Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
  V 11. 2. 2025 v 17:37, Fester napsal:

Na dálnici, při rychlostech kolem 140-150 km/h si to vezme kolem osmičky, pokud jedeš po dálnici dlouhou štreku. Jakmile ale sjedeš z dálnice, jde spotřeba zase celkem rychle dolů. Fakt jsem z toho auta nadšenej, to se jim opravdu povedlo. A za ty dva a půl roku, co to mám, s tím žádný zásadní problém nebyl, pár prkotin. A velikost je jak u RAV4, nebo CR-V. Jen kufr by byl potřeba trochu větší, obsadila nám ho s klecí naše vlčanda, tak jsem musel dokoupit batoh 😂


 

Rozšířit  

Vďaka, 8 litrov pri 150 nie je veľa, mam sluzobny dvojliter diesel (Hyundai) a pri týchto rýchlostiach sa hýbe okolo 7,5 a + liter dva, podľa nervozity pedálu.
Musím ho vymeniť a hľadám alternatívu, u mňa sú to hlavne dlhé trasy (D1), a neviem sa rozhodnúť. 

Odesláno (upraveno)

Na rovinu, nevím, jak to bude žrát při dlouhých štrekách po dálnici, ale myslim, že to nebude tak hrozné. Jel jsem s tím z Brna na Humpolec, spotřeba byla do osmi litrů, u Humpolce jsem sjel z dálnice a jel na Jindřichův Hradec a tam jsem dojel s celkovou spotřebou asi 6 l. Ale fakt netuším, jaká bude spotřeba při dlouhodobých dálničních přeletech. Jo a je to atmosféra, tak nečekej ve vyšších rychlostech nějaké brutální zrychlení, ale jede to dobře a podvozek se čtyřkolkou má skvělé jízdní vlastnosti.

A velikostně jako Hyundai Tucson

Upraveno uživatelem Fester
Doplnění
Odesláno

Pánové, obracím se na vás s dotazem. Pár měsíců vybírám auto pro druhou polovičku na cesty kolem komína. Výběr nakonec směřoval na klasiku… Octávku, ale VW mi do toho hodil vidle s Passatem v základní výbavě Limited. Má někdo osobní zkušenost? Rizika a poruchovost motoru 1,5 eTSI 110kW ? Případně se podělit o informaci, zda tu někdo pracuje u dealera VW. Děkuji 

Odesláno
  V 12. 2. 2025 v 20:07, AndyAaron napsal:

Neni passat v kombiku kolem komina trosku overkill?

Rozšířit  

Potřebujeme rodinný auto s prostorným kufrem i pro případné dovolené. Primárně bude sloužit jako mamataxi. Do služebního crossoveru se rodina na dovolenou nevleze. 

Odesláno

Ahoj. Já pořídil Passata ženě taky do práce a kolem komína. Hlavně jsem chtěl velké auto z důvodu bezpočnosti. 

Jestli chceš nakupovat, tak jako každé auto dost ztrácí na ceně první rok a než za 900 limited tak o kilo dráž:

https://www.sauto.cz/osobni/detail/volkswagen/passat/205056318

Akorát to TDI chce občas protáhnout, jestli jezdí hodně po městě, tak to nebude to pravé. 

Za mě je to skvělé auto, jsme s nim fakt spokojeni. Žena hodně využívá webasto - takřka každý den - auto je pak na provozní teplotě ještě než naladí rádio 🙂

My jsme vzali R-line ve výbavě za 10 něco na OL. Když vidím ten pád ceny, tak jsem za to hodně rád. 

 

Odesláno

Mám druhýho passata s tímhle motorem, první manuál teď automat. Teď mi končí operák, najeto 60 tisíc bez problému. Spotřeba, když se držím, tak 5,9-6,2, když žena řídí na dovolenou tak 5,4.

Odesláno
  V 11. 2. 2025 v 17:37, Fester napsal:

Na dálnici, při rychlostech kolem 140-150 km/h si to vezme kolem osmičky, pokud jedeš po dálnici dlouhou štreku. Jakmile ale sjedeš z dálnice, jde spotřeba zase celkem rychle dolů. Fakt jsem z toho auta nadšenej, to se jim opravdu povedlo. A za ty dva a půl roku, co to mám, s tím žádný zásadní problém nebyl, pár prkotin. A velikost je jak u RAV4, nebo CR-V. Jen kufr by byl potřeba trochu větší, obsadila nám ho s klecí naše vlčanda, tak jsem musel dokoupit batoh 😂

IMG_1850.jpeg.13f5c7bc56923b529e02f7e63229bd97.jpeg
 

Rozšířit  

Jestli můžu skromný dotaz, podle vzhledu předpokládám ST line. Jaký je podvozek, není to moc tvrdé? Taky jsou stížnosti na sedadla, prý nic moc boční vedení. Jak ti vyhovujou? Díkes.

Odesláno (upraveno)

Jj, je to ST line. Podvozek je trochu tvrdší, než jiné verze, ale není to nic strašného, pořád je dost komfortní. A jízdní vlastnosti super. Přední sedadla sice nejsou, co se týče bočního vedení moc sportovní, ale v zatáčkách z nich nevypadávám🤣 Ale jsou pohodlná i na delší cesty.

Rozhodně nebudu tvrdit, že to je nejlepší auto na světě, ale pro moje potřeby je ideální. Je tam pár věcí, které mi přišly zezačátku trochu zvláštní, ale když jsem si zvykl, je to moc fajn. A jen teď řeším dilema, jestli jít do faceliftu, nebo si ji ještě chvíli nechat.

Upraveno uživatelem Fester
Doplnění
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Ahoj, chtěl bych požádat o radu. Prodal jsem Hondu Accord a chtěl bych koupit CR-V (benzin, automat). Mám možnost za zajímavou cenu jednu koupit, ale je registrovaná jako nákladní vůz kat. N1. Nemám s tím žádnou zkušenost a trochu se obávám případných problémů s STK apod. Máte s tímto někdo zkušenosti? Na co si dát pozor, nebo to raději ani nebrat? Předem moc děkuji za jakékoliv informace. 

Odesláno
  V 22. 2. 2025 v 18:22, petr4612 napsal:

Ahoj, chtěl bych požádat o radu. Prodal jsem Hondu Accord a chtěl bych koupit CR-V (benzin, automat). Mám možnost za zajímavou cenu jednu koupit, ale je registrovaná jako nákladní vůz kat. N1. Nemám s tím žádnou zkušenost a trochu se obávám případných problémů s STK apod. Máte s tímto někdo zkušenosti? Na co si dát pozor, nebo to raději ani nebrat? Předem moc děkuji za jakékoliv informace. 

Rozšířit  

Koukni jestli to náhodou není jen 4 místné, STK problém není, jen máš prostě "náklaďák". Blbý venku, znají to.... Dá se to ale "vrátit" na osobák, dělal jsem to kdysi...

Odesláno

Tak i Niva má své limity. Kolega vjel do vyjetých koleji a zůstal vyset. Je to samozřejmě o řidiči. Ale jinak byla Niva fakt nezmar. Ja jezdil v Dusteru a taky to nebylo vůbec špatné.

Screenshot_20250223-092748.png

Screenshot_20250223-092730.png

Odesláno (upraveno)

@CEGYJasný, jak to kecne na břicho, tak hotovo se vším.... ale já kolikrát si říkám je konec a skáče dál 😀 Lehká, krátký rozvor, taková kozička, přejezdy na silnici to je jiná 🙄😀. Tady měl asi jet mimo koleje,po těch vrškách, ale bahno se smeká...radši nebudu machrovat, at to nemám zítra stejně😀. Duster není vůbec špatný, v něm jsem se po stavbě jen vozil a hlavně pak na silnici v pohodlí, klima, ticho...😉

Upraveno uživatelem DavidLC
Odesláno

Jj, vjel do koleji a zustal na břichu. Ja s Nivou taky chvili jezdil a je to krátké a mrštné. Ake dalnice byl strop 130 a celkem to trpělo. 

Ja s Dustrem nezustal nikdy viset a to se většinou jezdil ten terén co je na fotkách. 

Odesláno

@TLD Tak ale na to treba dozrieť... :D

Inak pri malých a ľahkých „offroadoch“ dám tiež radšej prednosť SUV Dusteru ako Nive.

Odesláno
  V 23. 2. 2025 v 8:33, CEGY napsal:

Tak i Niva má své limity. Kolega vjel do vyjetých koleji a zůstal vyset. Je to samozřejmě o řidiči. Ale jinak byla Niva fakt nezmar. Ja jezdil v Dusteru a taky to nebylo vůbec špatné.

Screenshot_20250223-092748.png

Screenshot_20250223-092730.png

Rozšířit  

Mě jednou tahal takhle z pole traktorbagr Defendera lanama na lžíci 🙂 Bylo po deštích, jelo to nějak ztěžka, kouknu do zrcátka a za mnou koleje jak prase..., jak jsem povolil plyn, už jsme byli na břiše, no školácká chyba. Jak píše DavidLC "Jak to kecne na břicho..." V lese to za něco chytíš nebo vyheveruješ, ale na poli...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...