Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Tak já se se svým benzínovým Superbem 206 kW z počátku měl problém dostat pod 10, po 50ti tisících si to nějak sedlo a dlouhodobou mám cca 9. Ale je to hodně o městě. Myslím, že se s tím dá jezdit tak za 8,5.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 29 minutami, Dokusan napsal:

Tak já se se svým benzínovým Superbem 206 kW z počátku měl problém dostat pod 10, po 50ti tisících si to nějak sedlo a dlouhodobou mám cca 9. Ale je to hodně o městě. Myslím, že se s tím dá jezdit tak za 8,5.

Njn poznám dva borce co mají tu 3.6 benzín.... krásné vození.

Oba dva se shodují, že se kolem 8-9 dá jezdít, ale není to ono. 🙂

Takže mají průměr kolem 10.

Jinak zpět k tématu...

Mě ta Vitara přijde kolem těch 20-25 tis jako slušný kup, pokud chci benzín a 4*4 no za ten automat bych si připlatit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

AD Mitsubishi poznávají Afriho styl a brzy ten maník co mě má na starost dá dobrovolně výpověď nebo si hodí mašli :D Změnil jsem barvu.....což prý nejde, když je záloha na konkrétní vůz uhrazena. Ale jde říkám, když to jde v Africe, musí to jít i v Čr a taky že jo.....snad tedy 🤓 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledem k tomu že Mitsubishi v Evropě tak jako tak pomalu končí, řekl bych že zrovna Vlasta nebude ten kvůli komu by se dealeři chodili věšet.

Sám už bych si z těch jejich bryček na chůdách nevybral (a taková hezká auta kdysi dělali 🥴), takže je oplakávat nebudu - ale proti gustu žádnej dyšputát...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Tomas_2002 napsal:

Jo, takový vysírky mám nejraději :D A pak ti ještě v hodnocení dealera dají 3 body z 5 pěti, protože přece: "Za tři je dobrý ne ? ha .. ha .. ha.. "  

Nehodnotím, příjde mi to trošku debilní, už jen z důvodu že se většina firem hodnotí sebe sama a zároveň i konkurenci :lol2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Radek124 napsal:

Vzhledem k tomu že Mitsubishi v Evropě tak jako tak pomalu končí, řekl bych že zrovna Vlasta nebude ten kvůli komu by se dealeři chodili věšet.

Sám už bych si z těch jejich bryček na chůdách nevybral (a taková hezká auta kdysi dělali 🥴), takže je oplakávat nebudu - ale proti gustu žádnej dyšputát...

Mitsubishi zastavilo na tři roky dovoz nového modelu Outlanderu a ASX s 2l motory, Mitsubishi jako takové nekončí a neplánuje to. To je právě ta EU novinářská propaganda, které by jsi jako dospělí chlap neměl veřit.... ;) Dělají to všechny značky s různými modely, jelikož už EU nevyhovují. Úplně stejně se už před několika lety psalo o Jeep, Subaru i Toyotě když začali stahovat první auta. A jestli EU bude takto pokračovat, tak ano, dost firem odejde anebo protlačí downsize kokotiny za nesmyslné prašule a budou nějak přežívat.... Automobilový průmysl dle mého prochází jedním z nejtěžších období vůbec.

Upraveno uživatelem African
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toyota je Nr.1 ve světě a daří se jí, každopádně když vidíš motorizace ve světě, a které dodává do EU, tak si nemyslím že jsou z EU úplně odvařený. Nikdo nemá v EU dnes na růžích ustláno, a už nejde jen o emise, ale i haldy jiných fíčurin, které nesmyslně navyšují ceny aut a jsou tak neprodejné. Hybridy taky nevím co si o tom myslet, v Německu díky dotacím jsou pomalu na poloviční ceně a stejně to nikdo nějak moc nekupuje. Outlander Hybrid v EU zůstává a na příští rok chtěj navézt úplně nové hybridní modely, ale jak píšu, nejsem si moc jistý zdali je lidi chtějí.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, African napsal:

Hybridy taky nevím co si o tom myslet, v Německu díky dotacím jsou pomalu na poloviční ceně a stejně to nikdo nějak moc nekupuje. Outlander Hybrid v EU zůstává a na příští rok chtěj navézt úplně nové hybridní modely, ale jak píšu, nejsem si moc jistý zdali je lidi chtějí.... 

Podľa mňa je medzi ľuďmi príliš veľa predsudkov, často mimo reality. Už po pár mesiacoch s hybridom som nevedel pochopiť, prečo niektorí výrobcovia dali prednosť downsizingu pred hybridom. Nie plugin, obyčajným.

Ale to je jedno, nechcem sa o tom hádať, len som podotkol, že downsizing je len jedna z ciest (podľa mňa plná nevýhod). Volí si výrobca.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 minutami, Tomas_2002 napsal:

Hybridizace je ale drahá cesta - se podívej na tu Corollu. V akční ceně ten hybrid začíná na 772.900,- Kč. Octavia IV. generace začíná s automatem a 1.5 TGI na 596.000 ... 

Jenže ta oktávka bude holobyt a funkční bude za půl roku. A 596kKč je, pokud se nemýlím, taky akční cena (ceník je 647.900 Kč)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 minutami, eskimak napsal:

@African a ty si objednal Outlander cisty benzin + CVT, ci nejaky hybrid? Ja som sa v tom benzine (snad 2l? Asi pred 1.5 rokom, model 2019) viezol, s CVT, a to malo zrychlenie snad 20 sekund. Predpokladam ze je nejaky novsi model co ma tu dynamiku inde.

20 vteřin to nebude si myslím :D a já tedy jen doufám, že se nic nezměnilo, protože to auto za poslední dva roky, co ho plánuji znám jak své boty a přesně tak ho chci. Jsem ho měl několikrát doma, mají ho kámoši, už s náma bylo i v Rakousku v Alpách a na pohodu. Trošku mě štve, že si nemůžu dovolit vyšší výbavu, ale zase na druhou stranu bude funglovka, kterou si od dětství přeju :punk: Plánují se velké věci až povolí Koroňák, tak bude potřeba spolehlivého vozítka, což by měla tahle micina splňovat.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...