Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

To: anerickej

 

E: Indie dobře drsně, ještě mi řekněte, že to byl dlouho vybíranej kus na výstavu.

 

ne nebyl, vyjádření Jawy, bylo ve stylu, že to je předsériový kus, první v ČR a sériová výroba je bez chyb.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyjádření je v pořádku, já bych jiný taky ofiko nevydal. Zrovna ten prototyp, kterej obíhá schvalovačky, bejvá udělanej nadstandartně. Po všech stránkách, materiál i zpracování...

E: Ale třeba ty fousatý bukvice v kostkovaným flanelu a s dokonalou manikůrou na to skočej.

Upraveno uživatelem Americkej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyjádření je v pořádku, já bych jiný taky ofiko nevydal. Zrovna ten prototyp, kterej obíhá schvalovačky, bejvá udělanej nadstandartně. Po všech stránkách, materiál i zpracování...

E: Ale třeba ty fousatý bukvice v kostkovaným flanelu a s dokonalou manikůrou na to skočej.

Mě ty fotky hodně odradily, jinak se mi ta motorka celkem líbí.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Ja som si v pondelok obzeral royal enfield a nechapal som, ze to niekto vazne kupuje.

Můžeš napsat, víc informací, taky je to taková tragédie? Upraveno uživatelem guzmic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Haha :). S HD good point, ale ty jsou bohuzel mimo budget a malyho Sportstera nechci.

Mimochodem, proc by takova masina neexistovala? Mam rovnez 189cm, jen teda o 15kg mene :D. A vlezu se na leccos (namatkou treba Boneville, MG Bobber, velice dobre na Aprilii Shiver.. ano, stroje co zvazuju..)

 

Koukáš po naháčích, tam bude trochu foukat. Vlezeš se na ledacos, ale chce to vyzkoušet na delší trasu, prdel Tě bude bolet třeba až po půl hodině.

Jestli to má být dvouvál, tak koukni na MG Stelvio, velký, pohodlný, ve dvou kilech na tom nefouká, váha je taky ještě motorková.

Stará Multisranda by se dala pořídit ještě levnějš, je tvrdší a lehčí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžeš napsat, víc informací, taky je to taková tragédie?

Mozem nafotit detaily ked pojdem pre maxa do servisu koncom tyzdna. Povytekany tmel na spojoch blokov, bowden bez dorazacej ciapocky - proste natvrdo seknuta hadica, atd. Ten pocit z toho bol horsi ako z ciny. Kdeze, zlata cina. Indovia v snahe o retro to aj vyrobia pracovnymi postupmi, ktore boli zastarale uz v case, ked tam ti anglicania predavali licenciu. Ludska praca v Indii prakticky nema hodnotu, tak co ide urobit rucne, robia rucne. A ziadni artisti to rozhodne nie su.

 

Jedine, co ako tak znesie zbezny pohlad, je interceptor. Ale aj tam to posobi ako jawa 638 s tucnejsim motorom. Ale za tie peniaze - u mna nikdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mozem nafotit detaily ked pojdem pre maxa do servisu koncom tyzdna. Povytekany tmel na spojoch blokov, bowden bez dorazacej ciapocky - proste natvrdo seknuta hadica, atd. Ten pocit z toho bol horsi ako z ciny. Kdeze, zlata cina. Indovia v snahe o retro to aj vyrobia pracovnymi postupmi, ktore boli zastarale uz v case, ked tam ti anglicania predavali licenciu. Ludska praca v Indii prakticky nema hodnotu, tak co ide urobit rucne, robia rucne. A ziadni artisti to rozhodne nie su.

 

Jedine, co ako tak znesie zbezny pohlad, je interceptor. Ale aj tam to posobi ako jawa 638 s tucnejsim motorom. Ale za tie peniaze - u mna nikdy.

 

kafíčko se z toho ale dá postavit pěkný

http://zeuscustom.shop/portfolio/the-prime/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se dostal k dilematu dvou - Shiver 750 a Guzzi Sport 1200.

 

Guzzi chci dlouho, ale vim, ze bude tezsi, masivnejsi, vic svoje..

Shiver je super unoverzal s vychvalovanym motorem, podle vseho asi i spolehlivejsi (i kdyz oboje Italky)

 

Vykonove jsou na tom i pres rozdil objemu podobne,

 

Nejaky nazor?

Uz to nemuzu vyzdrzet, posledni dva dny byly jen o helmach a zkouseni obleceni.. Jeste ze je furt celkem zima :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tvl to není, jak když kupuješ auto, tj. krabice jako krabice.

Kup si co se ti líbí, na co se naskládáš a co ti vyhovuje. A když se ti to líbí, tak neřeš, co je spolehlivější a kup si to. Spolehlivost taky dost záleží na údržbě, když to odrbeš, tak zůstaneš někde viset. Když se tomu pověnuješ, dá se jezdit i s předválečným veteránem.

 

Kdyby takhle uvažoval Bert, tak si nikdy nepřivezl z Polska tu Bitch nebo jak tomu krámu říká. :-) Prostě se mu líbila, měl na ni, tak ji koupil.

Upraveno uživatelem Wanderer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci maj pravdu, kup co se ti líbí. Já jezdil na obou a jednoznačně bych si vybral Guzzi. Kvůli charakteru motoru, kvůli samozřejmému projevu, kvůli emocím a vzhledu, kvůli kardanu, kvůli dospělosti. Shiver je z mého pohledu motorka pro mladý kluky, dobrá, ale na italku trochu bezpohlavní a příliš hodná a nezáludná. Nebavila mě ani ten tejden, co jsem ji měl. V neposlední řadě - kamarád měl Shivera, spadl, na páčku spojky čekal pět měsíců, sezóna pryč. Já míval dřív Guzzi Griso, cokoliv jsem potřeboval, bylo v řádu dní. Ale znova..nevybirej motorku podle recenzi nebo tabulek a statistik. Jak se ti to líbí a dělá to radost, jdi do toho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A je to. Zaloha zaplacena... Neslo jinak, kdyz ji natocil, naskocila hned a ja si z tech zvuku malem krupnul. Proste to zije. Kdyz jsem si v tu chvili vzpomnel, jak jsem se byl na natlak kamose pred tydnem sednout na staryho Horneta 600, tak bylo jasno. 

 

Kdyz to dobre pujde, za budu tedy majitele Moto Guzzi Sport 1200, dvouventil :). Tesim se jak malej kluk

 

post-2600-0-90634500-1584355234_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...