Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Stařičká Honda, rok 79. Jojo, než přijde druhá míza nebo první infarkt tak se chvilku povozím. Letos bych ji chtěl dát do top stavu po mechanický stránce, přes zimu asi kompletní rozborka s lakem.

Původně jsem chtěl nějakou Jawu, něco levnýho, trošku se v tom porýpat a jezdit v létě pro rohlíky.  Ale když jsem viděl ceny za který to dneska chodí, tak mě to přešlo. Stejná kravina jak Primky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Par šroubků, maticek a odpojenych svorek a je z toho naháč

 

CX500, najrychlejsie kalove cerpadlo na svete.. krasa.. ked som na to presedlal z jawy, mal som pocit ze ten krutak ma zabije.. :D

 

je to super zaklad na prestavbu na nejaky roadster / cafe / dačo.. ides tymto smerom ci len rekonstrukcia do povodneho stavu?

Upraveno uživatelem instant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na podobným krásným kafíčku z Báwa jsem tuhle jenom seděl (vyzkoušet jenom jezdeckou pozici) a cejtim jak by mě bolela zachvíli prdel z tý malý lavice od těch trubek po stranách (kostra sedadla) a říkám kámošovi, kterej ho fakt vymazlil, tvl mě bolí prdel a to na tom jenom sedím. Tak mi dal za pravdu, že to na delší vejlet moc není a že to je mašina na pár kiláků do práce a to by mě nebavilo. Mě se to zezačátku kdysi líbilo, než jsem pochopil, že to sice oku lahodí, ale uživatelsky je to nic moc a ještě ty řidítka dole alá supersport, což jak každej ví co měl silnici, že to je fakt jenom na zalehnutí, jinak to moc příjemný neni, ve městě rozhodně ne. Pochopil bych ty scramblery nebo dirty tracky nebo jak se tomu všelijak říká, kde je ta jezdecká pozice daleko příjemnější.  

post-26998-0-30988300-1495311393_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Strocek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vacsina takych extremnych uprav je na fotenie a pozeranie sa, maximalne machrovanie pred kaviarnou, no na cesto po europe asi nie - to by nejako nemalo nikoho prekvapit kto sa niekedy na motorke viezol.. :) to je vlastne europska verzia custom bikov, jak to stavaju ti neandrtalci teutulovci v tom seriali, tak nam europanom stvorili marketieri nasu verziu custom biku. Vyhoda je, ze malorazky su lacny matros, takze je to celkom zabava, nakoniec, trocha manualnej prace v dielni nikdy nijakemu chlapovi neuskodila, okrem mna ked som si ebol minuly tyzden montaznym stojanom pod triumpha po prste.  

post-4112-0-54195600-1495314457_thumb.jpg

post-4112-0-01776200-1495314458_thumb.jpg

post-4112-0-33255600-1495314458_thumb.jpg

post-4112-0-08561400-1495314459_thumb.jpg

post-4112-0-81847500-1495314460_thumb.jpg

Upraveno uživatelem instant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako tahle nálepka se táhne u gées stejně jako u hádéček a co si budem říkat, určitě se někdo takovej najde a budiš mu přáno. Prostě máš kvalitní motocykl a za ten si výrobce něco řekne, včetně doplňků. Že na to ostatní nemaj (a někteří by rádi), tak to už neni majitelů gées problém. Já na to mít prachy, tak bych ho zařadil určitě do výběru spolu s KTM a Afrikou. Asi bych nebral Áčko, protože to bych neužil v tom směru na co je stavěný a nějaký hard core expedice mě stejně netáhnou. Určitě bych ale nebyl rozhozenej co kdo říká, hlavně jeslti bych byl spokojenej já a když na to někdo má, tak proč si zase nedopřát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...