Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 28 minutami, antitomas napsal:

African: nasel jsem doklad, predtim jsem to napsal spatne. Bylo to cca 12 000 Kc za AT (vymena proplachem) + AWD.

Tak se omlouvam za spatnou informaci. Nicmene je to cena mimo AD, tam za to chteli vyrazne vic a olej v AT meni odsatim, nikoliv proplachem.

Jasný, to už odpovídá ;) Údržba AWD bych se nebál, ta je za tašku hrušek, no ale nesmí se vysypat, to je pravda....Kamarád dal za repas zrovna u Volva asi osmdesát litrů. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Volvo neuvádí že by se měl v Haldexu měnit olej. Jako že doživotní náplň. Dvorní mechanik byl názoru že to je nesmysl, že po 100k by to vyměnit chtělo. Možná někde vyštrachám foto co tam byl za humus, takže výměna oleje a filtru je fakt za 00nic a měním tov obou awd Volvech, za mě hlas jak pro awd tak pro údržbu. 

Upraveno uživatelem Tom4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Tichus napsal:


A je to při prodeji opravdu takový rozdíl?

Obecně věřím že jo. Netuším na peníze o kolik, ale o prodejnosti jako takové, určitě. Kámoš měl XC 60 kdysi v bazaru a zůstalo mi to v hlavě, že říkal o předokolce, že průser. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, DavidLC napsal:

Obecně věřím že jo. Netuším na peníze o kolik, ale o prodejnosti jako takové, určitě. Kámoš měl XC 60 kdysi v bazaru a zůstalo mi to v hlavě, že říkal o předokolce, že průser. 

Přesně tak, já mám podobné info od leasingovek co dělají operaky. Stejně tak mi borec ale tvrdil, že výrazně hůř je například prodejné BMW bez xenonu 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, Tomas_2002 napsal:

Hoši, já už se do této debaty míchat nebudu, protože tady už se začínáme točit právě na tom slovíčkaření co je a není kůže, kolik tam, té kůže je, kde vlastně je kůže a kde koženka ...

Jakože budu označovat sedačku jako koženou, a pak se točit na tom, že kožená je vlastně jen ta část co přichází do kontaktu s uživatelem apod., to mi prostš nepřijde fér a samozřejmě zákazník má jiné očekávání, byť na ně nemá právní nárok.

Nyní mám interier v kůži v kombinaci s textilem a také mě zarazilo, že kožené jsou jenom přední části sedaček. Myslím, že boky a záda jsou koženka a výplně dveří také.

Dost mě to zaskočilo, že za ty prachy tam té kůže je sakra málo, na druhou stranu záda sedaček u mě vůbec netrpí, protože tam skoro nikdo nejezdí.

Ale je to pořád lepší a rozhodně hezčí, než ten základní textil, co výrobce nabízí. Hovořím o Toyotě, kde velká možnost individualizace není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Individualizovatelná Toyota = LEXUS :smoke:

Akorát u něj se spíš prémiově připlácí než vybírá, protože spousu “prémiových” fíčur nelze v rámci jedné úrovně výbav kombinovat, takže zbývá jedině “Luxury” 🤑

@Tom4 Předpokládám že půjde o tentýž ATF jako máš v převodovce AISIN. A “doživotní” znamená “nekontrolovat a nedolejvat úbytky = konec života diferenciálu” :skull:

Upraveno uživatelem Radek124
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 38 minutami, Radek124 napsal:

Individualizovatelná Toyota = LEXUS :smoke:

Akorát u něj se spíš prémiově připlácí než vybírá, protože spousu “prémiových” fíčur nelze v rámci jedné úrovně výbav kombinovat, takže zbývá jedině “Luxury” 🤑

Právě jsem koukal do ceníku zmíněné Toyoty Camry a tam se stím ani netají a rovnou píšou kůže syntetická.

U mého současného Aurise psali kombinace přírodní a syntetické kůže. Takže zase posun dolů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tom4: Radek124 to trefil presne. Driv Volvo uvadelo dozivotni napln a kdo se tim ridil, ten se po umreni AT v autorizaku dozvedel, ze ta zivotnost prave skoncila 🙂

Mam auto 7/2016 a navodu je uvedeno: Za běžných jízdních podmínek se převodový olej nemusí měnit. Za nepříznivých podmínek však výměna může být nezbytná.

A co ted? Za me jednoznacne menit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 minutami, Jerryl napsal:

Právě jsem koukal do ceníku zmíněné Toyoty Camry a tam se stím ani netají a rovnou píšou kůže syntetická.

U mého současného Aurise psali kombinace přírodní a syntetické kůže. Takže zase posun dolů.

Jo, Toyota sa tým netají. Ale tá koženka je vraj odolnejšia ako pôvodná koža.

Do Hiluxov kombináciu koža/koženka montujú už roky, a ktorá časť je z čoho podľa stavu (hóóódne vypoužívaného) interiéru nezistíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je možné, ja som myslel sedadlá. Predpokladám, že tam sa dáva niečo iné ako na poťahy. Btw, si si istý, že tam máš koženku? Do Hiluxov sa AFAIK dáva buď ten najlacnejší polyuretán, čo kožu ani nechce pripomínať, alebo pravá koža. Ale možno to je v CZ špecifikáciách inak...

Mňa dosť naštvala RAVka na Islande. Ventilované sedadlá pre benzínové ani hybridné motory neponúka vôbec, ani v najvyššej výbave. Zato u pluginov sú, lenže tým zasa chýba aj v najvyššej výbave kopec prvkov z bežných hybridných verzií, napríklad kamera na prednej maske. A headup displej majú len RAVky vyrábané v Kanade, to tu kvôli spoľahlivosti objednávajú len veľmi neradi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jiný kraj, jiná výbava 😕 asi počítají že je tam víc zima 🙂 Ale ono to tak opravdu funguje, do jižanských verzí je třeba u LC jen jedna baterka a pod.

Ten volant mě trápil u Priuse a vím že na Toyotaklubu to někdo zmiňoval taky. Jestli to byla koženka, o to hůř.... předpokládal jsem že kůže.  To co byla kůže ve staré R25 není teď ani v Lexusu, bohužel. A zkušenost mám z obého...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S volantama mi to přijde stejný. Projde mi pod rukama opravdu dost ojetých aut a ten rozdíl je znatelný - volanty ještě v Octavii II. gen a Golf V. gen byly opravdu z perfektního materiálu. Kůže, která se časem vyhladila a i ve 200 - 300.000 km vypadala velice pěkně. Prostě se to po vyhlazení pak už neměnilo. Bylo to pak jak kožený sedlo na starým bicyklu. 

Dneska ? Dneska se to normálně při vyšším nájezdu začíná drolit. To samé škrábanec např. od prstenu - uděláš do toho rýhu a ta už nezmizí. Musím říct, že mě to dost mrzí. Protože ty příplatky za kožená provedení nejsou zrovna malé a mnohdy je to ten největší příplatek, co se v konfigurátoru nabízí. 

Před 13 lety jsem pracoval v dealerství, kde se prodávalo pospolu Škoda a KIA, tehdy dokonce na jednom showroomu. A hrozně jsem se smál, když se na KIA drolily "kožený" volanty. Tak jsem si říkal, z čeho to asi musí být. No a dneska už se nesměju. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Copak volant - ten jde (třeba teď když se tolik nejezdí) relativně snadno sundat, poslat k obšití mongolům do Blanska a za pár kaček bude lepší než novej :smoke:

Horší je to u sedaček a dalších blbě demontovatelných částí interiéru z měkčené "kůže", na kterou se stačí jen křivě podívat a už je tam šrám... :furious:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S volantama mi to přijde stejný. Projde mi pod rukama opravdu dost ojetých aut a ten rozdíl je znatelný - volanty ještě v Octavii II. gen a Golf V. gen byly opravdu z perfektního materiálu. Kůže, která se časem vyhladila a i ve 200 - 300.000 km vypadala velice pěkně. Prostě se to po vyhlazení pak už neměnilo. Bylo to pak jak kožený sedlo na starým bicyklu. 
Dneska ? Dneska se to normálně při vyšším nájezdu začíná drolit. To samé škrábanec např. od prstenu - uděláš do toho rýhu a ta už nezmizí. Musím říct, že mě to dost mrzí. Protože ty příplatky za kožená provedení nejsou zrovna malé a mnohdy je to ten největší příplatek, co se v konfigurátoru nabízí. 
Před 13 lety jsem pracoval v dealerství, kde se prodávalo pospolu Škoda a KIA, tehdy dokonce na jednom showroomu. A hrozně jsem se smál, když se na KIA drolily "kožený" volanty. Tak jsem si říkal, z čeho to asi musí být. No a dneska už se nesměju. 
Ten volant mi u trojkový oktávky tak sere, pořád to řeším a ani nevím kde se to tam pořád bere

Odesláno z mého Lenovo TB3-850F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přemýšlím, jestli dát starou káru do bazaru nebo si zkusit podat inzerát jako vždycky.

Jde mi v podstatě o 2 věci. Jednak když prodávám sám, tak dělám smlouvu a dám tam všechny vady auta, takže kupující si pak na ně nemůže stěžovat. Jak to má bazar? Počítám, že smlouva je jeho, neměnná a výhodná pro něj - kdo tam v reálu ručí za všechny vady? Je to tak, že co najdou, to najdou, zbytek jde pak vůči jejich zákazníkovi za nima? Nebo pak můžou ještě zpětně něco chtít? Jak je to v praxi?

Druhá věc je přepis - a to je, co mě teď nebaví - DI v Praze prakticky nejedou, pak tam bude hlava na hlavě a já to chci prodat do konce roku nejpozději. Já měl vždy snahu nedat plnou moc, ale fakt s tím člověkem osobně zajít na DI a pohlídat si přepis auta. Počítám, že bazar bude chtít plnou moc a pak si to zajistí sám. Dá se v tom na to spolehnout? Nerad bych, aby to nepřepsali a pak z toho byly nějaké zbytečné komplikace.

Cenu moc neřeším, auto má prodejní cenu tak sotva 30kkč, takže já nevím, kolik je provize bazaru - 20 %?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...