Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
před 2 hodinami, moco napsal:

TLD, určitě nějakému ex majiteli povozu s motorem 6.7 HEMI přijde tvůj  ex motor 3.6 taky na prd, ale to je dnešní vývoj v EU 🍻🙂 

V rámci výběru nového rodinného auta je motor 2.5 za cenu kolem milionu fajn 🙂 

Edit.: samozřejmě ti rozumím, co se týče výkonového projevu motoru, tak se dělá ještě verze Outback XT, což by tě možná uspokojilo, ale nejsem si jistý, zda je to pro ČR potažmo EU, ale někde jsem ho viděl... v ceníku CZ Subaru nikoliv. 

Bez se tim novým OTB projet, nema to výkon, tudíž nejede to, řve to,  drahy to je… prodejci jsem tuto zpětnou vazbu dal. Odpověď my uz jsme si na to zvykli me odpalila az na mléčnou dráhu… 🤣  OTB XT jedině jako indivindy dovoz z USA, řešil jsem, ale nedotáhnul do konce, pro ženu vlastne skoda… 😇

Odesláno

Ano, to je dovoz, akorát to doveze IMPEXTA do Ovy, za cca 3-4měsíce to bylo... ještě fajn situace pak nastane, když se zeptáš na záruku, zapomeň na 5let/100t km, rok tuším mi říkali, pro změnu zase v Olmiku. Takže aktuální Forester XT ještě na dlouho...

Odesláno

@LovecK mě by to přišlo jako silný motor, aktuálně jezdím 81kW 🙂   Samozřejmě tě chápu, když přesedneš z oturbého 179kW(?) XT do atmosféry 124 kW, tak je to bláto.

Kdyby neukončili Forester XT, tak bych radil právě Forestera XT.

 

Odesláno

Tak když už někdo chce Outback, tak většinou ví důvody proč ho chce oproti např. Passatu Alltrack apod. Jasně, že by byl fajn 2,4 XT, ale na druhou stranu bez záruky a podpory tady v ČR bych to nechtěl.  

Odesláno (upraveno)
před 2 hodinami, Z. Paul napsal:

U Subaru je ten dvoulitr diesel v automatu 2015 v pohodě? 

Tak jako u Mazdy 🙂

Pokud s tím majitel jezdil, tak jak měl a ty budeš taky, tak je to v pohodě. Je tady člen, který má na tom najeto kolem 200tkm bez problému. 

Nejsem automechanik, ale ty problémy byly zejména z toho důvodu, že se motor vypnul v procesu rekuperace filtru pevných částic (tedy krátké popojížďky po městě) a tak se nafta mísila s olejem a olej přibýval a ředil se. Někdo erudovaný ti pak řekne více detailů a následky, to už si nevzpomínám, ale byly to drahé opravy.  

Upraveno uživatelem moco
Odesláno
před 19 hodinami, honza71 napsal:

Urcite skvelej povoz. Prolezl jsem si ho, videa mam nakoukany, jenze se branim automatu. Jsem konzerva a chci manual. Mozna naposledy :), ale chci.

Škoda, že nechceš automat, docela pěkně vypadá i nový eclipse....

https://smazik-kladno.mitsubishi-motors.cz/modely/novy-eclipse-cross-phev/design/

Odesláno
před 21 hodinami, African napsal:

Škoda, že nechceš automat, docela pěkně vypadá i nový eclipse....

https://smazik-kladno.mitsubishi-motors.cz/modely/novy-eclipse-cross-phev/design/

Diky :) Uz z toho, ze koukam na H je jasny, ze chci setrit. Jinak bych vzal RAVku v manualu s 2.0 benzinem 4x4 a nic neresil. Sam ze sebe jsem uz votravenej :D

Odesláno
V 30. 5. 2022 v 18:14, exBURN napsal:

Tak předně - řazení nevnímám jak v automatu, tak v manuálu, pokud to někdo vnímá jako přítěž, měl by se zamyslet o své dovednosti ovládat vozidlo.

 

Dříve se startovalo klikou a pro přeřazení jsi musel synchronizovat rychlost. A rádi si bez toho obejdeme, protože to byl opruz. S manuálním řazením to je stejné.

Odesláno
V 30. 5. 2022 v 19:42, gorlo napsal:

Je v tom 2.0 motor, už páté generace. V roce 2023 by měla přijít na trh 1.8, což by pak mělo Corollu Cross zlevnit. Teď s dvoulitrem za to chtějí kolem 850tis.

Ta 1.8 má oproti 2 litru výhodu v absenci filtru pevných částic.

Odesláno
před 7 minutami, safi napsal:

Ta 1.8 má oproti 2 litru výhodu v absenci filtru pevných částic.

Starší 1.8 ano, ale i ta 1.8 bude pátou  generaci a je přepracovaná. Příští rok přijde nová Corolla a ta bude mít tu novou 1.8, která má 144koni oproti starší 1.8, která měla koní 122. 

Odesláno
před 2 minutami, gorlo napsal:

Starší 1.8 ano, ale i ta 1.8 bude pátou  generaci a je přepracovaná. Příští rok přijde nová Corolla a ta bude mít tu novou 1.8, která má 144koni oproti starší 1.8, která měla koní 122. 

Zajímavé… ale líbí se mi, jak Toyota za 20 let posunula hybridy…

Odesláno
Dříve se startovalo klikou a pro přeřazení jsi musel synchronizovat rychlost. A rádi si bez toho obejdeme, protože to byl opruz. S manuálním řazením to je stejné.

To je demagogie. Někdo se obejde a někdo ne. Já jsem třeba ze skupiny že rozdíl nevnímám.
Odesláno
Jedna z mala znacek aut kde podporuji digi kokpit, protoze na ten japonskej cirkus v podobe rucicek nebo rucickodisplej jako napr. u rav4, na to se proste neda divat..To snad nemuze mit rad nikdo:(Tak snad zvladnou i vic jak 12 pixelu na celou pristrojovku:)Jinak jsem priznivec techle japoncu, az teda na ten rachot rvouciho vysavace a nulovej komfort, ale auta zatim slouzi celkem spolehlive..Jen nechapu proc nikdo nemuze udelat auto co ma nemeckej komfort a precizni interier a japonskou spolehlivost v jednom:)

Odesláno z mého SM-N986B pomocí Tapatalk

Odesláno
V 19. 5. 2022 v 7:13, Gustaf napsal:

Když jsem viděl dnešní titulku auto.cz, tak mi naskočilo vlákno vybírám káru 🙂 

https://www.auto.cz/skoda-kodiaq-gt-2-0-tsi-162-kw-cinska-exkluzivita-144341

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...