Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

@vikinhotchan menil outback iii (2009 pred modernizací) za forester, tuším 2019 (tady nevím přesně) a oba jsme se nakonec shodli, že to byl krok zpátky. Je to ale kombinace faktorů, primárně je problém převodovka. Ono to cvt na papíře a vlastně i v reálu funguje dobře, ale hrozně moc výkonu se ztrácí, navíc to reaguje dost pomalu. Takže člověk fakt musí jezdit rozvážně a hodně předvídat, protože byť to auto má výkon tak ho neumí přenést na kola. RAVce tady asi pomůže hybrid ale nevím, nejel jsem. 

Co se týká interiéru, tak je to prostě japonec. Paradoxně ale ten starý outback vypadá vevnitř líp. Forester má vlastně navíc jenom několik nefunkčních zastaralých displejů.

A hlavně, forester je výrazně menší, za mě objektivně konkurent spíše pro karoq než kodiaq. Kdyz postavis vedle sebe RAV a Forester, na první pohled je vidět, že byť to je stejné auto tak RAV je uplne jinde. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Maro určitě máš zkušenost bližší..

Pro mě to byla první zkušenost s CVT, velikostně si netroufnu vůbec porovnávat.. v RA jsem vlastně asi ani neseděl, a v době, kdy jsem seděl ve Foresterovi, jsem měl Civica, takže mi to přišlo velké dost 🙂

Ale při klidné jízdě okreskama bych nepoznal, že převodovka je "něco extra" a při zapnutí sportovního režimu to vystřelilo v podstatě okamžitě a dynamika byla naprosto v pohodě... 

(kolega tenkráte přesedlal z STi na toho Forestera XT a zas tak si také nestěžoval).

 

Upr: Ok,.. už koukám, že outback je o dost delší.. mea culpa.. já bych se večel jen do Ascentu, tak ta menší auta nemám už nasledována 😄

Upraveno uživatelem vikinho
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 43 minutami, wawrik napsal:

Aký? Nerýpem, pýtam sa (prehnanú ekologickosť nejako veľmi nepredpokladám :D).

Spíše emocionální. Zdá se mi to těžké, v zatáčkách nemotorné a nesedí mi ta image blondýn a majitelů směnáren a zastaváren v teplákách. Taky se mi zdá praktičtější auto a kufr spíše delší, ve kterém jde převést něco dlouhého a vyspat se v tom, než kratší a vyšší. Místo nahoru nad kuframa potřebuji zřídkakdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 43 minutami, Xenomorfus napsal:

Hasno, kup si novou Nivu jen na jezdeni po stavbach a jeste Ti zbyde na dalsi minostavebni auto 😉

🙂 Ale já s tím budu jezdit i s rodinou do Jugošky a chronopičusama na lyže do itošky. Musí to být takový švýcarský nůž, nikoliv ruská sekyra.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 43 minutami, Maro napsal:

@vikinhoTen outback je za me rozhodně víc auto. Ale než forester tak raději RAVku.

Tam, RAV, mi vadí ten hodně agresivní vzhled zepředu, hraje si to na drsňáka až je to směšné, a ten hybrid. Ten bych, pokud to jenom trochu půjde, nechtěl nikdy.Zážitky s Priusem mě dodnes budí ze sna. Taky ten interiér je na úrovní zmiňované Nivy. Aspoň takový dojem teda dělá. Proti Outbacku, nebo i Kodiaqu ve vyšší výbavě je to skoro trapné. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, Hasňa napsal:

Tam, RAV, mi vadí ten hodně agresivní vzhled zepředu, hraje si to na drsňáka až je to směšné, a ten hybrid. Ten bych, pokud to jenom trochu půjde, nechtěl nikdy.Zážitky s Priusem mě dodnes budí ze sna. Taky ten interiér je na úrovní zmiňované Nivy. Aspoň takový dojem teda dělá. Proti Outbacku, nebo i Kodiaqu ve vyšší výbavě je to skoro trapné. 

A medvídek GLB? S tím nikde ostudu neuděláš....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 50 minutami, vikinho napsal:

@Maro Já jel teda jen párkrát jako spolujezdec v tom 2.0XT (177kW) a líbilo se mi to! Mrštné dost, místa i v zadu habaděj... 

Jenže nový model se bude k nám dovážet jen v 2,5 atmosféře 124 kW/252 Nm.

Jo, tys myslel Forestera, OK. Ale ten už taky v XT není.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 minutami, Hasňa napsal:

Zdá se mi to těžké, v zatáčkách nemotorné...

Aha. Tak to by sa dalo odporučiť Stelvio, ak ti nevadia tie bublinoidné tvary. Posed nízky, jazdný dojem nižšieho auta ako u Outbacku, priestorovo tiež o niečo menšie. Ale je to o dve kategórie lepšie auto, a za 40 000 € sa dalo (tak pred dvoma rokmi, teraz neviem) mať celkom primeranú výbavu s ľubovolnou motorizáciou okrem QV, aj keď teda koncern všeobecne je na tom lepšie. No jazdne je to iná hra oproti hocičomu spomenutému.

Svetlá výška 20 cm a napriek dlhšiemu rázvoru dobre využiteľná, na podvozku ani nie sú nijaké zákerné výstupky ani citlivé veci ako u iných áut. V ľahkom teréne celkom overené.

Pre človeka uvažujúceho o koncerne nebude problém ani (reálna) spoľahlivosť. Len sa treba oprostiť od predsudkov a povzniesť nad dementné poznámky, ktoré prídu vždy, keď sa niekto bude baviť o autách.

Alfa_z.thumb.jpg.bb5842b2ed9dce2b52b0e585304ad3ac.jpg

Upraveno uživatelem wawrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, Hasňa napsal:

Jenže nový model se bude k nám dovážet jen v 2,5 atmosféře 124 kW/252 Nm.

Jo, tys myslel Forestera, OK. Ale ten už taky v XT není.

 

Už jsem to projel ty ceníky a nabídku.. a vzpomněl si, že vlastně kolega tenkrát narychlo bral posledního z posledních...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 37 minutami, kloubik napsal:

Subaru zrovna predstavilo off road verzi Wilderness s turbem, ale predpokladam ze se do Evropy nedostane :(

Ja bych hlasoval pro outback a nechat dodelat nezavisle topeni

2022-Subaru-Outback-Wilderness-52-1.thumb.jpg.31dc1241aad467d850259aaad39b805c.jpg

 

Nedostane. Turbo je americký motor pro americký trh do aut vyráběných v Americe. Do Evropy, Ale třeba i Austrálie, se budou dovážet auta z Japonska jen s tou 2,5 atmosférou. Wilderness už by byl trochu overkill, základní Outback mzvladne všechno co, co se týče terénu, potřebuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...