Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Hezky, tyhle dvoutakty uměly bejt dobře zlý, tenkrát jsem je přehlížel, přežranej jawama jsem měl pocit, že motorka musí bejt hlavně čtyřtaktní. Vyléčila mě z toho Yamaha RD500, mihla se u mě jen chvilku, ale byla to bestie neuvěřitelná - na tu dobu samozřejmě...

Tak tak, mnoho lidi tím opovrhovalo, ale mělo to neuvěřitelnej adrenalinovej nevím jak to napsat no :-) Posledni dva roky jsem koukal, že bych si ji koupil z nostalgie a 400rd skoro nejsou a kdyz se jednou za čas objeví tak za velkej randál. No a 500rd je kapitola sama pro sebe no :-)

Odesláno

Kamarád mi někdy kolem roku 2000 půjčoval mito 125, já sedlal ČZ 175 a ten rozdíl byl neskutečný, motor točil skoro 11 tis mělo to myslím nějakých 20 kw a 7 stupňů no paráda. Byla to první motorka na které jsem jel 150 km/hod. :-)

Odesláno

No u nás v mototechně prodávali někdy v roce 1988 předchúdce cagivu frecciu , s kámošema jsme u té výlohy dost slintali :-) ono to totiz nevypadalo jako 125 ikdyz to byla 125 :-)

Odesláno

Si pamatuju a nikdy na to nezapomenu, jak jsem se svezl na Aprilce rs250... Strasny peklo :)

Odesláno

Můj nejnádhernější zážitek byl první svezení na 4taktním 4válci Kawasaki kz 550 někdy v roce 1991. Byl jsem z toho hotový jak jsem jel poprvé v životě na moto 200 kmh :-)

Odesláno

Borci, bohužel nemohu přispět žádnou vintážní fotkou, bo jsou nevím kde. Alespoň přidám historku z mého motoristického dávnověku. Já si totiž díky ježdění na mašině uvědomil, že ze mne asi jednou bude právník. Počátek osmdesátek, mně je cca 12, a táta mně nachytal, jak jezdím po chatové osadě na pinckovi na zicu za kamarádem Pavlem, starším o nějaký ten rok. No, dostal jsem jich nepočítaně s tím, že jestli mne táta ještě jednou za tím Pavlem nachytá, tak že mazec bude ještě větší. Samozřejmě, že uplynul týden, možná dva, a pozorný otec mne nachytal opět. Nyní však s tím rozdílem, že na tom pinckovi jsem už samozřejmě jel sám ...... No, co Vám budu povídat. Moje máma se teprve po letech přiznala, že se musela kousat do rtu, aby se nesmála, kyž mne otec mlátil jako žito, a já do toho nesouhlasně a nesouvisle řval, že je to nefér, protože mi přece zakázal jezdit jenom za tím Pavlem ... :-)

Odesláno

Někdy v 72 u dědy, potom cca 86 a můj Simson. Jezdili jsme v bandě každej den, furt jsme se v tom rachtali a kdo neměl ve 3.000 km udělanej na koleni v garáži první výbrus, jakoby nebyl :D Někteří si vozili motory do NDR a nechali si z padesátky dělat sedmdesátku.

post-3263-0-01531900-1586089476_thumb.jpg

Odesláno (upraveno)

Taky se přidám se svojí 634 v roce 1982 ;-)

 

A bavoráček čeká na dovozovou stk, až mi to vláda umožní...

 

30 000km jsem v poslední době najezdil se side. (ruská M-72 a Zündapp) Snad nezapomenu dát na křižovatce nohy ze stupaček :-)

post-1060-0-46959000-1586095237_thumb.jpeg

post-1060-0-88605100-1586095729_thumb.jpeg

Upraveno uživatelem M-72
Odesláno

Já fotky z mládí taky nemám, ale pamatuju si, jak otec zamkl pincka, abych na něm nejezdil, ale čím lepší měl řetěz, tim lepší jsem měl kleště. Potom jsem dostal párkrát ci se na mě vešlo a nakonec rezignoval a podepsal mě v co nejdrivejším čase řidičák. Potom už mě to tak nebavilo a nelákalo. Zkrátka zakázané ovoce nejlíp chutná.

Odesláno

S tym ovocim mozem potvrdit... nebolo pre mna v 15 vacsej pocty nez povozit sa na traktore okolo dediny. Potom som v 18 spravil soferak a odvtedy mi soferovanie nic nehovori a kde mozem vyhnem sa tomu. Moto ma teda nastastie bavi aj so soferakom, ale ten som ziskal az po 30tke, uz takze trochu iny pribeh.

Odesláno

Tak naladěno před zajetím tedy jen cca do 4k.

 

Jestli správně počítám, tak celkem 40% výkonu a 25% kroutaku nahoře oproti prvnímu měření kdy tam bylo jen otevřené sání a výfuky... Teď ještě najet 2k kilaku, jet tam znova a nechat to naladit až do omezovače.

Zvuk šel dost do hloubky a upřímně moc jsem za to netahal, spíš to jen lechtal do třech tisíc, ale změna poznat je a já snad konečně najdu pokoje :-D

Odesláno

Tak naladěno před zajetím tedy jen cca do 4k.

 

Jestli správně počítám, tak celkem 40% výkonu a 25% kroutaku nahoře oproti prvnímu měření kdy tam bylo jen otevřené sání a výfuky... Teď ještě najet 2k kilaku, jet tam znova a nechat to naladit až do omezovače.

Zvuk šel dost do hloubky a upřímně moc jsem za to netahal, spíš to jen lechtal do třech tisíc, ale změna poznat je a já snad konečně najdu pokoje :-D

post-13450-0-51847800-1586195421_thumb.jpeg

Odesláno

Nazdar pánové. Jen takovej dotaz, nemáte náhodou někdo doma nebo nevíte o někom, kdo by měl gufero na magneto Lucas K2F ? Dneska v té coronavirové době je to s objednávkama z poza kanálu poněkud složitější. Díky předem.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...