Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Nedávno tu někdo psal, jak je Zličín prázdný. Můžu vám říct, že dnes v 7:15-7:30 bylo plno.

Taky jsem si ve vlaku vzpomněl na diskuzi s chováním cyklistů u sedaček se stojany. Víceméně cyklista stál s kolem před dveřmi, průvodčí (mimochodem asi nejhezčí, co jsem za ježdění s ČD viděl :D) mu řekla něco jako "ale ale, copak to tu máme. Proč nejdete vedle dát si kolo do stojanu?" Pumpičkář opáčil, že tam sedí lidé a ona na to něco jako že má přednost (eh?).

Taky mě dostávají ty zelený samolepky s kolem v metru. Myslel jsem si, že dřív mohla kola a kočárky jezdit pouze v prvním a posledním vagonu, kde je více místa. Ale ne, teď jsme pleskly samolepku na dveře a borec se s kolem postaví doprostřed vagonu (samozřejmě napříč vagonu v místě kde jsou dveře, jinam by to asi nešlo) a lidé kolem něj vystupují jako kdyby ráno nestihli doběhnout na záchod, protože se v té ranní tlačenici snaží neotřít o špínou zas...é pneumatiky. Fakt skvělej nápad...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 7. 9. 2016 v 19:37, VitekB napsal:

Nedávno tu někdo psal, jak je Zličín prázdný. Můžu vám říct, že dnes v 7:15-7:30 bylo plno.

 

Taky jsem si ve vlaku vzpomněl na diskuzi s chováním cyklistů u sedaček se stojany. Víceméně cyklista stál s kolem před dveřmi, průvodčí (mimochodem asi nejhezčí, co jsem za ježdění s ČD viděl :D) mu řekla něco jako "ale ale, copak to tu máme. Proč nejdete vedle dát si kolo do stojanu?" Pumpičkář opáčil, že tam sedí lidé a ona na to něco jako že má přednost (eh?).

 

Taky mě dostávají ty zelený samolepky s kolem v metru. Myslel jsem si, že dřív mohla kola a kočárky jezdit pouze v prvním a posledním vagonu, kde je více místa. Ale ne, teď jsme pleskly samolepku na dveře a borec se s kolem postaví doprostřed vagonu (samozřejmě napříč vagonu v místě kde jsou dveře, jinam by to asi nešlo) a lidé kolem něj vystupují jako kdyby ráno nestihli doběhnout na záchod, protože se v té ranní tlačenici snaží neotřít o špínou zas...é pneumatiky. Fakt skvělej nápad...

A proč, proboha, jezdí pedálista metrem nebo vlakem? Vždyť má ten svůj úžasnej šlapohyb, ne?

  • Dát hlas 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 7. 9. 2016 v 18:32, straspol napsal:

Proto je nutné protáhnout metro a myslet na to předem, dřív, než se opět chytí příležitostí spekulanti a developeři. Jednou by to třeba ti blbečci stihnout mohli... nebo to dělají schválně a za peníze...?

Většinou se metro staví tam, kde bydlí lidi, ne tam, kde nic není. Protahovat metro kvůli parkovišti pro mimopražské někam do polí kde nic není, to by bylo opravdu bezva. Oni by tam totiž nejezdili ani ti mimopražští, ti přijíždějí po existujících tazích, okolo kterých už ovšem není místo. Ať se postará středočeský kraj a postaví pro své obyvatele velká P+R u zastávek příměstských vlaků. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 8. 9. 2016 v 6:52, decebal napsal:

Většinou se metro staví tam, kde bydlí lidi, ne tam, kde nic není. Protahovat metro kvůli parkovišti pro mimopražské někam do polí kde nic není, to by bylo opravdu bezva. Oni by tam totiž nejezdili ani ti mimopražští, ti přijíždějí po existujících tazích, okolo kterých už ovšem není místo. Ať se postará středočeský kraj a postaví pro své obyvatele velká P+R u zastávek příměstských vlaků. 

Ty to stavíš, jako kdyby sem mimopražští jezdili na kafe, nebo do zoo, denně jezdí do Prahy do práce cca 400000 lidí, něco tady vytvářejí, někomu z toho jdou prachy, následně daně, to si nemyslím, že je důvod k tomu, ukázat jim prostředníček. A k čemu potom tedy jsou ty tahy, když na konci je dvorek pro pár aut? Mimochodem mraky úřadů pro středočeský kraj jsou v centru Prahy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 8. 9. 2016 v 7:21, JR_2010 napsal:

Ty to stavíš, jako kdyby sem mimopražští jezdili na kafe, nebo do zoo, denně jezdí do Prahy do práce cca 400000 lidí, něco tady vytvářejí, někomu z toho jdou prachy, následně daně, to si nemyslím, že je důvod k tomu, ukázat jim prostředníček. A k čemu potom tedy jsou ty tahy, když na konci je dvorek pro pár aut? Mimochodem mraky úřadů pro středočeský kraj jsou v centru Prahy.

+1

Proste slusny, diskusni nazor. Diky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 8. 9. 2016 v 7:21, JR_2010 napsal:

Ty to stavíš, jako kdyby sem mimopražští jezdili na kafe, nebo do zoo, denně jezdí do Prahy do práce cca 400000 lidí, něco tady vytvářejí, někomu z toho jdou prachy, následně daně, to si nemyslím, že je důvod k tomu, ukázat jim prostředníček. A k čemu potom tedy jsou ty tahy, když na konci je dvorek pro pár aut? Mimochodem mraky úřadů pro středočeský kraj jsou v centru Prahy.

Hele, tahle debata se tady vede už dýl, nebudu pořád vypisovat všechno znova, to co píšeš je sice pravda ale stejně tak jdou daně kraji, kde ti lidi bydlí, tak by se mohl postarat taky on. Nikomu neukazuju prostředníček ale (a to íšu už po sté), když bydlím mimo Prahu, těžko mohu očekávat stejný komfort, jako ten co bydlí v Praze. A osobně si myslím, že minimálně 50% těch, co jezdí za prací do Prahy autem, by mohlo zvolit jinou alternativu, jen se jim prostě nechce. A těm ten prostředníček ukážu s čistým svědomím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 8. 9. 2016 v 8:01, decebal napsal:

Hele, tahle debata se tady vede už dýl, nebudu pořád vypisovat všechno znova, to co píšeš je sice pravda ale stejně tak jdou daně kraji, kde ti lidi bydlí, tak by se mohl postarat taky on. Nikomu neukazuju prostředníček ale (a to íšu už po sté), když bydlím mimo Prahu, těžko mohu očekávat stejný komfort, jako ten co bydlí v Praze. A osobně si myslím, že minimálně 50% těch, co jezdí za prací do Prahy autem, by mohlo zvolit jinou alternativu, jen se jim prostě nechce. A těm ten prostředníček ukážu s čistým svědomím.

Já vím, že je to tady delší dobu žhavé téma a chápu argumentaci obou táborů, taky jsem nepsal, že prostředníček ukazuješ Ty, ale radnice v Praze, respektive magistrát, a ten by se měl zabývat všemi bez výjimky, kteří se v Praze vyskytují, ne to kastovat na místní a mimopražské. Souvisí to taky s chováním firem, které se na základě různých pobídek stáhly do Prahy a veškerý chod centralizují, souvisí to i s tím, že stravenky nahradila služební auta a souvisí to samozřejmě v první řadě i s pohodlností.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 8. 9. 2016 v 8:57, SCIFI napsal:

Jako segwaje mě serou na chodníku ale v něčem má Sedláček pravdu. Jen by mě zajímalo co bude s dotacema za který se drtivá většina segw nakoupila.

Souhlas, na ceste mi nijak nevadi. A to ruske kolo je imho kravina, pamatkari to stejne nikdy neschvali.

Co uz me stve vic, ze mi taky neschvali zaskleni balkonu, prestoze sousedi naproti ho tak maji. Balkon je do vnitrobloku a kolem jsou sklenene budovy. Jo a do toho ve vnitrobloku mesto postavilo neuveritelne odpornou nizkou budovu, kdyz jim to jeste patrilo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 8. 9. 2016 v 8:32, JR_2010 napsal:

Já vím, že je to tady delší dobu žhavé téma a chápu argumentaci obou táborů, taky jsem nepsal, že prostředníček ukazuješ Ty, ale radnice v Praze, respektive magistrát, a ten by se měl zabývat všemi bez výjimky, kteří se v Praze vyskytují, ne to kastovat na místní a mimopražské. Souvisí to taky s chováním firem, které se na základě různých pobídek stáhly do Prahy a veškerý chod centralizují, souvisí to i s tím, že stravenky nahradila služební auta a souvisí to samozřejmě v první řadě i s pohodlností.

Neshodnem se v tom, že rezidenti by neměli být zvýhodněni, shodnem se v tom, že je to dlouhodobě neřešený problém. A tu pohodlnost bych vypíchnul:-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych tedy nejdřív chtěl, aby se Praha opravila a aby nevypadala jako jedno hnusný staveniště a teprve pak bych řešil, jestli je to město segwayu či není ( už tu byla Praha a F1, Praha a olympiáda a myslím, že to stačilo ). Tyhle vozítka, ruská kola a květináče, jsou vyhozené peníze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RWE. při koupi nemovitosti jsme přepisovali na sebe energie, požadovalijsme smlouvu kterou můžeme kdykoliv vypovědět a hle- dneska jsme chtěli rušit a máme závazek na 3 roky. Nikdo si nejsme vědomi že bychom něco takového podepsali, tak jsme si nechali zaslat opisy smluv a budeme hledat :(. Tak bud zaplatim odstupne a nebo budu odebirat 3 roky předražený plyn. Sjuuuupr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sery.vlk - ne tak úplně, ty dotace na pořízení a podporu podnikatelského záměru,..... a když zajdu do detailu, tak i instalace značek a podobný hlouposti, stojej balík ( jedna značka je pakatel, ale když je jich 100, už mluvíme o jiné částce ).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...