Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

před 1 minutou, Bert napsal:

Teď chvíli ještě odborně: vlečení kotvy zanechá stopy na vrátcích. Pokud jsem sledoval zprávy, tak proběhlo šetření s pozitivním nálezem. 

No a teď neodborně: zkouším v komisi s Oldou Strakou a Pepou Adamcem. Zkouším právo, Colreg, a hodně často i plavební nauku. Pokud jsme se potkali, tak doufám, že jsem byl snesitelnej 🙂

Tak bezpochyby kotvu vlekli. Ale jak jsem psal v původním příspěvku, pokud se v noci za velkého vlnobití kotva uvolnila, nemuseli si toho všimnout. Spíš mi jde o to, aby se z toho nestal precedens, nezačaly se zabavovat "výzkumné" lodě atd. Jinak samozřejmě při neprokázání čl. 20.

A papíry jsem udělal 👍

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co si matně vzpomínám, tak se pirátství (a zabavování lodí) řeší ještě v UNCLOS, a samozřejmě je tam i staré zvykové právo.

A co se týká vln, tak moc tam nefoukalo (osm až deset m za s) takže důvodné podezření tak zřejmě bude - což na zadržení stačí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Německo a jejich totální průser jménem Norma VDI, které se bude novelizovat tak po osmé, stálo to firmy převážející auta milióny a přineslo tuny odpadu plně funkčních kurtů 🤮 Už teď to bylo mega předimenzované, ale jsou přeci výrobci upínacích pásů kteří potřebují prodávat, že, prachy se musí točit... ať jdou někam.

https://www.dovozautznemecka.cz/v-platnost-vstupuji-nove-predpisy-pro-zajisteni-nakladu-podle-normy-vdi-2700/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten idiot Hřib dnes ve zprávách ukazoval jak na magistrále přibude cyklostezka tím na Fugneráku ubude jeden pruh to bude pocuc pro řidiče i pro cyklisty polykající výfukové plyny ze stojících aut.👎

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Conrad napsal:

Ten idiot Hřib dnes ve zprávách ukazoval jak na magistrále přibude cyklostezka tím na Fugneráku ubude jeden pruh to bude pocuc pro řidiče i pro cyklisty polykající výfukové plyny ze stojících aut.👎

K představě

Projektant Petr Macek z Atelieru Promika dodal, že se zúžením na dva pruhy se počítá kolem Fügnerova náměstí, kde by to však nemělo způsobit dopravní komplikace. 

obrázek_2025-01-30_205716735.png

Upraveno uživatelem Conrad
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 minutami, Conrad napsal:

K představě

Projektant Petr Macek z Atelieru Promika dodal, že se zúžením na dva pruhy se počítá kolem Fügnerova náměstí, kde by to však nemělo způsobit dopravní komplikace. 

obrázek_2025-01-30_205716735.png

Ty obrubníky jsou úplně fajnový na cyklostezce pro dámy s kabelkami 😂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bydlím tu 20 let a už jsem tu zažil ledacos, naposledy když brali pruh, tak říkali: "jezdí tam moc aut, proto jsou zácpy. Když bude míň pruhů, tak se tam nevejde tolik aut a zácpy budou menší." 🤣 to by si ten dement, co to schválil,  měl nechat vytetovat!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejšílenější je že tihle "progresivní zklidňovači" věří že zužováním ulic, malováním cyklopruhů a zpomalováním provozu pod rychlost chůze konají dobro - a nedochází jim že drtivá většina těch "votrapů v autech" (zásobování, údržbáře a sanitky a hasiče nevyjímaje) by v těch kolonách nepopojížděla, kdyby tam kam jedou nemuseli. No a extra rantly u cyklostezek už jsou fakt na defenestraci toho nekompetentního blba - společnými silami chodců, cyklistů, řidičů i ortopedů... :thumbsdown_anim:

  • Like 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V žádném případě se jich nechci zastávat, protože mě to taky sere, ale ty rantly jsou jediné dobré na tom. Já fakt nechci, aby vedle mě na chodníku jezdili šašci na kole, když už tam musí být (jakože nemusí), at jsou oddělení a neohrozujou chodce. Individuální doprava prostě do města nepatří a je jedno, jestli autem nebo na kole. Auta ať jezdí pod zemí, lidi ať jezdí sockou nebo chodí pěšky. A to říkám jako autickar. 

  • Like 1
  • Haha 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako by po světě nebylo podobných měst s podobnými problémy, které řeší někde lépe, jinde hůře, od kterých by se ten vhodnější způsob řešení nedal převzít. 🤔 Líbí se mi Nizozemský způsob řešení cyklostezek, ale Holandsko je placka s poměrně stabilním počasím. Praha je náročnější terén. Kolik % Pražanů zvládne jízdu napříč městem na kole ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bylo by nejlepší se začít Hřiba a spol ptát podle zákona O svobodném přístupu k informacím. Zkráceně podle zákona 106. Dovedu si představit otázky typu:

Kde a jak jsou v Praze rozmístěny čítače dopravy pro provoz motorových vozidel?

Kde a jak jsou v Praze rozmístěny čítače dopravy pro cyklisty?

Odpoví, a pak:

Kolik bylo na čítači XY pro provoz motorových vozidel zaznamenáno motorových vozidel ve dnech OD-DO? Toto sdělte po jednotlivých dnech.

Kolik bylo na čítači AB pro provoz cyklistů zaznamenáno cyklistů ve dnech OD-DO? Toto sdělte po jednotlivých dnech.

Odpoví, pak:

Vážený pane XY, na čítači XY bylo zaznamenáno 123 vozidel, na souběžně ležícím čítači AB bylo zaznamenáno 123 cyklistů. Toto je např: 1258 vozidel na jednoho cyklistu. Prosím, zašlete případovou studii, zdůvodnění, rozhodnutí, atd .... o zřízení cyklopruhu ....... či cyklistické stezky .......

 

No, borci, tohle by mohla být neskutečníá prdel. A to ještě neoperuji s tím, že k celé řadě těchto srandiček PČR vydala negativní stanovisko.

  • Dát hlas 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, Conrad napsal:

Ten idiot Hřib dnes ve zprávách ukazoval jak na magistrále přibude cyklostezka tím na Fugneráku ubude jeden pruh to bude pocuc pro řidiče i pro cyklisty polykající výfukové plyny ze stojících aut.👎

To je úžasné.... 🙁. Je to hřib Satan. 

Tedy vzhledem k tomu, že jsem v těchto místech bydlel 25 let, chodil do školní budovy na snímku, bruslil na Fügneráku, zažil stavbu Nuseláku i Metra na Pavláku-  tak mi to přijde velmi ujeté. Legerova ulice byla v 60's určena k výjezdu z mostu, protože je v této části zástavby nejširší, 23 m a tudíž tam mohly být 4 dopravní pruhy. Mimochodem původně se měly úplně zbourat všechny střední bloky domů mezi Legerovou a Sokolskou - vznikl by tak skutečný bulvár a navazoval na těleso Nuselského mostu přímo a rovně, bez pomocných napojení. Ty veškeré bloky od ul. B.Němcové až do Mezibranské měly jít k zemi do roku 1970. Křížení ulic Ječná/Žitná mělo být pro rychlý provoz a odbavení v centru mimoúrovňové..... Ideální stav pro město i pro dopravu. Bylo by to rozumné, stejně jako tehdejší prototyp vagonu metra z Tatry Smíchov. Lehký a pro únosnost Nuselského mostu ideální dopravní prostředek. Mělo to tak být -🙂, ale přijely tanky a pak bylo všechno jinak. Jsem dnes rád, že do těch míst nemusím, maximálně na Folimanku a do Horské na Strojárnu. Uff, to by člověk nevěřil, co tady ti Piráti zase spáchají 🙁

P.S. Když tam most ještě nebyl, tak jsme jezdili do školy na koloběžkách - po ulici, nic tam nejezdilo, nebylo kam. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bude to ještě úžasnější s vjezdem do Prahy, už je připraven projekt na zúžení magistrály o jeden pruh, takže ráno bude veselo, buď jezdit na sedmou nebo jedenáctou 🙈 bože, hlavně že budou moct kolem těch smradlavých kolon jezdit cyklisti.

Proměna magistrály.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...