Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

S tim parkovanim :-)

https://i.imgur.com/qh1odYU.jpg

 

Co me pravidelne dokaze rozpumpovat je, kdyz prijedu k nejakemu obchodaku, najdu si misto co nejdal od vchodu a jeste tak, aby vedle me byly na obe strany aspon 2-3 mista a po navratu najdu nejakeho giganta parkovat tak blizko me leve strany, ze se temer nemuzu vejit do auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napr. u nas v garazi sa moze parkovat aj na kripelplaci. Je ich tam zbytocne vela (podla zakona) a skutocny postihnuty ma konkretne miesto vyhradene. A kedze su tie miesto dost široké, tak normanlny vodici sa potlacia 3. Nenormálny len 2. Ked to niekto vidi prvykrat moze sa mu zdat, ze su asi vsetci mentalne postihnuti ked zaberajú kripelplac...

 

Sent via IPoAC

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cali, tohle jako argument neberu.  Logika v tom je, ale s takovymhle pristupem bych doporucil dotycnymu spis nechat auto v garazi a jet MHD, protoze tak ho nikdo nemuze poskodit. Nemuzu se prece preventivne chovat jako hovado. Takovej clovek je u mne na stejny urovni jako blbecek, co ostatnim ty dvere na parkalu obouchava.

No je to algoritmus: ja si teraz sam zaberem tri miesta a sice budem za curaka, ale budem mat istotu ze to do mna nikto nenapere pri pokuse napasovat svoje masivne SUV, dodavku, ci cokolvek ineho vacsieho nez Clio do optimalizovaneho parkovacieho miesta u obchodakov..... musis uznat ze ista logika v tom je.... a pokial ti na Tvojom aute zalezi tak je to prakticky nutnost  PS: mne na mojich autach napriklad nezalezi ale respektujem ludi, ktorym ano

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Preco by si sa nemohol chovat ako hovado preventivne, mozes a mnoho ludi sa tak skutocne chova. Nie je to nic za co by som ich placal po ramenach, ale ta logika v tom proste je. Oni maju neobite auta a platia za to fotkami svojich aut kolujucich Internetom s vselijakymi komentarmi no :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co me pravidelne dokaze rozpumpovat je, kdyz prijedu k nejakemu obchodaku, najdu si misto co nejdal od vchodu a jeste tak, aby vedle me byly na obe strany aspon 2-3 mista a po navratu najdu nejakeho giganta parkovat tak blizko me leve strany, ze se temer nemuzu vejit do auta.

No jo, ale takovýhle arogantní sebestředný hovado má na své levé straně dost místa aby si dveře otevřelo dokořán....... jak Ty pak nastoupíš je mu zcela u zadele....  a kdybys mu "náhodu" ťuknul dveřma do jeho, tak bude mít před očima rudo a začne Ti nadávat.....  smutný obrázek stavu dnešního lidstva....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, mý morální kvality jsou občas diskutabilní, s takovým (jako já) bych se pokaždý taky nebavil. Jo a vy, kdož si volíte Nick počínající malým písmenem, to vypovídá jen o vás :-)

:photo: no tak bych se zmínil, že nick nebo heslo s malými písmeny je pro jakoukoliv klávesnici v cz nebo us rozložení, to nejpříjemnější - vkládat se dá jednoduše, rychle a bez potíží českou diakritikou.  Velké písmeno na kraji nicku nic neříká  ani nic neřeší. Stavět na tom teorii nebo důraz  je stejná ptákovina jako zápis "ing.Nick".  

 

Ostatně nick je skutečným nickem právě tehdy, když do toho druhému je kulový, není liž pravda. Americkej, nejsi ty náhodou tajný školní rada alias zemský inspektor přes gramatiku v okrese Aš?  :cheers:  :notworthy:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, ale takovýhle arogantní sebestředný hovado má na své levé straně dost místa aby si dveře otevřelo dokořán....... jak Ty pak nastoupíš je mu zcela u zadele....  a kdybys mu "náhodu" ťuknul dveřma do jeho, tak bude mít před očima rudo a začne Ti nadávat.....  smutný obrázek stavu dnešního lidstva....

Ale stejně si myslím, že pokud ti nezačne nadávat, tak pojmenování ignorant je mnohem lepší :-).

Už to neřešte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Něco podobného jsem Pepo řešil v Pátek a ač na to nejsem pysnej, jinak než fyzicky to řešit nešlo. Dal to veřejné řešit nechci.

Já něco podbného viděl nedávno. Lituji, že nemám kameru.

Sunu se po několik set metrů dlouhém rovném úseku, na tachometru 58. V dálce na přechod přichází v mém pohledu zprava chodec a protijedoucí auto zastavuje, ale nezastavuje cyklista usilovně hltající kilometry. Chodec se blíží k levému chodníku, cyklista míří mezi chodník a auto, ale trochu špatně odhadl rychlost chodce, který je ještě stále na přechodu. Řidič stojícího auta vyhodnotil situaci tak, že chodec již dokončuje přecházení a začíná se rozjíždět, že se k němu zprava řítí bez známky brzdění cyklista si zřejmě nevšiml. Chodec je v tu chvíli těsně u chodníku a cyklista již vedle auta se snaží bez snížení rychlosti udělat myšku a chodce objet. Trefuje přitom pravý blatník nebo nárazník rozjíždějícího se auta, chodce naštěstí míjí. Po elegantním saltu končí na silnici, kolo je částečně pod autem, které ihned zastavuje a řidič vybíhá k válejícímu se cyklistovi a snaží se mu pomoci se posbírat. Netuším, co cyklista řidiči auta řekl, ale když se již blížím těsně k přechodu, vidím jak se řidič, který právě vytáhl kolo zpod auta jej hází na zem, napřahuje se a cyklista opět leží na zemi.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já něco podbného viděl nedávno. Lituji, že nemám kameru.

Sunu se po několik set metrů dlouhém rovném úseku, na tachometru 58. V dálce na přechod přichází v mém pohledu zprava chodec a protijedoucí auto zastavuje, ale nezastavuje cyklista usilovně hltající kilometry. Chodec se blíží k levému chodníku, cyklista míří mezi chodník a auto, ale trochu špatně odhadl rychlost chodce, který je ještě stále na přechodu. Řidič stojícího auta vyhodnotil situaci tak, že chodec již dokončuje přecházení a začíná se rozjíždět, že se k němu zprava řítí bez známky brzdění cyklista si zřejmě nevšiml. Chodec je v tu chvíli těsně u chodníku a cyklista již vedle auta se snaží bez snížení rychlosti udělat myšku a chodce objet. Trefuje přitom pravý blatník nebo nárazník rozjíždějícího se auta, chodce naštěstí míjí. Po elegantním saltu končí na silnici, kolo je částečně pod autem, které ihned zastavuje a řidič vybíhá k válejícímu se cyklistovi a snaží se mu pomoci se posbírat. Netuším, co cyklista řidiči auta řekl, ale když se již blížím těsně k přechodu, vidím jak se řidič, který právě vytáhl kolo zpod auta jej hází na zem, napřahuje se a cyklista opět leží na zemi.  

Jj dementi jsou všude. Je jedno jestli jedou na kole, autem nebo motorce. Já zásadně na kole nepředjíždím auta ani na křižovatce, byť je tam například vpředu takový ten pruh pro cyklisty. Museli by mě potom objíždět, ale hlavně je nepříjemné když Tě někdo objíždí zprava ,kdo to má sledovat. Normálně zastavím v místě kde jsem na křižovatku dojel v koloně a čekám jako auta.

 

Příběh z druhé strany. Jel jsem minule ráno na kole. Na dvoupruhé silnicí (pobřežní) jsem odbočoval doleva (před libeňským mostem). Je tam semafor, tedy jsem si najel s ukázáním do levého pruhu a čekal na zelenou společně s auty. Dvě auta přede mnou odbočili. Já bych už to nestihl a dával přednost protijedoucím autům. V tom troubení za mnou otočím se a úplně rudý borec v oktávce mi ukazuje fakáče a troubí, říkám si seru na debila. Najednou mě zprava objel a zařadil se přede mne, přičemž mi jemně trefil přední kolo. Najel trochu do protisměru, kde pořád jela kolona aut. Tedy ohrozil i je (troubení), po projetí křižovatky dal blikačky, vyběhl z auta a pokusil se mě praštit a to neměl dělat..... fakt nechápu co si myslel, že jsem podělal. Stál jsem co nejvíc na kraji aby v případě, že auto za mnou pojede rovně, tak bychom se vešli oba. On ovšem taky odbočoval.  Já mám interní teorii, že to byl prostě jen nevyrovnaný čurák :)

 

Stejně mě serou lidi co mě jako cyklistu předjíždí a hned v zápětí odbočí doprava, tedy Tě málem vytlačí z cesty. V tomhle jsou přeborníci kamioňáci, to je fakt o život. Stejně tak je spousta cyklistů debilů, podle mě nejnebezpečnější je  vletět bez rozhlídnutí na přechod etc.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:photo: no tak bych se zmínil, že nick nebo heslo s malými písmeny je pro jakoukoliv klávesnici v cz nebo us rozložení, to nejpříjemnější - vkládat se dá jednoduše, rychle a bez potíží českou diakritikou.  Velké písmeno na kraji nicku nic neříká  ani nic neřeší. Stavět na tom teorii nebo důraz  je stejná ptákovina jako zápis "ing.Nick".  

 

Ostatně nick je skutečným nickem právě tehdy, když do toho druhému je kulový, není liž pravda. Americkej, nejsi ty náhodou tajný školní rada alias zemský inspektor přes gramatiku v okrese Aš?  :cheers:  :notworthy:

Zdůvodňuj si to jak chceš. Pravidla jsou jasná:

"Pravidlo o psaní velkého počátečního písmene se kromě jména a příjmení vztahuje i na psaní nejrůznějších přízvisek a přezdívek."

post-17198-0-27739700-1560942737_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vojta1: jo, s těmi cylkisty co předjíždí na semaforech mám osobně velký problém. Nevadí mi pustit motorku, skůtr a podobně, třeba skrz kolonu, fakt mi nevadí že bude někdo dřív doma než já. Ale cyklista předjede na semaforu stojící kolonu, a na zelenou vystartuje stejným směrem jako ta auta. A protože kde jsou semafory, jsou většinou i přechody, tak donutí 10 aut jet za ním 10km v hodině minimálně na konec celé křižovatky, protože i předjetí cyklisty je předjetí, a za předjíždějí na přechodu je minimální sazba řidičák pryč na 6 měsíců.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hm nehledě na tu situaci, že blikne zelená a auto začne odbočovat doprava když ty ho podjíždíš. Příjde mi to hloupé a jak říkáš fakticky omezím ty auta. Byť teda 10km/h nejezdím. Obecně se snažím chovat ohleduplně, podobně jako když vidím auto stát na tramvajovém pásu a blíží se tramvaj, tak ho pustím byť mám přednost. etc... Ale jo apříklad klidně jedem na silnici dv vedle sebe, když je to přehledný úsek a nikoho neomezujeme. Koukám za sebe a když se blíží auto a nejde to v pohod objet nebo není vidět do protisměru, tak se zařadíme za sebe aby se mu lépe objíždělo. Když ale tam je přerušována čára a je vidět 3km dopředu a nic v protisměru. My blokujeme reálně ani ne 1/2 pruhu a borec se přiřítí ze zadu a začne troubit jako retard místo toho aby nás úplně v pohodě objel, tak mu k tomu řeknu svoje. Je to jediný předpis co vědomě na kole porušuji, pokud tím reálně nikoho neomezím. Má to nějaký význam, ono i v autě má člověk povinnost jet u kraje a nikdo to nedělá. Navíc, jak může vědět, že dalšího cyklistu zrovna nepředjíždím etc... ne ale tady jsou všichni vzteklí, protože cyklobuzny etc... většinou je to nejvíce slyšet od lidí, co mají tak 170cm, 120kg a takové to polo triko s límcema nahoru :)  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavny problem cyklistov je, ze vacsina nasich ciest je stavana este od sociku tak, aby sa tam bezpecne voslo jedno auto a vynimocne aby sa minulo s inym,... rozhodne nie su tie cesty stavane na trvalu obojsmernu premavku, ktora dnes ale casto nastava a ked sa k tomu v oboch smeroch prida pumpicka, tak je na problemy zarobene aj keby mali vsetci ucastnici IQ 160 a povinne tri hodiny do tyzdna kurzy ohladuplnej jazdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hm tak já jsem nezažil v autě, na kole, jako chodec ani na motorce situaci která by byla nebezpečná, jak to popisuješ ty. Když jedu autem a nemůžu dát cyklistovi dost místa, tak prostě počkám na moment než tomu tak bude. Na kole když mě někdo předjíždí, tak se snažím mu maximálně nepřekážet etc. Nemám problém pustit motorku atd.... za to jsem zažil spoustu situaci které byly nebezpečné díky nepozornosti. No a potom několik idiotů co to udělali schválně, tady hlavně když jsem byl na kole.... takže za mě vyřešíš a tohle je alibistická výmluva. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdůvodňuj si to jak chceš. Pravidla jsou jasná...

Velice dobře si pamatuju, proč jsem zvolil malý písmeno u svýho nicku já. Z estetickejch důvodů. Typograficky se mi to prostě libilo vic než s velkým M. Což je mimochodem připad, kdy lze pravidla pravopisu porušit. Nickname totiž není slohová práce, je to vlastně značka, logo. Tak to aspoň vnímám já.

Upraveno uživatelem martar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč vlastně ti cyklisti jezdí vedle sebe? Mne by to v životě nenapadlo, ale třeba o něco přicházím.

Několik důvodů. Pokud jedeš ve větší skupině, takzáleží jak fouká a podle toho se jede. Je to obrovský rozdíl, jestli jedeš proti větru nebo tzv v háku. Například se podívej na TdF o kolik rychleji letí peloton než únik, který jede proti větru tzv "víc za svoje" než peloton kde se čelo střídá. Taky se dá peloton rychleji předjet autem. No a pak je tam další čistě prozaický důvod, když jdu na silnici na které najezdíš x tisíc ročně. Tak hlavně z jara se jezdí ty rovinaté pasáži a ty desítky hodin rychleji utečou když si povídáš s kamarádem vedle. A znovu když nikoho neomezuji, proč ne.... nadávat na to nebo například cyklisty "školit" mi příjde podobně kreténské jako příběh o kolegovi co jede levým pruhem, maximální dovolenou rychlostí. Většinou je to imho léčení mindráků z toho, že jsem hnusný, tlustý a nešťastný nebo tak něco :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...