zceyee Odesláno 19. června 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. června 2019 Vůbec nejlepší je dožadování se jízdy cyklistů za sebou a když potom jedu sám u kraje, tak mě v rozhodně "bezpečném odstupu" asi 20cm objíždí každý 3. řidič i s autem v protisměru.Někdy si to zkuste i na tom kole a potom mudrujte Jo, spoustu řidičů jsou prasata, s tím holt nic neuděláš. Nicméně, když nedodržují odstup pokud jedeš sám, je to u skupinky dvou vedle sebe nějak lepší? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OndraTce Odesláno 19. června 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. června 2019 Vůbec nejlepší je dožadování se jízdy cyklistů za sebou a když potom jedu sám u kraje, tak mě v rozhodně "bezpečném odstupu" asi 20cm objíždí každý 3. řidič i s autem v protisměru.Někdy si to zkuste i na tom kole a potom mudrujte Ano, beru. Ale ten řidič v autě má tunu a půl +. Vyžadovat po bicyklistech jízdu ve štrúdlu zákonem mi přijde nesmysl, když jim často chybí pud sebezáchovy... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek124 Odesláno 19. června 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. června 2019 Kdyby dnes pumpičkáři neměli potřebu instalovat si na kolo metr široká řídítka s hákama (na lovení kabelek?), neměli by problém vejít se do řady na půlmetrovou krajnici, tak jako to šlo před lety na silničních kolech a nikdo kvůli tomu nemusel do protisměru. A s jízdou vedle sebe zdůvodňovanou "útvarem anóbrž pelotónem" (fakt jezdíte oficiální závody na uzavřeném úseku?) a nebo "předjížděním pomalejších" taky táhněte do škarpy - už za komárů nás jako "trestně nezodpovědné smrady" BESIPáci učili že předjíždět na kole lze, ovšem jen v případě že sám v té chvíli nejsem předjížděn a basta. Což dnešní maskáčově vystajlovanej honič kalorií s bezstresovou výchovou, sluchátkama na typadlech, akčníma kamerama na škopku a okulárama zamlženýma od ukrutné jízdy z kopce "skoročtyřicítkou" pochopitelně neregistruje a neřeší... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolas Odesláno 20. června 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. června 2019 Kdyby dnes pumpičkáři neměli potřebu instalovat si na kolo metr široká řídítka s hákama (na lovení kabelek?).Prosím o fotku, co si mám pod tím představit . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
long Odesláno 20. června 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. června 2019 Kluci moc hezké téma.Stačí přeci používat hlavu a tu ze zkušenosti méně používají frajeři v elasťácích na kole, zcela stejně jako hovada na přechodu, co ti tam skočí kdykoliv bez rozmyslu a sebemenšího pudu sebezáchovy. Jinak některé argumenty obou stran jsou k pobavení a dnešnímu ránu vhodné než v jiné dny ( nevím jestli nemám vytáhnout kolo a projet kolem Hlaváku Prahu :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 20. června 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. června 2019 Kdyby dnes pumpičkáři neměli potřebu instalovat si na kolo metr široká řídítka s hákama (na lovení kabelek?), neměli by problém vejít se do řady na půlmetrovou krajnici, tak jako to šlo před lety na silničních kolech a nikdo kvůli tomu nemusel do protisměru. A s jízdou vedle sebe zdůvodňovanou "útvarem anóbrž pelotónem" (fakt jezdíte oficiální závody na uzavřeném úseku?) a nebo "předjížděním pomalejších" taky táhněte do škarpy - už za komárů nás jako "trestně nezodpovědné smrady" BESIPáci učili že předjíždět na kole lze, ovšem jen v případě že sám v té chvíli nejsem předjížděn a basta. Což dnešní maskáčově vystajlovanej honič kalorií s bezstresovou výchovou, sluchátkama na typadlech, akčníma kamerama na škopku a okulárama zamlženýma od ukrutné jízdy z kopce "skoročtyřicítkou" pochopitelně neregistruje a neřeší... hele, rohy na rodlech už se nevozi a tyhle sirokoriditkari jezdí povětšinou mimo komunikaci, takže je to blábol. A silniční kolo s rovnejma řídítkama jsem ještě nepotkal Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopa26 Odesláno 20. června 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. června 2019 Je to taky o komunikaci. Sedlam jak kolo, tak auto. Tuhle mi to tam nejaka baba bez rozmyslu na kole strihla, opravdu kousek pred autem, neudrzel jsem se a kricel sproste. Tim se mi ulevilo. Stejny jev mam vypozorovany, pokud jedu jako spolujezdec treba s brachou.On je nervozni u rizeni, ale predvida.... miluju jeho monology. Blizime se treba ke zuzeni a on uz dopredu tusi, takze hlasi:" divej divej jak se cpe, hele hele, sem to rikal, to vis ze tam vjede, ty cuuuuuuraaku zkurvenej! " Pokud podobnou vec udela sam, protoze specha a slysi klakson, kterej na nej troubi, mrkne do zpetneho zrcatka a spise smirlive konstatuje :" no no, abyses neposral!" Proste bejt slusnej a ohleduplnej. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 20. června 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. června 2019 Nechtěl jsem tady reagovat, ale po hodnotných příspěvcích některých členů, kteří všemu rozumí, ode všeho mají klíče a všude byli dvakrát... Dvě věci: stereotypy a bezohlednost. Významná část společnosti - a tudíž i členů fóra - žije / myslí / koná v zajetí stereotypů.Stereotypy = házet všechny příslušníky jedné skupiny do jednoho pytle = život je pak snadnější.každý člověk na kole je prostě pumpičkář,každý člověk v autě je prostě plechovkář,každý člověk na motorce je prostě dárce orgánů.Mnohdy by stačilo uvědomit si, že ten pumpičkář v buzioblečku je taky člověk, který má nějaký důvod, že jede stejným směrem jako pan Stereo za volantem (a že není v tesilkách z nějakého racionálního důvodu) a že pravidla silničního provozu nařizují bezpečný boční odstup při předjíždění z nějakého rozumného důvodu. Významná část společnosti se chová bezohledně.Někdo proto, že ani neví, jak by se jinak choval. Je prostě mezi námi významná část tupých lidí s hodně omezenou schopností empatie.No a někdo se chová bezohledně naprosto vědomě a programově, protože je přece chytřejší než všichni ti blbci okolo a moc dobře si svoje bezohledné konání zdůvodní, zná přece svoje práva atd. atd. To naříkání řidičů aut na cyklisty "oni nás pumpičkáři omezují" je zajímavé, pokud si uvědomíme ten zásadní nepoměr.Ano, cyklista dokáže řidiče auta OMEZIT. Je to otravné, ale většinou je to jen nepříjemné.Ale řidič auta umí cyklistu OHROZIT na zdraví a na životě. Prostě jiný level ... S ohledem na výše uvedené:- když řídím auto, objíždím cyklistu s bezpečným odstupem- když jedu na kole, vyhýbám se silnicím jako čert kříži. Když už na silnici musím, jedu co nejvíc vpravo a stejně je mi to prd platné, 8 z 10 předjíždějících řidičů se mnou pěkně zamává, protože boční odstup je co? Boční odstup je buržoazní přežitek! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eloga Odesláno 20. června 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. června 2019 (upraveno) Americkejtak trochu prča, jestli by se spíš nehodilo, abys napsal recenzi o tom, jak tě snášejí místní v JČ jako expražáka.Radegast je hořký, nemáš to podobný? Podle nickové aféry to vypadá, že skoro jo. Tak jen do toho. Upraveno 20. června 2019 uživatelem eloga Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedan Odesláno 20. června 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. června 2019 - když jedu na kole, vyhýbám se silnicím jako čert kříži. Když už na silnici musím, jedu co nejvíc vpravo a stejně je mi to prd platné, 8 z 10 předjíždějících řidičů se mnou pěkně zamává, protože boční odstup je co? Boční odstup je buržoazní přežitek!Kéž by se tak chovali všichni cyklisté.Mne totiž nejvíc štvou ti, kteří v tom spešl oblečku jedou urputně po silnici a přitom 50 až 200 metrů bokem od silnice mají cyklostezku. Jak mi kdysi vysvětloval jeden z nich, "tam to není pro něj, protože to tam nemůže rozpálit a pořád musí dávat pozor na ty cyklisty, chodce a bruslaře, co se mu tam motají". Když jsem zkusil argument, že stejně musí dávat pozor řidiči na něj, tak jsem byl blbec, co tomu nerozumí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chronař Odesláno 20. června 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. června 2019 Duku, tleskám Ti.Je balzám vidět, že jsou na světě takoví... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuncák7 Odesláno 20. června 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. června 2019 Nechtěl jsem tady reagovat, ale po hodnotných příspěvcích některých členů, kteří všemu rozumí, ode všeho mají klíče a všude byli dvakrát... Dvě věci: stereotypy a bezohlednost. Významná část společnosti - a tudíž i členů fóra - žije / myslí / koná v zajetí stereotypů.Stereotypy = házet všechny příslušníky jedné skupiny do jednoho pytle = život je pak snadnější.každý člověk na kole je prostě pumpičkář,každý člověk v autě je prostě plechovkář,každý člověk na motorce je prostě dárce orgánů.Mnohdy by stačilo uvědomit si, že ten pumpičkář v buzioblečku je taky člověk, který má nějaký důvod, že jede stejným směrem jako pan Stereo za volantem (a že není v tesilkách z nějakého racionálního důvodu) a že pravidla silničního provozu nařizují bezpečný boční odstup při předjíždění z nějakého rozumného důvodu. Významná část společnosti se chová bezohledně.Někdo proto, že ani neví, jak by se jinak choval. Je prostě mezi námi významná část tupých lidí s hodně omezenou schopností empatie.No a někdo se chová bezohledně naprosto vědomě a programově, protože je přece chytřejší než všichni ti blbci okolo a moc dobře si svoje bezohledné konání zdůvodní, zná přece svoje práva atd. atd. To naříkání řidičů aut na cyklisty "oni nás pumpičkáři omezují" je zajímavé, pokud si uvědomíme ten zásadní nepoměr.Ano, cyklista dokáže řidiče auta OMEZIT. Je to otravné, ale většinou je to jen nepříjemné.Ale řidič auta umí cyklistu OHROZIT na zdraví a na životě. Prostě jiný level ... S ohledem na výše uvedené:- když řídím auto, objíždím cyklistu s bezpečným odstupem- když jedu na kole, vyhýbám se silnicím jako čert kříži. Když už na silnici musím, jedu co nejvíc vpravo a stejně je mi to prd platné, 8 z 10 předjíždějících řidičů se mnou pěkně zamává, protože boční odstup je co? Boční odstup je buržoazní přežitek! +1 Díky, já taky nechtěl reagovat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 20. června 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. června 2019 Kéž by se tak chovali všichni cyklisté.Mne totiž nejvíc štvou ti, kteří v tom spešl oblečku jedou urputně po silnici a přitom 50 až 200 metrů bokem od silnice mají cyklostezku. Jak mi kdysi vysvětloval jeden z nich, "tam to není pro něj, protože to tam nemůže rozpálit a pořád musí dávat pozor na ty cyklisty, chodce a bruslaře, co se mu tam motají". Když jsem zkusil argument, že stejně musí dávat pozor řidiči na něj, tak jsem byl blbec, co tomu nerozumí.Tak je velký rozdíl mezi cyklostezkou a stezkou pro cyklisty a chodce. A možná bych si zkusil projet na karbonovém kole po tom druhém jmenovaném. To jednoduše nejde. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hufnor Odesláno 20. června 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. června 2019 Tak je velký rozdíl mezi cyklostezkou a stezkou pro cyklisty a chodce. A možná bych si zkusil projet na karbonovém kole po tom druhém jmenovaném. To jednoduše nejde. Jako, stavět s nezanedbatelnými náklady cyklostezky, které skutečně pravidelně využívá bůhvíkolik % populace ještě nějak vyargumentovat asi půjde, protože pro spoustu z těchto lidí je kolo po značnou část roku hlavním dopravním prostředkem, což je jistě chvályhodné a obecně prospěšné. Takže se to nestaví jen pro zábavu.Jízda na karbonovém speciálu ale už vážně není potřeba, je to koníček. A u těch, u kterých to potřeba je - profíci - je to taky svým způsobem zábor veřejného prostranství. Truhlář si taky neohradí třetinu pruhu silnice u svojí dílny k tomu, aby si tam hobloval extra dlouhá prkna.Není fér, aby bylo x desítek lidí, kteří danou veřejnou komunikaci používat potřebují, zdržováno tím, že si na ní 1 člověk právě provozuje svůj koníček. Ad absurdum je to ekvivalent toho, že by z dálnice startovala motorová rogala, protože se jim tam nejlíp rozjíždí a řidiči by jim to museli umožnit za cenu kilometrových kolon. Neobhajuju tady bezohlednost vůči cyklistům, ale právo většiny nemuset se posr*t kvůli rozmarům zlomku promile.Berte to s rezervou a v tomhle kontextu, ale vždycky vážně není nutné snažit se za každou cenu vycházet maximálně vstříc každé sebemrňavější zájmové podskupince lidí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 20. června 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. června 2019 Americkejtak trochu prča, jestli by se spíš nehodilo, abys napsal recenzi o tom, jak tě snášejí místní v JČ jako expražáka.Radegast je hořký, nemáš to podobný? Podle nickové aféry to vypadá, že skoro jo. Tak jen do toho. Hořký? Myšleno frustrát? To doufám ne. Prvních pár let na mne sice místní koukali s lehkým odstupem, ale co jsem po cca třech letech vyměnil na celým vozovým parku Áčka za Céčka, už mě berou za místního. Vybral jsem si pidivesnici, máme 18 obyvatel. V létě víc o lufťáky, v zimě tu funguje 6 usedlostí. Jediný co mne tu trvale sere, je věčnej boj s řemeslníkama, zedníci jasně vedou. Buď je nemůžeš dlouho sehnat, z těch co seženeš jsou většina kreténi. Kápnout na slušnýho je výhra v loterii. Přesto opustit Prahu bylo jedno z mých nej rozhodnutí, celkově jsem si kvalitu života posunul hodně do pohody. Finančně nejsem naštěstí závislej na týhle zemi, takže je úplně jedno, kde se usídlím. A Praha už dávno není místo k životu podle mých představ. Stejně jsem si zatím v Praze jeden byt nechal, třeba kdybych na starý kolena vyměkl a zvážil návrat, ale uzrává ve mně představa důchodu ještě výrazně jižněji, tak se ho asi zbavím. Jo a "Aféra nickgate" pobavila. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 20. června 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. června 2019 Jako, stavět s nezanedbatelnými náklady cyklostezky, které skutečně pravidelně využívá bůhvíkolik % populace ještě nějak vyargumentovat asi půjde, protože pro spoustu z těchto lidí je kolo po značnou část roku hlavním dopravním prostředkem, což je jistě chvályhodné a obecně prospěšné. Takže se to nestaví jen pro zábavu.Jízda na karbonovém speciálu ale už vážně není potřeba, je to koníček. A u těch, u kterých to potřeba je - profíci - je to taky svým způsobem zábor veřejného prostranství. Truhlář si taky neohradí třetinu pruhu silnice u svojí dílny k tomu, aby si tam hobloval extra dlouhá prkna.Není fér, aby bylo x desítek lidí, kteří danou veřejnou komunikaci používat potřebují, zdržováno tím, že si na ní 1 člověk právě provozuje svůj koníček. Ad absurdum je to ekvivalent toho, že by z dálnice startovala motorová rogala, protože se jim tam nejlíp rozjíždí a řidiči by jim to museli umožnit za cenu kilometrových kolon. Neobhajuju tady bezohlednost vůči cyklistům, ale právo většiny nemuset se posr*t kvůli rozmarům zlomku promile.Berte to s rezervou a v tomhle kontextu, ale vždycky vážně není nutné snažit se za každou cenu vycházet maximálně vstříc každé sebemrňavější zájmové podskupince lidí.Tak tohle je totální nesmysl a to hned z několika důvodů. Pokud to není čistě cyklostezka, tak po ní cyklista nemá žádnou povinost jet. Cyklista je stejný účastník silničního provozu jako člověk v autě. Má na tu cestu stejné právo. Asi jako kdybych řekl, že Ty můžeš jet autem jen do práce, ale ve chvíli kdy jedeš na výlet, do posilovny nebo na nákup, tak provozuješ svůj koníček a překážíš cyklistům. Je to úplně stejná píčovina. Karbonové kolo je dnes standart. Nevím co myslíš termínem nemuset se posrat, ale podle mě si napsal poměrně dlouhý příspěvek, který nemá žádnou hodnotu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eloga Odesláno 20. června 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. června 2019 nickgatetak jo, na jih je to potřeba, nejlépe až pod Jižní kříž. Také to vyhlížím.Dík. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 20. června 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. června 2019 Aaaa, vanoce jsou tady...Oslové vždy vespolek se drbou :-). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hufnor Odesláno 20. června 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. června 2019 Tak tohle je totální nesmysl a to hned z několika důvodů. Pokud to není čistě cyklostezka, tak po ní cyklista nemá žádnou povinost jet. Cyklista je stejný účastník silničního provozu jako člověk v autě. Má na tu cestu stejné právo. Asi jako kdybych řekl, že Ty můžeš jet autem jen do práce, ale ve chvíli kdy jedeš na výlet, do posilovny nebo na nákup, tak provozuješ svůj koníček a překážíš cyklistům. Je to úplně stejná píčovina. Karbonové kolo je dnes standart. Nevím co myslíš termínem nemuset se posrat, ale podle mě si napsal poměrně dlouhý příspěvek, který nemá žádnou hodnotu Totální nesmysl je to z tvého pohledu, který je očividně diametrálně odlišný od toho mého a nazývat moje argumenty "píč*vina" není adekvátní, zejména vzhledem k tomu, že nevycházíš s přesných informací. Cyklista je povinen užít jak stezku pro cyklisty, tak stezku pro chodce a cyklisty, pokud jsou zřízeny. Doporučuju google. Ten paragraf kvůli něčemu zřídili, stejně jako tu kyklostezku.Tebou uváděný auto příklad neodpovídá realitě provozu. Při běžném užití auta nikoho nezdržuju, ať jedu na výlet, nebo do práce. A na dědy s vozékem, kteří jedou (jak) s hnojem, taky ostatní držkujou. Ale nikdo pro ně spešl cesty stavět nebude.Karbonové kolo je dnes standard pro koho? Osobně znám hezkou řádku lidí, kteří mají kolo, ale nikdo z nich, včetně mé osoby, nemáme kolo karbonové.Prosím, všimni si ale, že nikoho odnikud nevyháním, nikomu neubírám právo užívat cestu. Jen běžně jezdím po okresce, na které je přes den relativně hustý provoz a krajnice nejsou v dobrém stavu. Pokud cyklista na ní nevyužije cyklostezky, která vede paralelně s okreskou, tak prostě jede štrůdl lidí 3 a víc kilometrů místo devadesátkou rychlostí cyklisty, protože tu kvůli provozu v protisměru cyklistu prostě neobjedeš. Takže místo toho, aby tu byl vypruzený 1 cyklista, že si musí zajet 50 metrů "z cesty" na cyklostezku, je tu vypruzených X desítek lidí, kteří tu kvůli tomu ztrácí čas. Částečně pochopitelné je to v případě tetiny, která mamince na hrob do vedlejší dědiny na skládačce takhle jezdí už roky a nehodlá na tom nic měnit, protože jí táhne na osmdesát a s nějakou cyklostezkou jí můžou všici políbit šos. Přece nepojede tů delší cestů kolem kostela úplně na opačnů stranu, když může jet po tej přímej. V případě karbonového cyklisty mi ale přijde jako totální nesmysl chtít po těch všech lidech, aby to zdržení bez ceknutí snášeli jen proto, že ta cyklostezka, postavená mimo jiné proto, aby cyklisti neblokovali okresku, je ta "špatná" cyklostezka. Ve své podstatě je to filozofická debata o tom, jestli je žádoucnější, aby kníkal jeden karbonista, že mu to chvíli drncá (že se nemůže jet projet právě tudy), když by přece mohl jet o kousek vedle "po rovném", nebo pár tuctů automobilistů, kteří musí jet chvilku zbytečně třicítkou místo devadesátkou, kvůli jednomu kyklistovi, kterému ještě k tomu z jejich pohledu postavili ze svých daní o kousek dál tu jeho kyklostezku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 20. června 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. června 2019 Totální nesmysl je to z tvého pohledu, který je očividně diametrálně odlišný od toho mého a nazývat moje argumenty "píč*vina" není adekvátní, zejména vzhledem k tomu, že nevycházíš s přesných informací. Cyklista je povinen užít jak stezku pro cyklisty, tak stezku pro chodce a cyklisty, pokud jsou zřízeny. Doporučuju google. Ten paragraf kvůli něčemu zřídili, stejně jako tu kyklostezku.Tebou uváděný auto příklad neodpovídá realitě provozu. Při běžném užití auta nikoho nezdržuju, ať jedu na výlet, nebo do práce. A na dědy s vozékem, kteří jedou (jak) s hnojem, taky ostatní držkujou. Ale nikdo pro ně spešl cesty stavět nebude.Karbonové kolo je dnes standard pro koho? Osobně znám hezkou řádku lidí, kteří mají kolo, ale nikdo z nich, včetně mé osoby, nemáme kolo karbonové.Prosím, všimni si ale, že nikoho odnikud nevyháním, nikomu neubírám právo užívat cestu. Jen běžně jezdím po okresce, na které je přes den relativně hustý provoz a krajnice nejsou v dobrém stavu. Pokud cyklista na ní nevyužije cyklostezky, která vede paralelně s okreskou, tak prostě jede štrůdl lidí 3 a víc kilometrů místo devadesátkou rychlostí cyklisty, protože tu kvůli provozu v protisměru cyklistu prostě neobjedeš. Takže místo toho, aby tu byl vypruzený 1 cyklista, že si musí zajet 50 metrů "z cesty" na cyklostezku, je tu vypruzených X desítek lidí, kteří tu kvůli tomu ztrácí čas. Částečně pochopitelné je to v případě tetiny, která mamince na hrob do vedlejší dědiny na skládačce takhle jezdí už roky a nehodlá na tom nic měnit, protože jí táhne na osmdesát a s nějakou cyklostezkou jí můžou všici políbit šos. Přece nepojede tů delší cestů kolem kostela úplně na opačnů stranu, když může jet po tej přímej. V případě karbonového cyklisty mi ale přijde jako totální nesmysl chtít po těch všech lidech, aby to zdržení bez ceknutí snášeli jen proto, že ta cyklostezka, postavená mimo jiné proto, aby cyklisti neblokovali okresku, je ta "špatná" cyklostezka. Ve své podstatě je to filozofická debata o tom, jestli je žádoucnější, aby kníkal jeden karbonista, že mu to chvíli drncá (že se nemůže jet projet právě tudy), když by přece mohl jet o kousek vedle "po rovném", nebo pár tuctů automobilistů, kteří musí jet chvilku zbytečně třicítkou místo devadesátkou, kvůli jednomu kyklistovi, kterému ještě k tomu z jejich pohledu postavili ze svých daní o kousek dál tu jeho kyklostezku.Tak já jsem použil ten google a nemáš pravdu. Jinými slovy jde o značku kola v modrém kruhu. (1) Je-li zřízen jízdní pruh pro cyklisty, stezka pro cyklisty nebo je-li na křižovatce s řízeným provozem zřízen pruh pro cyklisty a vymezený prostor pro cyklisty, je cyklista povinen jich užít. Z čeho standard, no třeba ze zkušenosti, koho potkáš. A nejde o drncání, ale o to, že když pojedu svým stabilním tempem, tak bych byl za 2km asi 4x na zemi. Jet se potom nedá. Já jsem dlouhodobě odpůrce cyklostezek, naopak mi příjdou rozumné a levnější pruhy pro cyklisty o které se rozšíří cesta. Píčovinou jsem nazval přirovnání cyklisty k truhláři co blokuje komunikaci. To prostě není fér argument, protože jak říkám, cyklista je plnohodnotným účastníkem silničního provozu, mezitím co truhlář, který blokuje silnici to je něco úplně jiného. Je to asi jako když malé děti vyhánějí svůj názor ad absurdum. Blbina by možná stačila, ale ve mně je pořád en region rázovitý....... neměla to být urážka. Ono většinou když Ti někdo nadává, tak nepoužívá velké písmeno v oslovení. Jen tady jsi se dopustil argumentačního faulu + tvrzení které se nezakládají na pravdě A ano musíš jet chvíli třicítkou a ne devadesátkou pokud v prtisměru jede auto. Reálně o jak velkém zdržení se bavíme, sorry tohle je totálně sobecký argument. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky