R, pokud možno jaký rok brát, na co si dát pozor a pokud někdo prodává, sem s ní :-) všem moc děkuju.

Odesláno

Ahoj, zkusil jsem si obe, a pokud se chces kochat krajinou, tak bych asi hledal jinde..., pokud bys to prehodnotil a obcas bys radil po okoli :) tak dobra volba. Obe mota vychazi z ss, i pres objem to musis tocit, aby to bylo zabavne a to na kochacku moc neni. To CBcko jsem jel jedny z tech prvnich testovacek co bylo a vadilo me , ze jsem dost klouzal ze sedla na nadrz. Bylo to o koule. Jinak jsou to fajn masiny. Pokud Te berou naked motorky, tak R1xxxR, xjr, bandour apod jsou imho na kochacku lepsi. Pokud se chces opravdu kochat i po tech zapadlejch koutech vlasti, tak cestovni enduro, ale vzhledem k tomu nastrelu modelu to nepredpokladam.

Odesláno

Tak bych obe nekde zkusil a okouknul a vzal co Ti sedne a bude se vic libit. Jsou to solidni masiny a nudit se nebudes. :) Ja bych Ti za me osobne doporucil tripla, mam 181cm, 85kg a poskladal jsem se krasne. To je zase uplne nekde jinde. A nebo klido i monster nebo tuono. Tam je slusnej adrenalin. Ale italka je italka. V tom dobrym i spatnym. :) Ty Japka budou ,,bez starosti´´ :)

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...