Přejít na obsah

Koscom


safi

Doporučené příspěvky

V září koupeny hodinky za téměř 50.000,-Kč. S hodinkami se nyní stal problém, myslel jsem si, že na reklamaci až ve Švýcarsku.

Vedoucí po poradě s prodejní specialistkou rozhodnul, že reklamaci vyřeší na místě, k mému velkému překvapení, do 15 minut bylo hotovo výměnou. A to jsem si myslel, že budu čekat měsíc a déle na opravu, jak je zvykem u swiss AD.

Takže sečteno, podtrženo - Koscom, co se týče zákaznického přístupu i v případě reklamací v Praze nemá konkurenci a troufám si říct, že ani v ČR a to už jsem za těch osm let něco vyzkoušel a poznal mezi prodejci v ČR. Na Václáváku a přihlehlých Příkopech by se mohli od odborníků na Poříčí hodně co učit.

Hodinky byly dárek a původní velké zklamání z vady, která se vyskytla prakticky na počátku při předání hodinek majitelce, vystřídá radost z ultra rychlé akce, vyřešené během několika minut u kávy na místě, už jsem myslel, že mě nic nepřekvapí, toto ano a velmi příjemně, takže velký palec nahoru a děkuji Koscomu, odbornému a milému personálu za velmi rychlé řešení a to za sebe i majitelku hodinek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 352
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Tohle se cte moc hezky. 
Zakaznicky servis je fakt na jednicku. Je to par tydnu, co jsem potreboval dceri vymenit baterku ve Swatchkach. Za par minut hotovo, cena nula. Ano, nula. 

Asi se jeste slusi rict, proc se tomu tak divim. Hodinky samozrejme nebyly kupovane v Koscomu a navic, i kdyz jsem tam jiz parkrat nakupoval a jednou delal i servis, tak ma fotka asi nevisi v jejich sini slavy mezi VIP zakazniky.

Upraveno uživatelem Murphy97
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nošení dříví do lesa, ale taky jim dlužím pochvalu. Zkušeností mám povícero, od výměny baterie v GS, nákupu nového kaučuku na Orisy, přes obyčejnou kukačku na kde co, až po nákup hodinek. Naposled, před nedávnem, nové G-Shocky. Jak všichni víme, Casia se prodávají v té "obyčejnější" části prodejny, což však nemělo pražádný vliv na kvalitu poskytnutých služeb. Příjemný a ochotný mladý kluk, který věděl co prodává, nechal mi dostatek času na zkoušení a porovnávání barevných variant, poradil, srovnal s jinými modely. Kafral mi do toho tak akorát a jakmile začalo hrozit, že by toho mohlo být už moc, sám to vycítil a couvnul. Nechyběla nabídka nastavení hodinek, vyhledání informací v návodu, spárování s telefonem. A hlavně, pochvala mých Sinnů, o kterých jsme taky chvilku pokecali. Znal značku a orientoval se i v modelech. Je fajn, když práci dělají lidi, které to baví. A je fajn, když můžete dělat co vás baví. Ani jedno není samozřejmost. Takže, Koscome, díky ;)

P.S. a proč jsem je nebral v Chronoshopu, nebo Helveti? Zaprvé jsou aktuálně dostupné jen v Koscomu. A zadruhé, musíme ty nákupy nějak rozdělit mezi všechny, že jo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dalsi nakup v Koscomu.

Jeli jsme tam v nedeli s pani a dcerou tak nejak "na cumendu" na jine, puvodne trochu levnejsi, hodinky pro tchana/dedu k narozeninam. Byli jsme v prodejne prakticky sami, pani/slecna na nas mela (opet stejna asistentka prodeje jako pri minulem nakupu) dostatek casu a tak navsteva probihala v super pohodove atmosfere. Opet se potvrdilo, ze ukazana plati, a ze i kdyz tady na foru mam uz neco odzito, nacteno a nakoupeno, osobni vyber a nakup to nenahradi. Na resume jsme se nakonec shodli vsichni, prodejce nase rozhodnuti motivoval milou slevou a tak verime, ze nove hodinky potesi i obdarovaneho. Pokud bude mit radost z hodinek alespon takovou, jakou jsme meli my z nakupu, tak to bude fajn!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

Asi jediny kamenny obchod v Praze, ktery navstevuji. S VIP kartou na slevu to jde.

Chodival jsem tam uz v 90 letech, kdy meli maly kramek vedle KFC u Florence na stejne ulici, ted je tam myslim Meety shop.

Asi mam od nich dost hodinek, lec jen za dobu Covid pandemie sem koupil parkrat uvnitr, a asi 2x venku u okynka v pasazi 🙂

Nechavam tam menit i manzelce, baterku v hodinkach, na pockani, do par minut. Vzadu maji oddelene kancly servisaku, vse prosklenne, daji se smirovat 🙂

Obchod tedy doporucuji.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...
  • po měsících...
  • po měsících...

Další návštěva a opět spokojenost 🙂 dvě tlakovky, k tomu úprava řemenu, ta byla jako bonus zadarmo. Navíc mně obsluhovala krásná, mladá, sympatická a usměvavá slečna. Co víc si přát?😉 A samozřejmě vše na počkání 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

Posilal jsem jim nedavno hodinky(Seiko MM300) na regulaci (jelikoz sly dost mimo specifikaci, a byly kupovany u nich i s extra zarukou na přesnost chodu), a taky jsem je požádal o výměnu těsnění na lunetě. Komunikovali velice schopne  a profesionalne - a dokonce mi hodinky poslali do zahranici (což jsem logicky platil já).

Po otevření balíku jsem ale zjistil, že s lunetou je citelně i viditelně něco špatně. Podotýkám, že jsem nečekal chod typu Pelagos, nebo Submariner - ale minimálně stejný jako před odesláním. Luneta se na pouzdře viklala a měla chod horší než cokoliv akceptovatelného za desetinu ceny těchto top diverů od Seika.

Takže ze zahraničí opět poslat zpátky do Koscomu, opět komunikace profesionální a vstřícná - jenom kontrola kvality servisu dost selhala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já musím Koscom také pochválit, rozhodl jsem se zde koupit své první "lepší" hodinky a bohužel došlo k jakémusi nedorozumění/chybě v komunikaci ale problém obratem vyřešen k mé spokojenosti, všechen personál byl příjemný a určitě se tam příště rád vrátím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...
  • po měsíci...
  • po měsíci...

Chválím přístup i komunikaci jak osobní, po telefonu i mailem a okamžitou reakci na můj mail který jsem odesílal v neděli k večeru. Odpověděl mi přímo vedoucí prodejny a během týdne vyřešil můj problém a přidal vemi slušný bonus! Samozřejmě přímo v prodejně je již několik let také příjemný přístup k zákazníkovi.

Jen tak dál👍

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

Ahoj,

chtěl bych se zeptat jak postupovat ohledně reklamace hodinek z Koscomu. Žena si tam spontánně v sobotu večer koupila  Tissot PRX ale až doma zjistila že zakoupený kus (který byl vystavený) má malý ťukanec na lunetě. To, že tam byl již v obchodě jsme zjistili z fotografií které vytvořila, když se v obchodě při zkoušení fotila. Přiznám se, že mne trochu překvapilo že slečna prodavačka "zabalila" vystavený kus, ale nenapadlo mne si hodinky podrobně prohlížet. Jak byste to řešili vy a jaké jsou šance s reklamací uspět?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, klobadysek napsal:

Právě mi žena napsala, že jí volali, že objednali nový kousek a vymění jí ho. Za mě tedy přístup na 1*.

super, v Koscom jsem vždy zažil perfektní přístup

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klobadysek především před prodejem  ty hodinky měly nejdříve zkontrolovat a upozornit na případné vlásečnice a ťukance pokuď to byl poslední kus.(to je úděl vitrínových hodinek.)

A poté nabídnout nový kus a nebo patřičnou slevu.

Štěstí že jste mněli nafoceno při zkoušení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...