Frostie Odesláno 21. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. prosince 2017 A to fakt dává pojišťovna auto na zvedák a zkoumá, jestli tam někde nejsou ubraný podložky? Gumy a kola chápu, to je jednodušší.Viz Trojan, ony ty podložky mění rapidně jízdní vlastnosti a rozšiřují rozchod kol. Použití zvedáku a detailní zkoumání auta je u nehod standard, samozřejmě s odstupňováním důkladnosti a detailů podle poškození, výše poj. plnění, následků atd. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 21. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. prosince 2017 Dneska při nehodě, když dojedou policajti, tak Ti hned nafotí kola a změří vzorek, na podložky by asi hned nepřišli, ale to ET je taky problém, hlavně na STK tě vymetou raz dva. Po nehodě se dají před prohlídkou podložky určitě vyndat, ale kdyby tam bylo, nedej bože, zranění, tak auto frčí na odtahovce rovnou na fízlárnu na zkoumání znalcem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shewcza Odesláno 21. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. prosince 2017 Záleží také na tom, jestli to mělo zásadní a prokazatelný vliv na nehodu a to už by případně rozhodl soud. Tudíž, když mi na auto spadne za jízdy strom a pojišťovna mi bude chtít krátit plnění za podložky, tak to by asi bez podložek nedopadlo jinak. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trojan Odesláno 21. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. prosince 2017 Nepredpokladam, ze by se musely delat expertizy v tomhle ohledu a pokud ano, nejspis leda by sly z tve kapsy pri dokazovani, ze upravy vliv nemely.Oni by pravdepodobne museli dokazat pouze to, ze auto neni zpusobile k provozu a na zaklade toho ti zmeni plneni. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trojan Odesláno 21. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. prosince 2017 Jinak u beznych modelu ktere ma clovek nakoukane vetsinou pozna, jestli jsou kola vice vytazeny/maj mensi ET. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shewcza Odesláno 21. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. prosince 2017 Hele já píšu z vlastní zkušenosti, kdy jsem ještě ve svých telecích letech jezdil s vectrou 2.5 v6 a co bych to byl za "borce", kdybych jezdil na "šestnáctkách" co byly v techničáku. Takže samozřejmě jsem tam měl kola větší, borec nedobrzdil a kouknul mi do kufru. Přijeli pomahači a samozřejmě hrozný hogo fogo, že to auto je na jiných kolech než má a tak dále, prostě buzerace. Pojišťovna viníka mi chtěla vyplatit 50% odhadované ceny opravy. Soud dal ale za pravdu mě. Takže jsem dostal zaplaceno vše. Samozřejmě mě neminula slušná pokuta, ale poplatky spojené se soudem jsem já neplatil (jen právníka). Bylo dokázáno, že kola neměla žádný vliv na nehodu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 21. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. prosince 2017 Jenže to plnila pojišťovna viníka, kdyby měla plnit Tvoje pojišťovna, tak záleží na tom, co máš v podmínkách (výlukách nebo důvodech krácení) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 21. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. prosince 2017 V pripade nehody - zmena parametru vozidla (rozchod), tzn. vozidlo neni zpusobile k provozu, snizeni plneni. Jako kdyz na to prsknes kola ktera nemas zapsana v TP. Z toho mam strach... To je internet wisdom ale na jiny nazor jsem nenarazil.Jinak to zvysuje namahani podvozku (delsi rameno) a u predni napravy by se mela nove nastavit geometrie. To doporucuju, jinak ti to bude pidlat gumy. Edit: ohledne podvozku - ze nejdriv dam snizeny a pak az podlozkyEdit: vim ze nekde prodavaji podlozky s homologaci ale stejne by mely byt zapsany do TP, myslim. Rad se budu plest jo tak...geometrie je udělaná, takže by to mělo být cajk. Podvozek mám taky nižší, pružiny eibach... No, tak snad to nebudu muset řešit. U letnaku ten rozchod není tolik znát. Podložky jsou tuším 2cm vzadu a 1,5 vpředu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trojan Odesláno 21. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. prosince 2017 Ty Einbachy by dost možná do TP šly zapsat. Snad to nebudeš muset řešit...Bohužel mi přijde, že v tomhle tu máme přeregulováno. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bells Odesláno 21. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. prosince 2017 Přeregulováno - Amen! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 21. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. prosince 2017 To je možné, ani sem to nikde nezkoumal, že by mohl být problém... Zkusím zjistit Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří_99 Odesláno 24. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. prosince 2017 Aktuálně takto. Akorát mám obavu, že takový koráb neuservisuju.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 24. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. prosince 2017 Aktuálně takto. Akorát mám obavu, že takový koráb neuservisuju..Hodně lidí na to nadává Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří_99 Odesláno 24. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. prosince 2017 Hodně lidí na to nadáváJo, četl jsem různé názory. Pročítám to na mercedes foru, bohužel těch eRek moc není... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gerhard Odesláno 25. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. prosince 2017 Pred mesiacom prisla k nám do rodiny mladá japonka. Teším sa moc, asfalt to netrhá skor ma teší spotreba. Jazda je príjemná. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tombed Odesláno 25. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. prosince 2017 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří_99 Odesláno 27. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. prosince 2017 (upraveno) Ahoj všichni, chystám se jet podívat na Mercedes A200 100kW W169 2004. Nalítáno to má cca 230XXX, ale podle fotek vypadá docela slušně. Na co si dát při koupi pozor, co bývají nejčastější více či méně závažné poruchy/problémy? Díky za každý postřeh Upraveno 27. prosince 2017 uživatelem Jiří_99 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Lelák Odesláno 28. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. prosince 2017 Asi se musím trochu omluvit embéčkům. Přítelkyně si v létě pořídila Superb, bílý, tyhle nové verze se mi zvenku líbily od začátku. Auto je z roku 2016, nájezd byl 20 tisíc, automat, 4x4, 2 l nafta 140 kW, koupeno od Škodovky v nabídce ročních vozů, s prodlouženou zárukou apod. Přiznám, že elektronická výbava je na mne spíš až moc, bez pár věcí bych se obešel, ale takový je trend, lepší to nebude. Pár věcí v ovládání mi přijde méně logických (třeba ovládání vyhřívání sedaček), ale asi i proto, že jsem zvyklý na něco jiného. Další výbava už je příjemná i když odemykání při sáhnutí na kliku mi stále dělá problém. Konfekční interiér mne moc neoslovuje, pro mne je trochu nudný i když moderní, v mém 9 let starém Mondeu se mi líbí víc a interiéry třeba v Alfách, navrhované stále srdcem nemají v mých očích estetickou chybu. Ale i to je o zvyku. Co mne nadchlo, Superb jede fakt svižně, i když k automatu bych měl drobné připomínky. A druhým milým překvapením je podvozek - auto krásně sedí, žehlí nerovnosti, je měkké a komfortní, ale když to po něm chceme, i "sportovně" tuhé a moc se nenaklání. Podotýkám, beru to v kontextu manažerského sedanu, doma mám MX-5, jezdil jsem všemi možnými sportovními auty a tam je to pochopitelně jinak, u Superba jsem ale takovou kombinaci komfortu a stability nečekal, přijde mi to fakt dobře namíchané. V něčem je to stále Škodovka - lehce se zevnitř rosí jedno přední světlo, nedávno odmítala zapadnout na místo krytka ostřikovače předních světel, ale zbytek zatím funguje jak má. V každém případě, od doby, kdy jsem jezdil první Oktávkou, udělala Škoda obrovský pokrok a myslím, že se může směle postavit konkurenci. Jaké máte zkušenosti vy? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 28. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. prosince 2017 Mohu se zeptat, v čem Ti přijde nelogické ovládání výhřevu sedaček a jaké připomínky máš k automatu? Nerýpu, opravdu mne to zajímá. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Lelák Odesláno 28. prosince 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. prosince 2017 JR_2010 - vím, že nerýpeš:-). Psal jsem, že to může být o zvyku, ale v Superbu lze výhřev sedaček nastavit ve 3 stupních intenzity a pokaždé, když z auta odejdeme, po příchodu musíme vyhřívání zase zapnout. Nevím, jestli to jde naprogramovat jinak (a přítelkyně to neřeší), ale takhle to teď funguje - vždy musím výhřev zapnout a nastavit intenzitu. Mé Mondeo MK4 si to pamatuje a kdykoliv přijdu do auta, po minutě nebo za 3 dny, sedadla se automaticky začnou vyhřívat na stejný z 5 stupňů, kde jsme naposledy skončili... V zimě s tím vlastně ani skoro nehýbám, mám výhřev nastavený cca na střed a nestarám se o to... Převodovka - v režimu D je prodleva mezi sešlápnutím plynu a případným podřazením dlouhá, což je při předjíždění nejen otravné, ale občas by mohlo být i nebezpečné. A navíc je třeba šlápnout na plyn dost, jinak to nepodřadí a auto se bude snažit "zrychlovat" ze 60 km/h na šestku...:-). A při tom větším sešlápnutí neumím odhadnout, kolik toho plynu jsem si vlastně "přednastavil", aby to za vteřinu, až to přeřadí, vyrazilo tak akorát. A mezitím se auta v protisměru blíží...:-). Přítelkyně jezdí standardně na režim S, ten trochu víc vytáčí motor, ale ne nijak moc a jízda je s tím v běžném provozu "použitelnější". Nejdřív jsem jí nevěřil, ale po 50 km na režim D jsem také zařadil eSko...Je možné, že to mají Oktávky jinak a tohle je schválně kvůli panu manažerovi, co sedí vzadu a pracuje, aby to s ním moc necukalo, ale přestože jsem s daily cars fakt spíš pohodový řidič, na režim D mi tohle přijde pohodové až moc. Kdyby bylo aspoň pod volantem pádlo, abych si mohl při předjíždění během zlomku sekundy pomoci... Ale jsou to jen moje subjektivní pocity, navíc jsem v Superbu uřídil jen asi 500 km, spíš se vozím...... A přítelkyně je důkazem, že na všechno, co mi v tom autě úplně nesedí, se dá zvyknout... Ale ten podvozek je fakt bezva a třeba řízení taky, to mi sedlo vyloženě do noty... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se