Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

  • po 3 týdnech...

Hele, jestli je to u Inveltu, tak nejsem překvapenej. Kup to v Německu. Já takhle před deseti rokama stál v Autecu, prachy v ruličce a ti blbci mi nebyli schopní nacenit a prodat motorku, co tam stála na podstavci na prodej. Pia Regensburg to tenkrát vyřešila svižně a za lepší cenovku.

 

Edit: případně se obrať na Míšu Fraňu, slovenský zastoupení. Je hodně vstřícnej a navíc vášnivej motorkář.

Upraveno uživatelem Americkej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sypou se koncáky v kardanech na všem, na Káčkách převodovky...s ESA jsem ale ještě neslyšel o problému.

Sorry, ale na to musím reagovat. Kolik jsi měl BMW motorek s ESA? Pár let do toho trochu dělám a co se týče poruch na ESA, tak je to poměrně částá a drahá závada. Obzvlášť u prvních strojů, které tím byly vybaveny. Nejvíc jich bylo u RT. Průser jsou u erkových dvanáctek samozřejmě rozvodovky a do konce roku 2006 elektrický brzdy. Vadnejch tlumičů ESA jsem už vyhodil celou bednu, páč je nikdo neumí pořádně opravit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sorry, ale na to musím reagovat. Kolik jsi měl BMW motorek s ESA? Pár let do toho trochu dělám a co se týče poruch na ESA, tak je to poměrně částá a drahá závada. Obzvlášť u prvních strojů, které tím byly vybaveny. Nejvíc jich bylo u RT. Průser jsou u erkových dvanáctek samozřejmě rozvodovky a do konce roku 2006 elektrický brzdy. Vadnejch tlumičů ESA jsem už vyhodil celou bednu, páč je nikdo neumí pořádně opravit. 

Svojí jen jednu, 2007 od nova cca 40 tkm, K1200R Sport, ale jsem členem Káčkovýho klubu, kde mám blízký srovnání dalších cca 15 strojů. Nejojetější kus přes 130 tkm. Máme společný akce i dovolený. Převodovky i koncáky jsme řešili ve velkým, Věř, že pokud by ESA byl takovej malér co popisuješ tak bych to nemohl nevědět. Další jsem najezdil i na GS-ech, taky s ESA-ma. O masovejch problémech fakt nevím. A nebuď skromnej, "Pár let do toho trochu dělám" jsi dost provařenej v dobrým smyslu ve všech klubech, i když se český a moravský nemaj rádi. Mám za to, že se známe i osobně ze Všerub. A nevím, proč sem taháš ty elektrický brzdy do roku 2006. Baldic chce funglovku a ne veterána, to se ho netýká.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...
  • po 4 týdnech...

Pani zaciatok sezony za dverami :D Bandit sice jazdi dobre, ale vrta mi uz nejaku dobu v hlave nejake osekane vacsie enduro zo starsieho GSa no a uvidel som teraz na motorkaroch totok:

 

http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/bmw/bmw-r-1100-gs/bmw-r-1100-gs-1216964.html

 

Opticky by sa mi to hodne pacilo a da sa povedat, ze je to skoro presne to co som mal v hlave. Dal by som na to este nejaky vyrazny padak a chlpatejsie gumy (cisto na efekt, terenne ambicie nemam). Je mi jasne ze je to stary kram s najazdom XY, ktory bol pravdepodobne v boh vie akom stave uz ked ta "prestvba" zacala a aj po tej prestavbe uz to bolo zjavne polozene. Chcem sa opytat co si myslite, jak moc velka pasca to celkovo moze byt? Resp co najhorsieho ma moze stretnut, keby som to proste kupil. Povedzme ze cca dalsich 20K za nejaky ten servis by mi este nevadilo, 50 uz by som ale davat necncel, to by som uz radsej mieril inam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemyslím si cali.

Já měl motorku dotahlou z Japonska, a můžu říct, že každá technická byla jen o tom, kde se mi koho podaří podplatit... A to by sis řekl, že všechny díly byly sériové...

Nedokážu si představit, jaké peklo by bylo s timhle...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som zil v tom, ze ked clovek neuflexuje kus ramu a ma vsade CE, tak to az taky problem nie je. Vedla mna napriklad sedi kolega, ktoreho SV nie je o nic menej pobastlene nez toto a v Prahe prechadzalo STK v pohode. Ale budem verit skusenejsim no, za kazdu cenu ju mat nemusim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...