Pavelpu27 Odesláno 1. srpna 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2018 To se částečně shodneme, rozdíl je v tom, že ten hudebník se denodenním cvičením a hře na stále lepších nástrojích (když má kliku) stane jednou třeba virtuosem, kterýmu je dovoleno hrát na nějakém špičkovém koncertním křídle a tím současně zprostředkovává zážitek dalším lidem, kdežto obráceně, díky dobré, ekonomické situaci, si řada amatérů koupí celkem dobrej nástroj (někdy i špičkovej), čímž se sami pasují do role virtuosa a svým výkonem denně řadu lidí spíš serou.Mně připadá, že spíš jsou lidi, co mají ty samohrajky a předvádějí se, že zvládnou Chačaturjana. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 1. srpna 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2018 Tak jasně, to je právě princip toho přehrávače, ale leckdy to zase zahrajou díky tomu líp, než ten co má drahej nástroj a volšový ruce a nohy (nedej bože v kombinaci s absencí sebereflexe) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 1. srpna 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2018 Maxeli, tak vem 2011 trebas.. http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw-rada-5/rada-5/17725809Za me proste radsi starsi trilitr nez novejsi ctyrhrnek.Honzo, automat je must... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 1. srpna 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2018 Já bych tenhle závěr teda neudělal, spíš naopak. Podívej se okolo sebe. Každej jouda s přehrávačem je najednou umělec, DJ, MC.... Málokdo umí opravdu na něco hrát, ale díky technologii mají pocit, že jsou umělci. Poslechni si nesmysly, co lidi vypouštějí o řízení auta. Každej potřebuje čtyřkolku, protože přece v zatáčkách drží (velkej omyl), do zatáček může jezdit, jako psychopat, protože ESP ne? A brzdit? Co bych se na tom učil, když ABS všechno vyřeší. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shaggy Odesláno 1. srpna 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2018 Ze piana, husle, trumpety...Su auta pre vodicov a pre "vodicov".Kedze nie kazdy vodic si moze dovolit (z roznych dovodov) nieco spravne vodicske, su tu este stale auta strednej i nizsej tried, ktore aku-taku radost dokazu spotredkovat (i kombiky). A potom su tu auta pre "vodicov", ktori by bez senzorov a kamier ani nevysli z garaze. Extra kategoria su "vodicky" na drahych SUV... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Conrad Odesláno 1. srpna 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2018 (upraveno) Hororozní kombinace platinová dlouhovlasá blondýna tak něco málo přes 20 a obrovské nejlépe černé SUV to je ještě horší než čepičář. Upraveno 1. srpna 2018 uživatelem Conrad Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 1. srpna 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2018 (upraveno) Kdyby ses chtěl vydat touhle cestou, kamarád teď pouští černou F11 530d 2011 ve světlý kůži. Kombinace k sežrání. Zajímavý jsou na tom km, 110 tkm poctivejch. Pod 500 ale nepustí a ty chceš něco novějšího Edit: automat, pádla. Upraveno 1. srpna 2018 uživatelem Americkej Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josefik Odesláno 1. srpna 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2018 Honzo, automat je must...Nemachruj. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 1. srpna 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2018 Já bych tenhle závěr teda neudělal, spíš naopak. Podívej se okolo sebe. Každej jouda s přehrávačem je najednou umělec, DJ, MC.... Málokdo umí opravdu na něco hrát, ale díky technologii mají pocit, že jsou umělci.Poslechni si nesmysly, co lidi vypouštějí o řízení auta. Každej potřebuje čtyřkolku, protože přece v zatáčkách drží (velkej omyl), do zatáček může jezdit, jako psychopat, protože ESP ne? A brzdit? Co bych se na tom učil, když ABS všechno vyřeší.Spíš bych řekl, že právě ty technologie suplují úspěšně některé ty chybějící dovednosti a jako celek to potom prostě funguje.Jo a co je špatně na tom chtít čtyřkolku v domnění, že v zatáčkách líp drží? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr.S Odesláno 1. srpna 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2018 Trochu to odlehčím, já už mám vybráno. A velké díky patří zdejšímu členu Tomas_2002, bez jehož přispění bych ho neměl. Ještě tedy zatím čekám až bude připraven k předání, snad příští týden...Jen si tak teď říkám, že by to asi chtělo orange Seiko. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 1. srpna 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2018 Spíš bych řekl, že právě ty technologie suplují úspěšně některé ty chybějící dovednosti a jako celek to potom prostě funguje.Jo a co je špatně na tom chtít čtyřkolku v domnění, že v zatáčkách líp drží?Zkus google. Je to velmi rozšířený omyl. Ono to platí jen za velmi specifických okolností a reakce řidiče. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 1. srpna 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2018 Já nechci googlit, tak vždyť to víš, proč mi to nechceš říct? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 1. srpna 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2018 Protože se z toho zase vyvine diskuse na 15 stran mezi několika málo lidmi, kteří rozumí fyzice a davem, kterým do hlavy marketing natloukl, že 4x4 je všemocná spása. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskimak Odesláno 1. srpna 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2018 Ještě bych dodal, že slušné řidičské auto dělá kromě zpětné vazby celkové vyvážení, tedy způsob, jak reaguje na podněty. U zmíněného mondea MK2 (první hranaté) byl naprosto úžasný okamžik, kdy po nájezdu do zatáčky člověk krátce ubral plyn, zadek se dostal do lehkého smyku a díky skvělé zpětné vazbě se tento smyk dal udržet a přitom krásně vykroužit zatáčku. To auto byla učebnice zpětné vazby. Měl jsem ho 5 let. Slabinou byl velmi liknavý nástup brzd, což po přesednutí z jiného auta dokázalo vyděsit.MK3Ale inak presne popisane ako to auto jazdilo. So ziadnym autom tejto velkosti som taku odozvu uz nikdy nezazil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 1. srpna 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2018 Protože se z toho zase vyvine diskuse na 15 stran mezi několika málo lidmi, kteří rozumí fyzice a davem, kterým do hlavy marketing natloukl, že 4x4 je všemocná spása.Aha, ale tak od toho je přeci tohle vlákno, aby ti, co se nemohou rozhodnout co koupit, si udělali obrázek, třeba podle zkušeností jiných. Já zase často slýchám argument, že čtyřkolka se v 90% nevyužije a pokud nebydlíš na horách, tak je to zbytečnost. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 1. srpna 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2018 Tahle diskuse už tu byla cca před rokem, možná dvěmi. Nikam to nevede. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 1. srpna 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2018 Dobře, tak já si holt dál ponesu svůj vnitřní omyl, že ta čtyřkolka je efektivnější i v normálním provozu, včetně zatáček, ale předesílám, že to prezentuje jen můj názor, aby mi někdo hned nenadával... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.K. Odesláno 1. srpna 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2018 Pokud myslíš "efektivnější" ve smyslu jízdních vlastností / kontroly nad autem, tak to pro zjednodušení ber tak, že čtyřkolka může být efektivnější (za určitých podmínek) při rozjezdu, ale když už jedeš a potřebuješ zatočit nebo brzdit, je počet poháněných kol v podstatě irelevantní ve srovnání s ostatními faktory jako je styl jízdy, obutí auta, jeho hmotnost resp. celkové vyvážení apod. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxmillian Odesláno 1. srpna 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2018 Nevim jak ctyrkolka, ale reknu vam, ze cabrio v tomhle pekle co je venku je uplne k nicemu! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 1. srpna 2018 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. srpna 2018 Pokud myslíš "efektivnější" ve smyslu jízdních vlastností / kontroly nad autem, tak to pro zjednodušení ber tak, že čtyřkolka může být efektivnější (za určitých podmínek) při rozjezdu, ale když už jedeš a potřebuješ zatočit nebo brzdit, je počet poháněných kol v podstatě irelevantní ve srovnání s ostatními faktory jako je styl jízdy, obutí auta, jeho hmotnost resp. celkové vyvážení apod.Ale proč by měl být ten druh pohonu v zatáčce nevýhodou, já to vidím naopak (samozřejmě se bavím o nejnovějších pohonech včetně veškeré té elektroniky, hakdexu, a já nevím čeho všeho) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se