Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Asi někam tím směrem, co tu naznačoval sibiř se to nakonec vydá.

Škoda toho místa vzadu, jinak bych šel s Tvým rozpočtem do toho Romanova CC, které tu prodává. Stav špičkový. Bohužel vzadu málo místa.

Upraveno uživatelem Sphinxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lamiczka: hele, Sibiř Ti tady dal odkaz na Legacy/Outback 2.5, podle mě velmi dobrý tip. To se Ti nelíbí? Pro sousedy i okolí nenápadný a má to dost výhod. Jen jedna poznámka - pokud bys hledal v těchto vodách, tak sáhni rozhodně po tomto motoru a hlavně manuálu! 

No já bych teda radši sáhl po tomhle motoru a rozhodně automatu:-).  http://www.subaru-alm.cz/subaru-outback-3-6-r-executive2

edit: http://www.auto.cz/test-subaru-outback-3-6r-22041

Upraveno uživatelem decebal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

decebal: já se přiznám, že se Subaru zkušenosti mám, ale pouze s benzínovými motory pro STI a pak právě s 2.5 atmo, pak také Forester 2,5 XT, tedy s turbem. Z doslechu jsem neslyšel žádnou chválu na diesely a z vlastní zkušenosti mám z Outbacka a Legacy modely 2005-2007 špatnou zkušenost s automaty, ale špatnou v tom smyslu, že jsou pomalé než, že by byly poruchové. Víc mi v Legacy sednul u atmosférického motoru manuál. 

Upraveno uživatelem Sphinxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

decebal: já se přiznám, že se Subaru zkušenosti mám, ale pouze s benzínovými motory pro STI a pak právě s 2.5 atmo, pak také Forester 2,5 XT, tedy s turbem. Z doslechu jsem neslyšel žádnou chválu na diesely a z vlastní zkušenosti mám z Outbacka a Legacy modely 2005-2007 špatnou zkušenost s automaty, ale špatnou v tom smyslu, že jsou pomalé než, že by byly poruchové. Víc mi v Legacy sednul u atmosférického motoru manuál. 

No tak jstli myslíš třeba Legacy Spec B s třílitrem, tak tam je manuál asi zábavnější volba, ale tady bych se toho vůbec nebál, ono když si zapneš Sharp Sport režim, je to najednou úplně jiné auto. A kromě toho, s tímhle motorem se manuál nedělá. Ten 2.5 litr to auto sice rozjede ale žádnej divočák to není. A tenhle motor, to je mazec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolko si v tom 1L 3hrnku odjazdil?

 

Inak Honda uz zacina tlacit 1,5turbo miesto 1,8.

 

S tím od Forda nic, však já psal, že mě nebere obecně downsizing. Někdo raději naftu, někdo benzín, někdo 1.0 s turbem a někdo 2.0 bez. Měl jsem čest jen s 1.2 od koncernu. Vím, že si to všichni chválí, že je to super motor, má ho i nevlastní ségra v octavii, která si ho taky neskutečně chválí. Pokud s tím ale člověk nejezdí jen po městě, tak testy reálné spotřeby vychází skoro na stejno a v čem je pak ta výhoda?

 

http://www.auto.cz/serial-o-spotrebe-srovnani-motoru-1-2-tsi-1-4-tsi-a-1-8-tsi-budiz-turbo-67413

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mě hlavně příjde, že se tu míchají jabka s hruškama - výkon a točivý moment u kterýho jrov tu debatu začal.

 

Jednak max 210Nm má 2.0 skyactive ve 4000 (ve verzi 145hp i 165hp) a to mi u beznínu přijde celkem normální. A ano, je to atmosféra, takže ten průběh točivýho momentu nebude tak lineární jako třeba u koncernovýho TFSI. Nicméně už od nějakých 2000 ot. je kolem 180Nm. Přístup japonců dost odporuje modernímu evropskýmu trendu downsizingu - viz 2.0 skyactive, 1.8 i-VTEC a rozhodně si nemyslím, že by to byly špatný motory, přesně naopak. Mě litrový tříválce moc neberou, byť mají lepší výkon jako dřívější 1.6l atmosferický motory, ale jsem v tom asi natvrdlej.

 

Holt nafta bude mít vždyky vyšší točivej moment při nižším rozsahu otáček

 

EDIT: než jsem to sesmolil pavel mě předběhl

 

skyactiv jsou dobré , ale nemyslím že do Mazdy 6 je ideální volba 2.0 benzín - osobně by mě u 6tky mazdy nebavilo mít pořád motor ve vyšších otáčkách abych měl výkonovou rezervu ... V Mazdě 3 to je bez debat a ocenil bych takhle točivý motor ...

 

pružné zrychlení té silnější 2.0 (165k) je na trojku z 50 na 80kmh 5 sekund - což je dost. Na dvojku pak 3 sec ...

 

1.4TSI 110kw má od 1500 do 3500 konstatní hodnotu točivého momentu 250nm

 

a proti tomu roste výkonová křivka ale přes 80 kw máš už někde okolo 2000 tis. a 110kw mezi 5000 a 6000 ot.min.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

decebal: Ne, nemyslím Spec B, ale ten automat byl v klasickém třílitru, ten motor bych já za sebe s automatem nedoporučil asi ze všeho nejvíce. Ten automat měl dle mých zkušeností (ale mám s ním najeto cca pouze 5tkm) dost velké prodlevy a co si tak matně pamatuji, "žralo" to, jak V8 od Audi. To, že dodnes nedělají manuál u 3.0 mě docela překvapuje, ale tak Subaru je dost specifická značka a dělají si to po svém podobně, jako Toyota se svou bezestupňovou převodovkou :D . Některé věci nechápu, ale považuji se za amatéra, třeba tomu někdo rozumí lépe  :) .

Upraveno uživatelem Sphinxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud bych chtěl i třeba větší auto do města, tak vemu malej motor s velkým potěšením a naopak mi přijde zhůvěřilost jezdit v 3l naftě do nákupáku 10km od baráku. Proti tomu na delší cesty a třeba v dálničních rychlostech bych v ten malej motor neměl tolik důvěru. To je celý. Řešit motorizaci bez kontextu kde se s tím autem bude jezdit je imho trochu hovadina. Leda bych chtěl něco na divoký starty z křižovatky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skyactiv jsou dobré , ale nemyslím že do Mazdy 6 je ideální volba 2.0 benzín - osobně by mě u 6tky mazdy nebavilo mít pořád motor ve vyšších otáčkách abych měl výkonovou rezervu ... V Mazdě 3 to je bez debat a ocenil bych takhle točivý motor ...

 

pružné zrychlení té silnější 2.0 (165k) je na trojku z 50 na 80kmh 5 sekund - což je dost. Na dvojku pak 3 sec ...

 

1.4TSI 110kw má od 1500 do 3500 konstatní hodnotu točivého momentu 250nm

 

a proti tomu roste výkonová křivka ale přes 80 kw máš už někde okolo 2000 tis. a 110kw mezi 5000 a 6000 ot.min.

 

Já v té mazdě ještě nejel, takže sám jsem zvědav, ale nezatracoval bych to. 1.4 TSI jsem zkoušel hned když OIII vyšla a popravdě jsem z něj byl velmi mile překvapený, do toho auta sedl pěkně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bez urazky, ale s prehledem nejvetsi hovadina mi prijde, resit auto s "ohledem" na souseda :-D

Kdyz tady ctu o tech trapenich s vybiranim auta, tak mi to nase neustaly hledani tech spravnejch hodinek prijde jako pisofkejk ;-).

Snad mi ty moje auta jeste par let vydrzej, abych si usetril podobna muka.

Upraveno uživatelem honza71
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud bych chtěl i třeba větší auto do města, tak vemu malej motor s velkým potěšením a naopak mi přijde zhůvěřilost jezdit v 3l naftě do nákupáku 10km od baráku. Proti tomu na delší cesty a třeba v dálničních rychlostech bych v ten malej motor neměl tolik důvěru. To je celý. Řešit motorizaci bez kontextu kde se s tím autem bude jezdit je imho trochu hovadina. Leda bych chtěl něco na divoký starty z křižovatky :)

Přesně tak. Hlavně 100 lidí 100 chutí. Já bych to viděl takhle:

Jezdíš spíš kratší pojížděčku ve městě a okolí? Pak asi menší turbo benzin.

Jezdíš dálky s převahou dálnice? Pak pokud ti nevadí spotřeba, tak velký benzin (klidně i ten 3,6), pokud ti jde o spotřebu, tak klidně diesel. Diesel má ještě tu výhodu, že i když jedeš hodně rychle, tak nárůst spotřeby není tak velký, jako u benzinu.

Jezdíš často okresky a jezdíš rád aktivně? Pak ideálně benzin kolem 2 litrů (1,8 až 2,5), klidně i turbo, proč ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

decebal: Ne, nemyslím Spec B, ale ten automat byl v klasickém třílitru, ten motor bych já za sebe s automatem nedoporučil asi ze všeho nejvíce. Ten automat měl dle mých zkušeností (ale mám s ním najeto cca pouze 5tkm) dost velké prodlevy a co si tak matně pamatuji, "žralo" to, jak V8 od Audi. To, že dodnes nedělají manuál u 3.0 mě docela překvapuje, ale tak Subaru je dost specifická značka a dělají si to po svém podobně, jako Toyota se svou bezestupňovou převodovkou :D . Některé věci nechápu, ale považuji se za amatéra, třeba tomu někdo rozumí lépe  :) .

No já třílitr outbacka mám a že by ten automat byl línej, nemůžu říct, ale to je asi subjektivní záležitost. Chce to se projet a zhodnotit. Jel jsem i jinýmy automaty, nemám pocit, že by se to nějak zásadně lišilo, ale jak píšu, subjektivní názor. Co se spotřeby týče, poku máš někde 245 koní, automat a full time čtyřkolku, těžko počítat s tím, že to pojede za 8. Ale mimochodem, tenhle motor (3,6) jezdí za míň než minulá generace 3.0. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já třílitr outbacka mám a že by ten automat byl línej, nemůžu říct, ale to je asi subjektivní záležitost. Chce to se projet a zhodnotit. Jel jsem i jinýmy automaty, nemám pocit, že by se to nějak zásadně lišilo, ale jak píšu, subjektivní názor. Co se spotřeby týče, poku máš někde 245 koní, automat a full time čtyřkolku, těžko počítat s tím, že to pojede za 8. Ale mimochodem, tenhle motor (3,6) jezdí za míň než minulá generace 3.0. 

Ano, je to zcela subjektivní. Já jsem totiž v období Subaru mánie, jezdil s STi od ženy (2005) a pak přesednul právě do Outbacka, který mi i ve 3.0 přišel líný a dost rozežraný, ne že by mi to nějak vadilo, ale u STi dostaneš za spotřebu opravdu kopec zábavy a u Outbacka jsem ten pocit určitě neměl, proto mi to přišlo zbytečné, navíc STI bylo jen manuální a tady mi najednou přišel ten Outback v automatu, že váhá s nadřazováním a naopak podřazováním. Pak jsme měli Legacy, které mělo na tu dobu a především na "Subaru interior design" opravdu hodně povedený interiér, takže jsem měl to auto rád, no a pak přišel Forester 2.5 XT a tam jsem měl pocit, jak u STi, prostě pila :) . Takže o tom pocitu je to zcela určitě. S novými motory nemám žádné zkušenosti a to ani s tím 3.6. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, je to zcela subjektivní. Já jsem totiž v období Subaru mánie, jezdil s STi od ženy (2005) a pak přesednul právě do Outbacka, který mi i ve 3.0 přišel líný a dost rozežraný, ne že by mi to nějak vadilo, ale u STi dostaneš za spotřebu opravdu kopec zábavy a u Outbacka jsem ten pocit určitě neměl, proto mi to přišlo zbytečné, navíc STI bylo jen manuální a tady mi najednou přišel ten Outback v automatu, že váhá s nadřazováním a naopak podřazováním. Pak jsme měli Legacy, které mělo na tu dobu a především na "Subaru interior design" opravdu hodně povedený interiér, takže jsem měl to auto rád, no a pak přišel Forester 2.5 XT a tam jsem měl pocit, jak u STi, prostě pila :) . Takže o tom pocitu je to zcela určitě. S novými motory nemám žádné zkušenosti a to ani s tím 3.6. 

No jo, ale po STi by ti přišlo líné kde co:-). A ten forejs 2.5 XT je taky dělo, relativně lehké auto a ten motor je v podstatě předimenzovaný, to je strašné auto, myslím strašně dobré. Oťas je kočár, na druhou stranu, když mu dáš pořádně za uši, taky to není nuda:-). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

decebal: No proto píšu, že se s Tebou shodnu na tom, že je to subjektivní :D . Ten Forester je asi jeden z mála Forestrů, kterého bych si uměl představit, fakt mě tehdy mile překvapil až na ten "humpolácký" interiér :) . A Outback je super vozítko pro rodinu, vlastně řekl bych jízdními vlastnostmi lepší a spolehlivější než zmíněné  XC70, ale pečlivě bych vybíral motorizaci. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím od Forda nic, však já psal, že mě nebere obecně downsizing. Někdo raději naftu, někdo benzín, někdo 1.0 s turbem a někdo 2.0 bez. Měl jsem čest jen s 1.2 od koncernu. Vím, že si to všichni chválí, že je to super motor, má ho i nevlastní ségra v octavii, která si ho taky neskutečně chválí. Pokud s tím ale člověk nejezdí jen po městě, tak testy reálné spotřeby vychází skoro na stejno a v čem je pak ta výhoda?

 

http://www.auto.cz/serial-o-spotrebe-srovnani-motoru-1-2-tsi-1-4-tsi-a-1-8-tsi-budiz-turbo-67413

Výhoda žádná, jen u tsi se ti toho může daleko více posrat nez u atmo. :-)))
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Jagman

http://www.sauto.cz/osobni/detail/mercedes-benz/tridy-e/16572958?goFrom=list

 

Tak je nacase omladit byl jsem ho dnes omrknout a nevypada zle KM sedej jen ty fejkova AMG kola na cinskejch gumach mi k tomu moc nesedej

 

Co ten bazar nezna to nekdo? Driv to prej bylo mega smelo dnes je to velke ja AAA vc. servisu benzinky atd .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...