Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 22 hodinami, Tomas_2002 napsal:

To je bohužel holá pravda 🙂 Sranda je, že se do toho emisního limitu nevejde ani ekologický model jako Octavia s pohonem na CNG.

Nenechte se mýlit. EU nechce, aby výrobci vyráběli ekologičtější auta - oni chtějí hlavně ty prachy z emisních pokut ...

 

před 14 hodinami, dawe009 napsal:

To že existují výrobní plány, které reflektují to, kolik se nakonec zaplatí na pokutách, je samozřejmě pravda. Není to jako že čím míň, tím líp..je to nějaký interval od do, kam se musí dostat, aby optimalizovali výnosy vs pokuty.

U Pola GTI tam pan kolega řekl jenom jednu část. Vyprodaná kvóta je jedna věc. Druhej fakt je, že u Pola GTI dojde na čas k výpadku ve výrobě, protože dostane upraveny motor s nižšími emisemi a zvýšeným výkonem na 210k. Takže kvóty na 2020 byly nižší kvůli plánované odstávce. Ono pak taky když se špatně odhadne poptávka, tak se s tím pak blbě něco rychle dělá, protože jsou samozřejmě nasmlouvaný dodavatelský firmy na nějaký počty atd. Nejde jako zvýšit roční produkci nějakýho modelu na dvojnásobek..at je poptávka jaká chce. Je to proces co trvá nějakou dobu..

V každým případě je to zvrácený, co se děje..o tom žádná..

Úžasný 😕 Díky, pánové!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci máto někdo možnost nahlédnou za výhodnějších podmínek na jedno VIN u Mazdy mx-5? Zvažuju ještě alternativu k operáku (když jsem si přečetl co novej golf vyvádí plus viděl to dotykové ovládání všeho, tak mě to docela přešlo). U

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vcera jsem se dival na test na test Dodge Charger od Rasta Chvaly.

Nejvic me zaujal jeho komentar k interieru a predevsim palubce. Neco ve smyslu, ze v tom aute je vsechno, co on jako ridic potrebuje a vsechno funguje. Proti tomu se evropska auta vydala cestou interieru na "efekt" na ukor prakticnosti. 

Jak ja mu rozumel :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To geometr: To už je ale samozřejmě dle chuti každého soudruha, prostě DNA současného MB, ale zase s tím porovnáním Scouta nebo Superba ve stejné cenovce, nebo ba naopak ještě levnější, bych tedy mít ty prašule neváhal ani minutu. A nejde jenom o palubku, ale celé auto. 

4820053_zeneva-2017-v0.jpg

image.MQ6.6.20200722104124.jpeg

Upraveno uživatelem African
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Imho jsou ty inovace za kazdou cenu tak trochu na chuja. Je to jak s mobilnima telefonama. Strasne moc funkci, ktery clovek vubec nebo jen velmi malo pouziva.

 Taky to jde proti faktu, ze ma mit ridic co mozna nejvic casu oci na ceste pred sebou a ne cumet, kde co "sviti" :)

Mozna proto jsou zatim nejpravdepodobnejsimi nastupci Outlandera Mazda CX5 nebo Jeep GC. Tam je imho tech "pico.in" navic jeste stale celkem malo.

 

Upraveno uživatelem honza71
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem si v Mazdě hrozně zvykl na ovládání celého infotaimentu kolečkem za jízdy. Když sednu do služebního koncernu tak dotykem mám problém přepnout rádio. Na akcelerace-videoblog je právě test nového Golfu a jak tam loví to nastavení klimy a hlasitosti na té dotykové liště tak se mi hrdlo sevřelo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to hnusné, ale u tohodle matlafonového trendu mi přijde že snížení koncentrace při ovládání stěračů, světel, klimatizace atd. = vyšší nehodovost = dřívější koupě dalšího auta = vyšší vývar pro automobilku i výběrčí daní, který (spolu s e-call a rostoucím pojistným) opět zacvakají řidiči, kteří by se bez toho UI frikulínství často i rádi obešli... :thumbsdown_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, geometr napsal:

... no dyť vidíš, jak se to leskne na těch fotkách, jak v tom článku, tak ve Tvém příspěvku. Co to asi dělá na sluníčku... Prej praktičnost 95%  :-)))

Myslím, že inženýři s MB vědí co dělají, bez kšiltu to mají už defakto všude a divil bych se že třeba u S Classe za pět míčů nevidíš za sluníčka nic na displeji :D Já upřímně tedy také čím méně fíčurin na palubce, tím lépe, spíš preferuji jednoduchou palubku, ale funkční. Jen jsem psal, že za ty prašule to bude solidní vozítko, čekal bych upřímně vyšší cenu, když vidím co se všude děje....a bude zábavný, jako všechny medvídci :punk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud vim S a E kšilt mají.

A jo já beru, žes komentoval cenu mexického Mercedesu 🙂 , ale ta palubka mě prostě praštila přes oči, nic víc. Přijde mi fakt otřesná.

Edit: A přijde mi poslední dobou, že všechny praktické poznatky a zkušenosti aplikované do nedávna v interierech aut včetně ergonomie jdou s podělanýma dotykovýma displejema do háje a jeden z lidských smyslů a sice hmat zcela ignorují. Divná móda a marketing. A souhlasim s Radkem, že je to na úkor bezpečnosti už z podstaty displejů jakožto multimediálních zařízení. Multimedia pro řidiče za jízdy namísto účelných praktických prvků řízení vozidla.

Upraveno uživatelem geometr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řeknu ti to takhle, všechny tyto EU debility mě donutili se kousnout do prdele a právě jsem odeslal zálohu na funglovku Outlandera, můžeš za to trochu i ty, takže by jsi měl přispět :lol2: Budu si muset trochu utnout tipec, ale myslím že za rok, za dva pokud EU buržousti neuznají své chyby a nezmění regule v automobilovém průmyslu, budu tu svoji čtyřkolku, dvoulitr benzín v parádní výbavě vyvažovat zlatem, jako kluci tady na fóru Rolexky :punk: A budu ji bránit svým tělem, pět, deset let, klidně dvacet, dokud mě nedají do řetězů a neodvedou ke zdi.... 

Abych tady trochu rozbil tu MB diskuzi, gratulace k výběru. Kolega ho má a až na pár blbostí (nic moc klima, pár odschoolovych náhodně rozmístěných tlačítek a rezonujici okynko) je spokojenej.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem uz tu psal, ty tablety take nechapu a ten vystrceny v nove Octavii je jak pest na oko.
Pro bezpecnost to neni, ale zase skoro kazde nove auto ma spousty asistentu, od brzdeni az po jizdu v pruhu. Tak hold pak je vic casu na loveni "tabletu" :-)

Odesláno z mého SM-A715F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...