Qwuiddo Odesláno 6. prosince Nahlásit Sdílet Odesláno 6. prosince před 1 minutou, exBURN napsal: Ten dojezd je fakt hrozný - ne že bych lítal furt do Chorvatska a zpět, ale jen dneska jsem potřeboval na otočku něco omrknout a 300km jen to fiklo. diky, mrknu na to. Jinak 300km bys asi dal, standardne jezdim treba kolin-brno nebo kolin-plzen, coz je oboje cca 330-340, ale musis vyjet se 100%! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
exBURN Odesláno 6. prosince Nahlásit Sdílet Odesláno 6. prosince Jo, ale jen zázrakem jsem pak už nikam nejel. Stačilo by jen potřebovat něco ve firmě a je tam hned plus 100 a jak dneska napadlo tak jsem divertovat z Buchláku přes Zlín atd. takže i kdybych měl naplánováno nabíjení tak nevím jak bych řešil nabíjení v těch prdelích, tohle je za mě fakt zatím blbý a dík za reálné zkušenosti. Jinak jako kára super, taky mě to lákalo, ale kua já doufal že aspoň 400 km je tam vždy no. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qwuiddo Odesláno 6. prosince Nahlásit Sdílet Odesláno 6. prosince Mno kdyz bylo babi leto zari/rijen, tak 400-450 kombinovanych km je realnych. Dalnicnich ne. Je treba si uvedomit, ze nejezdis 0-100% baterky, ja se vetsinou pohybuju 35-80%. Pokud jedu delsi trasu cilene dobiju na 100%. Ted v zime (a to zatim poradna zima neni) je 400km nerealne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
exBURN Odesláno 6. prosince Nahlásit Sdílet Odesláno 6. prosince (upraveno) Jasný, já jen, že prostě tohle vůbec teď u auta neřeším, prostě tam jednou týdně natankuju plnou a jezdím, kamkoliv bez plánu. To plánování mě trochu děsí . Samo chápu, že prostě pořád všude nabíjím, tak bych měl mít pořád 80%, ale stejně... Upraveno 6. prosince uživatelem exBURN Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qwuiddo Odesláno 7. prosince Nahlásit Sdílet Odesláno 7. prosince Mno realne to funguje tak, ze u BEV vlastne taky nic neresis. Jen prijedes domu a pripojis to na kabel, coz zacnes delat automaticky temer ihned. Resit zacinas ve chvili, kdy vis, ze zitra jedes delsi trasu, treba 350km+, aby jsi v aplikaci nastavil, ze chces dobit do 100% nebo si nasel nabijecky po ceste (ja uz mam sve oblibene, trasy jezdim vicemene stejne). Jeste s tim planovanim tras to funguje tak, ze auto si samo dokazu spocitat kam dojede a dokaze ti naplanovat trasu i s nabijenim. Problem je, ze kazda nabijecka patri nekomu jinemu a kWh stoji jine penize a s tim auto nedokaze moc pracovat. Ja osobne mam dobijeci karty pouze na PRE, eON a CEZ a u ostatnich poskytovatelu platim roamingove ceny. V aute si nedokazu vyselektovat tyto poskytovatele, takze si trasy planuju sam. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 7. prosince Nahlásit Sdílet Odesláno 7. prosince před 7 hodinami, Qwuiddo napsal: Mno realne to funguje tak, ze u BEV vlastne taky nic neresis. Jen prijedes domu a pripojis to na kabel, coz zacnes delat automaticky temer ihned. Resit zacinas ve chvili, kdy vis, ze zitra jedes delsi trasu, treba 350km+, aby jsi v aplikaci nastavil, ze chces dobit do 100% nebo si nasel nabijecky po ceste (ja uz mam sve oblibene, trasy jezdim vicemene stejne). Jeste s tim planovanim tras to funguje tak, ze auto si samo dokazu spocitat kam dojede a dokaze ti naplanovat trasu i s nabijenim. Problem je, ze kazda nabijecka patri nekomu jinemu a kWh stoji jine penize a s tim auto nedokaze moc pracovat. Ja osobne mam dobijeci karty pouze na PRE, eON a CEZ a u ostatnich poskytovatelu platim roamingove ceny. V aute si nedokazu vyselektovat tyto poskytovatele, takze si trasy planuju sam. Někde jsem četl/zaslechnul, že by snad mělo být nabíjení vždy řešitelné normální platební kartou/nebo nějak sjednoceno, ale třeba šum ucha, nebo informací. Takhle je to teda hodně nekomfortní. Jinak dobrá recenze, uživatelsky pochopitelná neuživatelem, celkem mě to (teoreticky) vychází podobně. Až/jestli to bude někdy s trochu lepším dojezdem (určitě je to částečně psýcha) a pohodlnější dobíjení (ne tyhle občasné zmatky, které se dějí). Ta střecha je spíš třešnička na dortu, víkend, jinak denní výrobu u nás spotřebujeme většinou večer a v noci. Jo a musí to být Toyota Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safi Odesláno pondělí v 07:17 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno pondělí v 07:17 Dojezdu bych se nebál. V reálu se po českých dálnicích díky hustému provozu, kolonám, opravám atd nedá jezdit na 90% míst 160. A pokud někdo jezdí pravidelně ČR - Německo a má tam jedna z mála dálnic s neomezenou rychlostí, tak pro něj není ID7, ale Pasat. Já bych hrozně rád na mladoboleslavské dálnici jezdil 160, ale ono to prostě nejde, pokud nechceš každých 300m dojíždět a problikávat auto před tebou. A dalších 100 před ním. A inspirace připravovaným úsekem s hromadou měření rychlosti se rozšíří na další úseky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kloubik Odesláno pondělí v 07:45 Nahlásit Sdílet Odesláno pondělí v 07:45 (upraveno) Me prijde ze z 90 % s kym se bavim tak se na elektro auta diva z pohledu firemniho obchodaka, nebo zamestnance, ktery toci stovky kilometru denne. Jasne ze pro takove pouziti to auto nedava smysl. A chapu ze firemni flotily tvori majoritni cast prodeju novych aut a firmy tlaci zamestnance do elektro aut. Ale z pohledu soukrome osoby/rodinneho auta se mi to zacina libit vic a vic. Premyslim ze bych Passata Alltracka vymenil pristi rok za iX3, pripadne uvidim co nova Tesla Y, ale jak tu zaznelo, taky nedavam chybejici kaplicku. Kamarad nedavno jel s detmi road trip z Prahy az na Mallorcu, novou Teslou 3, a rikal ze naprosto bez omezeni. S detmi stejne kazdou chvili musis zastavit, superchargery po ceste vsude, ani jednou nemel strach o dojezd, v kazdem hotelu kde spali tak nabiti pres noc zadarmo v cene ubytovani. Cela cesta (jednim smerem) ho vysla za elektriku na 100 euro. I pri dnesnich cenach elektriky kdyz si necham udelat v Praze v garazi wallbox, tak budu jezdit za polovinu toho co s Passatem, pres tyden v Praze mi to staci pichnout na nabijecku jednou za tyden. 90 % vikendu nedam vic nez 400 km dohromady. Takze vicemene taky na jedno nabiti. Jsem zvedavy na X3 Neue Klasse, ale predpokadam ze cenove to bude vyrazne nad soucasnou iX3, ktera se da pul roku stara s 10t km koupit za cca 50tis eur. Upraveno pondělí v 07:46 uživatelem kloubik Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igicz Odesláno pondělí v 08:03 Nahlásit Sdílet Odesláno pondělí v 08:03 Za 40 tis eur teď kámoš koupil e-trona 55 s 30 tis km. Ale obratem mu bylo doporučeno dokoupit full záruku na 3 roky za 100t Kč. Léto 20 kWh / zima 30 kWh. Nové zimní pneu 40t Kč. Tam to skáče:) Ale jinak velice příjemné svezení. Hlavní mínus je prý infotaiment. Tam se vzteká fest. Bydlí v bytě, dobíjí u Kaufu, když jde večer nakoupit. Po čtvrt roce prý už jedině elektro, ale nikdy více Audi:-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kloubik Odesláno pondělí v 08:33 Nahlásit Sdílet Odesláno pondělí v 08:33 Ja tu iX3 jeste nezkousel, ale podle testu se vetsina shoduje, ze je to jedno z nejlepsich elektro aut pro bezne jezdeni... jasne, neni to od zakladu postevene na elektro platforme, dojezd u novych modelu bude lepsi, ale venitr jeste klasicky intererier, v testech se shoduji ze vlastne jezdi nejlepe ze vsech X3 modelu diky tezisti a naladeni tlumicu, krasne tichy, kufr dostatecny, vypada to zevnitr i zvenku porad jako auto. Nema to xdrive, ale elektro motor je vzadu nad napravou, rozlozeni hmotnosti je myslim 40/60, takze dobry zimaky a vyjede to vsude, stejne jako drive 120tka Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno pondělí v 09:21 Nahlásit Sdílet Odesláno pondělí v 09:21 Takže chceš říct, že trojka je super skvělý auto, ve kterým jsi ještě neseděl. Díky za názor. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qwuiddo Odesláno pondělí v 09:21 Nahlásit Sdílet Odesláno pondělí v 09:21 (upraveno) před 2 hodinami, safi napsal: Dojezdu bych se nebál. V reálu se po českých dálnicích díky hustému provozu, kolonám, opravám atd nedá jezdit na 90% míst 160. A pokud někdo jezdí pravidelně ČR - Německo a má tam jedna z mála dálnic s neomezenou rychlostí, tak pro něj není ID7, ale Pasat. Já bych hrozně rád na mladoboleslavské dálnici jezdil 160, ale ono to prostě nejde, pokud nechceš každých 300m dojíždět a problikávat auto před tebou. A dalších 100 před ním. A inspirace připravovaným úsekem s hromadou měření rychlosti se rozšíří na další úseky. před 1 hodinou, kloubik napsal: Me prijde ze z 90 % s kym se bavim tak se na elektro auta diva z pohledu firemniho obchodaka, nebo zamestnance, ktery toci stovky kilometru denne. Jasne ze pro takove pouziti to auto nedava smysl. A chapu ze firemni flotily tvori majoritni cast prodeju novych aut a firmy tlaci zamestnance do elektro aut. Ale z pohledu soukrome osoby/rodinneho auta se mi to zacina libit vic a vic. Premyslim ze bych Passata Alltracka vymenil pristi rok za iX3, pripadne uvidim co nova Tesla Y, ale jak tu zaznelo, taky nedavam chybejici kaplicku. Kamarad nedavno jel s detmi road trip z Prahy az na Mallorcu, novou Teslou 3, a rikal ze naprosto bez omezeni. S detmi stejne kazdou chvili musis zastavit, superchargery po ceste vsude, ani jednou nemel strach o dojezd, v kazdem hotelu kde spali tak nabiti pres noc zadarmo v cene ubytovani. Cela cesta (jednim smerem) ho vysla za elektriku na 100 euro. I pri dnesnich cenach elektriky kdyz si necham udelat v Praze v garazi wallbox, tak budu jezdit za polovinu toho co s Passatem, pres tyden v Praze mi to staci pichnout na nabijecku jednou za tyden. 90 % vikendu nedam vic nez 400 km dohromady. Takze vicemene taky na jedno nabiti. Jsem zvedavy na X3 Neue Klasse, ale predpokadam ze cenove to bude vyrazne nad soucasnou iX3, ktera se da pul roku stara s 10t km koupit za cca 50tis eur. Ahoj, mne do toho nikdo netlacil ve smyslu musi to byt BEV, mohl jsem si vybrat co jsem chtel. Jen v pripade BEV je vetsi budget, kvuli motivaci si to koupit. Nemecko pravidelne nejezdim, letos jsem tam byl 3x a bohuzel 2x to vyslo na podzdim s BEV, a obchodak taky nejsem. Jinak tedy ty hotely kde maji nabijeni a jeste navic zadarmo v cene ubytovani bych rad videl a to nemyslim ironicky. Mozna jen vzdy bydlim spatne. Bud tam nabijecky nejsou a nebo jsou za 20+kc/kwh a jeste bych treba musel bydlet jinde nez zbytek firmy :). A jeste k tematu, o vikendu jsem poprve vyuzil funkcionalitu ovladani auta pres mobil - potreboval jsem zajet do mezery. Dobra hracka Upraveno pondělí v 09:30 uživatelem Qwuiddo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kloubik Odesláno pondělí v 09:46 Nahlásit Sdílet Odesláno pondělí v 09:46 před 22 minutami, Americkej napsal: Takže chceš říct, že trojka je super skvělý auto, ve kterým jsi ještě neseděl. Díky za názor. Co je spatnyho udelat si predbezny nazor na zaklade reserse, a pak si jit otesovat par favoritu? Myslim ze ctes mezi radku neco co tam neni, a zbytecne jdes do konfrontace... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno pondělí v 10:59 Nahlásit Sdílet Odesláno pondělí v 10:59 Sám jsi řekl, že jde jen o názor. Já ti za něj poděkoval. Tys to vyhodnotil jako konfrontaci. Někde je chyba. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kotlick Odesláno pondělí v 11:05 Nahlásit Sdílet Odesláno pondělí v 11:05 Jak už jsem psal, koupil jsem Hyundai Kona r.v. 2020 s 64kW baterkou a 150kW motorem, najeto 91K km, plná palba. Kupoval jsem přes brněnského dovozce el. aut. Auto jsme hledali na Mobile.de, ale nebylo tam nic do budgetu, tak mi pak dal přístup na Autorola, kde se draží auta z leasingu. Šli jsme po německých a holandských, kvůli logistice. Bohužel jsem se asi trefil do špatného období, protože i dovozce mi říkal, že takové vyhajpované aukce tam ještě neviděl. Vozí hodně Tesly a říkal mi, že mu neklaplo 50 dražeb za říjen a začátek listopadu. Vybírali jsme a zkoušeli dražit 2 měsíce, než klaplo to co jsme chtěli jak výbavou tak cenově. Chtěl jsem totiž Konu z Nošovic a výbavu Premium, kde byla jistota 3F nabíjení a aplikace pro správu auta. Nakonec se podařilo, Kona vyšla na 500K Kč se vč. dovozu a poplatku aukci. Je to primárně auto pro manželku do práce, 50-60 km denně. Vezl jsem si to po ose z Brna do Ostravy, zapnuté topení, sedačka a volant a nešetřil jsem to, takže dálnice 130-150 km/h podle provozu a klasický testovací úsek kolem Lipníka (3 pruhy) 150-170 km/h. Dojel jsem se spotřebou 20,3 kWh. Žena s tím jezdí 2 týdny do práce a okolo komína za 16,5 kWh/100 km, tudíž 1 Kč/km a z toho je 28% spotřeby klimatizace/topení a vyhřívání auta před odjezdem. Ještě je tam jeden faktor, kdy by to mohlo jít níž, a snížení intenzity rekuperace. V autě byl dlouhodobý průměr za 5500 km 14,5 kWh/100 km Co se týče výbavy, tak to je ve fullu, včetře HUD, kůže, odvětrávaných sedaček, Android auto a aplikace na správu auta Bluelink. Dojezd při nabití na 100% to ukazovalo 450 km, při nabíjení na 80% to ukazuje 370 km. Apka Bluelink je super, dovoluje nastavit vše co člověk potřebuje, plus tam najde info o jízdě, spotřebě apod. Jede to pěkně, na dálnici jsem neměl s nikým/ničím problém. Je to ale menší auto, takže tomu odpovídá jízdní projev. Nabíjím doma z wallboxu, aktuálně ze sítě, bo FVE teď vyrábí tak na ohřev bojleru, ale od března už by to mělo jít i z FVE. Pár věcí to mě na tom baví: Možnost volit intenzitu rekuperace pádly pod volantem. 3-0, a přidržením levého pádla se dá i dobrzdit až k zastavení. Používal jsem hodně na dálnici. Žena se s tím zatím učí jezdit, tak to nechává na nejvyšší intenzitě rekuperace, takže proto i ta spotřeba je nad 16 kWh. pokud by snížila intenzitu, tak to půjde ještě dolů. Nastavení výhřevu/chlazení dle kalendáře nebo prac/víkend dny je super. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kloubik Odesláno pondělí v 11:27 Nahlásit Sdílet Odesláno pondělí v 11:27 před 26 minutami, Americkej napsal: Sám jsi řekl, že jde jen o názor. Já ti za něj poděkoval. Tys to vyhodnotil jako konfrontaci. Někde je chyba. Aha, tak to jo. Tak dekuju zes mi tak uprimne podekoval. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno pondělí v 11:42 Nahlásit Sdílet Odesláno pondělí v 11:42 Je zbytečné se ztrapňovat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alky Odesláno úterý v 21:57 Nahlásit Sdílet Odesláno úterý v 21:57 Tak manželka se dostala na 0,2 + baterka, přepočteno 18kW/100 km. Já jsem spokojenej. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se