Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Pátral jsem, ale furt v tom nemám jasno, tak snad někdo bude vědět. Motor 2.0xd od BMW 135 kw, který je v BMW řady 3 od roku 2010-2012, je tentýž samý co je v nových BMW řady 3 ? Za případné zkušenosti majitelů tohoto motoru budu rád.

 

U motoru N47 byly svolávací akce na výměnu rozvodu z let výroby 09-11 (retizky praskaly často), nasledne došlo k úpravě materiálu a tim pádem 135kw verze už by celkové mela byt spolehlivější. Problémy s rozvody jsou i u sestivalce N57, takže kdo chce jezdit déle, určitě je lepší před tím nestrkat hlavu do písku. Obecně je ale 20d 135kw spolehlivý motor, BMW ma v současnosti v portfoliu mnohem větší libovky:))

Upraveno uživatelem jonas1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musel jsem natankovat na MOL nebo jak se teď dříve Jet / Lukoil jmenuje,
naftu, mají tam "extra aditivovanou něco něco super naftu" asi o 3,- na litr dražší.

Tak jsem ji vzal plnou a subjektivně mám velmi dobrý pocit, asi tak jako když
člověk natankuje v Německu. Oproti běžně tankovanému Verva diesel na Benzině.

Že by slušná nafta k mání i u nás?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musel jsem natankovat na MOL nebo jak se teď dříve Jet / Lukoil jmenuje,

naftu, mají tam "extra aditivovanou něco něco super naftu" asi o 3,- na litr dražší.

Tak jsem ji vzal plnou a subjektivně mám velmi dobrý pocit, asi tak jako když

člověk natankuje v Německu. Oproti běžně tankovanému Verva diesel na Benzině.

Že by slušná nafta k mání i u nás?

Mozne to klidne je. Ale aby to nebyla jen otazka casu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musel jsem natankovat na MOL nebo jak se teď dříve Jet / Lukoil jmenuje,

naftu, mají tam "extra aditivovanou něco něco super naftu" asi o 3,- na litr dražší.

Tak jsem ji vzal plnou a subjektivně mám velmi dobrý pocit, asi tak jako když

člověk natankuje v Německu. Oproti běžně tankovanému Verva diesel na Benzině.

Že by slušná nafta k mání i u nás?

 

 

Mozne to klidne je. Ale aby to nebyla jen otazka casu :)

 

Taky jsem onehda, bohužel ne zcela vědomě, natankoval plnou u MOL. Už jsem měl málo v nádrži a cestou samý noname (nebo jak to mám napsat) pumpy a pak konečně Agip (ne Jet ani Lukoil !), no a než jsem se blb vzpamatoval a uvědomil si, že Agip už není (že jen ještě nestihli předělat vývěsní štíty), měl jsem toho plnou nádrž (dobře mi tak). Subjektivně jsem z toho měl pocit víceméně spíše nedobrej. Jeli jsme dlouhou dálniční štreku, kterou jsem dojel k tý pumpě na jinej benzín a pak za dva dni (po pojížďkách řádově do 5ti km) tu samou štreku v podstatě ve stejném režimu zpět (cca 370 km). Úspora žádná, benzín údajně plnej nějakech aditiv (nejspíš sraček, aby ušetřili nebo víc vydělali, nebo to míň čoudilo, nebo nevim). Snad mi to auto odpustí. Snad to nebude ta otázka času.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když byl ještě Agip Agipem tankoval jsem benzin víceméně jenom tam a velká spokojenost, po natankování jinde auto víc žralo, subjektivně jsem rozdíl nepoznal, v testu SM tehdy vyhráli a titulkem "Agip - prémiové palivo za neprémiovou cenu, i po převzetí MOLem bez problému (motor 1,5 atmo), 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vliv kvalitního paliva na spotřebu je asi nezpochybnitelný. Když jsem bral N98 u AGIPu, Vervu100 u benziny, dostal jsem se vždy minimálně 0,5l nižší spotřebu s 2.0FSI motorem. 

Otázkou je, co výkon - spousta lidí tvrdí, že když vezme lepší benzín, cítí, že to prostě "líp jede". By mě zajímalo, jestli je to placebo nebo realita - ve Světě motorů byl článek, který sice u některých motorů prokázal velmi, velmi mírný nárůst výkonu v případě tankování takového paliva, ale zároveň tam byl velmi důležitý detail - rozdíl se neprojevil hned, ale až po několika nádržích, kdy si řídící jednotka upravila dávkování/časování a nevím co všeho potřebného adekvátně kvalitnějšímu palivu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...velmi důležitý detail - rozdíl se neprojevil hned, ale až po několika nádržích, ..

Přesně to mi taky řekli, když jsem se ptal u svýho benzíňáku, co tam lejt... "Když tam nalejete 100, nečekejte, že od pumpy vyrazíte jak raketa - chce to několik nádrží.."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bych si netroufnul asi po zkušenostech tvrdit, že pozoruji větší výkon. Jde spíš o to, co v tom kterým benzínu všechno je a co to dělá s motorem. Jinak je jasný, že výsledky se dostaví při dlouhodobějším používání, ne po jedné, dvou nádržích. A to ať kladné nebo záporné.

Upraveno uživatelem geometr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO

hádanka za pět korun (výplata na účet) .... čím sem dnes jezdil ? (přesný typ vozidla) .... vyloučeni ze soutěže jsou KFL a kubson (ti to vlastně také nevědí) :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...