Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 2 minutami, Radek124 napsal:

@milhauszn Ne nadarmo se říká “Myslet znamená houno vědět” - Insignia byl (s)Opel, ten do srovnání spolehlivosti s Toyotou vůbec netahej.

FYI, mě za 14 let se 4 Toyotama/Lexusama potkala 1x kapající trubka u chladiče ATF a 1x stržená vodní pumpa, zbytek jen pravidelná údržba a “kosmetika“ (ťukance od vraků s horšíma brzdama, parkovištní vandalismus a liška na dálnici šly na pojišťovnu, vše u AD) - jestli je tohle jenom “štěstí”, tak už má sakra blízko k jistotě :smoke:

Co se v dostupných motorizací týče, jde o náš Evropský průšvih jménem “zelená klika v Bruselu” - tupí zákazníci zmasírovaní reklamou na “SUV” vyžadují stále větší a vyšší = těžší “pojízdné iPody”, zatímco zrůdnost jménem “downsizing kvůli zdaňování emisí” tvrdě dopadá už i na hybridy (aneb kdeže časy dynamicky skvělých 450h a 600h jsou...) :thumbsdown_anim:

👍 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

[mention=10726]milhauszn[/mention] Ne nadarmo se říká “Myslet znamená houno vědět” - Insignia byl (s)Opel, ten do srovnání spolehlivosti s Toyotou vůbec netahej.
FYI, mě za 14 let se 4 Toyotama/Lexusama potkala 1x kapající trubka u chladiče ATF a 1x stržená vodní pumpa, zbytek jen pravidelná údržba a “kosmetika“ (ťukance od vraků s horšíma brzdama, parkovištní vandalismus a liška na dálnici šly na pojišťovnu, vše u AD) - jestli je tohle jenom “štěstí”, tak už má sakra blízko k jistotě :smoke:
Co se v dostupných motorizací týče, jde o náš Evropský průšvih jménem “zelená klika v Bruselu” - tupí zákazníci zmasírovaní reklamou na “SUV” vyžadují stále větší a vyšší = těžší “pojízdné iPody”, zatímco zrůdnost jménem “downsizing kvůli zdaňování emisí” tvrdě dopadá už i na hybridy (aneb kdeže časy dynamicky skvělých 450h a 600h jsou...) :thumbsdown_anim:
Vsak ja to nerozporuji nijak zvlast. A opravdu presna cisla neresim. Ono i ty tabulky mnohdy jsou ovlivnene a diky me minule praci vim jak se automobilka umi rozhodovat, aby nahodou v tabulkach neklesla, kdyz ma prusvih.
Ten Opel by asi stejne u nas neprosel kvuli tomu predchozimu.
Motory me take mrzi, pises to dobre. Se 600h jsem kdysi mel tu cest se projet.
Ten hon jen za SUV je desny, za posledni 3 roky jsem si jen jednou rekl, ze bych potreboval vyssi pruchodnost nez ta A4. S Tiguanem jsem na polnacku jezdil jen proto, ze jsem mohl, ne ze bych potreboval :-)
Kazdopadne tablety nevyhledavam a na te Rav mi prave prijde zvlastni, jak tam trci. Ikdyz ono ted uz to ma snad kazde auto...

Odesláno z mého SM-A715F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při 6000 km měsíčně bych hlavně škrtnul jakékoliv SUV. To je podle mě úplná kravina. Ta Camry by se mi asi líbila, škoda, že je to hybrid. V čistém benzínu by to byl prima sedan pro cesťáka. Předváděčka Outback by se tam možná taky vešel. Volvo V60 asi ne, co? Nějaká předváděčka Mazdy 6? V každém případě tolik stala moje služební Octávka Scout a to je hrůza. Sedadla židle, zadní náprava žebřiňák, turbodiesel kope do zad. Služebnímu koni se na zuby nehledí, ale 800 bych za to, kdybych měl na výběr, nikdy nedal. O víkendu mě jeden maník z rodiny povozil ve staré S60 Volvu, a ty sedadla, to bylo jak u zubaře. S čím ve Škodovce končí a prezentují to jako hotový výrobek, to je ve Volvu kostra, na které teprve začínají makat a lepit vrstvy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 minutami, Hasňa napsal:

Při 6000 km měsíčně bych hlavně škrtnul jakékoliv SUV. To je podle mě úplná kravina. Ta Camry by se mi asi líbila, škoda, že je to hybrid. V čistém benzínu by to byl prima sedan pro cesťáka. Předváděčka Outback by se tam možná taky vešel. Volvo V60 asi ne, co? Nějaká předváděčka Mazdy 6? V každém případě tolik stala moje služební Octávka Scout a to je hrůza. Sedadla židle, zadní náprava žebřiňák, turbodiesel kope do zad. Služebnímu koni se na zuby nehledí, ale 800 bych za to, kdybych měl na výběr, nikdy nedal. O víkendu mě jeden maník z rodiny povozil ve staré S60 Volvu, a ty sedadla, to bylo jak u zubaře. S čím ve Škodovce končí a prezentují to jako hotový výrobek, to je ve Volvu kostra, na které teprve začínají makat a lepit vrstvy.

Hasňo jsem sice Toypako ale chápu že Prius není pro každého jasná volba, ale v tý Camry je to už fakt jinak. V podstatě ty "blbý" vlastnosti tam nejsou. Není to "zatahovač" jako tdi a na ostřejší jízdu tak ne, ale polykač km jo. Vyzkoušej. Jinak to o Volvu je dobrý 🙂 Bohužel i ve starý Camry mi vnitřek přišel ve 2kilech pohodlnější než v nové, ale to je asi už běžný....A v Priusu 2 roky starém musel volant do Volantechu na přešití... 😞

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No 6 mesicne nedam, ale 5 jo :-)
Bohuzel vozim aj nejaky material, ktery celkove neni objemny, ale nektere veci jsou delsi, nicmene i ten sedanovy kifr bohate stacil. Kombi uz je pro me zbytecne velke.
Pisu to proto, ze Mazda 6, kdyz uz je k videni a sehnani tak max kombi, bez toho to je pry v cechach neprodejne (no zatim mi to takto sdelili ve 2 salonech, kdyz jsem se na ni chtel podivat).
Octavii i Scouta uz jsem take mel. Ale je to uz nejake roky zpet. Spis me vudy dostava, keyz vidim i po tech letech uplne stejne spinace ve dverich, packy a tak napric celym koncernem. Jedine co se meni jsou ty obri "tablety", coz jsem zminil k Rav. Vcera jsem nakoukl do nove O a on tam taky obrovsky display.

Odesláno z mého SM-A715F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prozkoumal bych Subaru, atmosférické benziny. Alternativně Mazdu. Čím víc turbo, tím víc kurvítek. Koncernu se vyhnout velikým obloukem. Absolvoval jsem v životě Škodu, Ford, Chrysler, Renault (mladická nerozvážnost, šel rychle pryč), VW, Volvo a teď už dlouho jezdím se Subaru Outback 3,6 R - absolutně a s odstupem nejlepší kára ze všech zmíněných ve všech ohledech.

Upraveno uživatelem Foundryman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byla tu zminena Insignia. Po 2,5 letech a 50k muzu doporucit. Pohodlny, aspon me se nesere, oproti koncernu super by vybava(pri porovnani ceny) a hlavne jezdis aspon trochu jinym autem nez vsichni ostatni. Priznam, ze mam pro Opel slabost, ale je to dany i tema 300k bez problemu. Jezdil jsem vetsinu jejich produkce za poslednich par let a az na zravejsi motory jim nemam co vytknout..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Insignii jsme chtěli na firmu, a líbila se mi. Pěkný design a velmi dobré jízdní vlastnosti, nakonec proč jsme ji nevzali byl blbej přístup do u kombíka do kufru, strašně dlouhý nárazník. Já vím, je to spojené s tím fajnovým designem, ale nedokážu si představit hodit bednu do kufru a neušpinit se. Škoda, ale jinak auto fajnový... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám že se tu řeší Mazda vs koncern.

Jsem stále ve výběru vozu.
Mám pořád v merku 2020 Mazdu 6, 2.5L benzín Takumi a MB E300 kombi Avangard 2017.

Proč Mazdu a proč MB?

Děkuji
Bojím se že mě MB sežere na provozu ale je to premiovka a asi to bude i jiné svezení.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potřeboval bych rozmluvit Volvo V60 Cross Country jako nového sluzebaka. Rád bych zkusil něco jiného než Superba a po dlouhém vybírání mi nejlíp vychází právě toto 

(jinak dvě děti, nájezd do 30ti za rok a časté cesty na chalupu) 

Upraveno uživatelem Dokusan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, African napsal:

Insignii jsme chtěli na firmu, a líbila se mi. Pěkný design a velmi dobré jízdní vlastnosti, nakonec proč jsme ji nevzali byl blbej přístup do u kombíka do kufru, strašně dlouhý nárazník. Já vím, je to spojené s tím fajnovým designem, ale nedokážu si představit hodit bednu do kufru a neušpinit se. Škoda, ale jinak auto fajnový... 

To byla ta stará vlasto:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 26 minutami, vwtyp11 napsal:

To byla ta stará vlasto:)

Aha, to mi nedošlo, teď koukám že ta nová je opravdu o něčem jiném, dobře že na tom zapracovali a celkově je fešná 👍

Opel-Insignia-Sports-Tourer-304062-720w.jpg

Upraveno uživatelem African
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potřeboval bych rozmluvit Volvo V60 Cross Country jako nového sluzebaka. Rád bych zkusil něco jiného než Superba a po dlouhém vybírání mi nejlíp vychází právě toto  (jinak dvě děti, nájezd do 30ti za rok a časté cesty na chalupu) 

 

 

 

Není důvod rozmlouvat. Pokud ček nemá problém s čistě čtyřválcovou nabídkou, není dle mého moc o čem.

Tedy pokud se vlezeš prostorově. Já měl V60 2012 model a s jednim děckem napohodu, ale jak přišlo druhé... kočár, apod, už to bylo silně nahraně.

 

Loni jsem na pozvání byl projet V90 CC v Průhonicích a už “šetřim do prasátka” — služebáka želbohu mám teď v lehce jiné kategorii (covid vs. letectví).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Dokusan napsal:

Potřeboval bych rozmluvit Volvo V60 Cross Country jako nového sluzebaka. Rád bych zkusil něco jiného než Superba a po dlouhém vybírání mi nejlíp vychází právě toto 

(jinak dvě děti, nájezd do 30ti za rok a časté cesty na chalupu) 

V60 CC bych nerozmlouval a rozhodně ne, jako služebák. Ále..., nalož 2 děti a zavazadla na chalupu a zkoumej. To auto je vevnitř relativně malé, rozhodně menší než SUP  a i Octa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to zkusím ještě jednou dotaz na Volvo. 

Hodně moc se mi líbí ještě řádově toto: https://www.volvista.cz/ojety-vuz/volvo-v90-d5-awd-r-design-rezervace-07307920 

Asi jsem hodně konzervativní, ale aby auto za 2 roky s nájezdem 40tis spadlo na půlku mi příjde dost. Na druhou stranu, už křivka ztráty hodnoty asi moc padat nebude...

U MB, kdy je cena nového Ečka stejná, cena tak nepadá... POTVORA :D

 

Dále jsem slyšel, že volva maj motor co má Ford, není to náhodou kec?

Díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 minutami, Rodeo65 napsal:

Tak to zkusím ještě jednou dotaz na Volvo. 

Hodně moc se mi líbí ještě řádově toto: https://www.volvista.cz/ojety-vuz/volvo-v90-d5-awd-r-design-rezervace-07307920 

Asi jsem hodně konzervativní, ale aby auto za 2 roky s nájezdem 40tis spadlo na půlku mi příjde dost.

Nesmíš brát tu ceníkovou cenu, za tu se žádný Volvo neprodává. Odečti si od ceníkovky 20-25% a pak může spočítat propad ceny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, Maxel napsal:

 

Loni jsem na pozvání byl projet V90 CC v Průhonicích a už “šetřim do prasátka” — služebáka želbohu mám teď v lehce jiné kategorii (covid vs. letectví).

S motorem problém nemám, budu brát benzinový mild hybrid, teď mám v Superbu benzinovej dvoulitr 206 kW.

Jinak V90 CC se mi tolik nelíbí a zdá se mi zbytečně velká. Jak se ti s tím jelo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako zaprisahly volvista bych do "novejsich" Volv nesel. Ano, nektere Ford motory se do nekterych modelu montuji / montovaly. A ano, ceny / hodnoty padaji hodne. Na soucasnou produkci je zivotnost komponent a skupin jeste slusna,ale uz to zdaleka neni to, co byvalo u Volva bezne. Dalsi vec je čínský vlastnik. Sice oficialne tvrdi, ze "velke" modely se montuji v Evrope, ale jsou zname fotky z kontejneru z ciny, kde to vypadalo jinak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, Xenomorfus napsal:

Jako zaprisahly volvista bych do "novejsich" Volv nesel. 

A do jakého nového auta by jsi šel? Já si chtěl po dlouhy době sednout do něčeho jinýho než do Superbu a celkem se s výběrem trápím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...