shore Odesláno 3. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. března 2011 nechcem ti predpovedat spatne spravy, ale drsne mi to pripomina toho anglickeho zm*da co ma obtiahol..podobne formulacie viet..tak drzim palce Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gerhard Odesláno 3. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. března 2011 Neviem, chlapci. Keby ma chcel odzubat zdvihol by telefon? Na maily odpoveda tiez svizne celkom. ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 4. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2011 Lide co dluzi penize na vsechny strany jsou neobycejne sikovni ve vymluvach a dokazi tahat za nos cloveka pomerne dlouho. ING ucet mam, ma prave vyhodu, ze muzes poslat penize jen na definovany ucet a navic to musi byt ucet, ze ktereho sporis, takze to je slusna obrana proti vykradeni penez. Kazdopadne kdyz chci mit z nej penize v patek na jinem uctu, musim je poslat ve stredu. Z uctu v Ceske sporitelne mi trval prevod na ucet do USA 1 den!! To ze nekdo muze zablokovat ucet z duvodu neplaceni cla je mozne, ale to dela banka na zaklade rozhodnuti soudu a ne ze si nekde urednik zaklikne ve formulari na webu volbu "blokovat ucet cislo", navic je to dlouhodoba vec k reseni. Priznam se, ze to nevidim prilis optimisticky a hrozne rad bych se mylil. Kazdopadne je to ponauceni i pro ostatni a moznost prodeje po 50 prispevcich tomu nahrava, protoze obecne prodej z tohoto fora ma vysoky kredit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmoobbyy Odesláno 4. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2011 Irsko je stejne jako Slovensko a Cesko clenem EU, pro prevody plati prevodni lhuty, ktere jsem postoval vcera. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VS Odesláno 4. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2011 (upraveno) Potřeboval jsem poradit,pomoct s opravou hodinek Nautica pro kolegu z práce.Nikdo s osazenstva "chronomagorů" nepomohl.To mě naštvalo.Raději tady zase řeší fotky,pistole a urážejí se.Jediný člen vikhra dal nějaký tip a proto mu chci tady alespoň poděkovat. A jsi si jistý, že někdo věděl, jak vyřešit Tvůj problém a schválně Ti to neřekl, aby Tě naštval? Na pomoc a rady tady není zákonný nárok a povinnost někoho odpovědět. Třeba nikdo nevěděl, to Tě nenapadlo? Není nutné hledat za každou cenu problémy tam, kde žádné nejsou. Upraveno 4. března 2011 uživatelem VS Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gerhard Odesláno 4. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2011 (upraveno) Dnes rano mi postol toto , no na ucte to od pondelka nemam. Mne sa vidi ze do kolonky IBAN neuviedol pret tym dlym cislom SK v takom tvare by to malo byt, ci nemusi ked je tam SWIF?Akurat tam nie je stav transakcie PENDING alebo take nieco. Hm. Strasne rad si nasypem popol na hlavu ak mu krivdim , ale neviem. Upraveno 4. března 2011 uživatelem gerhard Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubson Odesláno 4. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2011 to je formulář pro zadání platby, který nedokazuje nic jiného, než to že byl vypsán? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ricous Odesláno 4. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2011 Já se v tom nevyznám, ale když je to "Europlatba - platba do zemí EHP v měně EUR" a nastavená měna je EUR, je částka 25.500,- správně...? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sery.vlk Odesláno 4. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2011 (upraveno) Navíc u takového zadání každé internetové bankovnictví při pokusu o zpracování ohlásí chybu - chybný formát IBAN.Gerharde, Tvůj obchodní partner jen vrší různé plané výmluvy. Edit: Už si to konečně přiznej. Vždyť už s Tebou cuká snad měsíc?(Srry, jsem profesionálně deformovaný cynik.) Upraveno 4. března 2011 uživatelem sery.vlk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jankoxxx Odesláno 4. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2011 gerhard, podla mna je na case pohrozit policiou. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 4. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2011 Keby ma chcel odzubat zdvihol by telefon? Na maily odpoveda tiez svizne celkom. ... Právě že ano. Zapírá se podvodník amatér a tím se okamžitě odhalí. Protřelý podvodník, jehož morální profil je cinknutý bájnou lhavostí, působí neskutečně věrohodně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shore Odesláno 4. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2011 (upraveno) je to formular, nie zrealizovany prevod a napisal 25500 EUR..janko ma pravdu, mal by si zajst na policiu a nahlasit podvod.. a bandicoot ma pravdu..znaly podvodnik ta bude mesiace tahat za nos Upraveno 4. března 2011 uživatelem shore Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gerhard Odesláno 4. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2011 Navíc u takového zadání každé internetové bankovnictví při pokusu o zpracování ohlásí chybu - chybný formát IBAN. Gerharde, Tvůj obchodní partner jen vrší různé plané výmluvy. Edit: Už si to konečně přiznej. Vždyť už s Tebou cuká snad 2 mesiace do p....e. Platbu som mu zaslal 28.12.2010 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 4. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2011 to je formulář pro zadání platby, který nedokazuje nic jiného, než to že byl vypsán? Spravne, mal by Ti poslat screenshot z vykonanych prevodov alebo platieb, toto je nic, nasleduje cancel a nic sa nedeje... . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skalis Odesláno 4. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2011 2 mesiace do p....e. Platbu som mu zaslal 28.12.2010 Tady vazne konci vsechna sranda, asi nema smysl otalet a cekat na Godota. Situaci Ti rozhodne nezavidim! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 4. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2011 (upraveno) Skoro bych řekl, že ten výpis je z nějakého DEMO internetového bankovnictví, kde ani není možnost zadat jinou měnu než EUR (proto je to pole tmavé). Tak tento obrázek je již naprosto jasný podvod a během nějaké doby přestane jeho telefonní číslo existovat..... Upraveno 4. března 2011 uživatelem Josef01 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 4. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2011 Neaktivní měna je asi dána typem platby - europlatba. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Baker Odesláno 4. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2011 kde ani není možnost zadat jinou měnu než EUR (proto je to pole tmavé). Neni, protoze je tam volba "europlatba v EUR", tak te to na jinou menu nepusti. To ovsem nic nemeni na tom, ze si myslim, ze jde o jednoznacny a cileny podvod. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krupkic Odesláno 4. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2011 Otázka je proč to ještě takhle natahuje. Nemá náhodou rozjednaný ještě s někým jiným další obchod a nechce aby to hned prasklo? Přeci jen tohle vlákno nečte každý... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 4. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. března 2011 (upraveno) ING ucet mam, ma prave vyhodu, ze muzes poslat penize jen na definovany ucet a navic to musi byt ucet, ze ktereho sporis, takze to je slusna obrana proti vykradeni penez. Kazdopadne kdyz chci mit z nej penize v patek na jinem uctu, musim je poslat ve stredu.Nelze paušalizovat . Záleží na cílové bance. Do Raifky to teče ani ne 24 hodin. ING zaúčtovává do 14 hodin pracovního dne (myslím, nebo do tří), takže když dám příkaz ve 13:50, ráno v 5:30 je mám v Raifce. Občas se stane, že je tam zpoždění a doteče to až po poledni. Nikdy se mi ale nestalo, aby to šlo déle než 24 hodin. Jinak mě ING úplně megavytočilo. Žena si chtěla otevřít spořák. Je na mateřský, takže volala na jejich linku, kde jí slíbili, že ji nakontaktuje zástupce a přijede k nám domů. Po třech týdnech čekání se ozvala paní a že se jí k nám nechce a vyřídí to spolu poštou. Vyplněný formuláře jsme jí poslali začátkem února, a to včetně kopie OP a čekáme na jakoukoli reakci. Dnes, když jsme volali na ING linku, bylo nám sděleno, že ji neznají, nemají na ni kontakty a neví, jak se s ní spojit, že prý je to náš problém. Její telefon je vypnutý. Skvělý. Asi zase sednu na telefon a začnu bejt na někoho nepříjemnej. Upraveno 4. března 2011 uživatelem KFL Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky