Vanilla Odesláno 4. února 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2016 Prosim, nemel byste nekdo moznost overit servisni zasahy na BMW podle VINka? U AD mi to udelaji na zaklade TP, ale ja to auto teprve hodlam koupit Diky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolas Odesláno 4. února 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2016 Dost velký rozdíl u prazskej a KFL koukám , každopádně chlapi díky! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 4. února 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2016 Dost velký rozdíl u prazskej a KFL koukám , každopádně chlapi díky! Všude se dá narazit na zmetek, i u BMW. Nic víc bych v tom nehledal. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jonas1 Odesláno 4. února 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2016 (upraveno) Pátral jsem, ale furt v tom nemám jasno, tak snad někdo bude vědět. Motor 2.0xd od BMW 135 kw, který je v BMW řady 3 od roku 2010-2012, je tentýž samý co je v nových BMW řady 3 ? Za případné zkušenosti majitelů tohoto motoru budu rád. U motoru N47 byly svolávací akce na výměnu rozvodu z let výroby 09-11 (retizky praskaly často), nasledne došlo k úpravě materiálu a tim pádem 135kw verze už by celkové mela byt spolehlivější. Problémy s rozvody jsou i u sestivalce N57, takže kdo chce jezdit déle, určitě je lepší před tím nestrkat hlavu do písku. Obecně je ale 20d 135kw spolehlivý motor, BMW ma v současnosti v portfoliu mnohem větší libovky:)) Upraveno 4. února 2016 uživatelem jonas1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 4. února 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2016 Tady drobet info o tom nepovedeným BMW 2.0D:http://www.auto.cz/bazar-top-pet-nejhorsich-dieselu-92441?cast=2-BMW-N47 Všimněte si, že jsem použil metodu starýho dobrýho maxigabriela - cituju sám sebe :-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommas4 Odesláno 4. února 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2016 Musel jsem natankovat na MOL nebo jak se teď dříve Jet / Lukoil jmenuje,naftu, mají tam "extra aditivovanou něco něco super naftu" asi o 3,- na litr dražší.Tak jsem ji vzal plnou a subjektivně mám velmi dobrý pocit, asi tak jako kdyžčlověk natankuje v Německu. Oproti běžně tankovanému Verva diesel na Benzině.Že by slušná nafta k mání i u nás? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
franus Odesláno 4. února 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2016 Musel jsem natankovat na MOL nebo jak se teď dříve Jet / Lukoil jmenuje,naftu, mají tam "extra aditivovanou něco něco super naftu" asi o 3,- na litr dražší.Tak jsem ji vzal plnou a subjektivně mám velmi dobrý pocit, asi tak jako kdyžčlověk natankuje v Německu. Oproti běžně tankovanému Verva diesel na Benzině.Že by slušná nafta k mání i u nás?Mozne to klidne je. Ale aby to nebyla jen otazka casu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 4. února 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2016 Musel jsem natankovat na MOL nebo jak se teď dříve Jet / Lukoil jmenuje,naftu, mají tam "extra aditivovanou něco něco super naftu" asi o 3,- na litr dražší.Tak jsem ji vzal plnou a subjektivně mám velmi dobrý pocit, asi tak jako kdyžčlověk natankuje v Německu. Oproti běžně tankovanému Verva diesel na Benzině.Že by slušná nafta k mání i u nás? Mozne to klidne je. Ale aby to nebyla jen otazka casu Taky jsem onehda, bohužel ne zcela vědomě, natankoval plnou u MOL. Už jsem měl málo v nádrži a cestou samý noname (nebo jak to mám napsat) pumpy a pak konečně Agip (ne Jet ani Lukoil !), no a než jsem se blb vzpamatoval a uvědomil si, že Agip už není (že jen ještě nestihli předělat vývěsní štíty), měl jsem toho plnou nádrž (dobře mi tak). Subjektivně jsem z toho měl pocit víceméně spíše nedobrej. Jeli jsme dlouhou dálniční štreku, kterou jsem dojel k tý pumpě na jinej benzín a pak za dva dni (po pojížďkách řádově do 5ti km) tu samou štreku v podstatě ve stejném režimu zpět (cca 370 km). Úspora žádná, benzín údajně plnej nějakech aditiv (nejspíš sraček, aby ušetřili nebo víc vydělali, nebo to míň čoudilo, nebo nevim). Snad mi to auto odpustí. Snad to nebude ta otázka času. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzyk Odesláno 4. února 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2016 Když byl ještě Agip Agipem tankoval jsem benzin víceméně jenom tam a velká spokojenost, po natankování jinde auto víc žralo, subjektivně jsem rozdíl nepoznal, v testu SM tehdy vyhráli a titulkem "Agip - prémiové palivo za neprémiovou cenu, i po převzetí MOLem bez problému (motor 1,5 atmo), Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dieegoo Odesláno 4. února 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2016 Vliv kvalitního paliva na spotřebu je asi nezpochybnitelný. Když jsem bral N98 u AGIPu, Vervu100 u benziny, dostal jsem se vždy minimálně 0,5l nižší spotřebu s 2.0FSI motorem. Otázkou je, co výkon - spousta lidí tvrdí, že když vezme lepší benzín, cítí, že to prostě "líp jede". By mě zajímalo, jestli je to placebo nebo realita - ve Světě motorů byl článek, který sice u některých motorů prokázal velmi, velmi mírný nárůst výkonu v případě tankování takového paliva, ale zároveň tam byl velmi důležitý detail - rozdíl se neprojevil hned, ale až po několika nádržích, kdy si řídící jednotka upravila dávkování/časování a nevím co všeho potřebného adekvátně kvalitnějšímu palivu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 4. února 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2016 ...velmi důležitý detail - rozdíl se neprojevil hned, ale až po několika nádržích, ..Přesně to mi taky řekli, když jsem se ptal u svýho benzíňáku, co tam lejt... "Když tam nalejete 100, nečekejte, že od pumpy vyrazíte jak raketa - chce to několik nádrží.." Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 4. února 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2016 (upraveno) To bych si netroufnul asi po zkušenostech tvrdit, že pozoruji větší výkon. Jde spíš o to, co v tom kterým benzínu všechno je a co to dělá s motorem. Jinak je jasný, že výsledky se dostaví při dlouhodobějším používání, ne po jedné, dvou nádržích. A to ať kladné nebo záporné. Upraveno 4. února 2016 uživatelem geometr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommas4 Odesláno 4. února 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2016 Taky nemyslím výkon, mám těžkou obludu, ale lepší / rychlejší odezvu na plyn, auto není určitě výkonější, ale rozpoznatelně živější. Zase ne moc, na závodění to néni Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 4. února 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2016 Autorevue.cz porovnavala 98/100/95 natural na brzde. Rozdily byly spis statistickou chybou . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 4. února 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2016 Autorevue.cz porovnavala 98/100/95 natural na brzde. Rozdily byly spis statistickou chybou .lidi maj radi pohadky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 4. února 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2016 hádanka za pět korun (výplata na účet) .... čím sem dnes jezdil ? (přesný typ vozidla) .... vyloučeni ze soutěže jsou KFL a kubson (ti to vlastně také nevědí) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEGY Odesláno 4. února 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2016 hádanka za pět korun (výplata na účet) .... čím sem dnes jezdil ? (přesný typ vozidla) .... vyloučeni ze soutěže jsou KFL a kubson (ti to vlastně také nevědí) Nějakej bus. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 4. února 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2016 Sakra. Každá kačka teď dobrá . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 4. února 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2016 Sakra. Každá kačka teď dobrá . to nikdo nedá Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 4. února 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2016 hádanka za pět korun (výplata na účet) .... čím sem dnes jezdil ? (přesný typ vozidla) .... vyloučeni ze soutěže jsou KFL a kubson (ti to vlastně také nevědí) Rolba Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se