Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 42 minutami, Vasa_H napsal:

Všem děkuji za nabídky, dobře míněné rady a mirne postuchovani. 
vyreseno Sup 3 L&K 4x4 dat a hlavně: WEBASTO 😉

 

Je mi do toho nic, ale vždyť se to dá dodělat do každého, rozuměj pro tebe ideálního, auta.... Já to chápu, mám ho v obou a nejde bez něj fungovat, ale přeci si nevezmu auto co nechci, jen kvůli topení.... 🤷‍♂️

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

KLuci máte někdo zkušenosti s Teslou? Zvažuju jako služební auto Tesla model 3 long range. Nabíjet můžu každý den v práci do plna, doma taky.

Z výkazu GPS jsem letos za 1 den jel jen jednou 588km za den, jinak 3x 400km a zbytek pod 300km.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi hlavně jestli je to prostě auto - jestli to jezdí aspoň průměrně jako octávka nebo zda je to jen tablet na kolech. 

Pak ještě zda funguje rozumně základní autopilot - myslím hlavně jen jestli se udrží v pruhu a nedělá pingpong mezi pruhama a zda se dá použít adaptabilní tempomat. To funguje na současném passatu rozumně. 

 

A poslední věc - nebývají přervané nabíječky?

 

Auto mám čistě na dojíždění do práce a domů, občas krátká služebka a v práci můžu nabíjet na 3F.

Upraveno uživatelem exBURN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, Vasa_H napsal:

Me spadla brada z toho zakladniho ovladace t91, stal 2tis ted 4-5. 
 

S pandora, dalkovy start nemas zkusenost?

Řešil jsem to tak 50 pro mne, teplo a rozmražená okna a 50 auto, teplý motor 4,2 nafta, skorotraktor.... takže dálkový start mě neřeší. Chvilku jsem uvažoval o el. výhřevu bloku motoru, ale neee. Webasto je ideál. Ovládání mám na tel. a u druhého je aplikace. Naprostá spokojenost.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@exBURN měl jsem půjčené všechny Tesly, naposledy před měsícem Model Y. Model 3 je nejúspornější dojezd 400 km je v pohodě. Nabíječky lze používat všechny, tedy nejen Superchargery, ale i Ionity a podobně. Pokud člověk má nabíjení v práci, je to naprosto v pohodě. Nakonec auto se dá nabíjet i z jedné fáze doma, jen to trvá dlouho.

Udržování v pruzích je v pohodě a přesné , žádný pingpong. Co mi vadilo je bez tlačítkové funkce, prostě většina věcí je na displeji a když se něco ovládá tlačítkem, třeba na volantu, stejně musí člověk čučet většinou na displej. Párkrát jsem někoho vybrzdil, prostě Tesla začala s autopilotem bezdůvodně brzdit, říkají tomu fantomové brzdění. Taky mi dost blbě fungovala automatika stěračů a pokud je tam Matrix, tak jim to moc dobře nefunguje. Je to prostě levně udělané auto, materiály odpovídají ceně, i vnitřní provedení s jedním displejem mě nebere. Zadarmo ale bude dobrý. 

Upraveno uživatelem Josef01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

[mention=13539]exBURN[/mention] měl jsem půjčené všechny Tesly, naposledy před měsícem Model Y. Model 3 je nejúspornější dojezd 400 km je v pohodě. Nabíječky lze používat všechny, tedy nejen Superchargery, ale i Ionity a podobně. Pokud člověk má nabíjení v práci, je to naprosto v pohodě. Nakonec auto se dá nabíjet i z jedné fáze doma, jen to trvá dlouho.
Udržování v pruzích je v pohodě a přesné , žádný pingpong. Co mi vadilo je bez tlačítkové funkce, prostě většina věcí je na displeji a když se něco ovládá tlačítkem, třeba na volantu, stejně musí člověk čučet většinou na displej. Párkrát jsem někoho vybrzdil, prostě Tesla začala s autopilotem bezdůvodně brzdit, říkají tomu fantomové brzdění. Taky mi dost blbě fungovala automatika stěračů a pokud je tam Matrix, tak jim to moc dobře nefunguje. Je to prostě levně udělané auto, materiály odpovídají ceně, i vnitřní provedení s jedním displejem mě nebere. Zadarmo ale bude dobrý. 

Díky. Ve středu jsem to byl projet a hodně mě to zaujalo. Mám rád sedany, takže model 3 velikostně úplně super.
Mě to dotykové ovládání nevadilo - líbilo se mi jak to bylo plynulý. U passatu se podívat na navigaci je porod.
Jako jaký jiný sedan/lift s cenou kolem 1,25 co pojede aspon troxhu podobne?
No napíšu si o něj a uvidíme :) líbí se mi to moc.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží co člověk mysli tím, pojede podobně. Já měl kdysi Mazdu MPS, 270k, a bylo to zábavné auto a dalo se s tím jezdit dálky 150-160 km/h v Německu i vic. S Teslou budeš jezdit 130 km/h a hlídat spotřebu. Ten juuuuu efekt ze zrychlení člověka za chvíli omrzí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...