martar Odesláno 19. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. ledna 2020 Když to tady čtu, jsem fakt rád, že jsem auto nikdy neměl... Jinak bych si všechny tyhle servisní úkony asi musel dělat sám. Jestli se podobný lumpárny dějou i v autorizovanejch servisech, chtě nechtě se vtírá analogie se servisem hodinek... doufám, že mají hodináři stavovskou čest na jiný úrovni než mechanici z autoservisu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 19. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. ledna 2020 To jsou takový vděčný témata diskusí, týká se to vybraných profesí a odvětví, o kterých všichni vědí, jak to tam funguje a jak se to šulí...jo a pak taky každej umí trénovat fotbal. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maro Odesláno 19. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. ledna 2020 (upraveno) Když to tady čtu, jsem fakt rád, že jsem auto nikdy neměl... Jinak bych si všechny tyhle servisní úkony asi musel dělat sám. Jestli se podobný lumpárny dějou i v autorizovanejch servisech, chtě nechtě se vtírá analogie se servisem hodinek... doufám, že mají hodináři stavovskou čest na jiný úrovni než mechanici z autoservisu.Jako že by ti tam při servisu breitli vytáhli in house a jebli tam etu, když to má stejně plné dynko, a ten tvuj strojek by pak nosili ve svých tissotech? :-D Upraveno 19. ledna 2020 uživatelem Maro Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McStinger Odesláno 19. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. ledna 2020 To asi nie. Ale prinesieš si v kanistríku svoj drahý olej a oni Ti tam nalejú Heliol zo suda. Majitelia Sinn UX sú na tom ešte horšie, tam servisák kľudne naleje olej čo zostal po vyprážaní rezňov, to potom človek na ručičky nevidí Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pirx Odesláno 19. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. ledna 2020 ...no kuciii tyhle obecny rady tady... zalezi teda dost na aute. Olejovej filtr kterej by sel zvenku ?skrabnout? byl snad naposled na favoritu, nevim jak teda nejaky obskurni francouzi ted, ale nemecky auta maj normalne papirovou vlozku ktera je pod sroubovacim uzaverem, to nijak poznacit nejde.U nekterejch motoru se ta vlozka vyndava nahoru, pri tom neztratis oleje ani kapku, u nekterejch dolu, tam ti pri vymene skoro vsechen olej vytece. U dieselovejch zazraku i kdyz nalejes pruzracnej novej olej, po 10 vterinach chodu motoru je cernej, takze poznat to podle barvy je nemozny.... podle me jediny reseni je menit si to sam, je to fakt primitivni, chapu ze oupnspejsovej bojovnik v tesilovym obleku to u firemniho tedeicka delat nebude, ale tady chronomagori jsou vetsinou sikovny Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fijo Odesláno 19. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. ledna 2020 Když jsem měnil žárovku u starého MB třídy A, tak jsem rozebral půlku auta. Pak už jsem nevěděl kudy kam, tak jsem to všechno nacházel do kufru a první reakce kamaráda v servise, ty vole, kde jsi boural :-) Takže to všechno hodinu namontoval zpátky, pak vytočil rejt a spodem od kole levým blatníkem vyměnil žárovku během asi tří minut...masakr :-)Jednou mě na benzínce poprosila tuze pěkná blondýnka, jestli bych ji nepomohl vyměnit žárovku... Změřil sem si ji vočima, uliznul patku a říkám jí, jasně bejby, jdeme na to. Po půl hodině rozebírání ackovyho mergla sem měl ruce zdrápaný jak po boji s trojhlavym drakem a černej jsem byl jak kdybych měnil převodovku. Dala mi místo telefonního čísla zmrzlinu za odměnu a jela do servisu MB. FailDycky když chci machrovat, tak přilezu domů po čtyřech :-))) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 19. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. ledna 2020 Jednou v zimě, když byl fakt mráz a všude sněhu pokkt, jsem byl nucen vyměnit žárovku u mondea II. Po hodině a půl práce, s odřenýma kloubama a špinavý jako čuně jsem rezignoval a bez světla dojel domů. Druhý den mechanik ve Fordu vytáhl dvě západky, vyndal celý světlo, vyměnil a zasadil. Práce na 2 minuty i s cigárem. Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frostie Odesláno 19. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. ledna 2020 https://www.novinky.cz/domaci/clanek/hasici-byli-na-miste-do-deseti-minut-klienti-i-personal-domova-ve-vejprtech-jsou-v-soku-40310407?dop-ab-variant=0&seq-no=1&source=hp&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=null Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martar Odesláno 19. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. ledna 2020 (upraveno) Jako že by ti tam při servisu breitli vytáhli in house a jebli tam etu, když to má stejně plné dynko, a ten tvuj strojek by pak nosili ve svých tissotech? :-DPřesně tak, Maro. A zmínil jsem to proto, že se tu už dvě stránky řeší vyměněnej motor... Kdyby byl hodinář lotr, některý servisní úkony si naúčtuje a neprovede. Taky může použít starší unavenou origo součástku místo nový, pokud se domnívá, že přežije záruku servisu. Ale jak říkám, jsem optimista a věřím, že hodináři mají stavovskou čest. Upraveno 19. ledna 2020 uživatelem martar Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 19. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. ledna 2020 ...no kuciii tyhle obecny rady tady... zalezi teda dost na aute. Olejovej filtr kterej by sel zvenku ?skrabnout? byl snad naposled na favoritu, nevim jak teda nejaky obskurni francouzi ted, ale nemecky auta maj normalne papirovou vlozku ktera je pod sroubovacim uzaverem, to nijak poznacit nejde.U nekterejch motoru se ta vlozka vyndava nahoru, pri tom neztratis oleje ani kapku, u nekterejch dolu, tam ti pri vymene skoro vsechen olej vytece. U dieselovejch zazraku i kdyz nalejes pruzracnej novej olej, po 10 vterinach chodu motoru je cernej, takze poznat to podle barvy je nemozny.... podle me jediny reseni je menit si to sam, je to fakt primitivni, chapu ze oupnspejsovej bojovnik v tesilovym obleku to u firemniho tedeicka delat nebude, ale tady chronomagori jsou vetsinou sikovny ono když chceš zachovat, dnes už celkem dlouhou, záruku u vozidla, tak musíš chodit do autorizáku i na výměny oleje, nejen na garančky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 19. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. ledna 2020 Nemusíš Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 19. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. ledna 2020 NemusíšFakt? Takže si to můžu měnit doma a jezdit jen na garančky? Tak to mi uniklo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 19. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. ledna 2020 V podstatě ano. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shaggy Odesláno 19. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. ledna 2020 Blokova vynimka.V ramci zakonnej zarucnej lehoty mozes chodit do hocijakeho servisu co splna normy. A doniest si aj vlastny matros.AleZaruku nad ramec zakona ti nikto neuzna pokial nechodis do znackoveho servisu. Vid podmienky predlzenej zaruky jednotlivych znaciek. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 19. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. ledna 2020 Není to pravda, a bavíme-li se konkrétně o ČR, tak je třeba si uvědomit, že ze zákona dnes žádná záruka neexistuje. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Violoncello Odesláno 19. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. ledna 2020 Ohledně garančky mám nejlepší příhodu z autorizáku Peugeot ve Zdibech (modří už vědí). Krom dvojnásobné ceny téhož úkonu (výměna oleje a filtru), oproti autorizáku v Jindřichově Hradci, chlapci ve Zdibech zjistili, že olejová nádrž má oproti technickým dokumentům od vozu o litr a půl větší kapacitu. Naštěstí mi to dolili do plna a taky naúčtovali. Poslal jsem je do prd..e a teď jezdím už jen do malých měst, kde bojují o zákazníka tím, že nekradou :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shaggy Odesláno 19. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. ledna 2020 Co neexistuje???Zarucna doba je vo vacsine statov EU minimalne 2 roky -> https://esc-sr.sk/clanok/zakonna-zaruka/ Blokova vynimka v SR podla smernice EU -> https://www.topspeed.sk/blokova-vynimka-ma-viac-nez-10-rokov-co-vlastne-znamena/10744 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 19. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. ledna 2020 Ad výměna žárovek a podobný legrácky: Návod k autu mám už léta v mobilu. Až bude chtít nějaká ženská vyměnit žárovku v merglu, stáhnu si nejdřív návod na Mergla :-) A třeba jí pak i řeknu, že to neumím.A jinak hezký povídání z knihy "Jedná paní povídala" na téma servisy. Nosit si svůj olej na výměnu do servisu... tvl, no to ne :-))) Leda bych si ho do toho auta mohl i sám nalejt :-) Fakt je, že ten servis v Olmíku, kterým to tu začlo, je vostrej teda. Napsal bych sem klidně jeho jméno (jestli to už přispěvatel neučinil). Jinak ale blbý lidi a lemplové jsou ve všech oborech, to si jeden nevybere. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 19. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. ledna 2020 Shaggy, v ČR opravdu neexistuje tzv "záruka ze zákona". My tu máme zákonnou odpovědnost, a tzv, záruka je smluvní ujednání. Btw, na zmínku typu v ČR ... něco je/není, reagovat slovenskými články, v nichž jsem (ani v jednom) zmínku o ČR nenašel, mi přijde argumentačně poněkud nešikovné :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 19. ledna 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. ledna 2020 Shaggy přemýšlí ještě československy Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky