Přejít na obsah

Jak jste spokojeni s kubsonem (jako ve škole 1-5)?  

541 hlasů

  1. 1. Hlasujte:

    • 1
      501
    • 2
      29
    • 3
      8
    • 4
      2
    • 5
      12

  • Prosím přihlaste se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

  • po 3 týdnech...
  • po měsíci...
Odesláno

Již má 3. akvizice a opět dávám plný počet bodů. Zákaznický servis na výbornou, dvakrát podtrženou. Požádal jsem Kubsona, jestli by byl tak laskav a vyměnil mi na nově objednaných pilotkách hnědý řemen za černý, no a ten černý mi byl dán jako pozornost podniku. Smekám a  :notworthy:

 

Tímto děkuji, přijdu zas :)

  • po měsíci...
  • po 3 týdnech...
  • po 4 týdnech...
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Chtel bych timto podekovat Chronoshopu za paradni hodinky, jiz treti:), velka spokojenost.

Odesláno

Kdyby takováto profesionalita byla všude, tak by to u nás hned jinak vypadalo.

Žádal jsem o renovaci a ta byla vyřízena ještě před terminem.  Pak jsem díky svojí vrozené nešikovnosti jel na pohotovost přímo k Knespl. Majzlík znova a návštěva to byla vskutku doktorská.   A i když pan doktor ( samo sebou mistr hodinář) mi vyčinil co se s tím nadřel,  tak provedl znova renovování. Veškerá komunikace po mailu.

Za týden bylo hotovo a výsledek je ten, že to je jako předtím. 

Za mě mohu mluvit jen v superlativech a řekl bych že i ceny jsou velmi kulantní.  Když jsem četl ty cenové relace u jiných tak jsem se děsil.

K doktorovi chodím dost nepravidelně.  U tohoto prodejce se zastavím doufám častěji.

Apropo stěžejky mi dali grátis, jinde na hulváta za pade.

  • po 3 týdnech...
Odesláno

Včera jsem opět navštívil Chronoshop, kupoval jsem hodinky + další dvoje přinesl na seřízení, vyřešeno na počkání - díky  za super přístup!! a chválím, kudy chodím!

  • po měsíci...
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Poslali jste mi emailovou zadost o hodnoceni nákupu, ale pritom ten nakup jeste ani nedorazil... Drobnustka, ale asi by to nemělo byt :-)

Jedná se o nezávislé hodnocení Heurekou, načasování nemůžeme ovlivnit.

  • po 3 týdnech...
Odesláno (upraveno)

S chronoshopem mam zkusenost jak s nakupem na prodejne tak s nakupem online. V obu pripadech bych jen tezko hledal negativa. Proste zakaznicky zazitek tak, jak ma byt.

Jedine, co bych snad mohl komentovat a na co bych rad upozornil neznale je to, ze navsteva u nich je nebezpecna pro penezenku. Totiz i v pripadech kdy jsem prisel jen na obhlidnuti novych hodinek, bez umyslu je koupit, tak ze jsem s nima, nebo s jinyma zpravidla odchazel domu. Nepomaha ani prijit bez penez. Berou totiz i karty.. :-))

Upraveno uživatelem HondzaX
  • po měsících...
Odesláno (upraveno)

Dostal jsem do mailu oznámení, že Chronoshop nově prodává hodinky Junghans. Tak jsem nelenil, projel nabídku a dnes, 19.07.2016 jsem si v Chronoshopu objednal nástěnné hodiny Junghans za 5.400,- Kč a uplatnil slevový kupon 1000,- Kč, co přišel s tou reklamou na mail. Krátce poté, co jsem dostal do mailu potvrzení o objednávce zvoní telefon, a prý, že hodiny nestojí 5.400,-Kč, ale 7980,-Kč :( , ale , že slevový kupon mohu beze všeho uplatnit. ACH JO. Objednávku jsem telefonicky tedy stornoval, doufám, že nebudu muset platit žádný penále...........  :wallbash:

Upraveno uživatelem cigi

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...