Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

@Občan Nie je to pravidlo, zalezi to od konkretneho modelu prilby, resp. na co je ta prilba urcena. Moja skusenost, integralka X-Lite X-803RS vs. vyklopka Schuberth C3 Pro. X-Lite je oproti Schuberth hucak. Ale da sa to pochopit, race vs. cestovna prilba, navyse Schuberth je etalon, co sa hlucnosti tyka. Naopak vyklopny Nolan, presny model si bohuzial nepamatam, tak to bola fakt “slast” na dlhsiu jazdu. Ibalgin po ceste bol isty.

Odesláno

Scorpion Exo, vím že to asi nebude etalon bezhlučnosti, často si na naháči dávám špunty, mám dost citlivé uši, musel jsem sáhnout k tomuto řešení. Kde mi to nevadilo - na kamarádově stroji, kde je plexi hódně hódně vysoké. 

Odesláno

Vyklápěčky jsou líp utěsněné u krku (hlava nemusí při oblékání projít otvorem pro krk).

Odesláno

Snazim se rozchodit skoro veterana, co 12 let stal. Asi za tu dobu zarostly vstriky, nic z nich nestrika. Zna nekdo zazracnou vodicku, ktera je vycisti? Nejlip aby meli zitra v LKQ abych jeste pojezdil 🙂

Odesláno

To už se to tam dává tak dlouho? To je bída jak to letí.... Čerpadlo čerpá? Otevírají? Asi bych nejdřív dal filtr a čerstvej benzín. Neříkám, že se to nemůže stát, nejsem chemik, ale tohle bych čekal spíš od těch srágor v naftě.

Odesláno
V 29. 10. 2022 v 0:28, Americkej napsal:

Pomůže.

Vstriky jsem strcil do ultrazvuku, ale jeste predtim jsem zjistil, ze za oba zaplatim jen dvaapul litru,takze uz jsem je namontoval, chytla na prvni skytnuti a uz jsem najel prvnich 5km 😀🤗

Odesláno (upraveno)

otazka na mandello fanclub: mam zalusk na guzzi 1400 (cali/audace atd) - je nieco na co sa mam zvlast sustredit pri vybere? myslim zname chyby apod. je ich malo, takze online toho vela nie je, ale vyzera ze to boli pomerne bezproblemove modely? vopred vdaka za odpovede

Upraveno uživatelem instant
Odesláno (upraveno)

Je to motorka, není to motorka.. Možná jste někde zaznamenali fotky atraktivního motokola Survival Bike od americké firmy Motoped. No a teď ho někde sehnal kamarád a já měl příležitost se svézt. Motor je čínský Lifan, 125 ccm, ze zkušenosti mohu říci, že jde o skvělé motory. Převodovka 4 stupně, ale má to i odstředivou spojku a rozjedete se na kterýkoliv stupeň. Jede to fakt dost! Vzadu kolo 24", vpředu 36", 4-pístové kotoučové brzdy, opravdu velké kotouče, které ani na elektrokole h neuvidíte. Perfektní zpracování, spousta pěkných a promyšlených detailů. Ani nevím, do jaké kategorie by to u nás spadalo, ale umím si představit původní zamýšlené využití pro armádu, lovce atd. V každém případě to vypadá i jezdí moc hezky. 

motopeds_survival_bike_is_the_ultimate_in_pedal_power_adventuring_photo_gallery_1.jpg

motopeds_survival_bike_is_the_ultimate_in_pedal_power_adventuring_photo_gallery_2.jpg

the-motoped-survival-bike-how-can-you-live-without-one-thelflyingtortoise-001.jpg

rack_L200.jpg

R-side_back1.jpg

IMG_20221101_164155~01.jpg

Upraveno uživatelem Ivan Lelák
Odesláno

Caves,dalsia baterka v tahu. Yuasa ytz14s . gugel mi odporucil  na moju integru ako alternativu namiesto tejto 11.8AH litiovu 4.5AH (?) . Nerozumiem tak ze reku spytam sa chalaňov . Je to mozne? Je to lepsie? Je to blbost? Dakujem

Odesláno
před 12 minutami, Americkej napsal:

... nic... 

Buď v klidu. Sice nevím, co bylo v textu před tím, než jsi jej editoval, ale myslím, že tam bylo něco takového: to je ale hezké, že na Chronomag už přispívají i Mongolové. A skoro jim rozumím ...

Nebo zkrátka něco takového 🙂

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...