Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Radku, já mám zkušenosti s kosočtvercem, ale zase Vel Satis. Pohodlné, super auto, ale ... no zkrátka už nikdy a je jedno jestli je to Renault, Pažout nebo Citron. A zrovna od Citrona jsou ty jejich DS fakt krásné. To stejné C6, ale prostě ne.

 

Můj rozum zůstává stát nad Tvými myšlenkami - Superb 3.6 -- Octavia RS -- Volvo V60 -- Pežot ??? Néé, neblbni kluku, ztratíš na tom baťoh a zhýčkaný koncernem budeš řešit kdejaké povrzávání. Jeden místní kamarád má to velké MPV od Pežota - tuším 5008, no a když spolu někam jedeme, tak si vždycky potvrdím, že Francouze už nikdy, bohužel.

Upraveno uživatelem Sphinxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja si zas myslim, ze dnes neni vylozene spatne auto, ale spis musi mit clovek stesti na kus. Taky je to hodne individualni. Radsi budu, kdyz mi neco bude neco vrzat v interieru, ale budu jezdit, nez mit sice super karu, ale furt stat v servisu. A ted to nemusi byt jen v pripade poruchy, ale hlavne skodovky jsou dost casto vykradene nebo ukradene.

Ja mam nekolik kamaradu s francouzskyma autama a vsichni jsou nadmiru spokojeni. Nedavno jsem se bavil zrovna s jednim, co ma vsude nenavideneho Koleose, v dieslu, s automatem a nema tam jedinej problem za asi pet let. Uz pokukuje po necem jinym, ale furt rika, ze vlastne nema duvod to auto menit.

@Maxel Volvo ti uz je male nebo co furt koumas?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějakej pežoťák tady? Zaujalo mě tohle a jelikož nejsem značkou vyhraněn, vůči francouzům (a to nejen v brance) netrpím předsudky a prostě se mi to docela líbí - dobrý poměr ceny vs. stáří vs. hezké km vs. výbava a užitná hodnota - reálně zvažuju dojet to okouknout.

https://auto.bazos.cz/inzerat/85433702/Peugeot-508-SW-GT-22-Hdi-204PS-maximalni-vybava.php

choď to vyskúšať a zobereš to, budeš spokojný. ja mal 607 2,2Hdi najazdených 440 tis.km bez problémov, všetko original, teraz som ho menil práve na 508 2,0 hdi sedan, mám ho 3 mesiace (10tis km ) som spokojný, pohodlný, ide to , spotreba 5,1l. To GT má ešte lepsí podvozok (športovejší) a motor práve zo staršieho 607, blok majú aj Boxer a pri pravidelnej údržbe nezmar .... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Andy - pravda je, že koncerny jsou v zájmu čorkařů, naštěstí jsou i jiné značky. Ale k tomu, co píše kolega nade mnou. Zdárný příklad - 607 - krásné auto, ale ten propal na ceně při re-sale? Šílenost. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radku já musím souhlasit se Sphinxxem, protože Superb 3.6 -- Octavia RS -- Volvo V60 -- Pežot ??? to je vážně celkem šílenost. Přemýšlím, co ti ještě nadhodit, komplet koncern jistě dobře znáš, takže to ti nadhazovat nemusím, napadá mě ale ještě třeba Avensis v kombajnu, nebo třeba Civic v kombajnu, to jsou dost velká auta a myslím, že ve 4 i s bagáží bys v tom neměl mít problém. Vím, že Civic se ne každému zalíbí, ale velký rozhodně je a Avensis taky tak a vypadá i líp, ten se třeba mě opravdu líbí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radku, já mám zkušenosti s kosočtvercem, ale zase Vel Satis. Pohodlné, super auto, ale ... no zkrátka už nikdy a je jedno jestli je to Renault, Pažout nebo Citron. A zrovna od Citrona jsou ty jejich DS fakt krásné. To stejné C6, ale prostě ne.

 

Můj rozum zůstává stát nad Tvými myšlenkami - Superb 3.6 -- Octavia RS -- Volvo V60 -- Pežot ??? Néé, neblbni kluku, ztratíš na tom baťoh a zhýčkaný koncernem budeš řešit kdejaké povrzávání. Jeden místní kamarád má to velké MPV od Pežota - tuším 5008, no a když spolu někam jedeme, tak si vždycky potvrdím, že Francouze už nikdy, bohužel.

Citroën C6, jenom že jsi ho nakousnul má zákazník v Rakousku a strašně mě v tom baví jezdit, připadám si já nějaká VIP :-) Superb se vedle toho upřímně nemůže ani postavit, a co se pohodlí týká ani moc jiných luxusních aut. Extrém jsou ovšem náhradní díly, kde i MB je třeba chudý příbuzný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak Vlasto, povoz je v tom super a se Supem nelze srovnat, ale ta elektronika. Nedej Bůh měnit triviální díly karoserie nebo třebas zadní atypické okno. Ale jinak super.

Upraveno uživatelem Sphinxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak Vlasto, povoz je v tom super a se Supem nelze srovnat, ale ta elektronika. Nedej Bůh měnit triviální díly karoserie nebo třebas zadní atypické okno. Ale jinak super.

Přesně, můj klient měnil přední v záruce, nechci kecat ale bylo to kolem 2000 Eur, jo a prasklo samovolně :-) Citroën no... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Andy když budu mluvit čistě za sebe, tak obecně Francouzi nemají zrovna dobrou auru co se týče spolehlivosti - to už tak třeba není, ale zaryté je to hluboko a jen tak se toho asi nezbaví. Když toto pominu, tak se mi ta auta prostě nelíbí, ani vnějším designem, ani interiérem, nemůžu si pomoct, jsou takové nemastné, neslané. Snad každé auto má nějaké rysy, které zaujmou, nebo díky kterým si auto jasně pamatuju a identifikuju ho, lae Francouzi jsou již X let kulatí, bachratí, nevím nelíbí se mi to.

Když vezmu i pitomou Fabii, tak druhá generace byla taky taková kulatá, divná - prostě hnusná a třetí dostala více rysů, ostřejší linie a hned to auto vypadá líp.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Karussell :P

 

S tou spolehlivosti to chapu, ale to uz minimalne takovych 10 let uplne neplati. Navic mi prijde, ze to je zazite hlavne v CR.

 

Megane RS si vsichni novinari pochvaluji, navic musim rict, ze nova rada Meganu se mi hodne libi. Skoda, ze do toho nedavaji zadnej motor. Podivne jsou posledni dobou hlavne Citroeny, ale to byly svym zpusobem vzdycky. Design novych Peugeotu se mi taky libi.

 

Nevim, proc kopu za Francouze, kdyz sam jezdim ve Fordu :) Snad mozna proto, ze smer, kterym se ubira soucasny Ford se mi uplne nelibi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ač Ital, tak vlastně čistokrevný Francek... :)

 

Přesně tak a hned při jízdě od AD se rozsvítila diagnostika :) Prý nějaké čidlo na výfuku. Jedno vyměnili, ale hned se to rozsvítilo znovu, tak čekám na čidlo č. 2 :) Ale jinak je to dobré poježdění, jsem spokojen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sem dneska viděl zelenýho Karoqa, tak coby myslivec jsem lehce zbystřil a napadlo mě se kouknout, co to vůbec stojí... Stálo to před starou Feldou a o moc větší to nebylo...<br />http://www.autojarov.cz/nove-skladove-vozy-a-moto/skoda-karoq-style-2-0-tdi-110-kw-4x4-2141512.html<br />Drsná cena...<br />

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jestli mohu také přispět, což do tohoto vlákna nedělám, ale Radka znám tak mu to vybírání ztížím:-)

 

Nedělám 7 dní v týdnu jen zakázkovou výrobu šperků, ale pár dní v týdnu dělám ve  firmě, která komplet řeší pro své klienty Fleet. ( staráme se firmám od auta od A do Z) a bavíme se  o řádu tisíců vozidel. :-)

Od  zcela nových vozidlech po šestileté s 280 000km.

Značky fakticky celý koncern, všechny francouzské a také Fordy plus několik málo vyjímek ve všech značkách ( Hyundai, Jaguar,  atd)

 

Sere se všechno, ale u dieselů obecně věci související s ekologií ( Ford, Citroen, VW všem stejně)  a u francouzů navíc podvozkové části a uložení tlumičů, které je vyje bané často i ve 15 000 km, ale to se bavíme často ( velice často) o poloužitkových modelech Berlingo, Jumpy, ale jak píši někdy i Picasso atd.

Filtr pevných částic 160 až 180 000 km hotovo plus minus skoro vždy.

Euro 4 je zabiják!

Důležité je palivo a jeho kvalita, taky aditiva.

 

Kdo jste zmínil Honda Civic Tourer jste veselá kopa, jelikož vzadu není vůbec žádné místo ( sedačky a místo na nohy) což jsem si osobně vyzkoušel naštěstí jen na  krátkou vzdálenost. ( super vypadá rovná plocha po složení zadních sedaček, ale na co vlastně ?)

 

Jinka ten Peugeot je dle poruch stejná volba jako VW Passat nebo třeba Ford Mondeo. Navíc ten motor 2.2 není špatný a má dobrou dynamiku.

Chce to chlapi jen vždy srovnávat vozidla ve stejné ceně a kategorii.

 

Osobně bych si vybral Škodu SuperB  combi i sedan v naftě, automatu a motorizaci 2,0 d a nějakých těch myslím 125 kw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem se povozil s tímhle, 1,5 turbo benzín, 4WD, CVT převodovka. Jezdí to příjemně, CVT sice motor dost vytáčí ale díky turbu to není tak zlý jak u Imprezy, kterou jsem s 2,0 atmosférou projížděl minulý týden. Na druhou stranu u Imprezy mi reakce CVT na manuální přeřazení přišla rychlejší. Jak Subaru tak Myšák 4wd, nedovedu posoudit která je lepší ale v podmínkách a lá rally Monte Carlo, rozuměj za každou zatáčkou jiný povrch, obě auta v "legálních" rychlostech naprosto bez problémů. Prostorově pro mě OK oba, v Mitsubishi mě moc nesedí klavírový lak na volantu, kufrově Impreze nemám co vytknout, u Eclipse záleží na posunutí zadních sedaček, v základu mám u Focuse kufr větší. Mít Impreza motor 1,6 turbo z Levorga tak je bez chyby, takhle bych si raději vybral Mitsubishi. Ale Focuse mám zatím krátce takže končím s vymejšlením blbostí :-) 

post-12657-0-69533800-1519397507_thumb.jpg

post-12657-0-62846100-1519397515_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdo jste zmínil Honda Civic Tourer jste veselá kopa, jelikož vzadu není vůbec žádné místo ( sedačky a místo na nohy) což jsem si osobně vyzkoušel naštěstí jen na  krátkou vzdálenost. ( super vypadá rovná plocha po složení zadních sedaček, ale na co vlastně ?)

 

Civic jsem zmiňoval já a přiznávám, že vzadu jsem neseděl, ale vzhledem k tomu, že Maxel chce auto kvůli druhému svišti a prvního má taky zatím malého, tak prostor na zadních sedačkách až tolik potřeba nebude. Navíc i se svou výškou nebude mít sedačku posunutou až na konec, takže nějaké to místo vzadu bude. Kufr má Civic velký dost, takže komplet rodinka, kočárek + bagáž by neměl být problém.

Každopádně to byl jen další z tipů, co mě tak napadlo ještě z dalších značek, krom Frantíků a koncernu a stejně tak i ten Avensis. A když už píšu, tak bych přihodil ještě předposlední Mondeo, které je ještě normálně udělané, pak už mě nic moc nenapadá, jako větší kombík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...