Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Pokud auto denně jezdí, tak nikdy nepromrzne úplně, motor se pravidelně promazává a i pneu trpí podstatně méně, než když se za pár měsíců ani nepohnou. Samozřejmě trpí i vypnutá elektronika, zejména ta stará a veškeré konektory, benzín pár měsíců v nádrži bez pohnutí to taky nemá rád apod. V teplé garáži to člověk může občas nahodit, když není sníh, dá se v tom projet venku, trochu to rozhýbat apod. Kdyby sis lehnul na 4 měsíce do postele, viděl bys co to s tebou udělá :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kámo, když se v zimě solí tak se solí a ikdyž břečka odtaje a silnice je jakoby suchá je na ni spousta solného prachu  ;) jedeš sucho sucho a louže plná soli.... bavím se o autě na kterém ti záleží.... 

 

O to jsem nepřemýšlel, v zimě s miláčkama nejezdím, ale ten solný prach vliv mít může, každopádně já se mohu projíždět v garáži :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak je na tom E90 325i nebo 330i? Má cenu tento model zařadit do výběru? Výše zmíněné servisní intervaly mě celkem zaskočili. 

 

Tak jsem byl včera projet E90 325i a jsem z toho mírně zklamán. Jako nejede to špatně, ale při srovnání s 330ci mi to přišlo o dost línější. Resp ten třílitr šel pocitově mnohem líp za plynem ; přitom má jen +10kW. Jinak jsem si včera hned prubnul menší driftík, na mokru mi ustřelila prdel a to jsem jen lehce přišlápl plyn. Holt zadokolka a jí nepolíbený driver :)

 

U tohohle konkrétního kusu současný majitel poslední dva roky měnil olej po 10tkm, faktury doloženy. Jenže jak se k tomu choval třeba zrovna ten první majitel, co s tim vyjel ze salónu, toť otázka. Skoro bych se vsadil, že prostě dodržoval intervaly, které výrobce předepsal.

 

Já se příští týden sjedu mrknou ještě na E90 330i, ale spíš to vidim na finále E46 325ci vs 330ci.

Upraveno uživatelem Maxel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já se spíš divím, že lidi jsou ochotni akceptovat to, že když koupí auto za 1,5 MIO, tak od toho očekávájí, že to "aspoň sto najede", pak se totiž nedivím tomu, že to některé automobilky šulí, když je s tím zákazník smířený, kde je pověstná kvalita starých aut? Jen ze svého okolí ...

 

Kamarád - Volvo 850 2,5 TDi - 700tkm - auto je dobité ze všech stran a vylágrované na podvozku, protože už do toho nechce sypat prachy - dodnes jezdí, převodovka původní, minulý rok s tím jel z Prahy do Kazaně(já bych měl obavu s tím vyjet do Brna :D ), pohodlím překoná na dálkovou cestu i dnešní Mercedes E. 

 

Fiat Panda 1.1 (nebo 1.2), známý používá pro rozvoz pizzy, auto má 250tkm, jezdí bez potíží, jen leje benzín, vodu a olej, to auto jezdí denně jen Prahu a častými starty. 

 

Škoda Octavia I 1.9 TDi (tuším 81 kW), známý co peníze opravdu neřeší, s ní jezdí dodnes(navíc si libuje, že to auto kromě koroze nic netrápí), má přes 500tkm a neví, co by si koupil a to má rozpočet i na nového Supa v plné palbě, ale říkal, že kromě spolehlivosti se obává čorky (jeho žena má OII a té vybrali dvakrát xenony a jednou rádio a bag), tak nevím, kde je chyba, když i lidi, co prachy neřeší jezdí ve starých autech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě k té Pandě, když občas potkám toho rozvozáka co s tím jezdí, tak si říkám, jak to auto ještě může jezdit :D ...

 

EDIT: Pardon, ty reakce měly být vedle do vlákna, spletl jsem se ... 

Upraveno uživatelem Sphinxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...