Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Lide co dluzi penize na vsechny strany jsou neobycejne sikovni ve vymluvach a dokazi tahat za nos cloveka pomerne dlouho. ING ucet mam, ma prave vyhodu, ze muzes poslat penize jen na definovany ucet a navic to musi byt ucet, ze ktereho sporis, takze to je slusna obrana proti vykradeni penez. Kazdopadne kdyz chci mit z nej penize v patek na jinem uctu, musim je poslat ve stredu. Z uctu v Ceske sporitelne mi trval prevod na ucet do USA 1 den!! To ze nekdo muze zablokovat ucet z duvodu neplaceni cla je mozne, ale to dela banka na zaklade rozhodnuti soudu a ne ze si nekde urednik zaklikne ve formulari na webu volbu "blokovat ucet cislo", navic je to dlouhodoba vec k reseni. Priznam se, ze to nevidim prilis optimisticky a hrozne rad bych se mylil. Kazdopadne je to ponauceni i pro ostatni a moznost prodeje po 50 prispevcich tomu nahrava, protoze obecne prodej z tohoto fora ma vysoky kredit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potřeboval jsem poradit,pomoct s opravou hodinek Nautica pro kolegu z práce.Nikdo s osazenstva "chronomagorů" nepomohl.To mě naštvalo.Raději tady zase řeší fotky,pistole a urážejí se.Jediný člen vikhra dal nějaký tip a proto mu chci tady alespoň poděkovat.

 

A jsi si jistý, že někdo věděl, jak vyřešit Tvůj problém a schválně Ti to neřekl, aby Tě naštval? Na pomoc a rady tady není zákonný nárok a povinnost někoho odpovědět. Třeba nikdo nevěděl, to Tě nenapadlo?

Není nutné hledat za každou cenu problémy tam, kde žádné nejsou.

Upraveno uživatelem VS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes rano mi postol toto , no na ucte to od pondelka nemam. Mne sa vidi ze do kolonky IBAN neuviedol pret tym dlym cislom SK v takom tvare by to malo byt, ci nemusi ked je tam SWIF?

Akurat tam nie je stav transakcie PENDING alebo take nieco. Hm. Strasne rad si nasypem popol na hlavu ak mu krivdim , ale neviem.

post-1780-086341900 1299228854.jpg

Upraveno uživatelem gerhard
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Navíc u takového zadání každé internetové bankovnictví při pokusu o zpracování ohlásí chybu - chybný formát IBAN.

Gerharde, Tvůj obchodní partner jen vrší různé plané výmluvy. Edit: Už si to konečně přiznej. Vždyť už s Tebou cuká snad měsíc?

(Srry, jsem profesionálně deformovaný cynik.)

Upraveno uživatelem sery.vlk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to formular, nie zrealizovany prevod a napisal 25500 EUR..janko ma pravdu, mal by si zajst na policiu a nahlasit podvod..

 

a bandicoot ma pravdu..znaly podvodnik ta bude mesiace tahat za nos

Upraveno uživatelem shore
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Navíc u takového zadání každé internetové bankovnictví při pokusu o zpracování ohlásí chybu - chybný formát IBAN.

Gerharde, Tvůj obchodní partner jen vrší různé plané výmluvy. Edit: Už si to konečně přiznej. Vždyť už s Tebou cuká snad

 

 

 

2 mesiace do p....e. Platbu som mu zaslal 28.12.2010

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skoro bych řekl, že ten výpis je z nějakého DEMO internetového bankovnictví, kde ani není možnost zadat jinou měnu než EUR (proto je to pole tmavé). Tak tento obrázek je již naprosto jasný podvod a během nějaké doby přestane jeho telefonní číslo existovat.....

Upraveno uživatelem Josef01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ING ucet mam, ma prave vyhodu, ze muzes poslat penize jen na definovany ucet a navic to musi byt ucet, ze ktereho sporis, takze to je slusna obrana proti vykradeni penez. Kazdopadne kdyz chci mit z nej penize v patek na jinem uctu, musim je poslat ve stredu.

Nelze paušalizovat :). Záleží na cílové bance. Do Raifky to teče ani ne 24 hodin. ING zaúčtovává do 14 hodin pracovního dne (myslím, nebo do tří), takže když dám příkaz ve 13:50, ráno v 5:30 je mám v Raifce. Občas se stane, že je tam zpoždění a doteče to až po poledni. Nikdy se mi ale nestalo, aby to šlo déle než 24 hodin.

 

Jinak mě ING úplně megavytočilo. Žena si chtěla otevřít spořák. Je na mateřský, takže volala na jejich linku, kde jí slíbili, že ji nakontaktuje zástupce a přijede k nám domů. Po třech týdnech čekání se ozvala paní a že se jí k nám nechce a vyřídí to spolu poštou. Vyplněný formuláře jsme jí poslali začátkem února, a to včetně kopie OP a čekáme na jakoukoli reakci. Dnes, když jsme volali na ING linku, bylo nám sděleno, že ji neznají, nemají na ni kontakty a neví, jak se s ní spojit, že prý je to náš problém. Její telefon je vypnutý. Skvělý. Asi zase sednu na telefon a začnu bejt na někoho nepříjemnej.

Upraveno uživatelem KFL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...