Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Ve městě na okruhu to např. tak jednoznačně dáno není, bohužel ( povinnost jet v pravém sice je, ale ne tak striktně a dokazování je těžší ). Drtivá většina jezdí v prostředním pruhu a poukazují na technickej stav pruhu pravého ( což by obstát nemělo, ale pokutovat či jen zastavit jsem už dlouho nikoho neviděl )..

 

 

Když ho vezměš zprava, tak to lze považovat za souběžnou jízdu a může to být i bez těch nadávek :-)). 

Jak říkáš, povinnost je, (kdyby někdo chtěl si o tom přečíst tak § 12 (2) Pravidla silničního provozu)

 

To jedno, řekněte mi prosím, je nějaká šance, že ten bazarník z Tovačova nabízí origo ?

 

(původně jsem si myslel, že origo určitě nebudou kvůli ceně, ale pak v AD mi řekli, že každou sezonu nabízí origo kola na zimu za cenu 3000 Kč což je též těch 12k za sadu nové, tak cenu za použitý by mohly stát 12-15k ne ? A pro rejpaly, nechci ty kola z AD, protože jsou 15´´ a já chci 17´´)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak stárnu a podobných zážitků uz taky mam dost, tak na takovýchhle okreskách jezdím do zatáčky 60, přepokládám v protisměru kamion a ve svým směru rodinu na kolech objíždějících louži a současně těsně před autem vyskakující zvěř z pangejtu.

No jo, ale pak jsi brzda provozu :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me to neprekvapuje vubec, ale to nic nemeni na tom, ze ty dva v tom videu jsou hovada...

 

Který dva? Řekl bych, že ten druhej náklaďák při míjení KFL jel v pohodě (pravý kola na kraji asfaltu a vešli se).

 

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Upraveno uživatelem geometr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když ho vezměš zprava, tak to lze považovat za souběžnou jízdu a může to být i bez těch nadávek :-)). 

Tak to určitě, milý úředníku.

 

§ 12 odst. 3 zákona č. 361/2000 Sb. ... "Je-li na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích v jednom směru jízdy taková hustota provozu, že se vytvoří souvislé proudy vozidel, v nichž řidič motorového vozidla může jet jen takovou rychlostí, která závisí na rychlosti vozidel jedoucích před ním, mohou jet motorová vozidla souběžně (dále jen "souběžná jízda"); přitom se nepovažuje za předjíždění, jedou-li vozidla v jednom z jízdních pruhů rychleji než vozidla v jiném jízdním pruhu."

Upraveno uživatelem zceyee
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ad "Tatra nezná bratra": Tohle je klasickej průser "renovací", kdy se novej tepich položí o půl metru užší než byla původní šířka vozovky, protože nějakej cifršpion od stolu rozhodl že na okresku IV. cenové skupiny to vesničanům postačí - přičemž druhý level je že nezbudou peníze/materiál/lidi na čáry, takže se řidiči (KFL nevyjímaje!) přirozeně drží středu vozovky a podobná "blízká setkání" jsou pak na denním pořádku. Je to stejná psychologie jako v tunelech: samotná středová čára nestačí, musí tam být stejně viditelně vymezené i krajnice. Jenže ty tam (kvůli výše uvedenému kretenismu cestářů a kuncákových kolegů úředníků) fyzicky nejsou a efekt podvědomé "jízdy v mantinelech" se tím pádem nekoná...  :shit:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ad "Tatra nezná bratra": Tohle je klasickej průser "renovací", kdy se novej tepich položí o půl metru užší než byla původní šířka vozovky, protože nějakej cifršpion od stolu rozhodl že na okresku IV. cenové skupiny to vesničanům postačí - přičemž druhý level je že nezbudou peníze/materiál/lidi na čáry, takže se řidiči (KFL nevyjímaje!) přirozeně drží středu vozovky a podobná "blízká setkání" jsou pak na denním pořádku. Je to stejná psychologie jako v tunelech: samotná středová čára nestačí, musí tam být stejně viditelně vymezené i krajnice. Jenže ty tam (kvůli výše uvedenému kretenismu cestářů a kuncákových kolegů úředníků) fyzicky nejsou a efekt podvědomé "jízdy v mantinelech" se tím pádem nekoná...  :shit:

Bohužel máš pravdu jen zčásti- za tohle úředník nemůže, ač se ho nechci zastávat. Norma je takto postavená už hooodně dlouho a jelikož se veřejné zakázky díky politikům vedou pouze o ceně a o ničem jiném ( o kvalitě či použité technologii či materiálech to rozhodně není ), tak někdo tu normu ( ten, kdo se do výběrovka přihlásil ) oprášil a jede podle ní- jede se naprosté minimum. My můžem skřípat zubama, stejně jako Policie ČR, která se k projektům vyjadřuje ( ale když se jí to nelíbí, tak si to může max. dát na zeď ). Zužujou se takhle i státovky a odnož dopravních expertů ukazuje i na to, že díky zúžení lidi budou jezdit na těchto vozovkách pomaleji ( než se tu rozproudí horlivá debata- je to jen část lidí ).

Prodávám jak jsem koupil. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S nakladakama na uzkejch silnicich se potkavam aktualne casto. Jezdim autem trasu vesnice-mesto, 20 km. Nejvic sem se vzdycky bal srnek, zajicu. Nyni pribyla nakladni auta. Stavi se kousek od nas E35 a delaji nadjezd pres zeleznicni koridor.  

Sem nastvanej, kdyz ridi nekteri ridi styl tatra nezna bratra, nebo jak jsou za kratky cas ponicene a ulamane krajnice.

A ze jsou obcas hrube za svou pulkou mne depta a regulerne se bojim.

Jeste mne rozciluji velky traktory. :(

 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tudle potkal v nějaký díře traktor Lamborghini, velkej jak barák, jedoucí ve vesnici tak 80. Jako na jednu stranu tuhle techniku obdivuju a řidič si to musí užívat, ale malem jsem si prostřelil trenky. Pak ze zemědělci nemaj prachy..ten traktor musel bejt min za 10 míčů z dotací :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tudle potkal v nějaký díře traktor Lamborghini, velkej jak barák, jedoucí ve vesnici tak 80. Jako na jednu stranu tuhle techniku obdivuju a řidič si to musí užívat, ale malem jsem si prostřelil trenky. Pak ze zemědělci nemaj prachy..ten traktor musel bejt min za 10 míčů z dotací :)

To ohánění se dotacema do zemědělství je poměrně krátkozraké. Že se komodity prodávají už několik desítek let za podobné ceny, ale náklady na naftu a lidi a nájmy rostou někam do nesmyslu holt musí něco kompenzovat.

Na druhou stranu neříkám, že se mají špatně a je to obor na zavření.

Okolo 10 mega stojí spíš samochodné postřikovače, na traktor stačí míň, řekněme třeba 5 :) no a až ho budeš mít, tak ti do něj prodám za 450 tisíc autopilota jezdícího na 2,5 cm :)

Jo a pokud je to homologované jako traktor, myslím, že to může jezdit nejvýš 40 km/h, víc by neměla vyhláška dovolovat. Přes diagr to umí otevřít na víc, ale víc než 60 km/h tady myslím traktory nejezdí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemyslím, že opomíjí, ono to je taky v podstaté základ toho mechanizmu. Tedy, pokud se to děje "dle původní myšlenky". To, že se dotace pak ještě zneužívají je už věc jiná. Ale je to OT, jinak samo souhlasím, svět nemáme a nebudeme mít ideální, ale to neznamená, že toto je nejlepší cesta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem si sice velmi dobre vsimnul smajlika za prispevkem od Dawea, nicmene neni uplne na skodu uvedomit si, ze ty lidi s traktorama jezdi na pole proto, abychom meli co jist. (ano, muzete me chytat za slovo s repkou v bionafte, ale i podstatna cast repkoveho oleje se uzije na potraviny).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U nás teda jezdí do sadů a na pole traktorem asi tak 14x za sezónu.

Klasika orat, vláčet, sít a sklidit.

 

 

 

Plus 10x za sezónu to postříkat nějakou chemickou sračkou.

 

 

Buď nás to používání chemie všechny postupně skosí nebo naopak zakonzervuje navždy. Tak jako tak mít výhled na sady mi už nepřijde romantický jako dřív.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...