obchodnik-o3 Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 6. ledna 2013 m.n: zaškrcený je - je tam 145kW ale to je jen otázka SW nebo se pletu? Jak píšeš šestiválec,třilitr Jak ta ruština? Je tam? su tam pouzite aj ine diely,konkretne hlava,blok,turbo...dalej som to nezistoval
KFL Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 6. ledna 2013 (upraveno) KFL: vím, že máš novou trojku, ale nevím kolik jsi toho dohromady v bávech na RFT a nonRFT už najezdil, ale já s tím mám přímé zkušenosti z E87, E89 a E92, na RFT najeto cca 50.000km na nonRFT cca 100.000km a RFT je prostě totální šmejd. Já bych teda po svých zkušenostech panikařil dost a přístup "stejně to nepoznáš, tak se na to vyser" mi přijde docela úletovej... BTW: není to 330d, ale 325d, tedy stále šestihrnek třílitr, ale trošku škrcenej...Aha, já to nečet pořádně, jen jsem chytil šestivál, tak jsem automaticky myslel, že je to 330d. A pardon, já nepsal, že nepozná rozdíl. Psal jsem, že pokud sedne z OII do 3er, nepozná, jestli je to lepší na RFT nebo klasice (jen že to bude tvrdší než OII). Tak ať nepanikaří teď, ale až bude přezouvat. Mně přijde postavený na hlavu, aby někdo koupil auto a vzápětí vyhodil RFT jen proto, že je to tvrdší než normální gumy. Zvlášť, když v tom v životě nejel a nezná ten rozdíl. Výsledkem týhle diskuze bude, že si laska koupí auto a nebude z něj mít radost, protože ho někdo naočkoval už předem, že je postavený na špatnejch kolech, to všechno bez toho, aby si na věc udělal vlastní názor. Na RFT jsem najezdil dohromady 130 tkm, na nonRFT 30 tkm. Ano, je tam rozdíl, ale pro mě ne takovej, aby mi to rvalo žíly a musel jsem každýho zájemce o BMW hned znepokojovat tím, jakou si kupuje sra*ku. Ale oukej, každej máme jiný nároky a vnímání auta, a proto znova říkám, ať laska nepanikaří, odjezdí si 70% gumy a pak si koupí nonRFT. Pokud to pro něj bude přínosem, to pozná on sám a navíc bude efekt změny auta mnohem lepší, než když si nonRFT koupí hned, protože nebude mít srovnání. Fakt, že jezdím novou trojkou s tímhle názorem nemá co dělat. Upraveno 6. ledna 2013 uživatelem KFL
m.n. Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 6. ledna 2013 Já fakt, že jezdíš novou trojkou zmínil proto, že o tom vím a že je jasné, že i tvůj názor je fundovaný, jen jsem se ptal kolik na tom máš najeto. Ale asi je to opravdu jen o těch nárocích, já bych 100k km na RFT nedal. No já si myslím, že je naopak lepší ho na to upozornit, kdyby případně byl zklamaný z jízdních vlastností toho auta, ať ví, že je to možná jen takovou prkotinou jako jsou pneumatiky a že to jde velice snadno řešit. Není rok 2000, kdy 205/50/17 stála 10.000Kč/ks, jestli ty RFT jsou jak nové, tak to třeba na BMWklubu za nějakou rozumnou cenu střelí a koupě nových pneu už se myslím v celkových nákladech za vůz, dovoz, přihlášení atd. docela ztratí...
jirka404 Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 6. ledna 2013 m.n: zaškrcený je - je tam 145kW ale to je jen otázka SW nebo se pletu? Jak píšeš šestiválec,třilitr Jak ta ruština? Je tam? Hoši pozor - motor 325 a 330 v ropě je dost podstatný rozdíl .
m.n. Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 6. ledna 2013 No proto budem rádi, když nám ho vysvětlíš. Pro upřesnění dodám, že laska tam má M57TU2D30-UL, takže by mě zajímalo jaké jsou rozdíly oproti 30d M57TU2D30-OL.
laskajefajn Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 6. ledna 2013 Podstatný??? 145kW versus 180kW,v čem konkrétně?
KFL Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 6. ledna 2013 Já fakt, že jezdíš novou trojkou zmínil proto, že o tom vím a že je jasné, že i tvůj názor je fundovaný, jen jsem se ptal kolik na tom máš najeto. Ale asi je to opravdu jen o těch nárocích, já bych 100k km na RFT nedal. No já si myslím, že je naopak lepší ho na to upozornit, kdyby případně byl zklamaný z jízdních vlastností toho auta...Tak znova . Já bych si taky na svoje vlastní a neslužební auto dal nonRFT; jen říkám, že mi přijde zbytečný ho plašit rovnou tím, že si kupuje mrchu. Auto s normálníma gumama získá především na pohodlí a plavnosti, ale co se týče jízdních vlastností (zatáčky, brzdění a ovladatelnost - tedy IMHO to nejdůležitější), tam takovej rozdíl, aby ho denodenně rozčiloval, není. Aspoň teda pro mě, no .
laskajefajn Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 6. ledna 2013 Hoší...nestrašte mě nebo nebudu z toho chrápat další noc...
m.n. Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 6. ledna 2013 (upraveno) Já s tím teda měl problém i v zatáčkách, kdy třeba právě 1er docela odskakovala, sám jsi to zmínil. O pohodlí nemluvě a taky mi bylo líto celého auta při jízdě třeba přes kočičí hlavy, úplně bylo cítit, jak už i tak docela nekvalitní interiér E87 trpí. Ale to je asi už fuk, Roman se dozvěděl mnoho pohledů na věc, tak je na něm jak s tím naloží a já vím, že je to rozumnej chlap, takže si tím rozhodně radost zkazit nenechá, ať už to bude jakkoli... EDIT: Nebo teda asi ne? :D Upraveno 6. ledna 2013 uživatelem m.n.
KFL Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 6. ledna 2013 Hoší...nestrašte mě nebo nebudu z toho chrápat další noc... Nesmysl, s BMW budou sny naopak sladší a lepší. Bez ohledu na gumy .
KFL Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 6. ledna 2013 Já s tím teda měl problém i v zatáčkách, kdy třeba právě 1er docela odskakovala, sám jsi to zmínil.Odskakovala, ale na rychlost to nemělo vliv. Nic, přesně, už mlčim . V zásadě nejdem proti sobě, je to jen úhel pohledu.
m.n. Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 6. ledna 2013 Přesně tak, jedině dobře, že na fóru přibyde další bimmer
laskajefajn Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 6. ledna 2013 Ještě že Vás kluci mám!!! Děkuju moc za Vaše názory a omlouvám se ostatním že poslední stránku řešime jen trojku Jinak jsem rozumný a snad i soudný
adamo Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 6. ledna 2013 laskajefajn: gratuluji, skvělá volba. Osobně bych sice volil jinou motorizaci, ale věřím, že budeš maximálně spokojený
sibirnaya Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 6. ledna 2013 ja bych sel u ojetiny, pokud nenajedes nejak moc, taky radsi do atmosferickyho benzinu, sice se hur prodava, n druhou stranu se velky objemy lip kupujou - lidi to nechcou, cena je niz - a z pohledu motoru je to min narocnej motor - nizsi tlaky, absence turba a jinejch vyfik..daci..
kubson Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 6. ledna 2013 ja bych sel u ojetiny, pokud nenajedes nejak moc, taky radsi do atmosferickyho benzinu, sice se hur prodava, n druhou stranu se velky objemy lip kupujou - lidi to nechcou, cena je niz - a z pohledu motoru je to min narocnej motor - nizsi tlaky, absence turba a jinejch vyfik..daci.. cyril ale říkal, že dehet jede víc vocpoda! a má recht, golf trhá asfalt
Josef01 Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 6. ledna 2013 Moje řeč, takhle to taky vidím, chce to pořádnej obsah a benzín!
m.n. Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 6. ledna 2013 Je to tak. Já teda najedu cca 40.000km/rok a že bych měl celkové náklady u 30i nějak závratně vyšší než u 20d, to říct nemohu... Ale asi nemá cenu zbytečně toto téma nějak rozdmýchavat, stejně z toho akorát bude flame nafta vs. benzín.
Viktor Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 6. ledna 2013 ...Ale asi nemá cenu zbytečně toto téma nějak rozdmýchavat, stejně z toho akorát bude flame nafta vs. benzín.Jednou za čas se to snese, dyť to tu dlouho nebylo.
Bert Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 6. ledna 2013 Když jsme u téma benzin versus diesel, zkuste tu někdo mně a dorostence rozmluvit BMW X5 50i xDRIVE pro soukromý provoz. Jediná poznámka na úvod - cenu phm a spotřebu neřešme.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se