TomCZ Odesláno 9. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. března 2020 Hotel Studánka v Rychnově ?https://www.hotelstudanka.cz/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 29. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. března 2020 Tohle je od Fischera trochu výsměch, anebo? :-) Mám odlétat do Španělska za dva měsíce a doplácet šedesát papírů, no a v podmínkách je že když stornuji, přijdu o pět litrů zálohy....cítím z toho trochu, chceme tvoje prachy hochu... "Uvědomujeme si, že v tuto chvíli je pro Vás velmi těžké přemýšlet o dovolené, plánovat ji a těšit se na ni. Z toho důvodu jsme se rozhodli Vám situaci trochu usnadnit a dopřát Vám více času a klidu pro rozhodování. Nabízíme Vám možnost doplatit či stornovat zájezd za nejnižší cenu ještě 30 dní před odletem." Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 29. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. března 2020 (upraveno) Tohle je od Fischera trochu výsměch, anebo? :-) Mám odlétat do Španělska za dva měsíce a doplácet šedesát papírů, no a v podmínkách je že když stornuji, přijdu o pět litrů zálohy....cítím z toho trochu, chceme tvoje prachy hochu... "Uvědomujeme si, že v tuto chvíli je pro Vás velmi těžké přemýšlet o dovolené, plánovat ji a těšit se na ni. Z toho důvodu jsme se rozhodli Vám situaci trochu usnadnit a dopřát Vám více času a klidu pro rozhodování. Nabízíme Vám možnost doplatit či stornovat zájezd za nejnižší cenu ještě 30 dní před odletem."Afri me vzdycky prekvapi,ze jedes na dovolenou pres cestovku. Jakoze tak nejak v hlave jsem mel, ze s tim dnes jezdi uz jen duchodci a ne lidi co lozi po horach atd...Prichazim o neco velkeho? Prosim je to fakt jen dotaz, vim o tom houby. Pres cestovku jsem byl snad jednou v zivote na Maledivach. Ale tam jsem o tom nedozhodoval ja..A jezdis i pres nekoho treba na ty hory atd?Edit: duchodci a cinani :-D Upraveno 29. března 2020 uživatelem vojta1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 29. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. března 2020 K moři s dětmi využívám cestovky, někdy Booking a jediné o co můžeš přijít jsou jejich rozzářený kukadla, myslím těch dětí, což je vlastně to nejvíc :-) Jezdíme většinou dvě, tři rodiny a zájezd vždy ušitý na míru dětem, jinak já si vždy prosadím pouze výhled na moře, a to mi k životu bohatě stačí. Ostatní věci a to i s rodinou když jedu si tak nějak dělám sám, samozřejmě za pomoci kontaktů a kamarádů běhajíc po světě. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vit Odesláno 30. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2020 Mám to taky tak.A taky mi napsali.Vzhledem k tomu, že to jen email a ne ofic. dokument, mám trochu strach, aby v tom nebyla nějaká kulišárna.Navíc nechtějí vrátit ani pojištění a poplatek za parkování na letišti.Asi s cestovkami skončím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zmrzlinar Odesláno 30. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2020 Cestovky teď bojují o holé přežití, takže jakékoliv ušetřené peníze jsou jim dobré. Když vypukla současná krize, tak 1. letenky mi byly na začátku února po žádosti vyrefundované bez jakýchkoliv řečí, k 2. letenkám byl zrušen let a nabídnut voucher nebo refund, a co sleduji, tak aktuálně se většina aerolinek snaží lidem nacpat vouchery/kredit místo refundu. Situace bude trvat ještě bůhvíjak dlouho, případně bude možné cestovat jen s oboustrannou karanténou (přijíždíš-li ze zasažené země, povinně budeš nejprve 2 týdny zavřený), což se většině lidí nebude chtít, nebo si to nebudou moci dovolit. Navíc tu aerolinka za pár měsíců nemusí být vůbec. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom4 Odesláno 30. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2020 (upraveno) Cestovky běžně jedou v režimu že jsou dopředu. Od Vánoc prodávají letní pobyty, v srpnu zimní atd.,a nepracují s velkou marží. CKancelář je majitel uzavřené smlouvy s aerolinkou / hotelem, CAgenturapřeprodává nasmlouvané od více CK a o provizi se tito dva dělí. V každém případě je to velký zásek, protože nikdo nekupuje pobyty na léto a odhadem 1/3 již prodaných letníchpobytů je ze strany klientů rušena. Tedy výpadek tržeb a z čeho pokrýt vrácení peněz? Hotely a aerolinky to vpřípadě delšího výpadku zasáhne velmi citelně, CK se fakturují až odbydlené pobyty. CK hotelu uvolní neprodanoukapacitu třeba 14 dní před kokrétním datem atd., v tomto časovém horizontu žijí CK. Jinak cestování s CK/CA asi rozumím, i v dnešním světě bookingu a skyscanneru jsme konzervy, ale hlavněsi člověk pro sebe nevyjedná podmínky jako CK která objednává plnou kapacitu letadel a klidně si blokujecelou kapacitu hotelu pro sebe = hotel jako subjekt neprodává individuálním klientům vůbec. Masově využívanétur. destinace fungují v zásadě pouze takto.Samozřejmě že všichni v cestovním ruchu rádi uvítají hosty až to opadne, ale na druhou stranu vidím že kamarádiv zahraničí teprve teď začínají shánět roušky (USA), někde je aktuálně nouzový stav (ESP, IT), obávám se, že letosse letní sezóna nerozjede naplno. A to ještě zdaleka netušíme zda v zahraničí je všechno tak jak je ve zprávách . . . Upraveno 30. března 2020 uživatelem Tom4 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dokusan Odesláno 30. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2020 Mě minulý týden přišel mail z Invie, že mám zaplatit druhou část zálohy na dovolenou (Portugalsko, první týden v srpnu). Přišlo mi to vtipný. Byl to asi automat, ale i tak. Napsal jsem, že vzhledem k aktuální situaci zálohu platit nebudu. Zatím bez odpovědi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 30. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2020 (upraveno) To Tom4 :Tak nějak,argument proč s CK je že to může být prostě i levnější. Je to případ od případu a od místa pobytu a pod. Každopádně to bude pro většinu z cestovek tragédie.... Upraveno 30. března 2020 uživatelem DavidLC Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom4 Odesláno 30. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2020 Levnější může být, ale určitě je to pro koncového klienta komfortnější.Jsem zvědavý, pracuji v cestovním ruchu a tohle mě chytlo během změny práce,z nové samozřejmě sešlo, protože všichni mají zavřeno. Tak buď po otevření budevýrazná potřeba lidí v tomto oboru a nebo půjde celé odvětví na pár let do krize.Celej život v jenom oboru by byl nuda, že jo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 30. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2020 Jasně, o pohodlí, o tom není žádná. A jinak se cestuje sám (ve dvou) kde to řešíš na "dobrodružství" jinak s děckama "kdyužtambudem" :-) Držím ti (nám všem) za A) ;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Exiztence Odesláno 30. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2020 Hele mě třeba příjemně překvapil Qatar, měl jsem booknuté Maledivy v květnu a nově mají možnost cokoliv snad do září stornovat s tím že ti chargnou nějakou fee (měl jsem ten nejlevnější tarif kdy nejde nic měnit) takže z 18k za letenku bych dostal dostal asi 12k nebo travel voucher platnej jeden rok na value +10%, takže jsem bral voucher Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom4 Odesláno 30. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2020 Jasně že s věkem je to cestování jiné. Když jsem byl mladý, krásný a jen s manželkou tak jsmecestovali jinak než když člověk potřebuje oddech a má s sebou děti Ono to nějak celé dopadne, není to veselé ale zároveň není důvod propadat panice.Držte se všichni co v tomhle odvětví jedete taky, vím že nás tady pár je kteří jsou tímto těžce zasaženi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 30. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2020 Kluci, já to beru, situace je kritická a každý kdo má co do činění s cestovním ruchem se nachází ve svízelné situaci. U mě zklamal nejvíc Fischer (Nev dama) s lyžováním v Itálii, když nás masírovali ať jedeme, že o nic nejde i přes to že jsme apeloval že přímo v našem lyžařském centeru jsou již první nakažení. Nespočet emailů, že žádné nebezpečí nehrozí a to i týden před úplným uzavřením sjezdovek. Ani minimální starost o naše zdraví, spíš strašení že přijdeme o peníze. Prachy vem čert, nejdříve chtěli poslat všechno, pak že posílají za permice, dodnes samozřejmě ani koruna, ale beru, prachy vem čert, hlavně že jsme tomu unikli. A teď měsíc na to když mám platit zbytek zájezdu, tak mi napíšou že mi prodlužují splatnost jako takový bonus i přes to, že všichni vědí že neodletím? S voucherama to je taky pěkný ojeb, už jsem slyšel svoje a navíc si myslím, že je obrovská pravděpodobnost že bych neviděl ani ten voucher, pokud bych s ním nesouhlasil, ani prachy. Oni taky tak trochu ty cestovky brečí, ale oni snad neměli posledních několik let cestovatelské žně? Kde jsou ty zisky? Mám já snad přestat platit dodavatelům protože je krize a že máme zavřenou firmu? Kamarád má cestovku, prachy lidem vrátil, rozdal i nějáké vouchery, klientela spokojená a říká že hlady určitě neumře, ale jede v malým měřítku. No nic, upřímně mě to trochu naštvalo i přes to že si uvědomuji že je situace v cestovním ruchu opravdu extrémně kritická, ale kurňa, jde to řešit lidsky....Zatím nedělám žádné závěry a třeba si to Fischer ještě nějak vyžehlí, je pravda že jsme s nimi měli letět asi po třetí, čtvrtý a vždy jsme byli maximálně spokojeni. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 30. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2020 To já se domluvil, že zalohu, co jsem poslal na letní dovolenou u špagetek, tak mi prevedou na příští nebo přespříští sezónu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 30. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2020 Oni taky tak trochu ty cestovky brečí, ale oni snad neměli posledních několik let cestovatelské žně? Kde jsou ty zisky? Mám já snad přestat platit dodavatelům protože je krize a že máme zavřenou firmu? Kamarád má cestovku, prachy lidem vrátil, rozdal i nějáké vouchery, klientela spokojená a říká že hlady určitě neumře, ale jede v malým měřítku. No nic, upřímně mě to trochu naštvalo i přes to že si uvědomuji že je situace v cestovním ruchu opravdu extrémně kritická, ale kurňa, jde to řešit lidsky....Zatím nedělám žádné závěry a třeba si to Fischer ještě nějak vyžehlí, je pravda že jsme s nimi měli letět asi po třetí, čtvrtý a vždy jsme byli maximálně spokojeni.Ja tak nejak predpokladam, ze zalohy, co vybrali od klientu, uz preposlali aerolinkam a hotelum, takze je prvne musej dostat zpatky, aby je mohli vratit. A taky bych rek, ze ty 'zisky' za predchozi obdobi sice maj, ale je to radech procent, a to jim na vyplaceni vsech klientu stacit nebude.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 30. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2020 Však já to beru a jak jsem psal, zálohy jim klidně nechám, ať kluci z KKCG Holdingu moc neschudnou, ale ať se na mě prosím nezlobí, když na zájezd, o kterém se už teď ví, že se neuskuteční, nepošlu ani vindru :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxel Odesláno 30. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2020 (upraveno) Mě minulý týden přišel mail z Invie, že mám zaplatit druhou část zálohy na dovolenou (Portugalsko, první týden v srpnu). Přišlo mi to vtipný. Byl to asi automat, ale i tak. Napsal jsem, že vzhledem k aktuální situaci zálohu platit nebudu. Zatím bez odpovědi.Taky se mi připoměli. Termín 2. zálohy mam zejtra. Psal jsem před týdnem, že to chci zrušit. Pak znova před pár dny. Dneska tam volal. Nedovolal. Tak nevim. Jestli to zaplatit a pak to řešit, nebo ne. Mam sice pojistění storna, ale... Upraveno 30. března 2020 uživatelem Maxel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mareka01 Odesláno 30. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2020 (upraveno) Pojištění storna, které se vztahuje i na pandemii? Většina pojistek tuto variantu storna nekryla (dnes už ji, samozřejmě, ani nelze uzavřít). Upraveno 30. března 2020 uživatelem Mareka01 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klokan Odesláno 30. března 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. března 2020 (upraveno) Taky jsem chtěl zrušit letní dovolenou z důvodů, které nemají s pandemií nic společného a jsem ochotný zaplatit storno poplatky podle Všeobecných smluvních podmínek. Tedy rád bych, ale to by se mnou musel někdo z Blue-Style bavit. Na maily ani urgencenereagují. Na zálohách jsem zaplatil 15k, storno podle VSP je 3k. Jsem ochotný se dohodnout třeba na splátkách nebo na odložené platbě, ale kvůli jejich přístupu jim teď skoro přeju krach, aspoň dostanu svoje peníze z povinného pojištění proti úpadku Upraveno 30. března 2020 uživatelem Klokan Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se