Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

RAM bych chápal do tahu, popřípadě využití korby. Ale jak píše kolega, terén bude trochu diskutabilní. 4x4 samozřejmě funguje. Ale i velikost, je to trochu opruz. Měl jsem Ford Expedition a město za trest, hlavně šířka. Jestli chceš výkon a nemusí to být nové, hlídej LC 150 v benzínu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, DavidLC napsal:

RAM bych chápal do tahu, popřípadě využití korby. Ale jak píše kolega, terén bude trochu diskutabilní. 4x4 samozřejmě funguje. Ale i velikost, je to trochu opruz. Měl jsem Ford Expedition a město za trest, hlavně šířka. Jestli chceš výkon a nemusí to být nové, hlídej LC 150 v benzínu. 

Potřebuju nové (neb firemní), a moje požadavky : musi to být 4x4 co nejvyšší (neb u mě cesty prostě protahují až tak k obědu, a já do práce  jezdím fakt už ráno. 

Vtipy typu Rav sem fakt nedojedou, když padne snehova krize. 

Upraveno uživatelem mAra_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 minutami, mAra_ napsal:

Zas jako Toyota 150 koní. A ram 400.....

To áno, samozrejme, to sú úplne iné autá. Tá Toyota nie je veľmi na parádu, to je skôr offroadový pracant. Bol to len tip.

Na RAMe som pojazdil asi 1000 km, chcel som na to kúpiť obytnú nadstavbu a jazdiť po vnútrozemí. Ale rýchlo ma to prešlo. Zvezenie parádne, zvuk boží, ale v teréne to nešlo, pokiaľ to nemalo aspoň 35" kolesá. A s prázdnou korbou som nevyšiel ani jeden výjazd z brodu, ktorý bežne vychádzam aj s Foresterom/Dusterom. No hanba preveliká.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník dabelM
před 2 hodinami, odjinud napsal:

Panove, resil nekdo pri koupi noveho auta ve smlouve s dealerem klauzuli o dodatecnem narustu kupni ceny, pokud ji zvysi vyrobce (v dobe  mezi uzavrenim smlouvy a vyrobenim auta)?

Tvl, co je to za značku ?  Pochopím DPH.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 minutami, mAra_ napsal:

Potřebuju nové (neb firemní), a moje požadavky : musi to být 4x4 co nejvyšší (neb u mě cesty prostě protahují až tak k obědu, a já do práce  jezdím fakt už ráno. 

Vtipy typu Rav sem fakt nedojedou, když padne snehova krize. 

Popravdě nezávidím vybírat, i když pominu moje fandovství Toyce, tak on ten Lanďák je fakt asi poslední mohykán offa... Granda asi nechceš, když Jeep. Touareg na tom v terénu snad není blbě, ale nevím průchodnost sněhem. Géčko drahý. LR bude makat, ale cena a taky aby jsi vůbec odjel... Třeba jsem něco zapomněl, ale běžný pickup bych, asi nechtěl (něco jsem měl, nebo zkoušel ). Vše jen můj osobní pohled. Dobře vyber 😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, mAra_ napsal:

Zas jako Toyota 150 koní. A ram 400.....

No Nevím .. jako je  to o kousek dražší, ale to je ještě v toleranci...

https://www.autooutlet.cz/cars-939-dodge-ram-1500-laramie-vzduch-adaptivni-tempomat-uconnect-12inch

Nový motor od Toyoty má 204 koní a 500 N.m,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, maama napsal:

Subaristi! XVecko, predchozi modelova rada, tusim 2012-2017 - mam dotaz. Motor 1,6 ma k manualu Dual Range redukci. Je mozny, ze dvoulitr redukci nemel? Mam za to, ze dvoulitr Impreza tu redukci mela. Tak mi trochu prijde nelogicky, ze do zvyseny Imprezy- XVecka by redukci dali jen ke slabsimu benzinu a k silnejsimu ne. Jak to je? Kazdopadne nemuzu dvoulitr XV s redukci najit. 

No, od té doby se 2.0 xvéčka vyrábí opravdu bez redukce.

1.6 ji má, u dvoulitru se to bohužel nestalo. Ani si nevzpomínám na nějaké důvěryhodné zdůvodnění, tak bych nerad fabuloval o emisích atp, na to tu jsou jiní.

Většina subaru se pak prodala automatických, znovu nevím proč, ale možná všichni automatičtí příznivci značky sáhli po něčem

konečně-víc-než-4rychlostním..)

Redukce snad zůstala jen 2litrovému forestru.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potřebuju nové (neb firemní), a moje požadavky : musi to být 4x4 co nejvyšší (neb u mě cesty prostě protahují až tak k obědu, a já do práce  jezdím fakt už ráno. 
Vtipy typu Rav sem fakt nedojedou, když padne snehova krize. 

Dodge Durango?

https://www.carismo.cz/katalog/dodge/durango/motor/3-6-v6-218-kw-awd-at/6978
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, odjinud napsal:

Panove, resil nekdo pri koupi noveho auta ve smlouve s dealerem klauzuli o dodatecnem narustu kupni ceny, pokud ji zvysi vyrobce (v dobe  mezi uzavrenim smlouvy a vyrobenim auta)?

My to máme ve smlouvě taky. Sice jsem to zvýšení zatím zažil jen jednou (když šlo DPH z 20 na 21%)  ale ve smlouvě máme možnost navýšení o 5% uvedenou. Škoda a VW zatím vždycky cenové garance drželi, tedy že platila domluvená cena i při zdražení. Pokud se tedy jednalo o stejnou konfiguraci - pokud se něco podstatného měnilo např. změnou modelového roku tak tam jsem zvýšení ceny zažil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsme znovu projeli všechny v úvahu připadající vozy (malé SUV, 4x4, benzín, automat, maximální výbava), v užším výběru zůstaly Suzuki Vitara, KIA Sportage, Hyundai Kona a Seat Ateca, po dlouhém srovnávání a přečtení testů, hodnocení, zkušeností a shlédnutí videí to vypadá na Hyundai Kona - při rozumné ceně (oproti KIA a SEAT) našlapané auto, splňující bohatě všechny požadavky. Záruka 5 let, 2 roky servis zdarma.

Má vyšší spotřebu, zase to trochu kompenzují na 5 let slevovou kartou na benzín o 0,40 Kč/litr, v ceně je sada zimních pneu Nokian.

Požádal jsem o zpracování optimalizované cenové nabídky pro danou konfiguraci a uvidíme...

Kona - konfigurace výsledná.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník dabelM

U koncernu platila cenová garance pro klientské objednávky k datu podpisu kupní smlouvy s výjimkou zákonem provedených změn např. v DPH.

Pokud došlo ke změně modelového roku, tak případné navýšení šlo za výrobcem.

Prodejce vůz musel v den podpisu zadat do výroby a přiřadit k němu jméno klienta.

Hyundai bych s touto podmínkou poslal k šípku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Berbatow napsal:

Vybírejte rychle Evropská komise připravuje zpřísnění limitů do roku 2030 o 50%.

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/emise-automobilky-evropa-co2.A200911_220129_automoto_fdv

Jo, jo, svět se posral....nový Jimny taky úlet, aby se mohl dál prodávat :wacko:

https://www.novinky.cz/auto/clanek/suzuki-vyzralo-na-evropske-emisni-limity-jimny-se-vraci-jako-uzitkovy-vuz-40335878

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2: tvl. By som ti otvoril vchodove dvere do predajne len za nevratnu zalohu 1000Eur. V cene 5 vstupov max 30min.
To mi připomíná kamaráda, profesora přes matematiku. Ten když nakráčí v Ostravě a okolí do autosalonu tak prodejci utíkají od stolů... On vždycky nastuduje kompletní nabídky včetně textů psaných hodně malými písmenky a vyjde mu kombinace modelu, výbavy, motorizace, akčních nabídek a ceny, která snad nenapadla ani výrobce... A většinou mu to vyjde. Když nám to pak s vážnou tváří popisuje u piva tak je to jak detektivka.

Odesláno z mého F2 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to většinou kombinace akčních nabídek, slev v kombinaci s financováním a pojištěním. To co ve výsledku platí je fakt mazec a odjíždí s extra zimníma guma a podobnýma věcma. Co ho znám tak už má takhle čtvrté auto. On se tím prostě baví, tak jako např. refinancováním hypoték apod.

Odesláno z mého F2 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...