Josef01 Odesláno 2. října 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2016 Pokud auto denně jezdí, tak nikdy nepromrzne úplně, motor se pravidelně promazává a i pneu trpí podstatně méně, než když se za pár měsíců ani nepohnou. Samozřejmě trpí i vypnutá elektronika, zejména ta stará a veškeré konektory, benzín pár měsíců v nádrži bez pohnutí to taky nemá rád apod. V teplé garáži to člověk může občas nahodit, když není sníh, dá se v tom projet venku, trochu to rozhýbat apod. Kdyby sis lehnul na 4 měsíce do postele, viděl bys co to s tebou udělá Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 2. října 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2016 Pepo největší svinstvo je sůl, mráz nevadí až tolik... jinak tady bys měl koupit slušnou plachtu Hanzi. http://www.softgarage.de/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 2. října 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2016 Pepo největší svinstvo je sůl, mráz nevadí až tolik... Máš namysli sůl na suché silnici? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 2. října 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2016 Kámo, když se v zimě solí tak se solí a ikdyž břečka odtaje a silnice je jakoby suchá je na ni spousta solného prachu jedeš sucho sucho a louže plná soli.... bavím se o autě na kterém ti záleží.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karussell Odesláno 2. října 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2016 (upraveno) Díky za doporučení na plachty, asi tam nějakou objednám :-) Jinak nahodit auto v garáž a pak ho chcípnout, to taky není úplně ideál. Jak řešíte plošky na pneu, posunujete průběžně vpřed a vzad? Upraveno 2. října 2016 uživatelem Karussell Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 2. října 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2016 ploška se po pár km vytratí, tedy pokud nestojí auto na místě 5let.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 2. října 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2016 Kámo, když se v zimě solí tak se solí a ikdyž břečka odtaje a silnice je jakoby suchá je na ni spousta solného prachu jedeš sucho sucho a louže plná soli.... bavím se o autě na kterém ti záleží.... O to jsem nepřemýšlel, v zimě s miláčkama nejezdím, ale ten solný prach vliv mít může, každopádně já se mohu projíždět v garáži Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cali Odesláno 2. října 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2016 Beztak si myslim ze tu sol dotuju v zime vyrobcovia aut. Bez nej by tu este bezne jazdili 125tky a a Fava mnohym ludom by to v pohode stacilo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxel Odesláno 4. října 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. října 2016 (upraveno) Jak je na tom E90 325i nebo 330i? Má cenu tento model zařadit do výběru? Výše zmíněné servisní intervaly mě celkem zaskočili. Tak jsem byl včera projet E90 325i a jsem z toho mírně zklamán. Jako nejede to špatně, ale při srovnání s 330ci mi to přišlo o dost línější. Resp ten třílitr šel pocitově mnohem líp za plynem ; přitom má jen +10kW. Jinak jsem si včera hned prubnul menší driftík, na mokru mi ustřelila prdel a to jsem jen lehce přišlápl plyn. Holt zadokolka a jí nepolíbený driver U tohohle konkrétního kusu současný majitel poslední dva roky měnil olej po 10tkm, faktury doloženy. Jenže jak se k tomu choval třeba zrovna ten první majitel, co s tim vyjel ze salónu, toť otázka. Skoro bych se vsadil, že prostě dodržoval intervaly, které výrobce předepsal. Já se příští týden sjedu mrknou ještě na E90 330i, ale spíš to vidim na finále E46 325ci vs 330ci. Upraveno 4. října 2016 uživatelem Maxel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VasekN Odesláno 4. října 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. října 2016 Včera jsem byl v servisu a stálo tam. BMW 520D myslím 2011 ve 150 tis. Km odešel řetěz a motor v hajzlu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 4. října 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. října 2016 Skutečné km, nebo stočenka? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VasekN Odesláno 4. října 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. října 2016 Skutečné km, nebo stočenka?Těžko říct, ale myslím, že říkal, že to bylo koupený jako ojetý u autorizovaného prodejce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wave ceptor Odesláno 4. října 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. října 2016 Tak je to jasné...... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VasekN Odesláno 4. října 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. října 2016 Tak je to jasné......No kluk co to dělal říkal, že ty ozubený kolečka jsou snad z hliníku nebo co. Že se diví, že to vůbec těch 160 tis. najelo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sphinxx Odesláno 4. října 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. října 2016 No já se spíš divím, že lidi jsou ochotni akceptovat to, že když koupí auto za 1,5 MIO, tak od toho očekávájí, že to "aspoň sto najede", pak se totiž nedivím tomu, že to některé automobilky šulí, když je s tím zákazník smířený, kde je pověstná kvalita starých aut? Jen ze svého okolí ... Kamarád - Volvo 850 2,5 TDi - 700tkm - auto je dobité ze všech stran a vylágrované na podvozku, protože už do toho nechce sypat prachy - dodnes jezdí, převodovka původní, minulý rok s tím jel z Prahy do Kazaně(já bych měl obavu s tím vyjet do Brna ), pohodlím překoná na dálkovou cestu i dnešní Mercedes E. Fiat Panda 1.1 (nebo 1.2), známý používá pro rozvoz pizzy, auto má 250tkm, jezdí bez potíží, jen leje benzín, vodu a olej, to auto jezdí denně jen Prahu a častými starty. Škoda Octavia I 1.9 TDi (tuším 81 kW), známý co peníze opravdu neřeší, s ní jezdí dodnes(navíc si libuje, že to auto kromě koroze nic netrápí), má přes 500tkm a neví, co by si koupil a to má rozpočet i na nového Supa v plné palbě, ale říkal, že kromě spolehlivosti se obává čorky (jeho žena má OII a té vybrali dvakrát xenony a jednou rádio a bag), tak nevím, kde je chyba, když i lidi, co prachy neřeší jezdí ve starých autech. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sphinxx Odesláno 4. října 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. října 2016 (upraveno) Ještě k té Pandě, když občas potkám toho rozvozáka co s tím jezdí, tak si říkám, jak to auto ještě může jezdit ... EDIT: Pardon, ty reakce měly být vedle do vlákna, spletl jsem se ... Upraveno 4. října 2016 uživatelem Sphinxx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
semi001 Odesláno 4. října 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. října 2016 Tak to musel být, ještě z těch problémových M47 .. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karussell Odesláno 4. října 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. října 2016 Problémovej je právě N47...N jako Nebrat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 4. října 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. října 2016 http://www.skoda-auto.cz/news/pages/2016-09-29-zavadeci-cena-kodiaq-v-cesku.aspx jako ta 1,4 asi moc nepojede..co? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spineshank Odesláno 4. října 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. října 2016 Ta cena startovní. .......docela mazec. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se