Americkej Odesláno 14. září Nahlásit Sdílet Odesláno 14. září Nejhorší na tom je, že stále dokážeme zkonstruovat a vyrobit funkční, výkonný spalovací motor s dlouhou životností. Ale to se ekofašistům nelíbí. 5 3 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pozorovatel Odesláno 14. září Nahlásit Sdílet Odesláno 14. září (upraveno) Jsem úplně zapomněl, jak mi leze na nervy, že 90% lidí v kině, se tam jde nažrat. Tak buď se jdu podívat na film, nebo jdu na jídlo. To mlaskáni, křupáni a srkáni je hrozný zlozvyk..... Upraveno 14. září uživatelem Pozorovatel 1 2 8 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeronimo Odesláno 14. září Nahlásit Sdílet Odesláno 14. září (upraveno) Jojo, posledně jsem zařval na celý sál: Nažerte se kurva doma. (čuráci) už jsem si řekl jen v duchu. Edit: Zápisník alkoholičky, moc dobrý film. Upraveno 14. září uživatelem Jeronimo 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klobadysek Odesláno 14. září Nahlásit Sdílet Odesláno 14. září Mě včera nepotěšil tento vůl co mě takto skřípl až jsem se do auta nemohl skoro dostat.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 14. září Nahlásit Sdílet Odesláno 14. září (upraveno) No jo, vůl. Zadní kolo má přes čáru. V místě Tvých dveří řidiče je bezpečně ve svým chlívku. Zase tu vidím jednoho bezohlednýho ču.áka, ... za rýsovacím prknem. Pokud by ta čára byla zdí, taky bys to tam postavil a následně skuhral? E: Ten divnej úhel zkopíroval od Tebe. Upraveno 14. září uživatelem Americkej Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pozorovatel Odesláno 14. září Nahlásit Sdílet Odesláno 14. září My jsme byli s ženou na nového Beatlejuice. I když to má na ČSFD relativně dobré hodnocení, tak mě to moc nebavilo (od druhé poloviny to bylo o něco lepší). Ten starý u mě rozhodně vede Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bluman Odesláno 14. září Nahlásit Sdílet Odesláno 14. září 40 minutes ago, klobadysek said: Mě včera nepotěšil tento vůl co mě takto skřípl až jsem se do auta nemohl skoro dostat.. Predne koleso ma od ciary skoro nachlp rovnako ako Ty a auto ma rovnobezne s Tvojim. Takze z tohto hladiska mu asi nemas vela co vycitat . Otazne je, ako to vyzera naokolo a ci mal moznost to dat inak alebo nie. Ale chapem ako to naserie, poznam A ako pise @Americkej a ako sa to tu uz dost rozoberalo, najvacsi curak tu zvycajne byva projektant, resp. investor. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 14. září Nahlásit Sdílet Odesláno 14. září Jasný, ale je to prostě jedno k druhému...vyšší spotřeba, halda spáleného oleje, opravy a generálky motorů, celková životnost auta. Já prostě z mého pohledu vidím v delším časovém horizontu ten malý motor méně ekologický než kdejaký větší motor, který vydrží třikrát....a celé auto jako takové. Náš rodinný Fiat 127, který jsme měli 18 let od roku 1977, myslím, najel 360k km a měl motor 0,9. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McStinger Odesláno 14. září Nahlásit Sdílet Odesláno 14. září 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 14. září Nahlásit Sdílet Odesláno 14. září před 26 minutami, Hasňa napsal: Náš rodinný Fiat 127, který jsme měli 18 let od roku 1977, myslím, najel 360k km a měl motor 0,9. Čtyřicet koní, dvanáct litrů spotřeba, takže ano, věřím Ale to nejdůležitější proč vydržel a co vyzdvihuji... čtyřválec 1 1 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 14. září Nahlásit Sdílet Odesláno 14. září To bylo náhodou parádní auto. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 14. září Nahlásit Sdílet Odesláno 14. září Čtyřicet koní, dvanáct litrů spotřeba, takže ano, věřím Ale to nejdůležitější proč vydržel a co vyzdvihuji... čtyřválec Bral si kolem sedmi, ale to je jedno. Malé motory a malá auta jsou cool a takový Yaris, nebo Panda jsou skvělí kámoši do víru velkoměsta. Matčinu Pandu řídím rád a ta už má taky snad 13 let, nebo kolik. A ta 127 jela jednou do Jugošky a pětkrát do Bulharska, se 4 lidmi a velkým stanem v plné střešní zahrádce. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bluman Odesláno 14. září Nahlásit Sdílet Odesláno 14. září @Hasňa hovorilo sa o sucasnych malych trojvalcoch, ze su nezmysel, nie o malych autach vseobecne Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 15. září Nahlásit Sdílet Odesláno 15. září Nenarvali do něj haldu nablblejch povinnejch asistentů aby vážil dvě tuny a nebyli nuceni zkurvit motor přímovstřikem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 15. září Nahlásit Sdílet Odesláno 15. září Jinak souhlasím, že auta z osmdesátek a devadesátek byla pomyslnej vrchol pure automobilismu. Každá značka stavěla auto s jediným kriteriem, aby bylo co nejlepší. Nikdo jim do toho nekecal, volili si svoje rozdílné cesty. Škoda, že solidní protikorozní ochrana neexistovala... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wawrik Odesláno 15. září Nahlásit Sdílet Odesláno 15. září (upraveno) Tak to si slušne mimo Nemyslím s tým vrcholom - s tým súhlasím, ale s nekecaním. V osemdesiatych rokoch sa ešte európske automobilky snažili vyrovnať s americkými ekologickými predpismi, znížený výkon športových áut kvôli emisiám nebola žiadna výnimka. A v deväťdesiatych rokoch sa trebárs Alfa 164 so šesťvalcovým Bussom nemohla predávať v Kalifornii, čo Alfe narobilo problémy, keďže to bol najbohatší trh. S plnou prdelou prepisov a obmedzení bojujú automobilky v podstate odjakživa. Vrátane vývojov motorov špeciálne kvôli obídeniu tých daňových, v tom sú experti hlavne Taliani... Upraveno 15. září uživatelem wawrik Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 15. září Nahlásit Sdílet Odesláno 15. září No vidíš a já měl tehdy Opla Monzu, tři po sobě. Obrovský třídvéř s řadovým šestiválcem ve třílitru. Ale máš pravdu, že zpětně si to asi idealizuju. A vlastně souhlasíš, že regulace a ekoteror automobilky pohřbíval. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wawrik Odesláno 15. září Nahlásit Sdílet Odesláno 15. září Nie, ani si nemyslím, že to je teror. Ten boj za zavedenie ekologických prepisov zo sedemdesiatych rokov mal dosť dobrý dôvod aj reálny a merateľný efekt. Nechcel by som žiť vo svete, v ktorom by sa tie prepisy nezviedli, lebo aj s mojimi obmedzenými socialistickými skúsenosťami si ho viem dokonale predstaviť - stačilo navštíviť niektoré miesta takmer bez regulácie, napríklad Káthmandú alebo skoro čokoľvek väčšie ázijské ešte 10-15 rokov dozadu. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 15. září Nahlásit Sdílet Odesláno 15. září Princip, který ty nazýváš ekologickými předpisy, tedy regulacemi, já nazývám terorem. Čímž nemyslím, že to primárně jako teror vzniklo, nicméně to tam dospělo. Ostatně Tvůj příklad s Alfou je výmluvný, jedno jak jej nazýváme. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safi Odesláno 15. září Nahlásit Sdílet Odesláno 15. září Hasiči a policisté jedou 24/7, riskují životy, varují lidi, aby se evakuovali. Dopředu se ví, jaké části budou postižené (předpověď počasí, povodňové mapy, historická zkušenost, postupně stoupající toky, výzvy samosprávy) a i tak hromada lidí odmítá evakuaci. A pak budou v noci volat, ať je někdo přijede člunem / vrtulníkem zachránit. A hasiči a další budou nasazovat životy pro lidí, kteří je napřed poslali do pr... 4 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se