Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

prave ze to na funkci vlyv ma, a to konkretne kurevsky :)

Jj, docela bych rád dal LEDky i Forzu, je to 300ccm, rok 17, současný model už LEDky má. Ale nějak nemůžu dohledat, kde to pořídit, ideálně aby pak nebyl problém na technický. Nemůžeš mě nasměrovat? Dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jedine ze si objednas z novej - ak samozrejme pasuju tvarom a rozmerom. Inac smola, bud lepsie halogeny, alebo dodatocne svetlomety - ak maju CE. Nelegalna verzia je tam prasknut LED ziarovky, take co aj budu spravne osvetlovat cestu a neoslnovat protiiducich - co je bud loteria alebo pojdes po nejakom modeli, ktory uz ma niekto odskusane, niekde na fore apod - a pred kazdou STK to musis vymenit za halogeny. Samozrejme ak narazis na odhodlaneho pocicajta tak nafasujes pokutu a prezenie ta na STK, ak nie nieco horsie.

 

u klasickych svetlometov je to jednoduchsie, proste najdes rozmer co pasuje do kyblika alebo do diery v kapote a kupis. da sa aj z druhej ruky, ja som naposledy takto kupil 5.75´´ jw speaker. svietia skvelo, zvysok svetiel na Rockete mam uz len na paradu, no, sak su pekne, chromovane.. nezavadzaju :) po 40ke mi uz vadi jazdit po tme, s LED svetlami je to omnoho lepsie.

 

vyrobcovia j w speaker (oem pre HD), truck-lite.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem za tmy slepej jak krtek, takže mám LED světla kromě veteránů všude tam, kam se mě je podařilo sehnat/nacpat. A když to jde, tak za pár kaček z Číny. Všechna co jsem koupil jsou včetně homologačních značek. Byl jsem na STK a nechal je tam seřídit. Zkontrolovali je a neměli s ničím problém. Svítivost můžu myslím celkem objektivně porovnat, protože Electra 2015 měla LED již originál z výroby (měla navíc jen nápis Harley Davidson) a svítí stejně jako LEDky za 1500 korun z Wish. Mám je na Road Kingu, Crossbones i na Defenderu, kam mimochodem pasují ty samé světlomety, co na Jeep nebo na Crossbones. Fotky nic moc, motorky by zasluhovaly umýt, ale je pravda, že letos hodně jezdím. A na K1200LT mám LED žárovku v hlavním světlometu a přídavné 2x4 LED.  

Upraveno uživatelem Cyril
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na K1200LT mám LED žárovku v hlavním světlometu a přídavné 2x4 LED

No s tymi LED v K1200LT si ma inspiroval.Chcel som zohnat original xenon co sa do nich montuje,ale toto je dobry napad.Vies sem hodit ake konkretne to su?

Upraveno uživatelem Gombo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Ta LEDka vyzera cool podla mna. Original Daymaker? Ja som cez weekend upgradol na adaptivne a vyborne.

Né, kupoval jsem na ebayi za 34 USD na zkoušku. Musel jsem akorát přepinovat patici. Upraveno uživatelem Horhe
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som robil este za komancov a na skusky sme vsetci prisli na vlastnych motorkach.. instruktor nam povedal ze "chlopi kurva tha dajce tote motorky aspon za roh, sak policajti pridu na skusky trizvi..". Urobili sme testy, jazdu zrucnosti a vybavene. Ale zase policajt bol prisny. Kto nedal slalom a jazdu medzi ciary tak opravak. Hodinu nato uz boli vsetci instruktori aj policajti spumprlikovani v saloniku. Pekne pred poludnim, nech do konca sichty este pretriezveju. Nie su predsa uplni barbari.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přečetl jsem jenom prvních pár příspěvků a souhlasím. To máte - sto kilo zak sto dvacet kilo instruktor a ať mi tvrdí někdo, že se na tom ten zak něco naučí a že motorka se pod tou vahou opotřebovává míň. To jenom perverzaci rádi tlačí bambitkou pěkné žákyně do ledvin. Na západě to všude funguje, muj instruktor, ať byl jaký chtěl (A o jeho učitelských schopnostech si nemyslím moc), tak se mnou strávil jednu hodinu rozjezdama na dvoumotorce a pak jenom stal vedle a vysvětloval a jezdil jsem sám. Když jsem pak poprvé vezl batůžek tak jsem byl hodně překvapený, jak moc jinak se to chová a prostě nevěřím, že se člověk na motorce naučí, pokud mu instruktor sedí za zadkem. To je nejlepší cesta se v první zatáčce rozsekat, protože to najednou jede, ale vůbec nezataci, když tam nesedí ten, který to defakto řídil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oba pristupy maju urcite svoje pre aj proti. Ja som bol jeden z poslednych kto este stihol stary system a svojno instruktora dodnes sem tam stretavam na obede, takze som s nim mal moznost diskutovat co si o zmenach mysli a nejak super odviazany z toho sice nebol, ale ani to nezatracoval. Kazdopadne velkou vyhodou pre instruktora je, ze s novym systemom sa ak tak ziak dolame sam.

 

Osobne som prvy krat na velkej motorke sedel sam az ked som kupoval motorku :D Myslim ze to tak urcite nebolo dobre, ale zas o to vacsi respekt som z toho mal a zatial 4 sezona a vsetko OK (klopem). Dalej si rozhodne nemyslim, ze by som po tych 4 sezonach vedel na motorke nejak dobre jazdit a uz vobec si nemyslim, ze je mozne sa behom 15 jazd v autoskole naucit viac, nez co akurat tak staci aby clovek dostal papiere,...  viac od autoskoly podla mna nemozno cakat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moji instruktori si zmeny celkem pochvalovali. Rikali, ze absolventi jsou daleko vic sikovnejsi/zrucnejsi nez za predchozich dob. Ja si udelal ridicak na motorku skoro po 20 letech od auta, tudiz jsem mel asi opacny problem, nez prumerny zajemce o ridicak na masinu: provoz a pravidla mi nedelaly problem, ale jezdit jsem na tom neumel. Trochu me mrzi, ze mi v autoskole nerekli nic o counter-steering, o tom jak zatacet, jak aspon zakladne pracovat s polohou tela. To jim mam skoro za zle.

Osobne si myslim, ze jezdenim s instruktorem za sebou se toho clovek nauci o dost min.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak my sme mali v ramci vyuky povinnu jazdu v tandeme, hoci len jednu. instruktor sa ma pyta "bojis sa?" a ja ze hej, trochu, on ze "nic si z toho nerob, ja tiez" :)

 

Ja si myslim, ze problem ktory reklamuju autoskoly, je nemoznost dostatocne poistit svoju pripadnu skodu a zodpovednost za skodu. Lebo autoskolacku motorku ktoru budu ziaci mlatit o zem, skutocne asi ziadna poistovna nepoisti. A udrziavat to prevadzkyschopne urcite nie je lacny spas. Autoskolam to na zapade hodne sponzoruju znacky resp dealeri, btw. O zodpovednosti za samostatne jazdiaceho ziaka ani nehovorim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já dělal řidičák před 27 lety ještě v systému "2 na jednom". A  rozhodně to bylo horší z hlediska naučení něčeho než když jedou 2 na 2 motorkách. Ještě dnes si vzpomínám jak na kostkách do kopce se Jawa 350/634  nechtěla rozjet ani instruktorovi. Přece jenom  360 kg na 21 unavených koní je hodně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...