Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

No, tohle se nečte úplně dobře. Měl jsem zato, že Bechyně je serióznější. Na druhou stranu, jsem tam na čekací listině s několika modely a na můj vkus to trvá až podezřele moc dlouho a pak tady čtu, že má někdo zbrusu nový model stejný, jako jsem si objednal já a prokazatelně učinil objednávku taky později než já...a teď ještě ten servis :-(

Odesláno

Ano nečte se to dobře a už vůbec se to dobře neposlouchá, když s nimi o tomto mluvíš... ja sem se dozvedel, ze jsem vlastne stastny clovek, ze jesem po 8 mesicich cekani dostal letos jedny černý suby.... no a to je prave to kastovani, tobe dam na vyber cerny nebo bily daytony, jasne neni problem.. no a tobe jedny černý suby a drž hubu a bud rad.. opravdu nadhera.. 

Odesláno
  V 6. 11. 2019 v 7:34, Sphinxx napsal:

Kokos, okamžitě bych psal do Švajcu nebo je odnesl do Koscomu, protože tam je prozákaznický přístup úplně jinde.

 

Koscom Tudor neservisuje.

Odesláno

Přemejšlim o nějakym podobnym hodinkovym průseru v poslední době, neskutečný kolika lidem se to stalo.. i opakovaně. 

 YPO, todle byla sranda, nepamatuješ si v jakym se to řešilo vlákně?

Odesláno (upraveno)
  V 6. 11. 2019 v 8:41, jacob napsal:

Koscom Tudor neservisuje.

Aha, tak to jsem nevěděl, když to tady někdo zmiňoval. Když si koupím hodinky a přinesu to jim, tak co? Tak to pošlo poblíž Václaváku a tam Tě znovu pošlou do prdele? Nebo, jak to vlastně funguje? Rád se nechám poučit.

 

Protože jestliže se zákazníkovi vrátí hodinky za kilo (ono je to ve výsledku jedno i kdyby byly za pět litrů) a ve čtyři hodiny odpoledne v autě to přeskakuje, jak o půlnoci, tak je ten servisman, není mistr hodinář, ale kok*t, jestli to vypustí zpět s úsměvem na tváři.  

Upraveno uživatelem Sphinxx
Odesláno

Reklamace se řešila, přes Koscom, který hodinky posílá Bechyněmu. K dispozici je veškerá dokumentace. Hodinky jsou v tuto chvíli samozřejmě funkční. Trochu se nabízí myšlenka, jestli Bechyně hodinky neopravil (reklamační řízení trvalo měsíc) a jen oficiálně chybu "neuznal", aby se vyhnul riziku třetí reklamace... Ale to je samozřejmě spekulace.

Odesláno

Tak nevím jestli jsem světlá vyjímka,ale moje gmt jedou víc než 5 měsíců po servisu naprosto perfektně :smile_anim: .   ('tuky - ťuk ;) )

post-27300-0-19320200-1573041743.jpg

Odesláno
  V 6. 11. 2019 v 12:03, bobi napsal:

Tak nevím jestli jsem světlá vyjímka,ale moje gmt jedou víc než 5 měsíců po servisu naprosto perfektně :smile_anim: .   ('tuky - ťuk ;) )

attachicon.gif20191106_124535.jpg

Budu se opakovat, jsem na tom stejně a jsem rád, když to tu pročítám. Tuk tuk tuk

Odesláno
  V 5. 11. 2019 v 20:22, HD_Bagger napsal:

Tak jsem napíšu svůj příběh GMT jsem koupil cca před rokem první stroj vydržel asi 3měsíce pak reklamace měsíc čekání a hodinky doma. To ještě tak nějaká radost z nákupu zůstala, před měsícem se mi ale ?seklo? datum a zůstalo viset mezi 2-3 viz foto, takto to bylo několik hodin než jsem dojel domu a zkusil ho přetočit ale po půlnoci dle GMT se to seklo zase mezi 3-4 a takto to zůstalo až do večera, kdy jsem hodinky odnesl na reklamaci. Dnes jsem si je vyzvedl a Bechyně napsal že závada byla nezjištěna jasně viditelně seklej datum a hodiny jsou teda ok. Každopádně teď datum přeskakuje záhadně a já nevím co má s těma sr-čema dělat radost žádná hodiny chci prodat a nemůžu protože mám obavu že se závada projeví znova u nového majitele.

 

Tvl, tak to je slušný ojeb. Navíc jestli se nepletu, tak na WUS se o problému s tímto zasekáváním data diskutovalo ještě předtím, než se vůbec začaly objevovat problémy s jeho přeskakováním. Mělo se to snad prý objevovat u nějakých prvních šarží strojků. To by mě zajímalo, co s těmi tvými hodinkami během toho prvního servisu prováděli. Resp. za co vyměnili ten původní vadný strojek s přeskakujícím datem... 

Odesláno (upraveno)
  V 6. 11. 2019 v 11:31, prischera napsal:

Reklamace se řešila, přes Koscom, který hodinky posílá Bechyněmu. K dispozici je veškerá dokumentace. Hodinky jsou v tuto chvíli samozřejmě funkční. Trochu se nabízí myšlenka, jestli Bechyně hodinky neopravil (reklamační řízení trvalo měsíc) a jen oficiálně chybu "neuznal", aby se vyhnul riziku třetí reklamace... Ale to je samozřejmě spekulace.

 

Děkuji Kubo bylo to přesně tak reklamace probíhala přes Koscom ale to je jen a pouze prostředník proto také nemělo cenu na někoho včera řvát, když hodinky servisák u Bechyněho pouze vyzvedl. To že jsem tam donesl hodinky kde bylo seklé datum i při předání k reklamaci je už jiná. Každopádně hodinky jsou teď funkční otázkou je za jak dlouho nebo zda vůbec se závada projeví. Prostě mám teď doma hodinky které nemůžu prodat a už vůbec je nechci nosit za krásnej 100litrů.  

 

Jinak všem děkuji za podporu :)

 

 

Upraveno uživatelem HD_Bagger
Odesláno

Co se mě týká, k Bechyněmu nepudu ani kdy měl výprodej s 50% slevou.

Je to asi dva roky co jsem se tam byl podívat. Čuměli na mě jak vejři a neochota vyndat Modré DJ z vitrýny abych je zkusil na ruce byla víc než jasná. Až když jsem si povytáhl rukáv a viděli že mám na ruce Expy II a dovětku že potřebuju ještě něco společenského se mohli přetrhnout. Docela mě to otrávilo. Velmi milé obsluze jsem řekl že si raději zajedu za hranice, ať si strčej kam chtěj a odešel jsem. Od tý doby kdykoli jdu kolem, ani do výlohy se jim nepodívám.....

Odesláno

Myslím, že jsem někam (buď do Adamova prodejního vlákna nebo přímo sem) psal, že kamoš od Bechyněho má školení na ten novej tudor werk.

 

Musím to uvést na pravou míru - dotyčný mi na obědě (pred par týdny už) vysvětlil, jak se to s tema novejma strojovnama má - servis se dělá POUZE in house přímo v Tudoru. Maj na to snad celou dílnu a nikde ve světě nikdo ty strojky nemůže servisovat, všechno se posila do švajcu. Prej je to tvrdě neudržitelnej model a dřív nebo pozdejc budou muset svy hodinare do toho strojku pustit i mimo barák, ale zatím takto. A opravdu nikomu neřeknou, v čem je problem a nedodaj ani zadnej protokol co s tím vyvadeli. Takže tak, s informaci nalozte dle svého uvážení :)

Odesláno
  V 13. 11. 2019 v 21:30, Dann napsal:

Co se mě týká, k Bechyněmu nepudu ani kdy měl výprodej s 50% slevou.

Je to asi dva roky co jsem se tam byl podívat. Čuměli na mě jak vejři a neochota vyndat Modré DJ z vitrýny abych je zkusil na ruce byla víc než jasná. Až když jsem si povytáhl rukáv a viděli že mám na ruce Expy II a dovětku že potřebuju ještě něco společenského se mohli přetrhnout. Docela mě to otrávilo. Velmi milé obsluze jsem řekl že si raději zajedu za hranice, ať si strčej kam chtěj a odešel jsem. Od tý doby kdykoli jdu kolem, ani do výlohy se jim nepodívám.....

Jak souvisí Bechyně a ochota/neochota s GMT problémem?

Odesláno
  V 13. 11. 2019 v 21:55, feltharg napsal:

Myslím, že jsem někam (buď do Adamova prodejního vlákna nebo přímo sem) psal, že kamoš od Bechyněho má školení na ten novej tudor werk.

 

Musím to uvést na pravou míru - dotyčný mi na obědě (pred par týdny už) vysvětlil, jak se to s tema novejma strojovnama má - servis se dělá POUZE in house přímo v Tudoru. Maj na to snad celou dílnu a nikde ve světě nikdo ty strojky nemůže servisovat, všechno se posila do švajcu. Prej je to tvrdě neudržitelnej model a dřív nebo pozdejc budou muset svy hodinare do toho strojku pustit i mimo barák, ale zatím takto. A opravdu nikomu neřeknou, v čem je problem a nedodaj ani zadnej protokol co s tím vyvadeli. Takže tak, s informaci nalozte dle svého uvážení :)

Dobré vědět. Dík za info.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...