Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 6 minutami, African napsal:

To je samá elektrika, hybridy, samé lži a nakonec člověk zjistí že má doma auto s kterým se nevyhne v sedmdesáti km rychlosti překážce, aniž by si nerozbil držku. 

https://m.autorevue.cz/plug-in-hybridni-toyota-rav4-si-v-losim-testu-nevedla-dobre-nebyla-vsak-sama

Nastavenie ESP je stará bolesť snáď všetkých vyšších Toyot už od čias RAV II. Čo je, mimochodom, spaľovací motor bez elektrifikácie. Zatiaľ to zakaždým vyriešil update ESP, predpokladám, že to tak bude aj u pluginu.

To len tak pre kontext.

Upraveno uživatelem wawrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 minutami, Foundryman napsal:

Žena chtěla manuál, s automatem má problémy. Proč, to se mě neptej, je to holt ženská 🙂

Se upřímně ukvedlá, ten manuál má taky šest kvaltů? Výhoda toho automatu je, že si právě jeho nastavením výrobce může schovat před zákazníkem různé neduhy motoru. Já když dám třeba zimní režim a automat začne motor schválně podtáčet, tak ten tříválec je opravdu hlasitý a má i tendence vibrovat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 minutami, African napsal:

Se upřímně ukvedlá, ten manuál má taky šest kvaltů? Výhoda toho automatu je, že si právě jeho nastavením výrobce může schovat před zákazníkem různé neduhy motoru. Já když dám třeba zimní režim a automat začne motor schválně podtáčet, tak ten tříválec je opravdu hlasitý a má i tendence vibrovat. 

5-kvalt, ale ten by mě trápil nejmíň, zpřevodovaný je to celkem dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, wawrik napsal:

Nastavenie ESP je stará bolesť snáď všetkých vyšších Toyot už od čias RAV II. Čo je, mimochodom, spaľovací motor bez elektrifikácie. Zatiaľ to zakaždým vyriešil update ESP, predpokladám, že to tak bude aj u pluginu.

To len tak pre kontext.

Jenomže tady ten problém v bezpečnosti několikanásobně zhoršují baterie a elektromotory, které sebou navíc vozí. Proto jsem zmínil tu elektriku. A Toyota už bohužel udělala upgrade na Ravce a bohužel se nic nezměnilo, je to prostě dané konceptem toho hybridu a bohužel ani Volvu se to nepovedlo. Ono co si budeme povídat, ty auta než pustí do světa, tak si projdou obrovskými zátěžovými testy a laděním, speciálně Volvo i Toyota má ty testy na úrovni, takže bylo jasné že dodatečné ladění a úprava už byla jen tak na oko, aby se neřeklo....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, geometr napsal:

Já si akorát myslím, že by ty motory téhle kategorie měly mít prostě 4 válce, to ubírání válce mi přijde už taková křeč.

Někde na YouTube jsem viděl dost dobrý video, kde tohle vyvraceli.... 1.2 pur-tec 3 válce vs 4...větší písty, lepší chlazení a nevím co ještě....na ten motor tam bylo fakt dost chvály, jdu hledat.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, African napsal:

Jenomže tady ten problém v bezpečnosti několikanásobně zhoršují baterie a elektromotory, které sebou navíc vozí. Proto jsem zmínil tu elektriku.

Nie, nerobia to „niekoľkonásobne horšie“. Robí to rovnako horšie ako akákoľvek pridaná hmotnosť, napríklad vyššia výbava alebo počet sedadiel... Nič viac, nič menej. O pár týždňov bude na svete nová verzia ESP, s ktorým už aj plugin cez ten test prelezie. 

Mimochodom, taký Kodiaq RS TDI, čo je zhruba rozmerová a výkonová obdoba, má pohotovostnú hmotnosť v najvyššej výbave 2015 kg, v sedemmiestnej verzii o ďalších 32 kg naviac. Tá plugin RAVka tiež v najvyššej výbave váži 2000 kg, obyčajný hybrid dokonca len 1730 kg (!). Tak kde je hmotnosť tých batérií a elektromotorov navíc, o ktorej píšeš?

Navyše neviem nájsť, na akých pneumatikách tú RAV testovali, tu na IS sa predáva na celoročných, vo Švédsku by to mohlo byť rovnaké. To tiež „trochu“ zaváži.

Inými slovami, ten test hovorí o naladení podvozka a elektronickej stabilizácie, nie o pohone.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 28 minutami, guzmic napsal:

No nevím, vyvraceli. Spíš mi přijde, že tam je ukázáno, že třeba tu (ne)kultivovanost chodu nebo hlučnost v souvislosti s ubráním válce, se výrobce snaží (nebo musí) nějak kompenzovat. Některé z těch dalších technických řešení na tom motoru pak s tím, jestli jde o tří nebo čtyř válec celkem nesouvisí. Tak každé řešení má své pro a proti, ale zrovna ubrat válec mi opravdu připadá křečovité. Stejně tak by mohli rozebrat nějakej čtyřválec a ukázat na něm, co je technicky lepší oproti tříválci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, guzmic napsal:

Někde na YouTube jsem viděl dost dobrý video, kde tohle vyvraceli.... 1.2 pur-tec 3 válce vs 4...větší písty, lepší chlazení a nevím co ještě....na ten motor tam bylo fakt dost chvály, jdu hledat.

Zapomneli zminit, ze to ma mokry rozvodovy remen, skryty v motoru. Ty motory jsou delany jako spotrebni zbozi. Ja osobne bych to v aute nechtel.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 minutami, tmx napsal:

Zapomneli zminit, ze to ma mokry rozvodovy remen, skryty v motoru. Ty motory jsou delany jako spotrebni zbozi. Ja osobne bych to v aute nechtel.

 

Pozor, to video, ktoré si poslal je ale o inom motore - to je 1.2 atmosféra. Oturbený Puretech má, myslím, klasické rozvody. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 22 minutami, Peto86 napsal:

Pozor, to video, ktoré si poslal je ale o inom motore - to je 1.2 atmosféra. Oturbený Puretech má, myslím, klasické rozvody. 

 

Ma to dolevani oleje primo do prostoru remenu, je to bohuzel mokry remen.
puretech1.jpg.12f49de1fd7f9bf21d71d2957491a99d.jpg

puretech2.jpg.bb26ced7c89e1b59ccf74917306d3ff7.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, honzyk napsal:

S losím testem mají problém i plug-in hybridy postavené z nízkého auta https://www.auto.cz/hybridni-superb-iv-pohorel-v-losim-testu-podobne-dopadl-i-passat-gte-134634 

S losím testom majú problémy akékoľvek autá s nevhodne nastaveným ESP. Stačí si prejsť zdroj, na ktorý všetky tieto články odkazujú - časopis Teknikens Värld. Napríklad v tomto teste ho neprešla Octavia Kombi TSI (1555 kg). Oproti tomu hybridná Corolla (1590 kg, hmotnosti píšem špeciálne kvôli Afrimu :D ) aj Kia Ceed PHEV ho prešli bez straty kytičky.

Fakt to nie je problém hybridov ako takých. Ale chápem, že sa to hodí do dnes módneho antielektro hype, veď nakoniec preto to tie autoweby píšu.

Upraveno uživatelem wawrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ten losí test nelze úplně podceňovat a automobilky ho určitě neberou na lehkou váhu, už to není jedna bába povídala. Pamatujeme třeba když při něm hodili na střechu MB třídy A, u kterého se na základě tohoto testu předělal celý podvozek. A je to pro naši bezpečnost jen a jen dobře, vždyť ty automobilky jsou schopny dnes utajit i horší věci, aby prodávali. Rav4 teď rozmazávají protože neprochází už delší dobu a to i v ne hybridních verzích. Článků jsem koukal už desítky, testů v různých zemích taky hafo, prostě Toyota musela uznat po delším vykrucování že má problém a musí zamakat, tak jako jiné značky v minulosti. Hybridy jsem zmiňoval jako problémové, protože u jiných značek no hybrid verze ve stejných modelech prochází. Ono napsat do novin NOT RECOMMENDED TO BUY už není žádná sranda. O ty celkové hmotnosti a rozdilu v těžišti hybridů vs non hybridů netřeba snad ani debatovat...

PS : Doufám jen ale že to nějak nevypadá, že to auto nějak haním. Ravka je super kára s mnoha dalšími pozitivy, navíc Toyotu mám hrozně rád. Ravce bych dal klidně i přednost před Outlanderem, ale nevyšel jsem finančně. To jen pro upřesnění, ale tyhle věci se prostě musí vychytat pokud jde o bezpečnost posádky, a já věřím tomu že si Toyota poradí :cheers:

Upraveno uživatelem African
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 minutami, African napsal:

O ty celkové hmotnosti a rozdilu v těžišti hybridů vs non hybridů netřeba snad ani debatovat...

Viditeľne treba, lebo máš dosť skreslené predstavy :cheers:

Zvláštne, že keď hybridy neboli strašiakom, téma rozdielnych hmotností nijako obzvlášť nikoho netrápila. Len pre ilustráciu, rozdiel medzi mojim dvadsaťročným dízlovým kilom a rovnakým, ale s benzínovým motorom, je 205 kg. No nikto tým nestrašil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 minutami, wawrik napsal:

Viditeľne treba, lebo máš dosť skreslené predstavy :cheers:

Zvláštne, že keď hybridy neboli strašiakom, téma rozdielnych hmotností nijako obzvlášť nikoho netrápila. Len pre ilustráciu, rozdiel medzi mojim dvadsaťročným dízlovým kilom a rovnakým, ale s benzínovým motorom, je 205 kg. No nikto tým nestrašil.

Ale on tě nikdo nestraší :D Pokud vezmeš identickou výbavu daného modelu, tak se asi shodneme, že hybridní verze bude těžší, anebo? A pokud někam nacpeš navíc 150 až 200 kg dle výrobce, tak změníš i těžiště vozu a tím pádem i jízdní vlastnosti, anebo? Ale opět nestraším, ono je to kolikrát ku prospěchu, znova uvedu příklad Outlandera protože jsem měl načteno, hybridní verze je třeba v terénu lepší než klasika. Ona má konec konců i lepší motorické jízdní vlastnosti, protože je silnější. Já ji testoval a bylo to parádní svezení, ale já ji prostě nepotřebuji, pro mě plugin hybrid nedává vůbec žádný smysl, ikdyž jsem o něm uvažoval. Ale výše jsme psali o losím testu a tam nic moc no. Upřímně mě víc než Toyota nebo Mitsubishi překvapilo to Volvo, a to dost, přeci jenom značka která si na bezpečnostní zakládá celou svoji image.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že tam bude váha "navíc" resp. bude jiná (tak jak píše Wawrik dle motorizací), s tím výrobce (jakýkoli) počítá (nebo by asi měl )a těžiště řeší. V reálu ta váha a rozložení, bude stejně jinak, co kam a jak naložíš. Jsem koukal,když jsem přijel na váhu ve sběrně a tuším 2730 kg a provozní je tuším o cca 150kg míň. Ví bůh kde mi babička přibrala  🙂 A když se jede na dovču, tak bych taky losa potkat nechtěl 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

jdu pro radu nebo rozšíření obzoru. S drahou polovickou došlo k dohodě k nákupu MPV.

No a teď babo raď, co koupit? Protože jsem postižen prací a mám tak nějak předsatvu co by se nám líbílo, ale ty auta nejsou a nebo neumím hledat.

Požadavky:

1) Max 5let staré

2) Benzín atmo 2500ccm +  (možno spřažené s HEV nebo PHEV)

3) Karoserie MPV

Zatím nás zaujal Chrysler Pacifica 3.6 V6 Pentastar

 

Upraveno uživatelem Snehulak54
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...