Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Zalezi co potrebujes, jestli ti staci hbitej roadster, tak holt klidne to NBcko zminovane vyse, je to chce dodelat kompresor. BRZ/GT86 taky dobra volba (jen musis priplatit) nebo pokud to nebudes mit jako daily, tak se da RX-8. Ja se v tom placam podobne a ono tolik na vyber fakt neni. Co NC ve dvoulitru? To uz docela jede a ma svor, navic kdyz bude udelanej podvozek, tak za me neni rozdil oproti NB. Z350 by me taky lakal, ale nemam na nej nak odvahu. Nebo MR2 je taky super svezeni. Problem je, ze s autem za dve kila budes stejne pomalej, coz poznas na prvnim trackday.

Napis tvoji predstavu okruhu a ambice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky moc za tipy, vse projdu, zatím se mi asi nejvic libi to clio.

Jinak pocitam ze na podvozku bude práce jako na kostele, motor,... a gumy taky nebudou do běžnýho provozu.:)

 

Okruhy to budou typu vysoký mýto.

 

Bmw jsem zavrhnul, když jsem viděl m3 jak mu tu to ?natrela? Škoda 105:))

https://www.mx-5cup.cz/files/26vysledky/mx_5_vysoke_myto_17_8_2019.pdf

M3 bude asi lepsi na jiny ježdění..

 

Gt86 a brz je dražší, což by sice slo, ale pak všechny ty úpravy to posunou ještě o parník dal.... sérii proste moc nechci.

 

Miata je asi super auto, ale nejsem kadernik:D vtip, na moje 2m to moc není:)

 

Asi další požadavek je, aby se dalo na závod dojet po vlastní ose, s kolama a naradim uvnitř. Což miata nesplní, tam

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bells, jine moznosti jsou :) potrebuji neco na prcky, at se nam vejdou cajky na hockey, potrebuji tam dat bike... takze rodinej kombik s ,,2JZ´´ srdcem :) Neni to zavodak, ale jede to moc pekne, nestoji na kazdym rohu, neco vydrzi, a pokud ma nekdo chut, relativne za par kacek z toho udela kombikovou Supru :)

 

post-26281-0-86745500-1566146846_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jen až pojedeš na okruh ve vykuchaným autě s rámem a na slickách, tak ti přeji hodně zábavy s pány v uniformách :)

Proto se slicky musí vejít dovnitř, proč je ničit na silnici..:) prezuju na místě (10minut max);) rám neni pro tyhle soutěže potřeba.

S vykuchanym autem projdes i stk. A ze tam mas jiny výplně dveří, volant, sedačky než v základu nikdo neresi. Chybějící klimu, rádio a topení taky nikdo nekontroluje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, uz delsi dobu vybiram auto a jsem porad neuspesny. Je mozny sehnat novy/predvadeci vuz v kombi, ktery bude mit bluetooth, vyhrev prednich sedacek a zadni parkovaci senzory, do 350 tisic? Nebo lze srazit cenu vozu treba z 370 o par tisic niz?

Dá ale velkej výběr to není https://www.tipcars.com/nove/kombi/?-370000kc&vybava=vyhrivana-sedadla,parkovaci-senzory-zadni 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nějaký napiš ne..?

Ja se v tom asi uplne extra patlat nechci, jen jsem vyjadril svuj nazor, ze mi prijde skoda na skoro vse odpovidat vzdy BMW a tim nemyslim, ze bys to delal primo jen ty. Staci trosku zalistovat zpet a omyla se to porad dokola na skoro jakoukoliv otazku, respektive pozadavek na auto. Me to proste prijde skoda a tak jako nuda a to me neba.

Ale k veci, abys nerekl, ze jen hudram :) Je to samozrejme o tom, za jakym presne ucelem to auto chce, jak hodne ho chce prekopat, protoze cim vic, tim min zalezi na zakladu (samozrejme vrak to byt nemuze, ale asi chapeme jak to myslim). Podival bych se v cem jezdi obdobne zalezitosti ostatni a i k tomu prihledl, protoze to s danymi auty asi nejezdi jen tak pro nic za nic. Sam bych sel nejspis smerem k Japoncum, kteri svuj um predvedli vic jak dost a dokazali v mnoha ruznych soutezich, takze treba Lancer, Reza, Nissany, nebo mimo Japan klidne toho Focuse, Golfa, ono proc by ne, kdyz bych mel v umyslu ho prekopat. Ostatne jednou jsem presne to i sam udelal a moji kamaradi take tak a jeden z nich i skutecne dobre a presne na nem se krasne ukazalo ze nejde az tak o to cim, jako spis co s tim udela a co s tim sam pak dovede.

Proto je pak i videt, jak zdanlive mnohem nadupanejsi auto spraska ?slabsi? apod.

 

Zrovna jsem si vzpomnel i na to, jak se tu nekteri vysmivali Golfu s spz byebyem3, ze je to uplnej magor a pritom sam znam jednoho takoveho, ktery by si shodou okolnosti prave taky s Golfem namazal M3 na chleba. Tim opet nechci nijak zpochybnovat kvality M3, jen to neni vzdy az tak jednoznacne, kdyz se nejedna o seriovku a ze takovych aut je spoustu...mno a specialy na okruh, nebo jine radovanky, to je jeste dalsi liga, moznosti je nepreberne mnozstvi. Kdyz si vezmu, jaka auta jsou uspesna treba ve WRC, clovek by to nekdy ani nerekl a voala, staci to prekopat, posadit za volant spravneho cloveka a jak to jde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele mě nemůže z protěžování BMW nařknout nikdo, kdo mě aspoň trochu zná :) Ale nedá se nic dělat, na ten účel, jak jsem ho já pochopil, nic moc logičtějšiho navrhnout nejde. To je celý. Trojka je prostě podvozkově vyspělá, nabízí dobré motory a dá se s ní dobře naučit. Pokud je to na malé okruhy, jak bylo upřesněno později, pak se samozřejmě otevírají jiné dveře a já bych jednoznačně cpal Golf GTI, Golf R nebo Polo GTI a ?tunil?. Případně starsi japonce jako 200SX nebo MR2 se zadokolkou.

A Mejto je ok pro motokáry..možná 106, 205, Clio a podobný pidihatche, všechno větší je tam moc velký.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Evo/Sti v ramci rozpoctu 200tis je silenstvi, hodne stesti :-)

 

Na druhou stranu ja bych 330i na kuchani a zavody nedoporucil(ac je to jinak super kara), kazdej kdo to zkusil, tak do toho nasypal spoustu penez a nic moc vic z toho nevymacknul, nasledne prodal za pusu a koupil M3...

 

Na okruh typu Myto je fajn neco lehkyho a obratnyho, takze tam spis MX5 a nebo Clio RS. Napada me jeste Panda 100hp, v ramci rozpoctu udelas i dobrej podvozek, brzdy, semislicky/slicky a jedes. Mozna i MINI JCW, das Bilstein a lepsi brzdy a taky to bude slusny svezeni... zalezi jak silna je preference RWD... a na okruhu bych hodne doporucil samosvor(dalsi duvod proc 330i ne, navic je tezka a ma dlouhej stalej prevod)

 

Ke golfu a M3 na chleba se vyjadrovat nebudu :-) Tohle porovnavani je pro chlapce v ranne fazi puberty...

Vyhazet zadni sedacky a tapecy neznamena prestavet auto Bellsi, to je uplne jina diskuse, WRC, DTM, atd. jsou uplne jiny auta co jen vypadaj jako ty z katalogu automobilek, je to pro ne obrovskej marketing. A fakt to neni o tom, ze nejakou Xsaru poladi stryc v garazi a s dobrym ridicem to vyhrava WRC tituly...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proto se slicky musí vejít dovnitř, proč je ničit na silnici.. :) prezuju na místě (10minut max) ;) rám neni pro tyhle soutěže potřeba.

S vykuchanym autem projdes i stk. A ze tam mas jiny výplně dveří, volant, sedačky než v základu nikdo neresi. Chybějící klimu, rádio a topení taky nikdo nekontroluje.

 

Tak tomu bych možná věřil, kdybychom neměli STK přímo ve firmě :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Evo/Sti v ramci rozpoctu 200tis je silenstvi, hodne stesti :-)

 

Na druhou stranu ja bych 330i na kuchani a zavody nedoporucil(ac je to jinak super kara), kazdej kdo to zkusil, tak do toho nasypal spoustu penez a nic moc vic z toho nevymacknul, nasledne prodal za pusu a koupil M3...

 

Na okruh typu Myto je fajn neco lehkyho a obratnyho, takze tam spis MX5 a nebo Clio RS. Napada me jeste Panda 100hp, v ramci rozpoctu udelas i dobrej podvozek, brzdy, semislicky/slicky a jedes. Mozna i MINI JCW, das Bilstein a lepsi brzdy a taky to bude slusny svezeni... zalezi jak silna je preference RWD... a na okruhu bych hodne doporucil samosvor(dalsi duvod proc 330i ne, navic je tezka a ma dlouhej stalej prevod)

 

Ke golfu a M3 na chleba se vyjadrovat nebudu :-) Tohle porovnavani je pro chlapce v ranne fazi puberty...

Vyhazet zadni sedacky a tapecy neznamena prestavet auto Bellsi, to je uplne jina diskuse, WRC, DTM, atd. jsou uplne jiny auta co jen vypadaj jako ty z katalogu automobilek, je to pro ne obrovskej marketing. A fakt to neni o tom, ze nejakou Xsaru poladi stryc v garazi a s dobrym ridicem to vyhrava WRC tituly...

Necti mezi radky a neupravuj co jsem psal podle toho, jak se ti to hodi, diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám teď spadeno na auto pro manželku a jsem rozhodnutý pro Yarise, mají teď akci za 299kKč k 20 letému výročí modelu.

Motor atmosféra 1.5 VVT-i 81kw 136Nm

Vybavený je akurátně

Auto musí vydržet jako sekundár alespoň 20 let :)

post-23865-0-01562900-1566371309_thumb.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci odborníci, je rozdíl v kvalitě vyroby a poruchovosti u koncernu Golf vs. Octavia vs. Leon, nebo je to +- stejný a záleží spíš od majitele. Líbí se mi jeden r Leon 1.2tsi.

https://www.autobazar.eu/seat-leon-st-12-tsi-style-81kw-m6-5d-id14424938.html

 

A co říkáte na Megane IV v benzínu?

https://www.autobazar.eu/cz/renault-megane-grandtour-iii-energy-tce-115-life-id14492991.html

Díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týče poruchovosti, tak to bude +- stejné, motory jsou totožné a spoustu dalších částí je také totožných. Rozdíl bude ve zpracování interiéru, ale taky to není až tak markantní rozdíl. Vtipné je, že v Leonu, který je z nich na nejnižší příčce mi jako v jediném nic nevrže ani po letech, což o Škodovce, ani Golfu říct nemůžu, asi štěstí/smůla, nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci odborníci, je rozdíl v kvalitě vyroby a poruchovosti u koncernu Golf vs. Octavia vs. Leon, nebo je to +- stejný a záleží spíš od majitele. Líbí se mi jeden r Leon 1.2tsi.

https://www.autobazar.eu/seat-leon-st-12-tsi-style-81kw-m6-5d-id14424938.html

 

A co říkáte na Megane IV v benzínu?

https://www.autobazar.eu/cz/renault-megane-grandtour-iii-energy-tce-115-life-id14492991.html

Díky za rady.

V odkaze máš Megane III. ALE I TAK SI NIKDY, opakuju NIKDY nekup nic s 1,2 TCe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...