Žebříček nejlepších uživatelů
Oblíbený obsah
Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 1.8.2024 ve všech oblastech
-
4 body
-
4 body
-
4 body
-
Tak dnes konečně kompletní výkresová dokumentace. Putuje do obráběcího centra a bude se programovat mašina. Původně jsem chtěl zveřejnit okótovaný výkres zde pro zajímavost. Ale nemohu udělat, jelikož bych poskytl případným potenciálním parazitům velmi chutné sousto.3 body
-
https://www.fratellowatches.com/new-seiko-prospex-spb473-european-exclusive-limited-edition/?utm_source=WeeklyNewsletter&utm_campaign=51e59f146c-RSS_EMAIL_MAILCHIMP_AUTOMATED_BIWEEKLY&utm_medium=email&utm_term=0_b515b4ef06-51e59f146c-124152902&mc_cid=51e59f146c&mc_eid=f553a84881 Seiko Prospex SPB473 European-Exclusive Limited Edition3 body
-
Už je to nejaký rok, čo Davosa uviedla na trh svoje potápky APNEA DIVER, ktoré vznikali v spolupráci s nemeckým freediverom Nikom Linderom, držiteľom niekoľkých svetových rekordov v potápaní, napr. pod ľadom. takisto je inovátorom v dychových cvičeniach s prepojením jógy. Model APNEA DIVER vznikal preto pre účely nielen hĺbkového potápania, ale aj pre nácvik dychových techník. Zaujímavý je tým systém odpojenia hodiniek od puzdra a využitie odklopnej obruby ako stojančeka. Takže si ich postavíte pred seba do stabilnej polohy a sledujete čas pri týchto cvičeniach. Korunka na pozícii "3" nemá funkciu nastavovania času. je to zaisťovacia šrúbka v tvare korunky, po odšrúbovaní možno telo hodiniek z puzdra vytlačiť von. Nastavovanie času sa robí korunkou na pozícii "12". Potápky majú priemer 46mm, výška puzdra 12.5mm, hmotnosť 130g. Nerez, keramická luneta, safírové sklíčko. Kaliber DAV3021. Priznám sa, ušlo mi, žeby Davosa mala svoj kaliber. Je založený na ETA 2824-2, alebo Sellita SW 200-1. Detaily nepoznám, že do akej miery je strojček zmenený.2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Doufám neurazím, když místo terasy přidám pouhé zápraží 2,5 x 6,5 m. Pergola nad ním samozřejmě bude, snad to stihnu do zimy. Původní tři schůdky do chalupy jsem se rozhodl zrušit a zvednout posezení vejminkáře. Předloni jsem plánoval, vloni bagroval a nechal postavit kamennou obezdívku a zavřít betonovou deskou. Ale až minulej měsíc (po roce doprošování) jsem dohnal kameníka na pokládku horního kamene. Nadával, že z toho strašně bolí hřbet a že to jde pomalu. Tak jsem si řekl, že ten horní schod si celej udělám sám, ať vím, jestli nekecá. Nekecal. Kde jsem počítal čtyři hoďky práce i s kafetem, (1 m2) mi zabralo den a půl, plus další dva dny se narovnat. Ale jsem tak nějak pyšnej, když si ráno nesu kafe ven a šlápnu na kus svýho díla. Tímhle tempem se snad jednou dočkám i nový fasády1 bod
-
Bejvalka dělala v leasingovce a dle "veselých příběhů z natáčení" bych do operáku nešel ani náhodou. Problém je, že operát počítá s vysokou zůstatkovou cenou vozidla. Takže po jeho skončení jakýkoliv škrábanec "dost brutálně" naúčtují zákazníkovi. Dokonce jsem se ucházel o místo ve firmě, jejíž business plán byl kontrolovat, jestli to, co leasingovky za operák účtují (ty různé nadnáklady) je správně a evidentně to dost často správně není, když se na tom dá postavit podnikání. Rozhodně se operák nevyplatí při větším nájezdu, "nadlimitní" km jsou hodně drahé. V případě nějaké vady vozidla je zákazník "rukojmím" leasingovky. On není vlastník vozidla, takže on nemůže u výrobce/servisu nic reklamovat (že jde o výrobní vadu), stejně tak nemůže vyvolat případný spor s pojišťovnou při pojistné události, protože není ani vlastník, ani pojistník. A leasingovka uvítá nižší škodní průběh na své smlouvě, takže ta to taky reklamovat nebude. Chápu to pro firmy, kde jako hlavní bonus vstupují do hry snížené náklady na správu autoparku (sám nyní pracuji v dopravní společnosti jako správce pojistných událostí), ale pro soukromé použití bych fakt nedoporučil. Strašně moc to totiž stojí "na štěstí". Že nedojde k nehodě, k poruše, že nebude na autě výrobní vada,...1 bod
-
1 bod
-
Bohuzel nemam srovnani s origo apple silicon casem, protoze ten jsem nikdy nemel. Je ale pravda, ze jsem dlouha leta pouzival proste kryci sklicko na displej a nejaky after market pruhledny co nejtenci gumovy/plastovy obal. Nejcasteji jsem nosil mobil v kapse saka nebo v kalhotech a nechtel jsem nejake tluste robustni kryty. Nemam zasadni problem s tim, ze by mi mobil padal. Ted jsem v praci dostal novou 15ku, zaroven jsem zacal zase vic jezdit na kole, tak jsem hledal nejake reseni, ktere by mi vyhovovalo. Nechci mobil porad presouvat z jednoho obalu do druheho. PD ma vlastne cely ekosystem kolem toho pouzdra. Vyberes si jednu barvu pouzdra a pak je k tomu mnozstvi stojanku, drzaku na motorku, na kolo, do auta atd. Mobil v obalu drzi pevne, zaroven obal ma skvely mechanismus jak ho pripevnit k jednotlivym drzakum. Je potom super, ze jedes nekam autem, mobil mas v drzaku v aute. Zastavis, sundas mobil, zhodis kolo z auta, nacvaknes mobil na kolo a vyrazis na vylet. Vse lehce v jednom obalu otazkou vteriny. Obal je trosku tlustsi, nez ty tenke silikonove/plastove, zaroven to ale neni zadna velka mrcha, jako casto byvaj ty apokalypticke. Je elegantni, do kalhot se vejde v pohode. Mrkni na videa na youtube, Petr Mara a dalsi k tomu delali recenze. Zalibilo se mi to a musim rict, ze jsem zatim moc spokojeny.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Viděl jsem dva a přijde mi to jako šílená mediální žumpa, Netflix z wishe a soutěž v dojmologii. Ve druhým díle je Kramný a z většiny vystupujících působí jako ten menší píčus.1 bod
-
1 bod
-
No ty blaho.. vsichni koukame do Libanonu a zatim bum primo v Teheranu... tomu se rika jit rovnou za kovarem a ne kovarickem..1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak jsem stroj uspesne dovezl 139 km z Prahy a po prvotnim stresu a nervozite se cca v pulce cesty dostavila radost a pocit stesti. Za me dobry! [emoji3] V ramci panenske jizdy mi po ceste hned dve auta nedaly prednost. Nastesti jsem je videl vcas a nejel rychle [emoji2359].1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
S majitelem jsem se domluvil na tom, že na jeho hodinkách zrealizujeme pilotní projekt výroby nového pouzdra. Takže využiji zde tohoto prostoru a budu sem dávat pravidelné příspěvky z procesu výroby tohoto pouzdra. Harmonogram výroby: 1. Rozebrání pouzdra 2. Oměření a převedení do formátu vhodném pro CNC obráběcí centrum 3. Výroba pouzdra a ráfku 4. vyřezání závitů 5. Opracování hrubého výrobku do finální podoby. Leštění a kartáčování, odjehlení , sražení hran atd... 6. DLC úprava 7. Nafrézování nových tlačítek a výroba krčku. Přetěsnění korunky. 8. Sesazení pouzdra. Tlačítka, krček, vnitřní luneta, sklo a ráfek. 9. Usazení stroje a vodotěsné uzavření pouzdra. Mimo jiné se bude provádět re-lumi ruček a číselníku, vsazovat nové sklo, stěžejky a řemínek. Samozřejmě se provede i generálka stroje. Závěrem se hodinky otestují jak na vodotěsnost, tak i na pravidelnost, spolehlivost a přesnost chodu.1 bod
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+01:00