vwtyp11 Odesláno 16. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. října 2018 Brouk v roce 1990 mel 1600ccm a vstrikovani lepsi nez skoda, Katalysator, sorryjako Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 16. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. října 2018 Hosi hosi, no system nas zabrzdil, ale za toho okopirovaneho brouka nam nemci platili miliony marek. Dnes to nezmenime, bohuzel jsme se narodili kde jsme se narodili. Ja toho nelituji, kdyz clovek nema vseho plnounprdel od narozeni o to vic si pak vseho vazi. Ja naopak jsem hrdy na spousty veci ve kterych jsme byli nebo jsme svetova spicka. Na to jak jsme malinkata zeme to vubec neni spatne. Treba jawy byly legendarni po celem světě a byly patenty, které od jawy kopirovala i honda. Bohuzel nam soudruzi zatahli rucni brzdu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 16. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. října 2018 (upraveno) A zase. Favorit byl tak možná revoluce u nás po stodvácách a jejich derivátech, ale jinak to bylo zas neštěstí v porovnání se světem, snad ještě horší než ta tisícovka. A ty facelifty cocpitlifty... Edit: A teď mě tak napadlo, že z tisícovky byla stovka a z Favorita Felda :-) Ale ta se mi třeba aspoň tvarově líbila. Upraveno 16. října 2018 uživatelem geometr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepaSFI Odesláno 16. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. října 2018 Pepo, nevím jak 1000 MB, ale moje Š 110 topila oproti následujícím 120 a 130 naprosto perfektně. I v teplotách hluboko pod bodem mrazu se v ní daly provádět nepublikovatelné věci, kdežto ve 120 bych za podobných povětrnostních podmínek při stejné činnosti umrznul. Dodnes vzpomínám, jak jsem jel při -25°C do Vrbna pod Pradědem, velkou část cesty, od Šternberku až do Vrbna, byly kolem mne jenom dvoumetrové sněhové bariéry a já byl v košili a v autě bylo +25, kdežto o pár let později za podobných podmínek jsem v Š130LS klepal kosu navlečený ve svetru a bundě, na rukou rukavice a v autě +12. A na problémy se startováním si taky nevzpomínám. Jistě hlavně po delším stání to byl rituál, otevřít kapotu, ručně napumpovat benzín, vytáhnout sytič takovou tou páčkou mezi sedadly..., ale nastartoval jsem vždy. Aha takze nas bude asi viac co mamae na skodovky s chladicom tesne u motora bez kilometra neizolovanyuch trubiek pod autom, ktore vodu v 120 130 125 uspesne chladili aj bez chladica divne spomienky š1000MB a š100 jsou totožné, Viděl jsem několik případů že lidi měli ve š100 u spolujezdce pod palubkou namontované topení z Liazu. Taková plechová kostka to byla, napojené hadicema dozadu k chladícímu okruhu. K základní výbavě patřila taková ohrádka z drátu na palubce a v ní hadr a škrabka protože se furt muselo pucovat sklo. Prostě to na něj nedofouklo protože vzduch musel projít zrovna takovým kilometrem v podlaze kde se úspěšně vychladil a ztratil veškerý pohyb a tlak. Ale je fakt že část toho tepla šla do interiéru, hlavně v zadní části ten tunel dost hřál. Ale ten ofuk skla byl zoufalý. Tenkrát to asi nikomu nepřipadalo divný prostě se pořád šmudlalo hadrem. Kdysi jsem měl Trabanta a hrozně mě to štvalo že to málo fouká na sklo. Všichni mi říkali že to je normální, že Trabant prostě netopí. A mně to nedalo, rozebral jsem to a spravil. Škodovky řady 105/120 měly problém se zavzdušněním topení. Ty trubky tam byly hrozně složitý a vyhnat z toho bubliny byla složitá procedura s nejistým výsledkem. Navíc každý poraděnko preferoval jiný zaručený postup, někdo předek nahoru, někdo předek dolů, otevřít topení, zavřít, někdy to holt topilo hned, a někdo se s tím trápil furt. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eloga Odesláno 17. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. října 2018 (upraveno) Brouk v roce 1990 mel 1600ccm a vstrikovani lepsi nez skoda, Katalysator, sorryjakotohle nic neřeší, brouk je předválečná konstrukce, ale chápu to tak že máš brouka v garáži ne? Upraveno 17. října 2018 uživatelem eloga Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
financ Odesláno 17. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. října 2018 se to tu rozjelo.Udržovat při životě Shade 120 a podobný jebky je záslužný čin, jen když to někdo dělá jako poučení pro příští generace. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eloga Odesláno 17. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. října 2018 financ máš právo na názor... , ovšem díky chronomagu se teď také orientuju v jebkách a mrdkách a sere mě zelený zmrd od Alzy.Pohoda Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
warann Odesláno 17. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. října 2018 (upraveno) Tak nevím. asi si moc vymejšlím. Už jsem to tu někde psal. Manželka počátkem srpna lehce ťukla auto. No, v Auto in když viděli, že to jde na pojistku tak to napočítali na 120t ovšem s tím, že namají čas a auto mám přistavit za 6 tejdnů. Pak ještě 3 týdny vyměňovali kapotu a nárazník se světlama. Mezitím si mě ještě zavolali, že odchlíplou boční lištu (která do nehody odchlíplá nebyla) musím zaplatit extra. Pak mi auto předali, první po nastartování na mě bliklo málo tekutiny v ostřikovači + hromada prachu na zadním sedadle. Dnes přišel krycí dopis, že pojišťovna neuznává nějakou část nástřiku. No a jako třešnička na dortu bylo, když jsem otveřel kapotu, abych doplnil tu vodu do ostřikovače, že na tu novou kapotu přidělali starej tepecírunk, kterej byl z minula nahlodanej od kuny.... No nic, asi to tak má bejt. Upraveno 17. října 2018 uživatelem warann Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 17. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. října 2018 byt to tak urcite nema.. je treba do nich jit.. me vratili auto po oprave /zaruka/ v takovym stavu.. brr.. cerny prsty otiskly na bilem laku, oprava - neoprava (neco opravili a jina vec prestala fungovat).. pozn. jde o jiny servis Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 17. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. října 2018 Mě to zase v servisu něčím umyli, že sejmuli poslední vrstvu keramiky, která na autě ještě byla. To mě docela namichlo... Teď už to hází na sluníčku takový ty hologramy... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vjace Odesláno 17. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. října 2018 Mě to zase v servisu něčím umyli, že sejmuli poslední vrstvu keramiky, která na autě ještě byla. To mě docela namichlo... Teď už to hází na sluníčku takový ty hologramy...To by mě jeblo. Vždycky jak jde auto do servisu na garanci nebo olej, tak jim hrozim smrtí, jestli budou karoserii omývat nebo opírat o ní něco jiného než vlněnou deku :-) Jestli to dodržují nevím, ale když mi to vrací, tak se vždy dušují, že na karoserii nesahali. Ad warann - to je dost tristní zážitek. Cokoliv jiného než jim to omlátit o hlavu je špatně. Ale chápu, že člověk má málo času a jen jedny nervy. A na to spoléhají... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 17. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. října 2018 No měl jsem to na výměnu předního nárazníku, když do mě Bořek nacouval. Nevěděl jsem, že to budou celý mejt, tak sem nic neříkal. Když jsem to viděl, tak mě nejprve napadlo, že s tím byli v myčce (já meju zásadně ručně), tak jsem zkoukl záznam z kamery, kam s tím jeli, ale myli to u nich wapkou. Ale čím to drhli a co za saponat použili fakt nevím Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 17. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. října 2018 Zásadně jim výslovně zakazuju, když to dávam do servisu, to mejt a luxovat. Loni před vánocema na to ti pitomci zapomněli nebo co, takže auto vošmrdlali nevim čim a vodou s bordelem, kterou už asi před tim umyli deset aut. Jsem myslel, že se vzteky poseru a začal jsem sprostě nadávat, snad si to budou pamatovat. Stejně dam ale příště velkou ceduli nemejt, neluxovat. Já auto moc nemeju, ale když tak sám a ručně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lion Odesláno 17. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. října 2018 Tak to by mě jeblo, mytí auta ručně je druhá věc, kterou dělám fakt nerad, hned po sekání trávy... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří_99 Odesláno 17. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. října 2018 Ja dnes nechal vymenit gumy na kolech. Samo ze ty disky nechali zasrane jak hovado... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 18. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. října 2018 Ja dnes nechal vymenit gumy na kolech. Samo ze ty disky nechali zasrane jak hovado...Mytí kol je placená služba v pneuservisech, bohužel. Dali ti alespoň ty kola do igelitu? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sphinxx Odesláno 18. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. října 2018 To by mě jeblo. Vždycky jak jde auto do servisu na garanci nebo olej, tak jim hrozim smrtí, jestli budou karoserii omývat nebo opírat o ní něco jiného než vlněnou deku :-)Jo, tohle znám moc dobře . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří_99 Odesláno 18. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. října 2018 Mytí kol je placená služba v pneuservisech, bohužel. Dali ti alespoň ty kola do igelitu?Kdyby se nektery teda alespon zeptal, jestli je chci umyt.. Do igelitu? Neblazni. A to jsem schvalne jel do pneuservisu, ktery je tady v Olomouci na ?nejake urovni?. Pry... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří_99 Odesláno 18. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. října 2018 To Sphinxx: Koupil jsem pneu v eshopu co jsi mi doporucil par stran zpet a max spokojenost. Prisly s DOT roku 2018, prisly rychle, zadny problem. Dekuji. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cali Odesláno 18. října 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. října 2018 Clovek by povedal ze na nasadeni kolesa, zvlast teda ked mas k dispozicii veskere myslitelne vybavenie, nie je moc co dojebat, ale chyba. Posledne dve navstevy pneuservisu = vzdy za pol roka navsteva KIA servisu a vymena srobov v kolese. Na ten razovy utahovak by mali byt zbrojaky. A najlepsie je ked ho vidis tym tie matky nasadzovat, ides a slusne ho upozornis a len co sa otocis urobi to znova. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se