spaja Odesláno 29. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. února 2020 Pokud přeštětkovaná půjde na véčka tak by to bylo asi jednodušší Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wanderer Odesláno 29. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. února 2020 Nevidím jediný důvod, proč by tahle Čezeta nemohla dostat veteránskou testaci. Testace nejsou jen pro leštěnky, ale i pro takovéhle stroje. Kdybys s tím měl problémy, tak se ozvi do SZ. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Baldic Odesláno 29. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. února 2020 Tak jsem si nechal udelat jarni servis po 20 000 km u RT a vyslo me to na 14,5 tisice. Tomu se rika ambivalentni pocit. Jsem rad, ze mam RT pripravene na sezonu, ale zaroven jsem cekal, ze to bude trochu lacinejsi. Jakze to bylo s tou opici a bananama? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foundryman Odesláno 29. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. února 2020 Tady ta je přeštětkovaná a to dle mých informací neprojde. Němce nějaké znám. Tak pokud bys mi dal návod, můžu to zkusit.Sepíšeš s Němcem kupní smlouvu, naložíš mašinu do dodávky, on ji v Německu přihlásí a pak ji od něj s německými papíry "koupíš" zpátky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foundryman Odesláno 29. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. února 2020 Je ostatně příznačné pro naše úřednictvo, že se byrokracie rozčiluje nad možností přihlášení strojů bez papírů v blízkém zahraničí (musí jen projít technickou), místo aby naše debilní předpisy upravili podobně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maro Odesláno 29. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. února 2020 Kdyz uz o tomhle mluvíme, dlouho mě hlodá myšlenka přivézt Royal Enfield po vlastní ose. Co jsem četl, tak se to nikomu za posledních cca 10 let nepodařilo přihlásit na značky. Moje úvaha logicky směřovala k tomu, přihlásit to v nějakém bananistsnu typu bulharska a pak to prehlasit do ČR. Zas ale nejsem tak naivní, abych si myslel, že jsem první, koho to napadlo, a tím pádem bych si řekl, že to asi bude i tak problém. Nemate s timhle někdo zkušenost? Cíl je v tomto případě spíš cesta, v plánu je himalayan a když už ho sem dotáhnu, tak hodit ho do popelnice mi přijde škoda. A tahat motorku z evropy na evropskych znackach zpátky do indie a pak jet zpátky, mi přijde uchylne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wanderer Odesláno 29. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. února 2020 Tak si kup klasického Enfielda v Británii a přepis by neměl být problém. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maro Odesláno 1. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. března 2020 Jak říkám, nejde až tak o tu motorku, jde mi hlavně o tu cestu a je mi líto motorku na hranicích EU hodit do koše. Zároveň u himalayana mi nikdo nesežere, že je to veterán:-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spaja Odesláno 1. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. března 2020 Co kdybys v Indii koupil jawu a přijel na ní? Viděl jsem jich tam dost. Nejlepší tam byly stejně dieselové motorky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
financ Odesláno 1. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. března 2020 Mate nekdo tip, jak tohle stahnout z Německa? Kousek od Kaiserslauternu.Muj oblibeny prepravce ma auta mimo oblast, Geis to chce na paletě a s jejich princeznama je strašná domluva a na otočku s vozíkem se mně pro to nechce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roland Sands Odesláno 6. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. března 2020 A je to doma těchto krabic není nikdy dost Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 7. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. března 2020 Včera odpoledne se mi pod ruku dostala jedna krásná stavba od Johna Covingtona. Její cena v roce 2006 byla 42000 USD, a to v amíkově. Krása. Ale než udělám nějaké fotky, alespoň něco pro potěchu oka z dílny tohoto již neaktivního mistra. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 7. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. března 2020 Tak něco málo. Uznávám, že následující fotky nemohou konkurovat té sladké pseudo lolitce od J.C., ale ta mašina fakt stojí za to. Posuďte sami. Jo, a specifikace zde: http://www.surgicalsteeds.com/tour.htmlTyp Clydesdale. Nějak nejdou přímé odkazy. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wanderer Odesláno 7. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. března 2020 Hele Berte a na tom se dá normálně jet na vejlet nebo tě z toho po pár kilometrech bolí prdel. :-) Vypadá to samozřejmě monstrózně, ale nedokážu si představit, že by se na tom dalo vyjet někam dál. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 7. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. března 2020 To sedlo je jenom sundaný na převoz, klid :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wanderer Odesláno 7. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. března 2020 Sundaný sedlo vidím, ale i tak ten posez nebude žádná sláva... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 7. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. března 2020 Borci, posez je v poho. Ten, co ji navrhoval a stavěl, je bývalý závodní jezdec. Takže staví přesně na hraně mezi wow efektem a užitností. Za mne super. Sedí se na tom podstatně líp, jak na Dirty Bitch - tím myslím tu svini s kompresorem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gcom Odesláno 9. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2020 Kolegové, doporučíte mi, prosím, povinné ručení / havarijko s dobrým poměrem cena výkon na dražší mašinu (Duca Multistrada)? Procházím to od včera a nejsem schopnej se rozhodnout. Moc děkuji za tipy. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Baldic Odesláno 9. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2020 Jako havarijko na motorku nema asi nikdo. To vychazi tak nesmyslne, ze si to nikdo nebere. Kdyz jsem se pred par rokama ptal, tak mi nacenili havarijko na RT na nejakych 35 000 za rok. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leclerc Odesláno 9. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2020 Mám od Allianz povinné ručení + havarijní pojištění (sezónní) za cca 9000 Kč/za rok. Pořizovací cena motorky byla 320 tis. Kč. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se