Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Jsem úplně zapomněl, jak mi leze na nervy, že 90% lidí v kině, se tam jde nažrat.

Tak buď se jdu podívat na film, nebo jdu na jídlo.

To mlaskáni, křupáni a srkáni je hrozný zlozvyk.....

Upraveno uživatelem Pozorovatel
  • Like 1
  • Haha 2
  • Dát hlas 8
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, vůl. Zadní kolo má přes čáru. V místě Tvých dveří řidiče je bezpečně ve svým chlívku. Zase tu vidím jednoho bezohlednýho ču.áka, ... za rýsovacím prknem. Pokud by ta čára byla zdí, taky bys to tam postavil a následně skuhral?

E: Ten divnej úhel zkopíroval od Tebe.

Upraveno uživatelem Americkej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

40 minutes ago, klobadysek said:

Mě včera nepotěšil tento vůl co mě takto skřípl až jsem se do auta nemohl skoro dostat.. 🤐

 

20240913_161827.jpg

Predne koleso ma od ciary skoro nachlp rovnako ako Ty a auto ma rovnobezne s Tvojim. Takze z tohto hladiska mu asi nemas vela co vycitat 😉. Otazne je, ako to vyzera naokolo a ci mal moznost to dat inak alebo nie. Ale chapem ako to naserie, poznam 😄 A ako pise @Americkej a ako sa to tu uz dost rozoberalo, najvacsi curak tu zvycajne byva projektant, resp. investor.

  • Dát hlas 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasný, ale je to prostě jedno k druhému...vyšší spotřeba, halda spáleného oleje, opravy a generálky motorů, celková životnost auta. Já prostě z mého pohledu vidím v delším časovém horizontu ten malý motor méně ekologický než kdejaký větší motor, který vydrží třikrát....a celé auto jako takové. 
Náš rodinný Fiat 127, který jsme měli 18 let od roku 1977, myslím, najel 360k km a měl motor 0,9.
  • Dát hlas 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 26 minutami, Hasňa napsal:

Náš rodinný Fiat 127, který jsme měli 18 let od roku 1977, myslím, najel 360k km a měl motor 0,9. emoji6.png

Čtyřicet koní, dvanáct litrů spotřeba, takže ano, věřím 😂 Ale to nejdůležitější proč vydržel a co vyzdvihuji... čtyřválec :punk:

  • Like 1
  • Dát hlas 1
  • Hlasovat proti 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čtyřicet koní, dvanáct litrů spotřeba, takže ano, věřím  Ale to nejdůležitější proč vydržel a co vyzdvihuji... čtyřválec :punk:
Bral si kolem sedmi, ale to je jedno. Malé motory a malá auta jsou cool a takový Yaris, nebo Panda jsou skvělí kámoši do víru velkoměsta. Matčinu Pandu řídím rád a ta už má taky snad 13 let, nebo kolik. A ta 127 jela jednou do Jugošky a pětkrát do Bulharska, se 4 lidmi a velkým stanem v plné střešní zahrádce.
  • Like 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak souhlasím, že auta z osmdesátek a devadesátek byla pomyslnej vrchol pure automobilismu. Každá značka stavěla auto s jediným kriteriem, aby bylo co nejlepší. Nikdo jim do toho nekecal, volili si svoje rozdílné cesty. Škoda, že solidní protikorozní ochrana neexistovala...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to si slušne mimo :D Nemyslím s tým vrcholom - s tým súhlasím, ale s nekecaním. V osemdesiatych rokoch sa ešte európske automobilky snažili vyrovnať s americkými ekologickými predpismi, znížený výkon športových áut kvôli emisiám nebola žiadna výnimka. A v deväťdesiatych rokoch sa trebárs Alfa 164 so šesťvalcovým Bussom nemohla predávať v Kalifornii, čo Alfe narobilo problémy, keďže to bol najbohatší trh.

S plnou prdelou prepisov a obmedzení bojujú automobilky v podstate odjakživa. Vrátane vývojov motorov špeciálne kvôli obídeniu tých daňových, v tom sú experti hlavne Taliani...

Upraveno uživatelem wawrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vidíš a já měl tehdy Opla Monzu, tři po sobě. Obrovský třídvéř s řadovým šestiválcem ve třílitru. Ale máš pravdu, že zpětně si to asi idealizuju. A vlastně souhlasíš, že regulace a ekoteror automobilky pohřbíval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nie, ani si nemyslím, že to je teror. Ten boj za zavedenie ekologických prepisov zo sedemdesiatych rokov mal dosť dobrý dôvod aj reálny a merateľný efekt.

Nechcel by som žiť vo svete, v ktorom by sa tie prepisy nezviedli, lebo aj s mojimi obmedzenými socialistickými skúsenosťami si ho viem dokonale predstaviť - stačilo navštíviť niektoré miesta takmer bez regulácie, napríklad Káthmandú alebo skoro čokoľvek väčšie ázijské ešte 10-15 rokov dozadu.

  • Dát hlas 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Princip, který ty nazýváš ekologickými předpisy, tedy regulacemi, já nazývám terorem. Čímž nemyslím, že to primárně jako teror vzniklo, nicméně to tam dospělo. Ostatně Tvůj příklad s Alfou je výmluvný, jedno jak jej nazýváme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hasiči a policisté jedou 24/7, riskují životy, varují lidi, aby se evakuovali. Dopředu se ví, jaké části budou postižené (předpověď počasí, povodňové mapy, historická zkušenost, postupně stoupající toky, výzvy samosprávy) a i tak hromada lidí odmítá evakuaci. 

A pak budou v noci volat, ať je někdo přijede člunem / vrtulníkem zachránit. A hasiči a další budou nasazovat životy pro lidí, kteří je napřed poslali do pr...

  • Dát hlas 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...