Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Tak Itálii se podařilo přemluvit provozovatele ChatGP, aby omezil jeho dostupnost pro Italy. Německo, Francie a další země o tomto kroku uvažují.

v AI nám ujel vlak. Tak místo toho, aby ho uživatelé prozkoumali a něco se o naučili a třeba přišli s něčím lepším, tak jim to pro jistotu zakážeme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 hodinami, tarmi napsal:

*...Předpokládám, že tobě jde o princip a nikoliv, že ti někdo "sáhl" na milované auto...

**...rozčilovat se, vracet a dohadovat se s nima, aby smazali lehké závady, za to mi fakt nestojí... 

* Tohle není "milované auto". X5 mám jako každodenního dělníka, kterej tahá přívěs, v kufru vozím pytle malty i všelijakej  bordel. Přesto mám rád své věci v pořádku (milovaný je kábro a motorky). Tedy princip. Vadí mi, že stát mě donutí přijet na STK a tam je člověk, kterej lže, vymýšlí si neexistující skutečnosti, říká nepravdu. Tím mne poškozuje. Když jsem chtěl, ať mi ukáže jedinou netěsnost výfuku, odpověděl "Ta tam není". Principiálně je tlačen, aby lhal a potvrzoval dogma, že stará auta musí mít závady. A to je  tahle stanice členem Profesní komory STK, ať už to má znamenat cokoliv.

**Gratuluji k Tvé povaze, jak vidno, s tímto stavem nemáš problém. Já ano. Jeden z mých přátel mi říká "Buď na sebe hodnej". Moc mi to nejde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo STK, to je vlastně  boj s úřednickými  "policajty" v montérkách, a není tomu konce. Jsou to jinak velmi svědomití úředníci a najdou vše - i to co tam není. V běžném servisu nebo dílně by se sotva uplatnili.

A tak jich je všude plno. Ale STKv CZ  v tomhle provedení jsou jen buzerace a tahání peněz z kapes daňových poplatníků, fungovat tato věc má nebo měly by úplně jinak. Ale aby to mělo na silnici i v dílně hlavu a patu - museli bychom vyloučit Brusel a všechny jeho odnože a chapadla. Vyloučit, to jest všichni víme co. Ty čtyři míče, jak píše výše Berbatow - to je v podstatě celý a skutečný hmatatelný výsledek této "technické" šaškárny.

A perlička nakonec - úplně mě dojalo, že na srazu tunerových aut policie hledá problémy a dává pokuty a omezuje STK a ještě má v záloze - Zásahovou jednotku. 🙄Je to obyčejné svinstvo srovnatelné s bouchači na Národní třídě v roce 89. K čemu tady lidé potřebují,  aby policajti buzerovali mladý kluky, který chtějí mít auta podle svého? Na co je zásahová jednotka? Proti komu? a Proti čemu?  - Že má někdo širší gumy? Že má tmavý skla? Nebo snad osvětlený spodek vozu?

Tahle úřednicko-policejní svévole to je něco - no nic, vlastně jsem ve správném vlákně - to mě fakt nasralo, já se tomu usmívám, ale nepotřebuju na to jako občan volat Zásahovou jednotku. To je přeci Policie postavená na hlavu a naprosté , IQ tykve. Ostatně mám s kukláči na silnici svou zkušenost, smutné kino.

😎

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, Z. Paul napsal:

Není to tak dávno kdy na tunnung srazu v ČR někdo večer nalozenej jak dělo vlezl do auta a machroval. Přejel při tom stan s člověkem? Nebo někoho srazil? Výsledek stejný … asi proto tam ta PČR. Jestli stačí dopravák nebo zasahovka neumím posoudit. 

Ovšem nalitej řídil na letišti legálně, takže to nebude ten důvod. :) Ne že bych to obhajoval. Ono je to asi jako na technoparty, lidi se tam baví, problém je když pak sednou za volant a vjedou na veřejnou komunikaci, to je pak stahujou na každym výjezdu a dávaj testy na drogy. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, zceyee napsal:

Ovšem nalitej řídil na letišti legálně, takže to nebude ten důvod. :) Ne že bych to obhajoval. Ono je to asi jako na technoparty, lidi se tam baví, problém je když pak sednou za volant a vjedou na veřejnou komunikaci, to je pak stahujou na každym výjezdu a dávaj testy na drogy. :)

Ovšem nalitej řídil na letišti legálně  To je oxymoron? :cheers:

Upraveno uživatelem Conrad
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 3. 4. 2023 v 13:52, Americkej napsal:

 

DSC00994.JPG.821a686a101ed567fc1871b5c0260735.JPG

DSC00997.JPG.683d769d6a8d316728261d02ac52324f.JPG

DSC00996.JPG.467845d1b4f5e96087168a68409eb1d3.JPG

 

P.S. Celá tahle instituce je na hovno, ať jdou do prdele. Nedělám si iluze, že by to jinde v týhle banánový republice fungovalo jinak. Třeba na Floridě auta vůbec technický nemají a žádná Apokalypsa se tam nekoná. 

@AmerickejTo je tam vedle Kápla, že jo? Tam jsem byl loni v listopadu a normálně jsem šel s autem a šlapal technikovi na brzdu. Pak měl nějaké připomínky ke sportovnímu podvozku a větším kolům, ale vše je podle pravidel. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 3. 4. 2023 v 15:52, tarmi napsal:

*...Předpokládám, že tobě jde o princip a nikoliv, že ti někdo "sáhl" na milované auto...

**...rozčilovat se, vracet a dohadovat se s nima, aby smazali lehké závady, za to mi fakt nestojí... 

* Tohle není "milované auto". X5 mám jako každodenního dělníka, kterej tahá přívěs, v kufru vozím pytle malty i všelijakej  bordel. Přesto mám rád své věci v pořádku (milovaný je kábro a motorky). Tedy princip. Vadí mi, že stát mě donutí přijet na STK a tam je člověk, kterej lže, vymýšlí si neexistující skutečnosti, říká nepravdu. Tím mne poškozuje. Když jsem chtěl, ať mi ukáže jedinou netěsnost výfuku, odpověděl "Ta tam není". Principiálně je tlačen, aby lhal a potvrzoval dogma, že stará auta musí mít závady. A to je  tahle stanice členem Profesní komory STK, ať už to má znamenat cokoliv.

**Gratuluji k Tvé povaze, jak vidno, s tímto stavem nemáš problém. Já ano. Jeden z mých přátel mi říká "Buď na sebe hodnej". Moc mi to nejde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten předešlej příspěvek byl v editoru, než jsem něco pořešil, už nešel smáznout. Mělo tam bejt tohle:

Jeníku jo, vedle Kápla.

Letos jsem tam byl poprvý, vloni dvakrát. Dovnitř mne pustili jen s motorkou, s auty už pár let ne. A namíchl mne tam pořádně i vloni. Koncem roku jsem si dovezl parádního youngtimera do sbírky. Motorku jsem tam přivezl na vleku, na dovozovou technickou. A hned byl problém, technik nemohl najít výrobní štítek. Už to vypadalo, že mne vyhodí. (Česká klasika: germán to má dvacet let od novýho, jezdí bez potíží. Já to od něj koupím ještě s platnou DE technickou, ale jezdit mne nechat nemůžou, buzerace je třeba). Nakonec štítek našel dole u motoru. Jenže v průběhu toho hledání sundal i kryt sedla spolujezdce, že by tam štítek mohl bejt. Nebyl. No kryt dal zpět a hledal dál až ke zdárnýmu konci. Já pak motorku naložil a tradá domů. Doma se mi něco nezdá, furt nevím co. Až mě trklo, že ten kryt tam chybí. Ten čů.ák ho sice dal zpátky, ale šrouby (čepy) nezajistil. Takže jsem odpřáhl, vrátil se do Písku a projížděl tu cestu zpět krokem, oči si mohl vykoukat. Předpokládal jsem, že to ulítlo až na dálnici. Kryt jsem našel, dobitej až k pláči. Takže objednat nový čepy a kryt poslat hodně dobrýmu lakýrovi, škoda za pár tisícovek. Navíc celá motorka i ten kryt byl ve sbírkovým stavu, teď už nikdy nebude. Původní stav je jen jeden. Nechtěl jsem nechat dělat celolak, abych zachoval původní samolepky, takže retuše na většině plochy... Kdybych se tenkrát vrátil až na tu STK, asi by soudní a vězeňský systém ČR způsobil mojí dlouhodobou nepřítomnost na Chronomagu.

DSC00950.JPG.9a6422e3c946bd5cfc9c5f6d750b36b6.JPG

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 57 minutami, Bert napsal:

Jaká levárna začíná dávat smysl v kontextu toho, že Ukrajinská firma expanduje?

Zahraniční firma expanduje, protože má zmapováno, že by to měl být obchodní úspěch 

Nějak postrádám vyjádření o odpovědnosti těch, kteří za současný stav mohou, tedy zřizovatele a generálního ředitele .

Je všeobecně známo, že dosavadní generální ředitel Roman Knap ke konci února své působení v čele České pošty ukončil. Nicméně odvolání, případně jmenování generálního ředitele nespadá v případě státního podniku do kompetence dozorčí rady, to je výsostné právo zakladatele podniku, kterým je ministerstvo vnitra.

Roman Knap (* 23. května 1975) je český manažer, od června 2018 do února 2023 generální ředitel státního podniku Česká pošta

Upraveno uživatelem Conrad
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stále si na to nemůžu zvyknout, ale úřední postupy - už dva dny se dohaduju s projektantama, chtějí po mě, abych nutil žadatele k tomu, aby když už opraví značky v majetku města na vlastní náklady, ještě toto povinně dal na vědomí správci komunikace ( toto dávám správci komunikace na vědomí již já ). Proč to má dop...e posílat znova ? 

To, že po mě správce chce, abych při zrušení invalidního stání, které odstraňuje sám správce, ho ještě žádal o to, aby tam znovu namaloval zonu (informace má být poslána na stejnou adresu jako zrušení, jen asi jiné patro), to jsem odpálil, ale trvalo to taky půl dne vysvětlování. Ta digitalizace mi zatím vůbec nepomáhá, je to spíš horší ( ve finále dělám víc kopií než když nebyla ).

Kurwa drát. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, safi napsal:

Nechceš jít do soukromého sektoru? 

Na to jsem starej ( takhle mi to diplomaticky vysvětlil jeden personalista ) a už moc nasáklej sektorem.

Nejhorší ale na tom je, že ač jsem se na začátku bránil, tak ta digitalizace je fakt dobrá věc ( když to umíš, tak najdeš vše rychleji než v papírové podobě, v digitálu papír nežloutne a nebledne, vypravování všeho je pecka a pro mě nejdůležitější - kontakt z blbem můžeš omezit na opravdu minimum :-)). Ale bohužel, ten lidskej faktor ve vymýšlení směrnic tam furt je a připadá mi, že se úspěšně rozrůstá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

19 minutes ago, kuncák7 said:

 Ale bohužel, ten lidskej faktor ve vymýšlení směrnic tam furt je a připadá mi, že se úspěšně rozrůstá.

Jo, tohle je bohužel něco, co v eráru pozoruju už nějako dobu - digitalizace nevedla u úspoře rutinní práce, ale k vytvoření nových agend/procesů/papírů, takže se všichni 10x tolik uformalizujeme, ale reálný přínos tu není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...