Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

na sukanie mozes mat ine, nie? :D ono na rozdiel od zien, motorek si mozes nacpat plnu garaz a stale sa na teba budu tesit. perfektne spolu vychadzaju. su ticho kym nevyslovis zelanie. nehadaju sa. jedna druhej nevypustaju pneumatiky. dokonca im nevadi ani ked su pribuzne. dokonalost

VMAX 6.jpg

Odesláno
  V 2. 8. 2022 v 8:44, instant napsal:

Ono na rozdiel od zien, motorek si mozes nacpat plnu garaz a stale sa na teba budu tesit. perfektne spolu vychadzaju. su ticho kym nevyslovis zelanie. nehadaju sa. jedna druhej nevypustaju pneumatiky. dokonca im nevadi ani ked su pribuzne. dokonalost

Rozšířit  

Krásně napsáno :lol2: :notworthy:

  V 2. 8. 2022 v 10:32, Martin_S napsal:

Moje nové přibližovalo 😄

Rozšířit  

Gratulace... kde jsi pořídil?

Odesláno
  V 2. 8. 2022 v 10:54, Remio napsal:

Nádhera, vose sluší žlutá i zelená.  Přeji spoustu bezpečných kilometrů! 

Rozšířit  

Děkuji, souhlasím tahle barevná kombinace mě dostala a hlavně se jen tak nevidí .

Odesláno

Dodělával jste si někdo tlumič řízení? Je to must have nebo byste se bez toho obešli ikdyz už to mate?

Vim že při malých rychlostech nebo na místě ztuhne ovládání ale výhod by to snad mělo mít více než nevýhod. Začal jsem nad tím přemýšlet tak jen ať znám názor někoho kdo jezdil bez i s, nejlíp na jednom stroji a umí porovnat. 

Odesláno

Paule, v okamžiku, kdy začneš uvažovat o tlumiči řízení, tak jej již potřebuješ 🙂 Za mne zkušenost z několika HD: pomůže, ale lepší je mít rám, kterej se nevlní jako žížala.

Odesláno
  V 3. 8. 2022 v 7:06, Bert napsal:

Paule, v okamžiku, kdy začneš uvažovat o tlumiči řízení, tak jej již potřebuješ 🙂 Za mne zkušenost z několika HD: pomůže, ale lepší je mít rám, kterej se nevlní jako žížala.

Rozšířit  

Jde mi o zabránění rozkmitání riditek při vyjezdech ze zatáček pod plynem. Ne ze bych to hrotil, ale tak zajímá mne to i abych věděl aspoň co a jak :) edukativně :)

Odesláno

Leta jsem jezdil na 12kovým Banďáku bez. Pak jsem ho tam jednou nadělil a bylo to nebe a dudy, zpátky už to není možný. Mašina se zklidní, má pocitově jistější stopu. Hlavně když si přiostřuju řízení, je ten rozdíl znatelnější. 

Odesláno

Paule, zkrátka jdi do toho. Výhod spousta, nevýhody žádné, teda pokud Ti nevadí jedna tyčka kolmo na směr jízdy navíc.

Odesláno

Jak pise @Bert A navic, velka pravda co pise @Americkej - ten rozdil jde skoro vzdy poznat i v situacich, kdy nemusis nutne rovnou celit rozkmitanym riditkum.
Jako se vsim, je rozdil v tom co koupis. Levne, nebo dokonce nenastavitelne muzou teoreticky vadit prave v tom univerzalnim nastaveni (ale je to individualni). Zalezi taky jak a na cem jezdis. Ja si obecne myslim, ze na techto vecech je lepsi nesetrit, ale samozrejme nemusis rovnou brat top end od Ohlins

Odesláno (upraveno)

Hele, já neříkám, že je to špatná čína. Jen, že je dost předražená... Já bych neměl problém si to na svojí motorku posadit za dva, max tři litry i s montážkou. Každej chce vydělat, to nelze obchodní firmě vyčítat 🙂

E: pokud se chceš číně vyhnout a švéda se ti nechce platit, vem nějakej střed s homologací. Wilbers, LSL, Hyperpro...

Upraveno uživatelem Americkej

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...