Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Otazka do plena: v SR je od 01.januara 2021 povinna emisna kontrola na motocykle. (xujovina na kvadrat, skoda komentovat). Pokial viem, v Ceskej republike nic take neexistuje a pred rokom-dvoma bola zrusena aj ta jedna anomalia (moto nad 400kg hmotnosti mali povinnu EK, uz nemaju), cize zatial zdravy rozum vitazi. Nehovori sa o tom, ze by sa aj u vas v CR zaviedli emisne kontroly na moto? Rozmyslam, ze si ten cirkus preregistrujem do CR, uz ma tato vychodna gubernia otravuje..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otazka do plena: v SR je od 01.januara 2021 povinna emisna kontrola na motocykle. (xujovina na kvadrat, skoda komentovat). Pokial viem, v Ceskej republike nic take neexistuje a pred rokom-dvoma bola zrusena aj ta jedna anomalia (moto nad 400kg hmotnosti mali povinnu EK, uz nemaju), cize zatial zdravy rozum vitazi. Nehovori sa o tom, ze by sa aj u vas v CR zaviedli emisne kontroly na moto? Rozmyslam, ze si ten cirkus preregistrujem do CR, uz ma tato vychodna gubernia otravuje..

Zatím jsem o tom ani neslyšel. Ale my se učíme rychle! Zvlášť chujoviny.

 

Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to na tej emisnej ocakavas take problemy? IMHO je to len dalsi desiatok, ktory chcu soferom vytiahnut z keseni, ale realne sa tam podla mna (bavime sa o benzinoch) nameria prd a dostanu to uplne vsetci. Ja sam som videl preist STK a emisnou auto z ktoreho chlapi v servise dve hodiny pred tym vysypali rozpadnuty katalyzator a vsetko v zelenom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ak by islo len o penazovod, to by bol ten "relativne mensi problem", proste klasicka zlodejina.. no ak to budu robit poctivo, tak buzeracia: 

 

i) 80% STK to nebude vediet ani zmerat, lebo budu musiet investovat s omnoho horsou navratnostou. Motoriek je hafo znaciek a zlomok mnozstva aut, atd.. pre beznu STK len zataz, lepsie nerobit moto vobec nez investovat do strojov a cakat x rokov kym sa mi vratia (leda ze ich do toho nutia podmienky udelenych licencii, o com pochybujem). A ze to potrebujes absolvovat a nemas kde, to samozrejme nikoho nezaujima. Tych par STK, co to bude schopnych robit, bude vybookovanych na pol roka dopredu. Zakon hovori, ze v r2021 musia prejst VSETKY motorky ktorych sa to tyka (tj vsetko 4t nad 125ccm) emisnou kontrolou..(!) 

ii) staci ze mas inu palivovu mapu / verziu fw v ECU ako predpisuje vyrobca a technik ta kludne posle z STK domov ani nemusi nic merat. takze ak si si napr. poladil odozvu na koktavy ride by wire atd, odchod do servisu prepisat povodny fw, potom na EK a potom naspat.. a kazde dva roky dokola jak idiot

iii) individualne dovezene masiny bez EU homologizacie - podla toho ake budu pravidla pre posudzovanie - v TP nemas napisane emisne limity a vyrobca ich ani nemusi uvadzat (!) takze cakam ze tam daju Euro normu platnu v case prvej registracie (co je u importu datum dovozu do EU) a bye bye..

iiii) decat, vykuchane vyfuky, vyfuky s degradovanymi tlmicmi (vekom), stare masiny hoci aj bez uprav.. rozny level zabavy, od usmevnej loterie po cisty fail

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Borci, dnes bylo sychravo. Docela jsem vymrzl. Jezdíte někdo s vyhřívaným prádlem? Přemýšlím, že bych na zkoušku koupil něco čínského z ebay, a zkusmo na to připojil powerbanku. Hadry přímo na 12v do zapalovače jsou dost drahý a nevím jak moc šikovný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

90 % motorky je vyrobených přímo v Turnově, šestikilo, pravděpodobně desetikusová série.

Za projektem Peter Knobloch, který spojil kus svého profesního života s automobilovou značkou Bugatti - supersport Veyron


post-20625-0-54175500-1580408703_thumb.jpg

Upraveno uživatelem p3k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...