Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

@organic ja mam Springfielda na zozname, ale toho klasickeho lakovaneho chromovaneho, v Indian red. Na springfielde som presiel par tisic mil v USA. potom som si to pozical tu v europe a mal som pocit ze to ma pokazeny motor. Proste EU gretamobil verzia ma tak 70k, normalny transalp. Cize treba ratat s tym ze Ecu flash a mozno aj Stage 1/2 to bude chciet. Neviem ako je na tom teraz, uz to ma vacsi / iny motor, ale hovorim o Thunderstroke 111 a roku 2017/2019. mozno si uz na tych novsich rocnikoch dali viac zalezat a nezaskrtili to tak (co by som aj predpokladal ze bol dovod na upgrade - emisie musia riesit aj na inych trhoch). 

Momentalne Springfieldovo miesto okupuje Eldorado. Jazdi to jak besny pes, ale trochu mi vadia tie vibracie, tak rozmyslam ci ju nepustit do sveta. Temy klby nezacinam :) bo sme tu uz trochu geriatria, kadopadne velky cruiser Indian je smoooth povozenie. A Springfield je na vzduchu, co je tiez plus - aspon pre mna, ja vzduchove pruzenie velice rad.

FTR je presne to co pises. Chod si zajazdit. Kazdopadne je to velmi zvlastna moto, ludia su bud "all in" alebo "nechapem o com to chce byt". Upozornujem, ze je to mizerna moto na cestovanie :) Pripadne nedostatky apod su bud vychytane alebo uz maju aftermarket riesenie, co je tiez plus.

Pokial ti Scout vyhovuje, tak ja by som prikupil FTR a vybavene.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3 hours ago, Leopold said:

Springfield Dark Horse s 1900 ccm. Obzerám už dlhšie ale tá cena u nás “Už od 30 790 €„Cena nezahŕňa variabilné príplatky za logistiku a prípravu 490 až 590 EUR.“

Cenova politika Indianov u nas je tazko pochopitelna. Chce to fakt odvahu, no.. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podvecerni projizdka a poslednich 10 km prutrz. Poprve na vode a v desti. Byl to bezesporu zazitek .

Spoiler na plexi je naprosto odpudivej, ale funguje. Tak mam dilema, esli ho nechat, nebo sundat .

a655c671475f2d4000a2fac46bc7d45a.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 6. 8. 2024 v 20:02, Skarohlid napsal:

Včera nový přírůstek do rodiny.  Co k tomu říct.... první haryk v životě. Cesta domů cca 400 km, dobitý jsem byl jak haviř v čelbě po farání. Zbytek bych nazval kýbl emocí, třepe se jak drahý pes v zimě, zvuk jak by vedle tebe startoval raketoplán, posez dává jasně najevo kdo je tady pán.  Výkonu to má na rozdávání.  Prostě něco neskutečného. Cesta domů po šoustkách, cítíš vůni posekané trávy a pole na kterém kosí kombajn . Úžasné.... přidána hodnota stojím na křižovatce, vedle mne autobusák kouká a ukazuje palec nahoru.

Fakt skvělá strojovna.

20240806_190339.jpg

20240806_190319.jpg

 Nechci ti to úplně kazit ale B motor s vyvažovačkou se rozhodně třepat nemá 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, HD_Bagger napsal:

 Nechci ti to úplně kazit ale B motor s vyvažovačkou se rozhodně třepat nemá 

Takze chces rict, ze to ma bezet asi takhle? ;)))

Upraveno uživatelem mamenec
  • Like 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Haters Gonna Hate 

 

ne nemá to běžet jako přerostlý skútr. Rozhodně se ale Twin Cam s vyvažovačkou nemá třepat jak drahej pes. Motor je v rámu natvrdo a jediné co cítíš jsou lehké vibrace do nohou ve vyšších otáčkách. Teď jsem z toho slezl a cca ve 150 na zajisté Německé dálnici to začíná šimrat.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, KFL napsal:

Sice mam najeto 520 km a nic neumim, ale clovek si musi delat radost emoji3.png.

 

Tohle prostě chápu:clap:u mě na každou motorku šel výfuk jako první pomalu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 hodinami, HD_Bagger napsal:

Haters Gonna Hate 

 

ne nemá to běžet jako přerostlý skútr. Rozhodně se ale Twin Cam s vyvažovačkou nemá třepat jak drahej pes. Motor je v rámu natvrdo a jediné co cítíš jsou lehké vibrace do nohou ve vyšších otáčkách. Teď jsem z toho slezl a cca ve 150 na zajisté Německé dálnici to začíná šimrat.  

Já mám teda A, a to se klepe tak, jak se správnej Haryk klepat má :) Do M8 jsem nešel právě z tohodle důvodu, chybí mi tam ty koule, emoce, nevím. Hledám teda ale ještě něco k Dyně, protože to cestování na tom není úplně dokonalej zážitek.

Ale i tak se to dá 

20240803_082323.jpg

Upraveno uživatelem Horhe
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 minutami, Horhe napsal:

Já mám teda A, a to se klepe tak, jak se správnej Haryk klepat má :) Do M8 jsem nešel právě z tohodle důvodu, chybí mi tam ty koule, emoce, nevím. Hledám teda ale ještě něco k Dyně, protože to cestování na tom není úplně dokonalej zážitek.

Ale i tak se to dá 

20240803_082323.jpg

To je správně máš motor na silentblockách bez vyvažovačky a to se klepat má. Na druhou stranu pokud máš siláče v pořádku, správnou geometrii motoru/rámu a kliku v toleranci. Tak i A motor běží fakt čistě. 
 

Já sem si po letech sehnal EVO springera a budu ho prodávat, páč ty vibrace co dělá EVO natvrdo, od kila nahoru fakt nedávám. Na to je Twinky Softail fakt zlatej. 
 


 

 

IMG_5872.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Horhe v tu chvíli je to docela jednoduché. Na cestování s HD potřebuješ něco, co má tvrdej rám (takže imho vše od 2016) má to tlumič řízení (tedy touringová řada snad již v základu) no a má to fairing upevněný do rámu, nikoli do vidlice. A vítězem je ..... 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

před 3 minutami, Bert napsal:

@Horhe v tu chvíli je to docela jednoduché. Na cestování s HD potřebuješ něco, co má tvrdej rám (takže imho vše od 2016) má to tlumič řízení (tedy touringová řada snad již v základu) no a má to fairing upevněný do rámu, nikoli do vidlice. A vítězem je ..... 🙂

No mně se teda mnohem líp jezdí na Streetce, než na Roadce. Ani mi nevadí, že ty kila tahám na řídítkách. Ovladatelnost mi přišla mnohem lepší a mám aspoň tak nějak představu, kde mám přední kolo.

Viděl bych to nějak takhle, akorát vyšší řídítka, v základu jsou moc nízko na můj vkus

Harley-Davidson Street Glide ST Performance (2022) - Review

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, HD_Bagger napsal:

To je správně máš motor na silentblockách bez vyvažovačky a to se klepat má. Na druhou stranu pokud máš siláče v pořádku, správnou geometrii motoru/rámu a kliku v toleranci. Tak i A motor běží fakt čistě. 
 

Já sem si po letech sehnal EVO springera a budu ho prodávat, páč ty vibrace co dělá EVO natvrdo, od kila nahoru fakt nedávám. Na to je Twinky Softail fakt zlatej. 
 


 

 

IMG_5872.jpeg

Teda to je krasavec, ale taky si na tom dokážu představit jenom krátký trasy a nejlépe po rovině :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Horhe nezbývá, než souhlasit :cheers:

Hele, pokud bych si kupoval cesťáka, nebylo by to nic jiného. Na cesty mám trajka a teď znova Pan Americu. Pokud bych je neměl, volba by byla jasná. Viz ta Tvá krásná fotka. Glidu jsem si vyzkoušel, a po té, co se mozek srovná s tím, že jedeš do zatáčky, ale fairing je rovně, je to super.

Ad Street a Road, za mne: streetka do města, rouďas na Road 66.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, KFL napsal:

Sice mam najeto 520 km a nic neumim, ale clovek si musi delat radost emoji3.png.

31086a680e71520c0d5bbee3371184a6.jpg

Nemusíš být dobrej, hlavně že jsi pěknej..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, Horhe napsal:

akorát vyšší řídítka, v základu jsou moc nízko na můj vkus

vymenil som vyššie riadidlá nedávno a je to výrazne lepšie  . Výška nad pôvodné spätné zrkadlá a pekne na ne vidím popod ruky, akurát pripočítať plus výmena káble, lanká ...... kurva drahý koníček tieto motorky 😅

Obrázok WhatsApp 2024-08-09 o 17.12.20_c851fc09.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...