Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

@kuncák7Neber si to osobně - svým způsobem je to neštěstí vylítaných sazometů (které jsou ze své podstaty nepřekonatelné třeba na dlouhé dálniční štreky) popsáno celkem výstižně. Svět bohužel není jenom Praha a čím víc vidlákov, tím víc hnusu a kýblů mastných sazí padajících z konzernových*** ropáků. Nechtěj vidět co za "térpapír" mi vloni s pomocí wapky u AD vyextrahovali z chladiče jinak perfektně fungujícího auta, když už mi bylo podezřelé že se motor v kolonách nějak podezřele zahřívá... :yucky:

*** Štěstí že už ze silnic celkem vymizely hrůzy jako Avie, Ikarusy, V3sky a staré tatrovky, tam to bývalo mnohem výživnější. Kamióny mají za plnění novějších emisních norem výrazné úlevy, takže se provozovatelům vyplatí modernizovat vozový park - a i provozovatelé většiny "bílých dodávek" blbiny typu kuchání DPF taky neřeší. O to víc to pak ten výron sazí naštve u řepáka v "českém snu" :shit:

Upraveno uživatelem Radek124
Odesláno
před 3 minutami, Radek124 napsal:

@kuncák7Neber si to osobně - svým způsobem je to neštěstí vylítaných sazometů (které jsou ze své podstaty nepřekonatelné třeba na dlouhé dálniční štreky) popsáno celkem výstižně. Svět bohužel není jenom Praha a čím víc vidlákov, tím víc hnusu a kýblů mastných sazí padajících z konzernových ropáků. Nechtěj vidět co za "térpapír" mi vloni s pomocí wapky u AD vyextrahovali z chladiče jinak perfektně fungujícího auta, když už mi bylo podezřelé že se motor v kolonách nějak podezřele zahřívá... :yucky:

Radku, neboj. Já vztahuju na Pragl jen ty nevypnuty benziny. Nedělám si iluze, že to jinde nejsou ropáci. Když vidím, co člověk vyndá po 10 letech provozu a ujetých 12 tis km z TSI tak si nedělám iluze o tom, že na tohle ten motorek do "sekačky" delanej není ( záměrně dramatizuju). Sám jezdím 1,4 tdi- žádnej zázrak v trivalci, z roku 2005.

Odesláno

Tvl teď řešíte že spalovací motory spalujou, před tejdnem ste řešili že elektrický auta nejsou dost ekologický. Za tejden budete zase nostalgicky vzpomínat jak ty starý auta byli držáky a jak vzpomínáte na ty V3S s těžkym srdcem. To je snad horší než když řešíte politiku tohleto.

Odesláno

Ja som teda na vojne nebol, ale vejda ma urcite redukciu, takze sa tie rychlosti budu nasobit a bude ich spolu urcite viac nez 3.

Odesláno

Ja jednou strikal eter brachovi do sani kdyz po oprave neceho na motoru nemohl nastartovat. Potom co se ozvala rana a proletely mi ulomky sani kolem hlavy jsem pochopil princip predkomoroveho spalovani.

Odesláno
Alebo eterovu bombicku.
Bombicky taky pamatuju, ale nevim jestli to mely vsechny nebo to byl nadstandard
Odesláno

Hrozně mě sere ta poprava 2 mladých policajtů v Německu. 24 letá holčina a 29 letý klučina a někdo je prostě rozstřílel na sračku když dělali svou práci. Ať už byl motiv jakýkoliv, tak jsou věci, které by se stávat neměly 

Odesláno
před 2 hodinami, Irwinek napsal:

Zajímalo by mě, od čeho se měří ten metr a půl při předjíždění cyklisty, když dotyčný jede na tom duble kole s přívěsem, co má paletu mezi koly ?

6671786.jpg

Hádej 🤣🤣. S tímhle za kolem ho v drtivé většině ulic v Praze stejně nepredjedes.

Odesláno (upraveno)

No jo, nová doba - neměla by už taková rikša náhodou být regulérní dvoustopé vozidlo, na které se šulínkovy míry "pro znevýhodněné" nevztahují? 🤔

Vzpomínám si jak jsme se zamlada asiatům ušklíbali za hrozny upocených šlapálistů a rikš na křižovatkách koloniálních bulvárů. Šlapátka časem vystřídaly dvoutaktní mopedy a tuk-tuky - no a dneska jim tam na 4+4 pruzích dálnic popojíždí kolony moderních aut, pořízených za prachy co jim my blbci z Evropy vytrvale posíláme - mimo jiné i za drtivou většinu zde prodávaných "progresivních" byciklů, rikš a fórových elektromopedů bez sedátka a reálné záruky na baterku... :shit:

Upraveno uživatelem Radek124
Odesláno
před 12 minutami, Kapo napsal:

Dobré shrnutí problémů s bočním odstupem od cyklistů.

https://road-fens.cz/jak-nedostat-pokutu-za-nedodrzeni-bocniho-odstupu-od-cyklisty/

Jako jo, pročetl jsem si to. Právní rozbor článku bych nechal na někom jiném. Ve zkratce- s necim lze souhlasit, s něčím ne. Stejně záleží  a bude záležet na vzájemné toleranci a ohleduplnosti. 

Odesláno

Kuncák - souhlas, u nás to ani jinak nejde. Břeclav je takový malý Saigon, i bez turistů je tady cyklistů jak na...

Používám auto i kolo, proto jsem velmi obezřetný a tolerantní.

 

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...