Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Já kupoval nové motorky dvě, vždy HD,.

A vždycky se mi povedlo vyrazit z nich příslušenství... Opěrka, jiné sedlo, u té první premiovou barvu a tak... Ale asi nejsem z nejlepších vyjednavacu :-)

Ono kdybych z nich vyrazil komplet hadry a helmu, tak bych byl asi taky spoko :-) Upraveno uživatelem moco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

So 190cm na bonnie radsej zabudni..

Kamos, co jezdí scrambler tak mi pravé říkal ze od roku 2015 jsou ty scramblery menší/kratší než bonneville.

Každopádně na to sedanu a uvidím

Upraveno uživatelem moco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyska sezeni Bonnie vs Scram skor 4cm rozdil, hlavne uplne jinej posaz, dle ,,natazenosti´´ Thrux - Bonnie - Scram, Thrux je cistej oldskool zavodak, uzke zavrene rodla, Bonnie je na tom lepe, ale Scram je v tomto uzasne pohodlna masina s takmer enduro posazem, siroky riditka hodne ovlivnuji ovladatelnost. Pozor taky na kola 17-17, vs 19-17. Ta 1200ka taha vic, ale na styl jezdeni Scrama ten motor co ma je oK, krasnej zvuk a uz oproti staremu Thrux/Bonnie mel jinak kliku, prijemnejsi projev a bere hned od spodku, nezaludne, necuka. Je to super moto na cestovani mimo dalnici( i to se da), ve stylu. Kdyz poladis tlumice, nic Te nezastavi, da se s tim blbnout i v terenu. Uplne na pikacu je svetlo, ale to i u T120 a u Scrama obcas nepotesi takove drobnosti, jako koroze uvnitr rafku, takova lacina spinacka atd. Za me doporucuju Scrama, budes jak Steve, vyblbnes se, neznici Te a nezrujnuje a vzdycky budes za hvezdu stejne jako s Bonnie :)

 

Edit: ... jeste dukaz, ze nekecam, ze vypada bozsky :)

 

post-26281-0-63177300-1516913968_thumb.jpg

post-26281-0-33075300-1516913975_thumb.jpg

Upraveno uživatelem TLD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hruza me obchazi stejne jako pred triceti rokama, kdy se tenhle komousskej paskvil dal potkat celkem bezne. Kupodivu pindoura vidim vzdycky rad.

Bejt to na fejzbůku dám ti lajk. Je to hrozný, ale love za to chtěj neskutečný,.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyska sezeni Bonnie vs Scram skor 4cm rozdil, hlavne uplne jinej posaz, dle ,,natazenosti´´ Thrux - Bonnie - Scram, Thrux je cistej oldskool zavodak, uzke zavrene rodla, Bonnie je na tom lepe, ale Scram je v tomto uzasne pohodlna masina s takmer enduro posazem, siroky riditka hodne ovlivnuji ovladatelnost. Pozor taky na kola 17-17, vs 19-17. Ta 1200ka taha vic, ale na styl jezdeni Scrama ten motor co ma je oK, krasnej zvuk a uz oproti staremu Thrux/Bonnie mel jinak kliku, prijemnejsi projev a bere hned od spodku, nezaludne, necuka. Je to super moto na cestovani mimo dalnici( i to se da), ve stylu. Kdyz poladis tlumice, nic Te nezastavi, da se s tim blbnout i v terenu. Uplne na pikacu je svetlo, ale to i u T120 a u Scrama obcas nepotesi takove drobnosti, jako koroze uvnitr rafku, takova lacina spinacka atd. Za me doporucuju Scrama, budes jak Steve, vyblbnes se, neznici Te a nezrujnuje a vzdycky budes za hvezdu stejne jako s Bonnie :)

 

Edit: ... jeste dukaz, ze nekecam, ze vypada bozsky :)

Jezis jak ja se tesim.

post-13313-0-14735900-1516916125_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Zmizík
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyska sezeni Bonnie vs Scram skor 4cm rozdil, hlavne uplne jinej posaz, dle ,,natazenosti´´ Thrux - Bonnie - Scram, Thrux je cistej oldskool zavodak, uzke zavrene rodla, Bonnie je na tom lepe, ale Scram je v tomto uzasne pohodlna masina s takmer enduro posazem, siroky riditka hodne ovlivnuji ovladatelnost. Pozor taky na kola 17-17, vs 19-17. Ta 1200ka taha vic, ale na styl jezdeni Scrama ten motor co ma je oK, krasnej zvuk a uz oproti staremu Thrux/Bonnie mel jinak kliku, prijemnejsi projev a bere hned od spodku, nezaludne, necuka. Je to super moto na cestovani mimo dalnici( i to se da), ve stylu. Kdyz poladis tlumice, nic Te nezastavi, da se s tim blbnout i v terenu. Uplne na pikacu je svetlo, ale to i u T120 a u Scrama obcas nepotesi takove drobnosti, jako koroze uvnitr rafku, takova lacina spinacka atd. Za me doporucuju Scrama, budes jak Steve, vyblbnes se, neznici Te a nezrujnuje a vzdycky budes za hvezdu stejne jako s Bonnie :)

 

Edit: ... jeste dukaz, ze nekecam, ze vypada bozsky :)

 

Novy Street Scrambler - na ktory sa pyta kolega - ma nizsie sedenie ako mal stary. Dokonca vyrobca uvadza rovnaku vysku ako maju cestne modely, i ked subjektivny rozdiel tam je, podla mna je to len vyssim calunenim sedadla (plienky sa na toto nepredpisuju ani zaciatocnikom). Napr. zdvihy pruzenia ma rovnake ako novy street twin, len ma ine tlmice a pruziny a vacsie predne koleso. Plastovy skid plate, stupacky ma o trochu viac vpredu, ma ine rajdy a vyfuky styl "Vojto, kral sidliska". 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krasna Kacena.

Instant, aha, tak to sorry ja myslel, ze se pta na klasiku scrama a T120. O streetu jsem nevedel. Tak bych pak kaslal na pohodlicko a sel do Thruxe R. Ten street scram me prijde komedialni, se starym si mohl alespon trosku jezdit jak se scramblerem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak včera jsem byl v Olomouci v Triumphu a sedel jsem na všech ?Classic?, nejlépe se mi sedělo na bonneville t120, pohodový posez, ani mé dlouhé nohy jsem nemusel ?štelovat? a nepřirozeně křivit, ač to nevypadá, tak t100 je trochu jiná, ale polohu bych si našel, taky OK. Na street sramblerovy mi trojúhelník riditka-sedlo-stupačky moc nevoněl, neměl jsem dobrej pocit, stupačky byly trochu výše než bych chtěl a je menší ....no a největší hrůza byla na bobrovi :-) kolena jsem měl skoro nad nádrží, tohle je motorka pro holky nebo pro asiaty, možná by tomu pomohlo přepákování, ale je to fakt malá motorka.

Thruxton je taky fajn, ale posez je sportovně nakloněný.

Takže za clasiky u mě vyhrál bonie t120, jen mám psychologickou hranici 250 tisíc za moto a Triumph nechce ani slyšet o slevě, takže ještě došetřím, protože ten bonie je dobrej a dovedu si s nim představit život. Tu 1200 chci kvůli delším přesunům po okreskách (lze i dálnice) do práce 45 tam a 45 zpět. Vyjížďky mám/jsem míval okolo 200km. Ještě se nemohu rozhodnout jestli chrom nebo black, black je šmrncovní a líbí se mi (ale krásné výfuky zanikají), ale chrom je klasika, která mi tam možná sedí více

 

Ještě je ve hře H-D 48, tam mám dost slevu, která by mě přesvědčila; dneska jedu do Brna posadit se na forty-eight, ale tuším, že budu sklamaný, protože velikost tipuji podobnou jako bobber.

Bonneville mi typově sedí více, i ty přesuny s ním budou příjemnější nejen proto, že má nádrž dvakrát větší.

Takže kdo by chtěl novou 48 za cenu nové t120, tak uděláme kšeft :-)

Upraveno uživatelem moco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyska sezeni Bonnie vs Scram skor 4cm rozdil, hlavne uplne jinej posaz, dle ,,natazenosti´´ Thrux - Bonnie - Scram, Thrux je cistej oldskool zavodak, uzke zavrene rodla, Bonnie je na tom lepe, ale Scram je v tomto uzasne pohodlna masina s takmer enduro posazem, siroky riditka hodne ovlivnuji ovladatelnost. Pozor taky na kola 17-17, vs 19-17. Ta 1200ka taha vic, ale na styl jezdeni Scrama ten motor co ma je oK, krasnej zvuk a uz oproti staremu Thrux/Bonnie mel jinak kliku, prijemnejsi projev a bere hned od spodku, nezaludne, necuka. Je to super moto na cestovani mimo dalnici( i to se da), ve stylu. Kdyz poladis tlumice, nic Te nezastavi, da se s tim blbnout i v terenu. Uplne na pikacu je svetlo, ale to i u T120 a u Scrama obcas nepotesi takove drobnosti, jako koroze uvnitr rafku, takova lacina spinacka atd. Za me doporucuju Scrama, budes jak Steve, vyblbnes se, neznici Te a nezrujnuje a vzdycky budes za hvezdu stejne jako s Bonnie :)

 

Edit: ... jeste dukaz, ze nekecam, ze vypada bozsky :)

Máš to pěkný, neprodával jsi ji tady minulý/předminulý rok? Možná si tě pletu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moco, jj, prodal jsem vse - dve trumpetky a bawo... a prodat scrama byla blbost, ten me mrzi :( Tak drzim palce at dobre vyberes, jsem pro zelezo z Hinckley nez z Milwaukee :). A ten Haryk fakt nejede a nebrzdi:) no flame.

K te sleve, oni asi obecne na to moc neslysej, co vim, tak na tech masinach uz takova marze neni..., ja dostal tenkrat velkej bonus na doplncich...jen na laufu skoro desitku, tak zkus vybrat nejake origo doplnky a at Ti je daji gratis v cene moto....ale predpokladam, zes toto zkousel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moco, jj, prodal jsem vse - dve trumpetky a bawo... a prodat scrama byla blbost, ten me mrzi :( Tak drzim palce at dobre vyberes, jsem pro zelezo z Hinckley nez z Milwaukee :). A ten Haryk fakt nejede a nebrzdi:) no flame.

K te sleve, oni asi obecne na to moc neslysej, co vim, tak na tech masinach uz takova marze neni..., ja dostal tenkrat velkej bonus na doplncich...jen na laufu skoro desitku, tak zkus vybrat nejake origo doplnky a at Ti je daji gratis v cene moto....ale predpokladam, zes toto zkousel.

Jsem ve fázi vyjednávání :-) jestli nepoleví, tak zkusím jestli nedají k tomu alespoň komplet hadry s přilbou.

Ještě se mi líbí honda cb 1100 rs, ta je o třicet levnější

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano, novy street scrambler je taký trochu oyeb, asi chceli usetrit, resp target market su vyziabli hipsteri a azia, tak znizili sedenie. viem, bo som na jesen jazdil predvadzacky :) no, ja napr. by som asi najskor isiel do thruxtona, to je umelecke dielo a prekvapujuco pohodlny stroj (vyzeral som na tom ako cirkusovy medved ale to ja skoro na vsetkom), ale ako jedinu motorku rozhodne novu bonnie. Ma to vsetko co ma motorka mat. 

 

moco - s tym hinklý vs miluvoký bajk, to si radšej 2x checkni. Sportstery boli do minuleho roka vyrabane v Indii a videl som pekne zakvitnute kusy rok stare len co stali na parkovisku u dealera (sice Florida, ale aj tak). vraj to bola celkom tragedia s kvalitou da sa to vygooglit. HD od 2018 sluboval presun do usa. Triumph vyraba dlhodobo v thajsku aj brazilii, myslim ze niektore modely sa robia uz len v thajsku, ale nechcem panikarit. niekde mam odlozene videa z vyroby ramov prave na tuto street seriu a je to poctiva rucna robota, ako ked ti v hong kongu sije cinsky krajcir oblek na mieru :)

 

K HD 48: ja som mal vzdy zato ze Sportster je motorka pre baby, nedorastenych a to 1% HD riderov co na tom chcu vazne jazdit (zrychlovat, brzdit, klopit zakruty..). Bohuzial je to minimoto. A ak ti mozem poradit, na chvilu vypni LIDL chromozomy a vyberaj motorku srdcom, nie podla zlavy..

Upraveno uživatelem instant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...