decebal Odesláno 9. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. října 2012 (upraveno) Chlapi, já mám auto které opravdu žere. Outback 3.0 H6. V Praze v pohodě za 15, v zimě za 14 . Vždyť ta přestavba taky něco stojí, když má za něco stát (u mne konkrétně 50-60), LPG s sebou přináší další náklady na údržbu, je to další věc, která se na autě může posrat, do garáží mě nepustí a je problém s rezervou pokud potřebuju mít dost místa v kufru. Je pravda, že nevím, jak funguje nějaká ta lepící sada ale já osobně jsem za poslední rok na D1 dvakrát píchl a minimálně jednou by to žádné lepidlo nezvládlo. Budu si platit odtah? Jak velká bude ta úspora (pokud nějaká bude) aby mi to za to stálo? A co se stane, když stát zdaní LPG stejně jeko benál? Když k tomu připočtu spotřebu cca o 20% vyšší...O naftě neuvažuju, nenajedu tolik, aby se mi to finančně rentovalo a taky mám problém s diesly jako takovými, resp. s tím, co z nich vychází.Já to vidím tak, že až to bude opravdu neúnosné, což zatím nedokážu definovat, provedu downsizing a šmytec. Čemu ale nerozumím je to, proč se nedělá více sériových vozů pouze na lpg (dejme tomu, že s nějakou malou nádrží s rezervou benzínu). Tak, abych mohl mít rezervu. Upraveno 9. října 2012 uživatelem decebal Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamo Odesláno 9. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. října 2012 Chlapi, já mám auto které opravdu žere. Outback 3.0 H6. V Praze v pohodě za 15, v zimě za 14 . Vždyť ta přestavba taky něco stojí, když má za něco stát (u mne konkrétně 50-60), LPG s sebou přináší další náklady na údržbu, je to další věc, která se na autě může posrat, do garáží mě nepustí a je problém s rezervou pokud potřebuju mít dost místa v kufru. Je pravda, že nevím, jak funguje nějaká ta lepící sada ale já osobně jsem za poslední rok na D1 dvakrát píchl a minimálně jednou by to žádné lepidlo nezvládlo. Budu si platit odtah? Jak velká bude ta úspora (pokud nějaká bude) aby mi to za to stálo? A co se stane, když stát zdaní LPG stejně jeko benál? Když k tomu připočtu spotřebu cca o 20% vyšší... V podstatě jsi popsal všechny důvody proč jsem do lpg nešel. Taky jsem měl a zvažoval šestiválce kolem 3,0l. Nakonec zvolil diesel (což dnes vidím jako chybu). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zekon7302 Odesláno 9. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. října 2012 Tak nějak... No ten ,,plagiat" jsem asi měl dát do úvozovek,300cc byla totiž moje srdcovka a tohle bratrství nebo co, mi pokazilo chuť,ať si to vysvětluje každý jak chce,ale do ameriky nacpat naftu je hřích a to se mi nechce pojmenovat ten nápad s italským logem na kapotě.Skrátka mi ta konfigurace nějak nepasuje. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harry Odesláno 9. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. října 2012 S tím LPG jsou to trochu pověry... Mám dvě auta, osobák 6V 3.0l a teréňák 6V 4.0l. Rozdíl ve spotřebě mezi plynem a benzínem je u osobáku rozhodně menší než 10%, u toho většího motoru prakticky neznatelný. 3l jezdí za 12,5 po Praze, okolo 10 mimo město, 4l jezdí za 20 všude... Rozdíl ve výkonu nepoznám (nejsem závodník, co prověří motor až nadoraz). Ano, je dražší technická (respektive emise), v řádu stokorun. Ano, nemůžu do uzavřených garáží (což mne omezuje jedině na Smíchově). Teď už jezdím málo, ročně tak okolo 30tis. Náklady na pořízení byly 26tis u každého. V osobáku mám nádrž 55l místo rezervy, v Jeepu mám nádrž na plyn 72l i benzín (oboje pod autem), rezerva je zvenku. Za svou kariéru řidiče jsem rezervu potřeboval jednou (v Africe). Plyn tankuju aktuálně za 16,50Kč.............. A pořád mám auta s atmosférickým benzínem a automatickou převodovkou, které jezdí za stejné peníze jako "úsporné diesely" (můj velký a dostatečně silný osobák jako střední auto s malým tédéí a teréňák s velkou výkonovou rezervou za míň než dýchavičné diesely - a to nemusím řešit jakou rychlost v terénu v dostatečném předstihu zařadit, aby mi nepadly otáčky a já nezůstal viset...). Nechci vám cpát jak je plyn úžasný (své mínusy to má, viz výše), ale číst tu jaká je to hrůza se mi taky nechce - zvlášť když s tím mám nějaké ty zkušenosti Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daemonultimate Odesláno 9. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. října 2012 (upraveno) Já to jen tak vyjmenuju,škoda 105,škoda forman,škoda felicia 2x,mercedes 124,Passat B4,škoda Octavia,škoda superb I,passat ani nevim číslo,ten poslední,a ted Superb II.Celkem najeto asi půldruhýho milionu kiláků.Neni se čím chlubit,ale ani za co stydět. nejradši mám (ještě stále je v garáži) toho posledního pašíka.DSG a autohold je prostě kombinace snů každýho ježděním nabaženýho frajera.Ale je pravda,že ani sportovní režim u DSG mě nestíhal a největší trága jsou super rychle vadnoucí brzdy.No jo,jenže já jsem magor.Spotřebu jsem nikdy neřešil a řešit nebudu.Na supovi II mám ted 1300km.tak ho ještě šetřim,ale občas už mu dám znát co ho čeká,vlastně on mě,protože je to celkově naladěný jak nějaká masírka,co v první zatáčce udělá kotrmelec.Tak uvidíme.Dám mu tak 150.000 a za dva roky půjde světem.Co pak,se uvidí. Upraveno 9. října 2012 uživatelem Daemonultimate Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamo Odesláno 9. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. října 2012 S tím LPG jsou to trochu pověry... Mám dvě auta, osobák 6V 3.0l a teréňák 6V 4.0l. Rozdíl ve spotřebě mezi plynem a benzínem je u osobáku rozhodně menší než 10%, u toho většího motoru prakticky neznatelný. 3l jezdí za 12,5 po Praze, okolo 10 mimo město, 4l jezdí za 20 všude... Rozdíl ve výkonu nepoznám (nejsem závodník, co prověří motor až nadoraz). Ano, je dražší technická (respektive emise), v řádu stokorun. Ano, nemůžu do uzavřených garáží (což mne omezuje jedině na Smíchově). Teď už jezdím málo, ročně tak okolo 30tis. Náklady na pořízení byly 26tis u každého. V osobáku mám nádrž 55l místo rezervy, v Jeepu mám nádrž na plyn 72l i benzín (oboje pod autem), rezerva je zvenku. Za svou kariéru řidiče jsem rezervu potřeboval jednou (v Africe). Plyn tankuju aktuálně za 16,50Kč.............. A pořád mám auta s atmosférickým benzínem a automatickou převodovkou, které jezdí za stejné peníze jako "úsporné diesely" (můj velký a dostatečně silný osobák jako střední auto s malým tédéí a teréňák s velkou výkonovou rezervou za míň než dýchavičné diesely - a to nemusím řešit jakou rychlost v terénu v dostatečném předstihu zařadit, aby mi nepadly otáčky a já nezůstal viset...). Nechci vám cpát jak je plyn úžasný (své mínusy to má, viz výše), ale číst tu jaká je to hrůza se mi taky nechce - zvlášť když s tím mám nějaké ty zkušenosti Njn, chce to e39 540i na plyn a jezdit až ji sůl sežere... ale je fakt, že jsem slyšel už i příběhy o problémových vestavbách. Proto na to člověk musí napoprvé najít odvahu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
decebal Odesláno 9. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. října 2012 S tím LPG jsou to trochu pověry... Mám dvě auta, osobák 6V 3.0l a teréňák 6V 4.0l. Rozdíl ve spotřebě mezi plynem a benzínem je u osobáku rozhodně menší než 10%, u toho většího motoru prakticky neznatelný. 3l jezdí za 12,5 po Praze, okolo 10 mimo město, 4l jezdí za 20 všude... Rozdíl ve výkonu nepoznám (nejsem závodník, co prověří motor až nadoraz). Ano, je dražší technická (respektive emise), v řádu stokorun. Ano, nemůžu do uzavřených garáží (což mne omezuje jedině na Smíchově). Teď už jezdím málo, ročně tak okolo 30tis. Náklady na pořízení byly 26tis u každého. V osobáku mám nádrž 55l místo rezervy, v Jeepu mám nádrž na plyn 72l i benzín (oboje pod autem), rezerva je zvenku. Za svou kariéru řidiče jsem rezervu potřeboval jednou (v Africe). Plyn tankuju aktuálně za 16,50Kč.............. A pořád mám auta s atmosférickým benzínem a automatickou převodovkou, které jezdí za stejné peníze jako "úsporné diesely" (můj velký a dostatečně silný osobák jako střední auto s malým tédéí a teréňák s velkou výkonovou rezervou za míň než dýchavičné diesely - a to nemusím řešit jakou rychlost v terénu v dostatečném předstihu zařadit, aby mi nepadly otáčky a já nezůstal viset...). Nechci vám cpát jak je plyn úžasný (své mínusy to má, viz výše), ale číst tu jaká je to hrůza se mi taky nechce - zvlášť když s tím mám nějaké ty zkušenosti Já ale nikde netvrdím, že plyn je na h...o, vyjmenoval jsem jen důvody, proč do té přestavby nejdu já, je to takové povzdechnutí , taky bych rád jezdil za ty prachy. Ale když pominu všechno, ta rezerva je pro mě problém, viz. výše. A sázet na pravděpodobnost defektu se mi nechce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zmizík Odesláno 9. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. října 2012 Njn, chce to e39 540i na plyn a jezdit až ji sůl sežere... ale je fakt, že jsem slyšel už i příběhy o problémových vestavbách. Proto na to člověk musí napoprvé najít odvahu.Hehe, já jsem fiknul do auta LPG ještě než sem zjistil, jestli to de. Pak jsem zjistil (souběžně s tím blbcem, co to tam namontoval), že nejde, tak to šlo ven a v AD servise se mi teď smějou. Nedalo se to utajit - mám provrtanej nárazník a díru vedle šaltrpáky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 9. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. října 2012 Hehe, já jsem fiknul do auta LPG ještě než sem zjistil, jestli to de. Pak jsem zjistil (souběžně s tím blbcem, co to tam namontoval), že nejde, tak to šlo ven a v AD servise se mi teď smějou. Nedalo se to utajit - mám provrtanej nárazník a díru vedle šaltrpáky. Ty jsi v.l, právě jsem se polil a cvrnknul si do trenek Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Odesláno 10. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. října 2012 Tak jsme spolu už nakroutili 200.000 km! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
911 Odesláno 11. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. října 2012 ma smysl prodavat auto ted nebo spis na jare? bmw 118d, cca 50tis km. mlada si akorat dela papiry a boji se, ze by to odrela a tak chce fabiii nebo neco v teto kategorii. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 11. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. října 2012 Tak jsme spolu už nakroutili 200.000 km! A bez závad? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 11. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. října 2012 ma smysl prodavat auto ted nebo spis na jare? bmw 118d, cca 50tis km. mlada si akorat dela papiry a boji se, ze by to odrela a tak chce fabiii nebo neco v teto kategorii.Podle mě čím dřív,tím líp.Do jara to zase klesne,kór teď,když je nová řada 1. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Odesláno 11. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. října 2012 A bez závad? Ano, doposud bez závad - nemohu si stěžovat. Až na tu drahou údržbu. Měl jsem předtím C. Nechci vidět, kolik stojí údržba S. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kaliw124 Odesláno 11. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. října 2012 tak nejaky zmr* mi pres noc z te petule ukradl fotochromaticka skla ze zrcatek . grrrrrrrrrrrrr Ratius: co mas- prosim, za motorizaci? jak jsem psal pred, tak w211 bych si - az budu jednou velkej kluk a stane se z ni past,ktere se lide radi zbavuji , rad doporodil . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEGY Odesláno 11. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. října 2012 tak ja taky pridam jednu fotecku. "mb classici" tu masarku vepredu asi poznaji. mam rad zadokolky a nesehnal jsem peknou 4tku, tak jsem hopl do e39. samozrejme, ze jsem do 4ky nechtel dat to same co do e39. pozadavek byl jasny. kombinace sedan + 2,8(protoze je to drzak, mam "uz" s double vanosem) + automat. Uploaded with ImageShack.us To bávo je mi povědomé. Podobné měl můj bývalý kolega s práce, ale furt si stěžoval jak je to náročné na dojíždění do práce a na něho moc velké (měl asi 165cm). Je to ale víc jak dva roky...124 za rozumný peníz už skoro sehnat nejde . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kaliw124 Odesláno 11. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. října 2012 cegy, vzdyt mi se "zname" z klasiku . jestli si pamatujes inzerat "to co chce tady kazdej". masarka je dzejara. ja byl po zakroku s okem, tak sem ji sveril na plato prave jemu. celkove to byla pakarna, nez se to poridilo, prihlasilo a ted tohle. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEGY Odesláno 11. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. října 2012 cegy, vzdyt mi se "zname" z klasiku . jestli si pamatujes inzerat "to co chce tady kazdej". masarka je dzejara. ja byl po zakroku s okem, tak sem ji sveril na plato prave jemu. celkove to byla pakarna, nez se to poridilo, prihlasilo a ted tohle. Jj, vím, scháněls taky 4 bez výsledku. Jel jsem pro 210 do D, stejná barva jak má Džejár na fotu a vona ve finále bez klimy. Tak jsem musel vzít Renaulta, aby bylo čím jezdit do roboty, ale po 4 koukám dál. Teď mi utekla ta od Nenyho, scheise. Je to bávo z kupované v Praze? Ale to asi nebude, když to vezl Džejár, ten je tuším z Brna? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kaliw124 Odesláno 11. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. října 2012 z Prahy neni, ale davam ti za pravdu,ze tu jedna 2,8 byla, jen co jsem videl v inzerci + dalsi ve stejny barve, ale jina motorizace. jo ta nenyho byla, jeste ale ze jsem nechtel kombika. mit v tu dobu uplne volnej paklicek papirku a potrebovat jezdit hned, asi bych toho kombika prekousal. tak, dzejar je od Brna. ted par 4 vykouklo, ale nic zajimaveho. dalsi budou az po zime, az s tim lidi vod... jeste dalsi "sul". jinak taky zustavam v pohotovosti a cumim po nich. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.n. Odesláno 11. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. října 2012 Můžete mi, prosím, prozradit, co je to "čtyřka"? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se