Prochy68 Odesláno 23. července 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. července 2020 No jasne, mne nejak jeste nedoslo, ze je novej model Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paro Odesláno 23. července 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. července 2020 Prosím o radu ohledně potenciálního každodenního pohybovadla. 15 let stara Fabka I (dále FI), 16V 59kW se letos dočkala 450tkm a tak nějak začínám cítit, že by to chtělo pomalinku omladit. Auta netočím, takže předpoklad je, že u mě zůstane dokud bude jezdit, tj. min 10 let. Co byste doporučili s ohledem na požadavky níže? přes co nejede vlak: - benzínový motor, ročně najedu cca. 30 tisíc, jezdím ale i jen do práce 5km tam, 5km zpět. Výkon alespoň 100k, čím víc tím líp. Musí to být schopné souvislé jízdy po dálnici ve 2 lidech 140km/h+. Reálná kombinovaná spotřeba do 7 litrů na 100. - velikost jako FI combi, kufr +/- stejný. Větší auto ne, protože parkuju před činžákem - antikoro ochrana alespoň na úrovni FI, která zatím má jen povrchovku - možnost tažného, bržděný přívěs min 1t (větroň) - cena max. 500-550t minimální výbava: klima - klidně manuál, přední okna v elektrice, vyhřívané přední sedačky, zrcátka v elektrice, sklopná zadní sedačka 2/3. Rádio s USB. Parkovací senzory vzadu. Nastavitelná sedačka řidiče a volant. Víc nepotřebuju. značka - asi mi je jedno, jednoduchá servisovatelnost podmínkou (bez auta nejsem schopný pracovat) - výhoda současné FI je ta, že 2x ročně navštívím servis na prohlídku po 15tkm a tím to hasne. Přemýšlel jsem, že bych si koupil Dacii se zárukou, po záruce ji vrátil a vzal další. Celkem by to vyšlo v horizontu 10 let stejně, jako když si pořídím 1 auto na 10 let za půl míle. Ale když jsem se projel, tak přeci jen v mém věku mi už úplný holobyt nevyhovuje děkuju za názory Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 23. července 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. července 2020 Dacie a 100koni? To taky dělají? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paro Odesláno 23. července 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. července 2020 Jo a zapomněl jsem - nechci MPV, SUV. @Gustaf - jo, nějaký motory TCe. Ale prostě Dacia je mimo, dokud ještě pracuju. Nejde mi o to jezdit v masirce. Ale prostě si nedovedu představit, že přežiju přelet Dačkou ve čt v noci po privátu do Alp na lyže a v neděli po lyžování zpět. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frostie Odesláno 23. července 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. července 2020 Dacie a 100koni? To taky dělají?Co 100, dokonce 1.3 turbo se 150 v benzínu a v dieselu 115... Inu, nová doba Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 23. července 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. července 2020 před 10 minutami, Frostie napsal: Co 100, dokonce 1.3 turbo se 150 v benzínu a v dieselu 115... Inu, nová doba To čumím....to se musí solidně klepat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Geodet Odesláno 23. července 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. července 2020 (upraveno) před 1 hodinou, paro napsal: Prosím o radu ohledně potenciálního každodenního pohybovadla. 15 let stara Fabka I (dále FI), 16V 59kW se letos dočkala 450tkm a tak nějak začínám cítit, že by to chtělo pomalinku omladit. Auta netočím, takže předpoklad je, že u mě zůstane dokud bude jezdit, tj. min 10 let. Co byste doporučili s ohledem na požadavky níže? přes co nejede vlak: - benzínový motor, ročně najedu cca. 30 tisíc, jezdím ale i jen do práce 5km tam, 5km zpět. Výkon alespoň 100k, čím víc tím líp. Musí to být schopné souvislé jízdy po dálnici ve 2 lidech 140km/h+. Reálná kombinovaná spotřeba do 7 litrů na 100. - velikost jako FI combi, kufr +/- stejný. Větší auto ne, protože parkuju před činžákem - antikoro ochrana alespoň na úrovni FI, která zatím má jen povrchovku - možnost tažného, bržděný přívěs min 1t (větroň) - cena max. 500-550t minimální výbava: klima - klidně manuál, přední okna v elektrice, vyhřívané přední sedačky, zrcátka v elektrice, sklopná zadní sedačka 2/3. Rádio s USB. Parkovací senzory vzadu. Nastavitelná sedačka řidiče a volant. Víc nepotřebuju. značka - asi mi je jedno, jednoduchá servisovatelnost podmínkou (bez auta nejsem schopný pracovat) - výhoda současné FI je ta, že 2x ročně navštívím servis na prohlídku po 15tkm a tím to hasne. Přemýšlel jsem, že bych si koupil Dacii se zárukou, po záruce ji vrátil a vzal další. Celkem by to vyšlo v horizontu 10 let stejně, jako když si pořídím 1 auto na 10 let za půl míle. Ale když jsem se projel, tak přeci jen v mém věku mi už úplný holobyt nevyhovuje děkuju za názory Suzuki S-Cross 1,4 Boosterjet benzín. Možno i ve čtyřkolce. Upraveno 23. července 2020 uživatelem Geodet Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-Biker Odesláno 23. července 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. července 2020 Tak nevím, když zadám litrovou novou Octavii ve výbavě 125, vidím už El víko pátých dveří, tak mají tam chybu??? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochy68 Odesláno 23. července 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. července 2020 (upraveno) Odjisteni neni otevirani znamena to, ze tam nemas mech zamek, ale elektricke odjisteni/odemknuti Upraveno 23. července 2020 uživatelem Prochy68 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-Biker Odesláno 23. července 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. července 2020 Aha, tak pak se omlouvám. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paro Odesláno 24. července 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. července 2020 Suzuki S-Cross 1,4 Boosterjet benzín. Možno i ve čtyřkolce.Tak to by neslo. Kdyz jsem si to dneska zkousel u mechanika, tak pokud si nastavim sedacku ridice, uz nesklopim sedacky tak, abych tam strcil 2 kola do kufru jen s vyndanymi prednimi koly. Neco o fousek vetsiho? Sent from my iPad using Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guzmic Odesláno 24. července 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. července 2020 V 23. 7. 2020 v 10:10, Gustaf napsal: To čumím....to se musí solidně klepat Dacia už dávno není takovej šrot jak si furt plno lidí myslí. Za 250tis hodně solidní auto. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 24. července 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. července 2020 Tak Dustera bych se asi nebál... přecitlivělost jen podvozek z Nissanu asi nebude špatnej.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paro Odesláno 24. července 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. července 2020 Dustera ne. Nechci SUV. Premyslel jsem o Corolle v kombiku. Ale hybrid diskvalifikuje max. hmotnost na kouli Sent from my iPad using Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guzmic Odesláno 24. července 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. července 2020 před 14 minutami, paro napsal: Dustera ne. Nechci SUV. Premyslel jsem o Corolle v kombiku. Ale hybrid diskvalifikuje max. hmotnost na kouli Sent from my iPad using Tapatalk Za 500 tis už jsou hodně slušně vybavené Ceedy 1.4 T https://www.kia.com/content/dam/kwcms/kme/cz/cs/assets/contents/utility/brochure/price-list/Ceed_SW_cenik.pdf Mě se ty auta hodně libí.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paro Odesláno 24. července 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. července 2020 To uz je velky jak Okta. Do kratkyho Ceeda, nebo i30 hatchbacka jste uz nekdo kolo do kufru dostal? Do Subaru XV to podle reklamy jde, ale v autosalonu to bylo jak jezek do klece. Sent from my iPad using Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guzmic Odesláno 24. července 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. července 2020 I30 má kolega.... horské kolo vozí, ale musí vyhodit přední kolo. Cokoliv kolem 4 m bude na přepravu horských kol kompromis.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Snehulak54 Odesláno 24. července 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. července 2020 V 23. 7. 2020 v 9:50, paro napsal: Prosím o radu ohledně potenciálního každodenního pohybovadla. 15 let stara Fabka I (dále FI), 16V 59kW se letos dočkala 450tkm a tak nějak začínám cítit, že by to chtělo pomalinku omladit. Auta netočím, takže předpoklad je, že u mě zůstane dokud bude jezdit, tj. min 10 let. Co byste doporučili s ohledem na požadavky níže? přes co nejede vlak: - benzínový motor, ročně najedu cca. 30 tisíc, jezdím ale i jen do práce 5km tam, 5km zpět. Výkon alespoň 100k, čím víc tím líp. Musí to být schopné souvislé jízdy po dálnici ve 2 lidech 140km/h+. Reálná kombinovaná spotřeba do 7 litrů na 100. - velikost jako FI combi, kufr +/- stejný. Větší auto ne, protože parkuju před činžákem - antikoro ochrana alespoň na úrovni FI, která zatím má jen povrchovku - možnost tažného, bržděný přívěs min 1t (větroň) - cena max. 500-550t minimální výbava: klima - klidně manuál, přední okna v elektrice, vyhřívané přední sedačky, zrcátka v elektrice, sklopná zadní sedačka 2/3. Rádio s USB. Parkovací senzory vzadu. Nastavitelná sedačka řidiče a volant. Víc nepotřebuju. značka - asi mi je jedno, jednoduchá servisovatelnost podmínkou (bez auta nejsem schopný pracovat) - výhoda současné FI je ta, že 2x ročně navštívím servis na prohlídku po 15tkm a tím to hasne. Přemýšlel jsem, že bych si koupil Dacii se zárukou, po záruce ji vrátil a vzal další. Celkem by to vyšlo v horizontu 10 let stejně, jako když si pořídím 1 auto na 10 let za půl míle. Ale když jsem se projel, tak přeci jen v mém věku mi už úplný holobyt nevyhovuje děkuju za názory Hyundai i30 Kombi 1.5i 81kw/110k od 350k do 425k nové. Kdyby byl zájem, stačí se ozvat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paro Odesláno 25. července 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. července 2020 před 11 hodinami, guzmic napsal: I30 má kolega.... horské kolo vozí, ale musí vyhodit přední kolo. Cokoliv kolem 4 m bude na přepravu horských kol kompromis.... Tak jsem to myslel. Zadni sedačky sklopit, vyndat přední kolo a šup tam. Do SX4 to nejde, do FI jo, do Astry v kombiku jo. Sedany jsou z toho důvodu vyloučený. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guzmic Odesláno 25. července 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. července 2020 (upraveno) před 53 minutami, paro napsal: Tak jsem to myslel. Zadni sedačky sklopit, vyndat přední kolo a šup tam. Do SX4 to nejde, do FI jo, do Astry v kombiku jo. Sedany jsou z toho důvodu vyloučený. A co vzít novou fabii, popř scalu? Ta 1.5 tsi by byla asi ok....i když 5 km do práce s zpět, je fakt málo. Nebo Mazda cx 3, popř klasická 3. Tam máš klasické atmosféry. Upraveno 25. července 2020 uživatelem guzmic Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se