Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník vwtyp11
Odesláno
před 3 hodinami, JR_2010 napsal:

Novej Passat v sedanu se koupit dá😉

V Číně? Protože v Evropě byla jeho výroba ukončena s modelových rokem 23

Odesláno

Hojte, vybírám daily káru na roční nájezd 65-70tis. km, budget do 1,5M bez DPH. Určitě NE: Škoda, Audi, BMW, Mergl - vergl z Boleslavi nechci a prémií nemůžu jezdit všude… v minulosti jsem řešil dvojkou Superb 3 a E Klause, ale bylo to provozně nekomfortní. Raději benzin než naftu, ale traktor nezavrhuji, 4x4 velká výhoda, mělo by to uvézt 4 dospělé a nějaký kufry, já zatím s kandidáty takto: Stelvio 280k, Arteon 206kW, Passat novej 142kW v dehtu,  CX60 D254, Volvo asi taky ne, vadí mi 180MAX. Nějaké další nápady pls? Tiguan asi taky může být, snad je patrné, ze neva SUV ani sedan/kombi, bude to stejně dělník na 2,5 roku.

Provoz 80% dálnice, ale musí to dojet i na chalupu do hor… 

Odesláno

Z výběru bych šel do Arteonu, koncernovej 2.0TSi je skvělej motor. Bude to trochu zabíjet 7st. DSG, ale dá se s tim žít.
Krom toho co Lexus, konkrétně ES 300h? Dvapůlka s hybridem by nemusela být marná volba, ačkoliv trhač asfaltu to nebude.
Jinak Volvo bych nezatracoval, ten speed limit se dá celkem snadno vyřešit softwarově. Osobně bych šel do V90CC T5; tzn. zas foukanej dvoulitr.

IMG_7548.jpeg

Odesláno
před 1 hodinou, Navazka napsal:

SuperB neni sedan

Myslel jsem, že se Ti nelíbí kombík, ale tvar sedanu, jasně, je to liftback, designově ale vypadá jako sedan.

Odesláno

ES300h zabíjí ty nesklopné sedačky vzadu, tazne taky myslím ze je nehomologované, byl ve výběru a už vypadnul. V90CC T5 ještě koketuju, díky…

Odesláno
V 28. 11. 2024 v 20:47, Maxel napsal:

IMG_7533.jpeg

 

Super, videt dnes tlacitka na volantu je velmi uspokojujici :) Skoda toho ovladani klimy, snad uz brzo dostanou rozum.

  • Dát hlas 1
Odesláno
před 1 hodinou, LovecK napsal:

Hojte, vybírám daily káru na roční nájezd 65-70tis. km, budget do 1,5M bez DPH. Určitě NE: Škoda, Audi, BMW, Mergl - vergl z Boleslavi nechci a prémií nemůžu jezdit všude… v minulosti jsem řešil dvojkou Superb 3 a E Klause, ale bylo to provozně nekomfortní. Raději benzin než naftu, ale traktor nezavrhuji, 4x4 velká výhoda, mělo by to uvézt 4 dospělé a nějaký kufry, já zatím s kandidáty takto: Stelvio 280k, Arteon 206kW, Passat novej 142kW v dehtu,  CX60 D254, Volvo asi taky ne, vadí mi 180MAX. Nějaké další nápady pls? Tiguan asi taky může být, snad je patrné, ze neva SUV ani sedan/kombi, bude to stejně dělník na 2,5 roku.

Provoz 80% dálnice, ale musí to dojet i na chalupu do hor… 

 

Já by jsem se podíval na Lexus RX 350h, teď zajímavá sleva skoro 4 kila, 4kola, kufr 600, solidní výbava, max. teda jen 200. Ale pohodička, mě projížďka dostala. Myslím, že by jsi byl spokojený a teď se do limitu krásně vejdeš. A pokud se s hybridem naučíš, tak 1000 km na nádrž dáš.

Odesláno (upraveno)

Já vzal teď pro ženu Passata a sám jsem loni bral služební S60 B5 v nejvyšší výbavě. S60 je super, jsem spokojený, ale až na vynikající motor nevím, zda je lepší než Passat. Tyhle Volva jsou celkem fajn jízdně, ale technologie je v tom už docela stará - Matrix světla primitivní, autonomní jízda taky nic extra. Zase motor(B5) jede hezky - 250 koní a 4X4 je fajn, ale hmotnost 1,8 tuny už je méně fajn. Zato se jim celkem povedl refrech infotaimentu a Google funguje obstojně - velmi dobré je řešení, že auto má vlastní neomezená data, takže můžeš streamovat spotify, atd bez připojování mobilu - za rok jsem ani jednou nepřipojil car play, není potřeba. 

Já u Arteonu nedávám ten B8 interiér, tam je nový passat kilometr jinde.

Upraveno uživatelem exBURN
Odesláno
před 2 hodinami, LovecK napsal:

Hojte, vybírám daily káru na roční nájezd 65-70tis. km, budget do 1,5M bez DPH. Určitě NE: Škoda, Audi, BMW, Mergl - vergl z Boleslavi nechci a prémií nemůžu jezdit všude… v minulosti jsem řešil dvojkou Superb 3 a E Klause, ale bylo to provozně nekomfortní. Raději benzin než naftu, ale traktor nezavrhuji, 4x4 velká výhoda, mělo by to uvézt 4 dospělé a nějaký kufry, já zatím s kandidáty takto: Stelvio 280k, Arteon 206kW, Passat novej 142kW v dehtu,  CX60 D254, Volvo asi taky ne, vadí mi 180MAX. Nějaké další nápady pls? Tiguan asi taky může být, snad je patrné, ze neva SUV ani sedan/kombi, bude to stejně dělník na 2,5 roku.

Provoz 80% dálnice, ale musí to dojet i na chalupu do hor… 

Tiguan R 🤟😁

IMG_20241028_161012.jpg

Odesláno
V 2. 10. 2024 v 20:24, nizkotucnytvaroh napsal:

Já jezdím celoročky z nižšího cenového spektra Nexen N Blue 4Season, a zatím jsem maximálně spokojen, ano, na dálnici a ve vyšší rychlosti, jsou hlučnější, ale zatím na mokru, suchu, při nouzovém brzdění, skvělé. Uvidíme, jak uvádí kolega, s prvním sněhem.

Ještě k těm celoročkám, Krkonoše Done😆

Odesláno
před 4 hodinami, LovecK napsal:

Hojte, vybírám daily káru na roční nájezd 65-70tis. km, budget do 1,5M bez DPH. Určitě NE: Škoda, Audi, BMW, Mergl - vergl z Boleslavi nechci a prémií nemůžu jezdit všude… v minulosti jsem řešil dvojkou Superb 3 a E Klause, ale bylo to provozně nekomfortní. Raději benzin než naftu, ale traktor nezavrhuji, 4x4 velká výhoda, mělo by to uvézt 4 dospělé a nějaký kufry, já zatím s kandidáty takto: Stelvio 280k, Arteon 206kW, Passat novej 142kW v dehtu,  CX60 D254, Volvo asi taky ne, vadí mi 180MAX. Nějaké další nápady pls? Tiguan asi taky může být, snad je patrné, ze neva SUV ani sedan/kombi, bude to stejně dělník na 2,5 roku.

Provoz 80% dálnice, ale musí to dojet i na chalupu do hor… 

Jestli Ti muzu poradit - pokud chces komfort a spolehlivost na AR rychle zapomen...

A Arteon se uz taky bohuzel nevyrabi....

Odesláno

Tys měl Giu, Stelvio mi přijde komfortní. Mám ho od června, co se týče spolehlivosti, zatím bezproblémové auto. S nájezdem 75 tkm doposud jen spotřebák. Já ho tedy bral už tříletý s 60 tkm, ale mám kompletní historii, stále je v záruce. 280 jede moc pěkně a drží, na QV jsem četl hodně negací, kde to koho nechalo.

Odesláno

Díky za tipy, nějak jsem si v hlavě uložil že projedu v jednom dni Stelvio280 a CX60 D254. Pak to seknu, hlava říká Mazda, srdce AR 🙃

  • Dát hlas 1
Odesláno

Je to tak. U Homury budeš mít o polovinu menší spotřebu než u benzinového Stelvia. U nájezdu přes 60t km se to už pozná. Kámoš ji má od novoty, jízdně super, ale už tam řešil nějaké mouchy, které ho dost sraly. 

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...